Zwrot pieniędzy Dzień dobry,
Mimo wysłania kilku wiadomości mailowych nie otrzymałam informacji dot. Terminu dostawy mojego zamówienia. Informacja dot. Cła została zatajona przez firmę. Z powodu niedotrzymania terminu dostawy oraz braku odpowiedzi na wysyłane wiadomości proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy.
Sprawa nr 3686 [tytuł zmieniony przez moderatora]Witam mam na imie [dane usunięte przez moderatora] , zakwalifikowalem sie niby na program gwarancja 9k firmy takedrop , aplikacji szkolacej i pomagajacej w e-comerce . Co jest straszna bzdura bo lapie sie kazdy a wrecz firma chce wcisnac swoje produkty komu sie da uzywajac marketingu . Pod wplywem marketingu zakupilem dostep do aplikacji takedrop za cene 1790zl , dodam ze nie dostalem zadnego pokwitowania czy faktory . Niestety po zalogowaniu do aplikacji zrezygnowalem i zdecydowalem sie odstapic od umowy zawatej poza siedzieba firmy . Do czego daje mi rpawo art 27. Praw konsumenta . Na co firma odmowila zwrotu srodkow podajac za wytlumaczenie , ze kupilem ja na cele zarobkowe co jest niesamowita bzdura bo przepis ma wylacznie zastosowanie do przedsiebiorcow .Skontaktowalem sie z prawnikiem z UOKiK krory potwierdzil mi ze jesli zakupilem produkt lub usluge jako osoba fizyczna nie jako przedsiebiorca to jak najbardziej czyni mnie to konsumentem. Nadal nie dostalem od Firmy potwierdzenia o ustosunkowaniu sie do mojej prozby o odstapienie od umowy . Dodam ze zakupilem produkt zwany wyzwanie 9k , kore mialo polegac na zwrocie srodkow jesli nie uzyskam 9k przychodu ze sprzedazy w 3 miesiace . Jak ma sie dawanie gwarancji jesli nawet nie chce sie zwrocic srodkow po odstapieniu od umowy . Czyzby wciskali Panstwo swoj swietnie dzialajacy produkt na sile ?
Sprawa nr 3684 [tytuł zmieniony przez moderatora]Firma podaje nieprawdziwe informacje o wysyłce pocztexem. Przesłany numer wysyłki jest fałszywy.
Brak możliwości rozmowy telefonicznej.
DostawaBrak dostawy i jakiegokolwiek kontaktu ze sprzedającym. Oczekuje zwrotu kosztów bądź natychmiastowej dostawy
Prezent świąteczny Zamówiłem siostrze zabawkę na święta ponieważ cena była atrakcyjna skorzystałem z tej oferty . Sprzedawca na stronie internetowej napisał o realizacji zamówienia w 24 godziny dziś mija 4 dzień a paczka nie zmieniła ani statusu ani nie została dostarczona a opłata poszła z góry.
Przeczytałem w internecie na różnych forach opinie o tej firmie (Pilkomania.pl) wszędzie piszą o [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], podrobionych artykułach, nie dostarczonych produktach oraz jakimkolwiek brakiem kontaktu ze sprzedającym. Wystosowałem email do tej firmy z zapytaniem o moje zamówienie niestety odpowiedzi nie otrzymałem. W takim wypadku chce rozwiązać z nimi umowie o zamówienie nr 17323 oraz zwrot kosztów zamówienia.
Rezygnacja z zakupu Dnia 14.12.2024 r. tj. sobota dokonałem zakupu klocków lego, w niedziele dostałem sms, że paczka została wysłana. Na stronie jest napisane, że paczka jest wysyłana w ciągu 24h, dopiero w regulaminie jest zapisane ile trwa dostawa co jest mylące, wiem, że prezent nie dotrze na święta, a z przeczytanych informacji będę musiał jeszcze zrobić jakieś dodatkowe opłaty za jak się okazuje podrobione rzeczy. Proszę o anulowanie transakcji oraz o zwrot pieniędzy.
Zamówienie nr 103683W dniu 12.12.2024 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym na stronie www.super-promo.pl na kwotę 159,98zł. Paczka miała zotać wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej. W dniu 14.12.2024 otrzymałam maila z informacją, że moja paczka została wysłana i przesłano mi link do śledzenia. Po wprowadzeniu numeru paczki na stronie Poczty Polskiej wyświetlił się komunikat, że podany numer nie istnieje. Chciałam zadzwonić na wskazany numer telefonu sprzedawcy, ale okazało się, że podany numer również nie istnieje. Dopiero wtedy zdałam sobie sprawę, że zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], a firma jest zarejestrowana w Londynie. Wtedy też zaczęłam szukać więcej informacji i znalazłam negatywne komentarze i ostrzeżenia. Powyższy sklep znajduje się także na czarnej liście na stronie cyberrescue.info. W dniu wczorajszym napisałam maila do sprzedawcy z zapytaniem o towar i otrzymałam informację, że towar jest wysyłany zza granicy z linkiem do śledzenia jakiejś przesyłki z Chin i podobno jak znajdzie się w Polsce, to będzie ją można śledzić na stronie dpd. Tylko że sprzedawca w informacjach o czasie i kosztach dostawy podawał dwie opcje przesyłki: Poczta Polska albo kurier Inpost. Ponadto nie było żadnej informacji, że towar jest wysyłany zza granicy. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy. Opłaty dokonałam na stronie sprzedawcy przelewem blik.
Anulowanie zamówieniaZamówienie złożone 12.12.2024. Dzień po zakupie otrzymałam informację o wysyłce towaru, jednak brak linku do sprawdzania przesyłki oraz planowanego terminu dostawy. Informacje na stronie wprowadzają w błąd, że dostawa będzie w 24 godziny.
Brak odpowiedzi ze sklepu na wielokrotne pytania mailowe dotyczące zamówionego towaru oraz mailowe żądanie anulowania zamówienia.
Proszę o pomoc w anulowaniu zamówienia i zwrot wpłaconej należności.
Nr 16038Witam, co z moim zamowieniem nr 16038? Mam mailowe informacje ze niby jest wyslane, podczas gdy na stronie sklepu po zalogowaniu widze pod inna pozycja ze gotowe do wyslania.Czy paczka dotrze do świąt?
Rezygnacja z zakupuDzień dobry. Chciałabym zrezygnować z zakupionego produktu. Na stronie nie ma żadnej informacji że na paczkę trzeba czekać ponad 10 dni. Miałbyś to prezent na święta. Próbowałam się skontaktować niestety bez skutecznie. Telefon nie odpowiada na e-mail nie dostałam odpowiedzi .
Otrzymałam SMS ze paczka została wysłana niestety w żadnym systemie nie widnieje dany numer nadania .
Proszę o zwrot pieniędzy.