Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-08-21 godz: 12:30Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.P.
Oszuści Od 8 sierpnia nie otrzymałam zamówienia za które zapłaciłam i nie można skontaktować się że sprzedawcą
2024-08-21 godz: 11:50Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków Zamówiłam sukienkę w dn. 14 lipca 2024 r. Na zamówienie miałam czekać 14 dni roboczych. Sukienka nie dotarła , więc napisałam e-maila do sklepu z zapytaniem. W odpowiedzi dostałam informację, że czas oczekiwania się wydłuży o 7-9 dni roboczych. Anulowałam zamówienie w dniu 2 sierpnia 2024 r. Niestety nie otrzymałam zwrotu środków.
2024-08-21 godz: 11:47Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlR.W.
Zakupy i dalszą sprzedaż Zakupiony dres medyczny, posiadam założone konto w sklepie. Niestety nie pomyślałam żeby sprawdzić komentarze w internecie. Zapłaciłam 151 zł. Niestety zero kontaktu z firmą. Telefon nie działa, na maile nie odpowiadaja. Wysłane kilkanaście maili Na Facebooku mnie zablokowano. Mam potwierdzenie wpłaty i widok transakcji i zamówienia w sklepie. Czy można zrobić coś aby odzyskać pieniądze. Jeszcze nie zgłosiłam sprawy na policję.
2024-08-21 godz: 10:54Publiczna
Otwarta
Niedostarczone zamówienie i brak kontaktu27 lipca 2024 dokonałam zakupu fotela wiszącego. Dokonałam przelewu kwoty 559 zł (fotel 499zł + wysyłka). Do dziś nie otrzymałam zamówionego towaru i nie mogę w żaden sposób skontaktować się z firmą. Nie mogę dodzwonić się na podany numer telefonu ani sprawdzić statusu zamówienia. Oczekuję zwrotu moich pieniędzy.
2024-08-21 godz: 10:50Publiczna
Otwarta
Brak zwroty pieniędzy Towar otrzymałam po długim czasie i upominaniu. Okropnej jakości, dlatego zdecydowałam się na odesłanie . Niestety zaczęła się szarpanina o zwrot środków. Sprawę chce nagłośnić i zgłosić wszędzie gdzie się da. Aktualnie zbieram również informacje na temat sklepu, poszkodowanych, do pozwu grupowego. Co mogę jeszcze zrobić by odżywać pieniądze? Proszę o poradę. Chce także przestrzec innych przed tymi oszustami … Załączam rowniez wszystkie maile ze sklepem. Proszę o poradę. Serdecznie dziękuję
2024-08-21 godz: 09:44Publiczna
Otwarta
Zwrot pieniędzy za anulowane zamówienie Złożyłam zamówienie w sklepie Stone Skirts 20.06.2024 na dwie sukienki o wartości 430,80 zł. Przez kilka tygodni cierpliwie czekałam na realizację, firma Stone Skirts Anna Szczygielska za każdym razem gdy przekroczyła obiecany termin realizacji zamówienia milczała. Osobiście musiałam pilnować tych dat i dopytywać mailowo, aby otrzymać informacje o dalszym opóźnieniu. Z wielu negatywnych komentarzy na temat działań Stone Skirts dowiedziałam się to standardowa praktyka tego sklepu. Działaniom pani [dane usunięte przez moderatora] powinny przyjrzeć się odpowiednie instytucje. W dniu 03.08.2024 anulowałam zamówienie, które zostało potwierdzone przez sklep w dniu 05.08.2024. Aktualnie minęło już ponad 14 dni a ja nadal nie otrzymała zwrotu pieniędzy. Firma Stone Skirts nie odpowiedziała nawet na mojego maila, którego wysłałam w ramach przypomnienia o zwrocie w dniu 19.08.2024. Proszę o pomoc w uzyskaniu zwrotu pieniędzy. Od firmy oczekuje natychmiastowego zwrotu środków za niezrealizowane zamówienie.
2024-08-21 godz: 09:30Publiczna
Otwarta
kooon szarydniax2 sierpnia zamowilam kokon szary z poduszkami do tej pory nie otrzymałam towaru .miało być 10dni.dzwonilam ale niestety nikt nie odbiera ,pisałam maila też nikt nie odpowiada .okłamują ludzi a firma dalej jest w internecie.dlaczego policja za tosię nie weźmie.zadam zwrotu pieniędzy za nie wysłany towar.do tej pory nie mogę się z kontaktować.z firmą .
2024-08-21 godz: 09:30Publiczna
Zamknięta
Odzyskanie pieniędzy za zwrot towaruDzień dobry. Dnia 12.07 zwrot mojego zamówienia został rozpatrzony pozytywnie, na co otrzymałam potwierdzenie mailowe wraz z informacją, że przelew zwrotny zostanie zrealizowany do 14 dni. Dnia 18.07 otrzymałam fakturę korygującą. 10.08 sierpnia wysłałam maila z pytaniem, kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków, na którego nie dostałam żadnej odpowiedzi. Zakup był 24.06.2024r. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu środków za zwrócone sukienki. Chciałabym odzyskać swoje pieniądze.
2024-08-21 godz: 09:21Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy za niewyslane i anulowane20 czerwca złożyłam zamówienie na 2 sukienki, których nie otrzymałam mimo wielu wymian e-mail i zapewnień o wysyłce. 2 sierpnia poprosiłam o anulowanie zamówienia i widziałam, że 5 sierpnia zamówienie zostało anulowane, ale zwrotu pieniędzy do dziś nie otrzymałam. Oczekuję zwrotu i to w tym tygodniu. Widziałam niestety, że podobnych przypadków do mojego ta firma ma bardzo dużo, i żałuję że nie sprawdziłam tego przed zakupem.
2024-08-21 godz: 08:56Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu w ustawowym terminieZamówienie złożyłam 3.06.2024 - zgodnie z informacją na stronie powinno zostać zrealizowane w terminie 14 dni roboczych. Kilkukrotnie zapewniano mnie, że zostanie zrealizowane tydzień, dwa tygodnie później. Zamówienie zostało wysłane 16.07.2024 Zamówienie zwróciłam 1.08, odebrane przez sklep 5.08. Napisałam wiadomość do firmy, żeby upewnić się, że zwrot zostanie przeprocesowany w terminie, o czym zostałam zapewniona. Zwrot nie został przetworzony, a moje wiadomości pozostają bez odpowiedzi.