Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-08-21 godz: 08:13Publiczna
Otwarta
Brak towaru, brak pieniędzyDnia 14.07.2024r. złożyłam i oplacilam w sklepie StoneSkirts zamówienie na kwotę 370,99zł. Czas jego realizacji wynosił 14dni roboczych. Po upływie tego czasu przy braku kontaktu ze strony sklepu anulowałam zamówienie prosząc o niezwłoczny zwrot pieniędzy. Otrzymałam odpowiedź, że zwrot nastąpi w ciągu 14dni. Czas minął, kontaktu ze strony brak, nie otrzymałam również oczywiście zwrotu pieniędzy. Oczekuję zwrotu zapłaconej kwoty z ustawowymi odsetkami.
2024-08-21 godz: 06:59Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków za anulowane zamówienieOdradzam zakupy w tym sklepie. Zamówienie złożone 04.07.24r.-nie wysłane po 14 -stu dniach roboczych zgodnie z umową. Zrezygnowałam z zamówienia i do dnia dzisiejszego (21.08.24r.) nie otrzymałam zwrotu środków pieniężnych na konto ( 275,99zł.) Oczekuję zwrotu środków pieniężnych wraz z odsetkami za zwłokę.
2024-08-21 godz: 06:48Publiczna
Otwarta
Zwrot pieniędzy za anulowane zamówienieDzień dobry, 18.07.2024 złożyłam i oplaciłam zamówienie na kwotę 582,30 zł w sklepie internetowym stoneskirts.pl. Do 29.07.2024 nie otrzymałam żadnej informacji od sklepu ws realizacji zamówienia, w związku z czym zwróciłam się z mailową prośbą o anulowanie zamówienia i zwrot środków. Zaproponowano mi wysłanie części zamówienia, ale odmówiłam i zamówienie w całości zostało anulowane 1.08.2024 z informacją, że zwrot środków zostanie zlecony w ciągu 14 dni (obraz 1 i 2). Na prośbę o przyśpieszenie zwrotu nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, chociaż na moment anulowania zamówienia moje pieniądze były przetrzymywane przez sklep przez 14 dni kalendarzowych, w trakcie których nie otrzymałam od sklepu żadnych informacji dot. realizacji zamówienia. Do dnia 19.08.2024 zwrot nie wpłynął na moje konto, więc wysłałam wezwanie do zapłaty (obraz 3), na które również nie otrzymałam odpowiedzi. Od sklepu oczekuję zwrotu pieniędzy wraz z ustawowymi odsetkami za zwłokę.
2024-08-21 godz: 06:40Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków po odesłaniu towaruPo zakupie butów poinformowałam firmę 04/08 na ich stronie internetowej, ze chce je zwrócić. Paczka została wysłana 11/08 i dotarł 13/08. Po 14 dniach odezwałam się do firmy mailowo kiedy pieniądze zostaną zwrócone. W odpowiedzi dostaje jedynie, że zwrot został zatwierdzony, a sprawa została przekazana do księgowości i pieniądze będą niebawem. Chciałabym odzyskać pieniądze od firmy.
2024-08-20 godz: 19:11Publiczna
Otwarta
Odzyskanie pieniędzy za zwrot towaruDzień dobry. Zrobiłam zwrot towaru 22 lipca 2024. Dostalam email w 26.07. 2024 o treści (zwrot został pozytywnie rozpatrzony i przelew zwrotny na kwotę 184,39 zł zostanie zrealizowany do 14dni). Tymczasem do dziś tj.20.08.2024 nie mam pieniędzy,telefonu nie odbiera nikt a na email odpowiada robot. Próbowałam kilkadziesiąt razy się w jakikolwiek sposób skontaktować,ale jest cisza. Chce odzyskać swoje pieniądze....
2024-08-20 godz: 17:00Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków za anulowane zamówienieRzadko kiedy dzielę się swoją opinią w internecie, ale absolutnie odradzam zakupy w tym sklepie. Zamówienie złożyłam 13 czerwca, do 25 lipca nie zostało ono zrealizowane, zrezygnowałam z niego, ale do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu pieniędzy (412,80 zł). Nie polecam! Oczekuję zwrotu środków wraz z należnymi odsetkami za zwłokę.
2024-08-20 godz: 16:08Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków Dzień dobry, Dnia 22 czerwca dokonałam zakupu Kompletu Rossel Czarny za 256zl. Czas realizacji zamówienia 14 dni roboczych, po przypomnieniu dostałam informację zwrotną, że nie wyrobili się z terminem i trzeba będzie czekać kolejne 8 dni. Dnia 26 lipca wysłałam rezygnację, co zostało potwierdzone. Po 14 dniach zwrotu środków nie otrzymałam, jestem ciągle zbywana mailami, że zwrot został przekazany do księgowości, następnie że będzie do końca sierpnia itp. Śmieszne, że trzeba się upominać o swoje pieniądze. Ani zamówienia, ani kasy. Wygląda to na oszustwo.
2024-08-20 godz: 14:51Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlJ.C.
Możliwe popełnienie wykroczeniaTowar zakupiony 22 lipca 2024 nie został wysłany. Pomimo wcześniejszej informacji mailowej z dnia 29 lipca 2024 od obsługi klienta że "Witam serdecznie W nawiązaniu do zamówienia (nr zamówienia), w środę/czwartek zamówienie powinno być już u Pana." Po tej wiadomości e-mail telefonu nie odbierają, na e-mail nie odpisują. Wysłane odstąpienie od umowy z winy sprzedawcy z żądaniem zwrotu pieniędzy za niedostarczony towar z 9 sierpnia 2024 do dziś (tj. 20.08.2024) nie zostało odebrane z poczty. Oszukują klientów na pieniądze po czym kontakt się urywa. Jeżeli kontakt z tą firmą dalej będzie wyglądał w ten sposób zostaną podjęte ostrzejsze środki prawne (tj. rzecznik handlowy, inspektorat inspekcji handlowej, policja, rejestr dłużników)
2024-08-20 godz: 14:35Publiczna
Otwarta
Stone skirtsZamówiłam ubrania 23 lipca ,przez jakieś okres firma odpisywała a potem zbywała mnie ,ale teraz to już zero odpowiedzi , że tak traktują klienta,nie odpisują ma email zero kontaktu,500 zł są winni
2024-08-20 godz: 14:18Publiczna
Otwarta
brak zwrotu kosztów zamowieniaZwrot został nadany 09.07, pomimo potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez firme oraz zapewnień, ze zwrot kosztów został zlecony pieniędzy nadal nie otrzymałam. Oczekuje zwrotu należnych kosztów!