Zamówienie nr 196633Zamówiony produkt zwróciłam w tym samym dniu kiedy otrzymałam zamówienie. Zgodnie z informacją ze strony przewoźnika firma zwrot otrzymała 26.08.2024r. Mimo mojego pisania email oraz na Messengera firmy nie otrzymałam informacji co ze zwrotem środków. Minęło już 14 dni . Oczekuję zwrotu pieniędzy za zwrócone zamówienie.
Zwrot za anulowane zamowienieZamówienie z dnia 12.08.2024, planowana dostawa na 20-22.08.2024, kontakt mailowy 24.08.2024 z mojej strony do sklepu niestety brak odpowiedzi, 26.08.2024 ponowiłem kontakt tym razem telefoniczny. Otrzymałam informację, że zamówiony przeze mnie jest niedostępny. Pani poinformowała mnie, że potrzebują e-mail z rezygnacją i nr konta oraz że pieniądze zostaną zwrócone w ciągu dwóch tygodni. Tego samego dnia firmą otrzymała rezygnację i nr rachunku bankowego. Otrzymałem propozycję zakupu innego produktu z rabatem, na co się nie zgodziłem. Do dzisiejszego dnia nie otrzymałem zwrotu. Oczekuję natychmiastowego zwrotu środków.
Sprawa nr 2470 [tytuł zmieniony przez moderatora]Było złożone zamówienie i opłacone, ale żadnego kontaktu. Żadnej wysyłki... Czy jest jakaś szansa powrotu pieniędzy jeżeli sglosić to do Policji? I w ogóle czy zajmują takimi sprawami? Ponieważ po raz pierwszy spotykam się z taką sytuacją.
OSZUSTWO12 sierpnia 2024r zakupiłam łóżko za kwotę 1499zł. Na drugi dzień dzwoniąc pod numer znajdujący się na stronie chciałam upewnić się, że moje zamówienie dotarło. Niestety telefon nie odpowiadał, więc zaczęłam drążyć i szukać informacji o firmie. Okazało się, że nie jestem pierwszą osobą, która została oszukana, dlatego od razu odstąpiłam od umowy wysyłając maila i prosząc o zwrot pieniędzy. Przez kilka dni ,,ktoś" z podanego maila mi odpisywał, oraz otrzymałam odpowiedzi na messenger. Kiedy napisałam, że zgłaszam sprawę na policję, ktoś mi groził pisząc, że mi założy sprawę...
Minął miesiąc, a pieniądze do tej pory nie pojawiły się na koncie.Proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy!!!
Nie wysłany towarDnia 02.09 złożyłam zamówienie na komplet dresowy z Ola Voga. Do dnia dzisiejszego tj. 10.09 Nie otrzymałam mojej przesyłki , (w regulaminie sklepu jest zaznaczone ze czas realizacji zamówienia wraz przesyłką wynosi do 7 dni roboczych) Nie można nawiązać żadnego kontaktu z sklepem , na maile Nie odpisują na telefon nie odpowiadają. Oczekuję natychmiastowego rozwiązania mojej sprawy anulowania mojego zamowienia
Sprawa nr 2465Buty przyszły jakieś chinskie. Zupełnie co innego jak zamawiałem.zqmawialem buty robocze dostałem jakieś trampki.ale oczywiście 200zl poszło [treść usunięta przez moderatora] i nic wiecej
brak zwrotu kosztów za anulowane zamówienie9 sierpnia złożyłam zamówienie na komplet muślinowy biały r. XS/S, płatności dokonałam tego samego dnia w wysokości 242,10 zł. Z powodu długiej realizacji zamówienia 14 dni, zdecydowałam, że anuluję zamówienie i taką informację wysłałam do firmy. Firma potwierdziła anulowanie i poinformowała iż mają na ten zwrot 14 dni. po tym okresie nie otrzymałam zwrotu, więc napisałam e-maila ponownie z przypomnieniem, ale otrzymałam informację, ze firma ma jakies problemy i zwróciła się o cierpliwośc ale do tej pory nie otrzymałam zwrotu za komplet.
Brak zwrotu pieniędzy po odstąpieniu od umowy Od 2 sierpnia mija ponad miesiąc jak odstąpiłem od umowy. Zwrotu środków dalej nie otrzymałem pomimo zapewnienia w poprzedniej odpowiedzi z 05.09 że zwrot jest realizowany. Proszę o wyjaśnienie sytuacji i jak najszybszy zwrot środków.
Brak zwrotu pieniędzyTowar dostarczony przez sklep miał wadę i został odesłany w terminie do 14 dni od daty zamówienia. Według InPostu przesyłka zwrotna trafiła do magazynu sprzedawcy 22.03.2024r. Od tamtej pory nie można się skontaktować ze sklepem za pomocą maila, a kontakt telefoniczny jest utrudniony. Na początku otrzymałam telefoniczną informacje że nie mają paczki, a później że się znalazła i pieniądze wpłyną na konto do 7 dni. W dalszym ciągu nie otrzymałaś zwrotu pieniędzy.
Zwrot pieniędzy za zamówienie Uwaga na oszustkę, zamówienie zrobione na początek sierpnia do dnia dzisiejszego nie dotarło, zero kontaktu po wpłacie pieniędzy za zamówienie, sprawę zgłaszam do prokuratury.