Zamówienie Zamówiłam buty, czekam na nie i czekam. Wielokrotnie pisałam maila jednak nie uzyskałam odpowiedzi. Na zamówienie czekam już około dwóch tygodni i zero jakiegokolwiek postępu. Zaznaczę iż zamówienie zostało już opłacone (nie mała kwota) a ja już nic nie mogę z tym zrobić. Po kolejnych próbach skontaktowania się z „firmą” odnośnie anulowania zamówienia uzyskałam odpowiedź, że na tym etapie nie mogą już tego zrobic. Postanowiłam więc skontaktować się z infolinią InPost by to oni anulowali mi moje zamówienie niestety nie było takiej możliwości. Zostało mi tylko czekać na zamówienie i odmówić jego przyjęcia gdyż strona nie nadaje się do normalnego użytku, nie wiadomo mi nic o zwrotach oraz jak mogłabym je w ogóle wykonać. Bardzo proszę o pomoc w sprawie mojego zamówienia.
HAIR STUDIO & ACADEMY ERNESTYNA OBARA-MLEKODAJPani [usunięte przez moderatora] pobrała zadatek/zaliczkę nie przekazując paragonu /faktury za zamówioną usługę 10 i 20 października. Usługa 10 października nie została wykonana, ponieważ pani ZAPOMNIAŁA o umówionym terminie i nie przekazała informacji fryzjerce, przekazując mi błędną informację, że pani fryzjerka ma problem z dojazdem, co zostało zweryfikowane negatywnie. Poprosiłam o zwrot zaliczki nazywanej błędnie przez panią [usunięte przez moderatora]zadatkiem, otrzymałam informację, że skontaktuje się ze mną pełnomocnik, ponieważ prośba o zwrot pod rygorem zgłoszenia do windykacji, US i e-sądu uznane zostały przez Panią jako goźby.
Problem ze zwrotem towaru, nieuczciwa praktyka Dzień dobry, proszę o pomoc w uzyskaniu adresu do zwrotu zakupionego towaru, w dniu 23.09.25r zakupiłam buty damskie Adidas samba OG, opłaciłam towar blikiem, okazało się że Adidasy nie są oryginalne, chcę odesłać zakupiony towar, niestety od tygodnia nie mogę skontaktować się z firmą aby przesłała mi adres do zwrotu. Przesyłam na wskazany adres sklep@jokercycle.pl odpowiednie dokumenty i zapytania już kilkakrotnie i nie mam żadnej informacji zwrotnej. Proszę o pomoc, firma prowadzi nie uczciwą politykę, zaraz minie czas na dokonanie zakupu. Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]
Brak kwoty zwrotu za zwrocone zamówienie Kolejny raz wnioskuję o zwrot kwoty za zamówienie które zwrocilam ,zerowy kontakt ze sklepem ,czekam juz miesiąc na zwrot ,zero odp.[usunięte przez moderatora]. Nie odpuszczę tej sprawy,dopóki nie otrzymam zwrotu. Radzę zwrócić.
Brak zwrotu 812zł. Naruszenie Praw KonsumentaSzanowni Państwo,
w dniu 10 Września 2025 r. dokonałem zakupu płyty głównej o wartości 812,70zł za pośrednictwem sklepu internetowego Gebe.com.pl. (zał. 1) Zakup został dokonany na odległość, co zgodnie z ustawą o prawach konsumenta daje mi prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, po skutecznym odstąpieniu od umowy sprzedawca ma obowiązek zwrócić konsumentowi pełną kwotę w terminie 14 dni. Pomimo przesłania oświadczenia o odstąpieniu (mailem oraz przez wniosek na stronie firmy), do dnia dzisiejszego tj. 12.10.2025 nie otrzymałem zwrotu środków.
Dotyczy produktu (płyta główna: Z790 Aorus Elite AX) nigdy nie została wysłana i oferta zniknęła ze strony sklepu.
W ten sposób sprzedawca wystawie produkty których nie posiada.
Dodatkowo firma wprowadza konsumenta w błąd informując mailowo że termin wysyłki wynosi do 10dni oraz że produkt jest kompletowany i przygotowywany do wysylki.
Próbowałem kontaktować się ze sprzedawcą drogą mailową/formularz, telefoniczną oraz osobiście byłem na miejscu w Katowicach pod wskazanym adresem.
Z informacji dostępnych publicznie wynika, że firma Gebe.com.pl ma już wiele zgłoszeń dotyczących podobnych naruszeń praw konsumentów.
W związku z powyższym, zwracam się z uprzejmą prośbą o podjęcie działań w tej sprawie. Załączam kopie dokumentów potwierdzających zakup, odstąpienie od umowy, status realizacji oraz korespondencję ze sprzedawcą.
Każdy punkt powyższego opisu jest udokumentowany elektronicznie, celowo nie dodany tutaj ponieważ sprawa jest eskalowana.
Pozdrawiam
Odwołana wycieczka i brak zwrotu pieniędzyWykupiłam wycieczkę dla 3 os. w terminie 7.09.2025 Morawski Kras.
Opłaciłam wycieczkę, dostałam potwierdzenie rezerwacji numer 146653.
Wycieczka nie odbyła się, nikt nas o tym nie poinformował.
Zadzwoniłam dzień po (w niedzielę w biurze nikt nie odbiera), zgodnie z rozmową złożyłam reklamację, która miała zostać rozpatrzona do 30 dni.
30 dni minęło, nie dostałam żadnej wiadomości, brak również zwrotu wpłaty na moim koncie.
telfy.pl - brak towaru, brak pienied [zmodyfikowany przez moderatora]Zamówienie złożone 30.09.2025, wszelkie próby skontaktowania się ze sprzedającym podczas przedłużającego się terminu realizacji zlecenia, które sam ustalił na 5 dni i minęło 7.10.2025, pozostawały bez odpowiedzi. Złożyłam 9.10.2025 odstąpienie od umowy i wyznaczyłam termin zwrotu wpłaconej kwoty, który również został przekroczony. Sprzedawca meilowo poinformował mnie, że " nie mogę zwrócić Pani pieniędzy od ręki, bo ich nie mam - zamówiłem za nie towar, z którego Pani chce (i może zrezygnować)." Czym jawnie przyznaje się do tego, że nie posiada towaru opisanego na stronie internetowej jako "dostępność- duża ilość" czym narusza przepisy prawa. Podstawą prawną jest tu przede wszystkim ustawa z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz ustawa o prawach konsumenta Art. 5 ust. 1 i 2 pkt 2. Jako, że sprzedawca nie wywiązał się z umowy zawartej na odległość i zadysponował moimi środkami w sposób niezgodny z moją wolą naruszył ustawę o prawach konsumenta (art. 32–33) – obowiązek niezwłocznego zwrotu środków po odstąpieniu od umowy (...) Przekroczył wyznaczony przeze mnie termin zwrotu środków i do dnia 11.10.2025 nie otrzymałam swoich pięniędzy.
Brak wysyłki towaru, zwrotu pieniędzy i kontaktuKoszulka zamówiona 06.03.2025 do tej pory nie dotarła, a firma nie zwróciła środków. Obecnie też niestety nie da się wysłać wiadomości e-mail
Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]
Zwrot pieniedzy1 lipca br dokonałam zwrotu zamówionego kompletu,do dziś nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.Firma [usunięte przez moderatora] odpisuje że zwrot zostanie zrobiony niezwłocznie po czym nic się nie dzieje.Dziesiatki e-mail wysłanych,tel nie odpowiada.
Brak zwrotu pieniędzy za odesłany produkt23.08.2025 roku zamówiłam dwie part spodni ze sklepu internetowego Stone Skirts. 30.08 odebrałam paczkę. Jedne z zamówionych spodni były za duże, więc postanowiłam je zwrócić. Wypełniłam formularz zwrotu, dołączyłam go do paczki i 02.09 odesłałam produkt. Sklep Stone Skirts otrzymał zwrot 04.09. Według informacji na ich stronie internetowej zwrot środków powinien nastąpić w ciągu 14 dni od otrzymania przez nich środków. Pisałam do nich z pytaniem o ten zwrot 17.09, 19.09, 23.09 i 05.10. W odpowiedzi cały czas dostaję te same kłamstwa („przepraszamy, otrzyma Pani zwrot w najbliższych dniach”), a pieniędzy jak nie było tak nie ma.