Zamówiłam i nie dostałam swojego projektora Zamówiłam projektor 2 listopada i jest cisza
Nie odpisują na maila, nie odbierałam telefonu
Zapłaciłam 149zl i nie mogę się doprosić o zwrot pieniędzy
Brak realizacji zamówienia, utrudniony kontakt , bWitam, zamówiłam statek lego ze strony pilkomania.pl w dniu 24.10 2024 . Dziś mamy 12.11.2024 , pisząc do sklepu dostaje wiadomość,że jest w drodze i w ciągu 7 dni przesla link do śledzenia paczki, poki co ani linku ,ani paczki, chciałam odstąpić od umowy, piszą,że dopiero po odebraniu towaru i przy odbiorze będzie dopłata za cło, o czym nie informują ani na stronie ani w e-mailu. Czuję się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] i żądam zwrotu gotówki. 249 zł na drodze nie leży.
Problem z rezygnacją z zamówienia Zamówiłam zabawkę dla dziecka nieświadoma jakie praktyki stosowane są przez firmę. Dostałam numer paczki, która nie widnieje w systemie firmy kurierskiej, którą wybrałam ani w innej możliwej do wyboru. Firma tłumaczy się tym, że przesyłki nie ma jeszcze w kraju - ale ja nie zostałam poinformowana, że wysyłka będzie zagraniczna - na taką bym się nie zdecydowała. Chcąc odstąpić od umowy dostaje odpowiedzi, ze paczka jest wysłana - dowodów brak.
Domagam się anulacji zamówienia i zwrotu kosztów. Zamówienie 11375 kwota 179,98 zł
brak środków za zwrócone produktyDzień dobry,
zakupiłam na stronie Fasardi w dniu 30.09.2024 kilka produktów. Przesyłkę otrzymałam. Niestety po przymiarce, okazało się, że zakup jest nietrafiony dlatego zdecydowałam się ja odesłać. Zwrot został zarejestrowany 11.10.2024. Przesyłkę doręczono, w dniu i 14.10.2024 otrzymałam notę korygującą z FASARDI (załącznik).
Należności jednak do dzisiaj nie zostały mi zwrócone. Pisałam kilkukrotnie do sklepu Fasardi - początkowo otrzymałam wiadomość, że mają problemy techniczne w księgowości, jednak później kontakt się urwał. Brak odpowiedzi na maile, telefonu nie odbierają.
Proszę o pomoc.
Brak zwrotu środków za zwrot zamówienia1. Buty które kupiłam w sklepie open24.pl miały inny kolor niż przedstawiony na zdjęciu na stronie internetowej. Był to już drugi mój zakup, po zwrocie, kupiłam ponownie ponieważ pracownik zapewnił mnie, że kolor jaki jest na stronie, tym razem będzie do mnie wysłany.
Niestety znowu przyszedł niewłaściwy kolor.
Zwróciłam przesyłkę poprzez wpisanie kodu in-post wygenerowanego na stronie zwrotów sklepu.
2. Według in-post przesyłka zwrotna została dostarczona 16.10.
3. Sklep Open24.pl twierdzi, że kolejnym etapem zwrotu jest dostarczenie przesyłki do magazynu na Litwie, jednak ja nie mam dostępu do dalszego monitorowania przesyłki.
4. Od czasu dostarczenia przesyłki według Inpost minęło 27 dni, firma twierdzi, że paczka nie dotarła do magazynu na Litwie, ja nawet nie mam możliwości zweryfikowania tego.
5. Od czasu mojego zgłoszenia odstąpienia od umowy, czyli 13.10 minęło 29 dni. Na wszelkie moje e-maile, w tym wezwanie do zapłaty w związku z upływem ustawowych 14 dni od daty zgłoszenia odstąpienia od umowy, firma zbywa mnie twierdzeniem, że jak tylko wyjaśni sprawę z firmą kurierską otrzymam zwrot środków.
6. Jak dotąd wymieniłam z firmą ponad 50 e-maili w tej sprawie, wzywałam do wyjaśnienia sprawy, wielokrotnie prosiłam i wzywałam do niezwłocznego zwrotu środków, informowałam o przepisach art. 32 ustawy o prawach konsumenta, o zgłoszeniu sprawy do Miejskiego Rzecznika Spraw Konsumenta i na Policję. Firma open24.pl każdorazowo informowała mnie, że środki zastaną zwrócone w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania maila potwierdzającego, że zwrot dotarł do magazynu na Litwie i że dokłada wszelkich starań aby jak najszybciej rozwiązać ten problem i zwrócić środki, przeprasza za wszelkie niedogodności. Na kolejnego maila w ogóle nie otrzymałam odpowiedzi, środki nie zostały mi zwrócone.
7. Oczekuję natychmiastowego zwrotu środków za zakupiony towar i jego wysyłkę oraz zadośćuczynienia finansowego ze strony firmy open24.pl za poniesione przeze mnie niedogodności.
Brak towaruTowar zamówiony. Nie doszedł już od 3 tygodni lecz widzę że inni czekają na przesyłkę już miesiącami. Z tego więc powodu żądam więc zwrotu pieniędzy.
Jeśli pieniądze nie wrócą na moje konto osobiście skontaktuje się z UOKiK i przygotuje pozew w pańska stronę.
Art. 543(1) kodeksu cywilnego - umowa o sprzedaży na odległość
Art. 7 ustawy o prawach konsumenta - prawo od odstąpienia od umowy (kontaktowałem się z tobą mniej niż dwa tygodnie od zamówienia w sprawie anulacji)
Art. 471 kodeksu cywilnego - odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy
Art. 5 ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
To jedne z wielu praw jakie pan [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Widząc ilość ludzi która pan [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] zasłaniając się "przedsprzedażą" pozew zbiorowy również wchodzi w grę. Więc proszę głęboko przemyśleć sprawę tym bardziej że potencjalnie grozi panu do 8 lat pozbawienia wolności, koszty zamowień + dodatkowe roszczenia.
Dziękuję.
Brak zamówienia, błędny numer wysyłki i firmy tranZamówienie z 01.11.2024r. Opłata przez system TPay -179,99 zł. Sprzedający przesyła numer śledzenia przesyłki 05.11., paczka u danego przewoźnika nie widnieje w systemie, ani w systemie żadnej z firm kurierskich wskazanych na stronie. Na stronie podane są dwa różne numery telefonu, z czego jeden ma przepełnioną skrzynkę, a drugi zwyczajnie nie istnieje. Kontakt mailowy niemożliwy. Firma zarejestrowana w UK. Nawet nie wiadomo gdzie mają magazyny. Sprzedający nie odpowiada...
Jeśli paczka nie dojdzie do 15 dnia roboczego, sprawę zgłaszam na policję.
zwrot za anulowane zamówienie- 09.09.2024 zostało złożone zamówienie na elementy smarthome na łączną kwotę 1862,10 pln, opłacone przy zamówieniu.
zamówienie miało zostać zrealizowane do 16-18 września
- 23.09.2024 wysłałem maila z zapytaniem o status zamówienia.
- 24.09.2024 dostałem odpowiedź, że są "lekkie problemy z dystrybutorem" i że starają się załatwić jak najszybciej tak żeby jeszcze w tym samym tygodniu zamówienie dotarło (tj do 29.09)
- 08.10.2024 zamówienie nie dotarło więc poprosiłem o anulowanie zamówienia co zostało potwierdzone mailowo, podałem również nr konta do zwrotu, podobno zostało przekazane do "księgowości"
- 28.10.2024 zwrotu dalej nie otrzymałem więc wysłałem mailowo zapytanie jak wygląda sytuacja ze zwrotem - brak odpowiedzi
- 03.11.2024 wysłałem wezwanie do zapłaty razem z ustawowymi odsetkami w terminie 7 dni (wzór pisma ze strony), nadal bez odzewu
zwrot pieniędzyKupiłam sukienkę na stronie LA ROCHELL 14-10-2024r. Zamówienie wysłane do mnie 18-10-2024r. Zrobiłam zwrot zamówienia nr 329188, który dotarł do magazynu LA ROCHELL 24-10-2024r. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Sklep nie odpowiada na maile i nie odbierają telefonu.
Zamówienie #2445Opłaciłem przesyłkę za vision hub projektor i sprzętu nie otrzymałem [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Proszę o zwrot pieniędzy