Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-08-13 godz: 04:17Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlP.W.
Zamówienia brak i zwrotów pieniędzy Zamówiłem drona przesyłka w ciągu dwóch dni roboczych Minęło 5 dni i zamówienia brak Chodź przesyłka została opłacona i przyszło potwierdzenie na e-mail że zamówienie zostało wysłane drugiego dnia Brak możliwości kontaktu z firmą i brak odpowiedzi na e-maile
2025-08-12 godz: 11:54Publiczna
Otwarta
Zakup motocykla z ukrytą wadą – zatarty silnikW dniu 27.07.2025 zakupiłem w firmie AutoArena motocykl Honda CBR1000RR (VIN: JH2SC57A96M211251) za kwotę 23 000 zł. Motocykl według zapewnień sprzedawcy miał być sprawny technicznie i gotowy do jazdy. Po zakupie odstawiłem pojazd do mechanika celem wymiany filtrów i oleju. Mechanik stwierdził bardzo duże zanieczyszczenie filtrów, obecność piasku, podwyższone obroty, dmuchanie z odmy. Po dalszej diagnostyce okazało się, że silnik jest ZATARTY i wymaga kosztownej naprawy lub wymiany. Wada ta istniała w chwili sprzedaży i została przede mną zatajona, co jest naruszeniem moich praw jako konsumenta. Wnoszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy lub wymianę motocykla na egzemplarz wolny od wad, w przeciwnym wypadku skieruję sprawę na drogę sądową i powiadomię odpowiednie organy.
2025-08-12 godz: 09:54Publiczna
Otwarta
Zamówienie towaru 30.07.2025Zamówiłam plecak dla dziecka ze strony pilkomania.pl dnia 30.07.2025r do tej pory nie dostałam przesyłki, numer śledzenia podany przez firmę nie działa, cały czas proszę ich meilowo o informację i cały czas dostaję informację, że towar jest w drodze... Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
2025-08-12 godz: 08:48Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy zakup przez platformę erliZamówiłam przez platformę Erli robota kuchennego. Paczka przyszła do mnie uszkodzona . Po rozpakowaniu przesyłki okazało się że ekran urządzenia jest zbity . Zgłosiłam tego samego dnia do sprzedawcy że sprzęt dotarł uszkodzony i złożyłam reklamację, odsyłając produkt: 21 lipca sprzedawca odebrał paczkę. Nie odpisał na żadną wiadomość. Na chacie otrzymałam wiadomość że jeśli sprzedawca po 14 dniach nie odezwie się reklamacja zostaje uznana. Mamy 12.08 i nadal nie otrzymałam informacji co z moim zwrotem . Zostałam bez pieniędzy i bez sprzętu który zamawiałam. Oczekuję zwrotu pieniędzy .
2025-08-12 godz: 08:44Publiczna
Rozwiązana
Brak dostawy zamówienia oraz brak zwrotu pieniędzyW dniu 01.08.2025 r. dokonałam zakupu i jeszcze w tym samym dniu uiściłam płatności BLIK w kwocie 135,20 zł. Termin dostawy do 5 dni roboczych potwierdzony przez sprzedawcę sms że w dniu 08.08.2025 r. będzie wysyłka towaru. Niestety w tymże dniu po kilku próbach telefonicznych otrzymałam sms z informacja, iż cytuję "czekamy na dostawę szyją się czy mamy anulować zamówienie czy pani poczeka". Odpowiedziałam żeby anulować bo czułam że coś tu nie gra, Sprzedawca oferuje sprzedaż towaru w którego posiadaniu nie jest i nie wiadomo kiedy będzie. Otrzymałam sms z informacją aby anulowanie zamówienia przesłać na email sprzedawcy co uczyniłam następnego dnia (09.08.2025 r.) z prośbą o natychmiastowy zwrot wpłaconych pieniążków w ten sam sposób czyli Blik. W poniedziałek 11.08. po kilku próbach dodzwonienia się otrzymałam sms że zwrot pieniędzy wyjdzie do 5 dni roboczych z czym oczywiście się nie zgodziłam i odpisałam iż czekam na niego do końca dnia. Oczywiście go nie otrzymałam stąd moje zgłoszenie. Od Sprzedawcy oczekuję niezwłocznego zwrotu środków w wysokości 135,20 zł
2025-08-12 godz: 08:40Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu po odesłaniuSoulPath Solutions Kateryna Maksymchuk wysłała inny towar niż zamówiony telefonicznie. Kamera miała być zupełnie inna (lepsza). Po zgłoszeniu zwrotu i odesłaniu towaru nie zwracają pieniędzy. Przestali odbierać telefony i nie odpowiadają na maile. Na forach widoczny jest powtarzający się sposób nieuczciwej praktyki (przykrywany pozytywnymi opiniami, które są przez nich samych tworzone) w której wysyłają inny towar niż zamówiony (jakościowo zdecydowanie gorszy), a potem nie zwracają pieniędzy. Uważam, że jest to [słowo usunięte przez moderatora]. Jeżeli w ciągu tygodnia sprawa nie zostanie załatwiona, to udam się na policję i poinformuję urząd skarbowy, ponieważ na zakup nie została wystawiona faktura, ani paragon. Oczekuję zwrotu w kwocie 319,99zł.
2025-08-12 godz: 03:56Publiczna
Otwarta
Brak możliwości wypowiedzenia umowy w Tutlo.  Szanowni Państwo, Zwracam się z uprzejmą prośbą o udzielenie pomocy prawnej w sprawie odmowy uznania wypowiedzenia umowy przez firmę Tutlo Sp. z o.o. W dniu 7 listopada 2024 r. zawarłam z ww. firmą umowę o świadczenie usług kursu języka angielskiego (nr EL/DZ/267/210137/12/11/2024), zawartą na okres 24 miesięcy. W dniu 22 czerwca 2025 r. złożyłam wypowiedzenie umowy, powołując się na art. 746 § 1 i 2 Kodeksu cywilnego. Umowa ma charakter umowy zlecenia, co oznacza, że jako konsument mam prawo do jej wypowiedzenia w każdym czasie – nawet jeśli dokument umowny tego nie przewiduje. W rozmowie telefonicznej z konsultantem Tutlo wyjaśniłam, że decyzja o rezygnacji została podjęta z powodu trudnej sytuacji życiowej – jestem matką dziecka z niepełnosprawnością sprzężoną, co generuje znaczne obciążenia czasowe i finansowe. Niestety, firma Tutlo uznała, że nie jest to wystarczający powód do rozwiązania umowy i stanowczo odmówiła uznania mojego wypowiedzenia. Dodatkowo informuję, że zgodnie z harmonogramem umowy, w listopadzie 2025 r. firma będzie wymagać ode mnie zapłaty drugiej raty w wysokości 3864,60 zł. W aktualnej sytuacji życiowej nie jestem w stanie ponieść tak wysokiego kosztu, zwłaszcza że nie korzystam z usługi i skutecznie wypowiedziałam umowę. W związku z powyższym, zwracam się z prośbą o: ocenę zasadności wypowiedzenia umowy na podstawie art. 746 Kodeksu cywilnego, pomoc w ustaleniu, jakie kroki prawne mogę podjąć (np. mediacja, skarga, postępowanie sądowe), ewentualną interwencję lub wskazanie dalszego sposobu działania. W razie potrzeby mogę przesłać dodatkowe dokumenty, korespondencję z firmą Tutlo. Z góry dziękuję za każdą formę pomocy i wsparcia. Z wyrazami szacunku, [dane usunięte przez moderatora]
2025-08-11 godz: 09:53Publiczna
Otwarta
Brak wydania karty podarunkowej w ramach promocji Zakupiłam dwie pary butów w salonie CCC w Zakopane będąc na wakacjach. Buty były zakupione w promocji 2 pary za cenę 1. Na informacjach wystawionych w sklepie było napisane, że cena za tańsze buty będzie zwrócona na kartę Modivo. Mam aplikację sklepu Modivo i zrozumiałam, że środki pojawiają się w tej aplikacji na karcie. Po kilku dniach, gdy na karcie nadal nie było środków napisałam e-mail do CCC. Otrzymałam odpowiedź, że karta jest wydawana w sklepie i że mam się udać do sklepu gdzie były zakupione buty. Ale to jest 390 km od mojego miejsca zamieszkania. W odpowiedzi otrzymałam informację, że CCC nie może nic z tym zrobić.
2025-08-10 godz: 15:12Publiczna
Otwarta
Zbyt długi czas oczekiwaniaDostałem maila z informacją o wysłaniu przesyłki dnia 30 lipca i do dzisiaj przesyłki nie otrzymałem, zamówione produkty byłem zmuszony kupić w innym sklepie ponieważ potrzebowałem je wczesnie. Przesyłka opłacona była z góry. W zawiązku z tym ze wiele innych ludzi miało podobne problemy rezygnuje z zamówienia i proszę o zwrot pieniedzy
2025-08-09 godz: 05:05Publiczna
Otwarta
Brak możliwości korzystania z usługDzień dobry zamówiłem usługę telewizji oraz internetu na stronie Play umawiałem się na montaż w sobotę (2 sierpnia) po czym okazało się że montaż odbył się dopiero we wtorek (5 sierpnia) przyjechali panowie technicy podłączyli internet i telewizję okazało się że router do internetu nie działa co zostało zgłoszone od razu we wtorek czyli 5 sierpnia do tej pory nie mam żadnej odpowiedzi natomiast dostałem fakturę do zapłaty za usługi z których nie mogę korzystać ponieważ są problemy techniczne dzwoniąc na infolinię praktycznie dwa razy dziennie dostaję informację że technicy pracują nad tym natomiast panowie którzy u mnie byli mogli mi wymienić router bo mieli nowe ale potrzebowali oficjalnego zlecenia od Play. Mimo tego że wysyłane były ponaglenia o rozwiązanie sprawy nic dalej się z tym nie dzieje.