Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-09-09 godz: 09:56Publiczna
Zamknięta
Zostałam oszukana Dzień dobry, dnia 10 lipca zakupiłam od firmy Perfect home designe Agnieszka Dyńdo, łóżko dla córki za 1399 zł od tamtej pory z formą nie ma kontaktu, nie odbierają telefonów nie odpisują. Proszę o pomoc. Poprosiłam przez swój bank o zwrot pieniędzy od tamtego banku na który został zrobiony przelew ale na ten moment tamten bank nie dał odpowiedzi mojemu. Chce zwrotu pieniędzy!
2024-09-08 godz: 13:29Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków i kontaktuOdesłałam towar, ale od sprzedawcy brak informacji o przyjęciu zwrotu, zwrocie środków. Brak odpowiedzi na moje maile z prośbą o informację. Proszę o zwrot środków, zamówienie, jego realizacja.ggrubo po czasie a teraz przeciąganie zwrotu skutkuje tym, że mimo iż kupiłam produkt z odroczona płatnością i cały odesłałam to i tak muszę zamówienie opłacić, bo firma nie zwraca mi środków.
2024-09-07 godz: 05:20Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.T.
Brak towaruBrak wysyłki opłaconego zamówienia numer zpl210824
2024-09-06 godz: 22:33Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy za odesłany towarZamówiłam buty po czym odesłałam w terminie jako odstąpienie od umowy. Nie otrzymałam zwrotu środków, z firmą nie ma kontaktu nie odbierają telefonu ani nie odpisują na maile. Żądam zwroru pieniędzy!
2024-09-06 godz: 20:18Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.W.
Brak zwrotu środków za zamówienie Dzień dobry, 18 sierpnia 2024 r. złożyłam zamówienie na stronie starboys.pl, zamówienie dotarło do mnie 20 sierpnia, jednak przysłany został mi zły rozmiar. Chciałam załatwić sprawę mailowo, ale na maile do tej pory nikt mi nie odpowiedział. Do zwrotu wymagany był numer paragonu/faktury, ale żaden z dokumentów nie został mi wysłany, mimo moich maili, w których prosiłam o fakturę lub paragon. 21 sierpnia odesłałam paczkę na swój koszt. Paczka została odebrana przez kogoś z tej firmy 23.08.24. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za swoje zamówienie, mimo wielu moich telefonów, gdzie na początku byłam zbywana a teraz nawet nikt ode mnie nie odbiera. Na maile, jak wspominałam, nikt też nie odpowiada.
2024-09-06 godz: 14:08Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy za towarZamówienie złożone 07.08.2024r. Zamówienie zostało anulowane 12.08.2024r. Anulowanie zamówienia zostało przyjęte, faktura korygująca została zaakceptowana i do dnia dzisiejszego 06.09.2024 nie zostały zwrócone mi pieniądze. Brak jakiegokolwiek kontaktu ze sklepem, telefony milczą tak jak media społecznościowe. Proszę aby moje pieniądze do mnie wróciły i ostrzegam innych przed ta działalnością !
2024-09-06 godz: 13:28Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy Dzień dobry, Dokonałam zamówienia internetowego w firmie Stone Skirts. Według informacji podanej na ich stronie, termin realizacji to 14 dni. Otrzymałam maila, potwierdzającego, że towar otrzymam 1 sierpnia 2024. 2 sierpnia otrzymałam maila (po moim zapytaniu), że nie wyrobili się z realizacją zamówienia i paczka zostanie do mnie wysłana maksymalnie do 8 dni roboczych. 11 sierpnia przypomniałam się ponownie i znów otrzymałam maila, że wysyłka planowana jest do końca przyszłego tygodnia, czyli do 23 sierpnia. W związku z tym, że wyjeżdżałam na wakacje, na których miałam użyć zamówiony towar, odpowiedziałam, że w takim razie rezygnuję z zamówienia i jak formalnie możemy tego dokonać. 12 sierpnia otrzymałam maila potwierdzającego przyjęcie anulacji zamówienia i informację, że zlecany jest zwrot środków do działu księgowości i zwrot powinien nastąpić do 14 dni. 26 sierpnia przypomniałam się, ponieważ nie otrzymałam zwrotu środków i oczywiście otrzymałam maila przepraszającego i tłumaczącego i że do końca sierpnia środki zostaną zwrócone. 2 września znów się przypomniałam (bo środków nie otrzymałam) zastraszając już, że zgłoszę temat do odpowiednich organów. 3 września otrzymałam odpowiedź, że w dniu kolejnym dniu zostanie zlecony zwrot. 4 września spytałam, kiedy mogę spodziewać się środków na koncie i uzyskałam odpowiedź iż powinny się zaksięgować w ciągu kolejnych 48 godzin. Jednak nadal nie ma ich na koncie. W mediach społecznościowych jest założona liczna grupa osób poszkodowanych przez tego producenta. Bardzo proszę o informację, jakie kroki mogę poczynić aby odzyskać pieniądze. Kwota to ponad 400 zł, natomiast uważam, że nie powinno się odpuszczać takim oszustom.
2024-09-06 godz: 13:03Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.M.
Brak towaru i brak kntaktuZamówienie złożone, opłacone i brak towaru. Zero kontaktu. Nr podany na stronie nie istnieje
2024-09-06 godz: 12:44Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.M.
brak zwrotu środkówDzień dobry. W firmie modacatalina.pl dokonałam zakupu dwóch sukienek. Zamówienie otrzymałam , ale bez paragonu. Niestety towar nie spełnił moich oczekiwań i obie sukienki zwróciłam. Zwrot został zaakceptowany - otrzymałam maile potwierdzające, natomiast do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. W załączeniu przesyłam dokumentację mailową. Na podany na stronie numer telefonu (531 55 73 73) nie da się dodzwonić, natomiast ostatni mail wrócił do mnie ponieważ ich skrzynka mailowa jest przepełniona. Proszę o pomoc. dane tej firmy: Catalina sp zoo Bylew 17 62-563 Licheń Stary pozdrawiam K.M.
2024-09-06 godz: 11:08Publiczna
Zamknięta
Nie otrzymałąm zamówieniaDnia 29.08.2024 złożyłam zamówienie opłaciłam blikiem i do dnia dzisiejszego zero odezwu. Cały czas w statusie widnieje jako złożone. Zero odpowiedzi na e-malia, telefonu oczywiście tez nikt nie odbiera, bo przecież po co. To napewno moje ostatnie zakupy w tym butiku.