Nie oddali kasy oraz projektoraZamówiłem projektora 14 października, dzisiaj 13 listopada zrobiłem odstąpienie od umowy , a dla mnie napisali że czas minął , ale załatwiłem sprawę z firmą to mi napisał że zrobić odstąpienie od umowy.
Teraz zostałem bez kasy i bez projektora proszę pomóc w tej sprawę żeby więcej ludzi nie tracili żeby ih nie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]jak mnie
Brak otrzymania zamówionego produktu. Projektor zamówiony dnia 17 października - dzisiaj mamy 13 listopada. Do dzisiaj nie otrzymałem żadnej informacji na temat wysyłki - na maile w celu rezygnacji z zamówienia nie dostałem żadnej odpowiedzi. Zapłaciłem z góry blikiem i zostałem bez pieniędzy oraz bez zakupionego produktu.
Brak zwrotu środków za zwrócony towarPomimo skutecznego zwrotu towaru potwierdzonego i uznanego przez Firmę 3.10, wystawienia faktury korygującej do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy na konto z ktòrego dokonany został przelew.
Brak zwrotu środków za rezygnację z zamównienia 13.10 złożyłam zamówienie na dwie diety z wyborem menu o długości 20 dni (bez sobót i niedzieli). Dietę zaczęliśmy otrzymywać 16.10 i PRÓBOWALIŚMY jakoś przetrwać przez 3 dni. Niestety, jedzenie od Burak diety jest niezjadliwe, trafiły nam się twarde surowe bułki (zapewnię nierozmrożone), mięso w którego kawałku było może 10 % mięsa, a reszta żył i przerostów, nieświeża, śmierdząca surówka. I to wszystko w zaledwie 2 dni, jedzenia z dnia 3 nawet nie tknęliśmy. W związku z tym w dniu 17.10 wysłałam rezygnację z zamówienia drogą mailową. Dostałam informację o przyjęciu rezygnacji i że od poniedziałku nie będę otrzymywać diety, a zwrot środków w kwocie 1750 zł zostanie przesłany na moje konto w ciągu 14 dni od otrzymania formularza zwrotu. Formularz wysłałam 21.10, zwrot środków powinien być na moim koncie max do 8.11. Nadal jednak nie otrzymałam zwrotu, a na moje mailowe i telefoniczne prośby o informację co się dzieje z moimi pieniędzmi dostaję informację: „przekazane do księgowości”. Codziennie to samo. Pani z BOKu jest [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], bez szacunku do klienta. Podobno nie ma kontaktu z księgowością, a ta jej nie odpisuje (już tydzień) . Nie ma też numeru telefonu do księgowości…brak jakiejkolwiek chęci pomocy, rozwiązania sprawy. Oczekuję niezwłocznego zwrotu 1750 zł na konto podane w formularzu który wysłałam do Burak diety.
Brak środków za zwrot zamówienia 18.09.24 r. Zamówiłam 3 zestawy ubrań ze sklepu Stone skirt. 20.09. Otrzymałam maila z informacją o wysyłce, że czas oczekiwania na realizację mojego zamówienia wynosi 14 dni. Po opoznieniu terminu i zapytaniu kiedy mogę spodziewać się przesyłki 16.10. Otrzymałam informację, że przesyłka została wysłana. Przesyłka dotarła po miesiącu od zamówienia. Produkty nie spełniały moich oczekiwań, więc korzystając z prawa konsumenta postanowiłam je zwrócić. 23.10. Nastąpił zwrot towarów wraz załączonym formularzem zwrotu. Pani [dane usunięte przez moderatora] 23.10.24 została przeze mnie poinformowana o zwrocie towarów mailowo, wraz z przesłanym skanem formularza zwrotu. 2.11. Otrzymałam informację o przyjęciu zgłoszenia zwrotu: „Dzień dobry,
Dziękuje za wiadomość. Formularz zwrotu proszę dołączyć do paczki ze zwracanym towarem.
Pozdrawiam,
[dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts”
Przesyłka została wysłana kurierem i doręczona 24.11.24 na co mam potwierdzenie. Po 14 dniach napisałam 2 maile upominające o zwrot płatności za zwrócone zamówienie. Nie otrzymałam żadnej konkretnej odpowiedzi poza 6.11.24:
„ Hej Dziewczyny! 💖💖
Dzięki za wiadomość! 💕 Odpowiemy na nią w ciągu 4 dni roboczych, w godzinach naszej pracy 8-16, od poniedziałku do piątku. Bardzo prosimy o nie ponawianie wiadomości, ponieważ wiadomość wysłana ponownie trafia do najnowszych i czas na odpowiedź wydłuża się , gdyż odpowiadamy w kolejności od najstarszych.
Na pewno odpowiemy na wszystkie wiadomości.
Ściskamy, Stone Skirts”.
Z racji braku możliwości kontaktu z firmą. Telefon podany w regulaminie - nie odpowiada, a raczej odpowiada „abonent czasowo niedostępny”, braku odpowiedzi na moje maile z ponagleniem konieczności zapłaty, zwracam się do Państwa o szybkie załatwienie sprawy.
Jak zorientowałam się po czasie z facebooka jest to często Państwa stosowana praktyka, która kwalifikuje firmę do zgłoszenia do biura ochrony konsumenta i w przypadku braku zwrotu środków do prokuratury w związku z podejrzeniem popełnienia przestępstwa i [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Proszę o poważne potraktowanie mojego upomnienia i ponaglenia zwrotu moich pieniędzy, po raz pierwszy spotykam się z tak [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]praktykami .
Od firmy oczekuję natychmiastowego zwrotu moich pieniędzy.
Dziękuję.
M.Ł.
Zwrot pieniędzy 5.10.2024 zamówiłam o opłaciłam komplet dresowy za 279,39 zł.
7.10.2024 dostałam wiadomość na maila, że czas realizacji wynosi do 14 dni roboczych.
24,25.10.2024 wysyłałam pytanie odnośnie wysyłki.
27.10.2024 dostałam odpowiedź, że zamówienie będzie gotowe do wysyłki za około 10 dni, wiec anulowałam zamówienie i poprosiłam o zwrot pieniędzy. Dostałam informację, że mają na to 14 dni. Czekałam 14 dni ale zwrot pieniędzy nie nastąpił. Wysyłałam ponownie maila z zapytaniem. Niestety, nikt z firmy nie odpowiedział na maila, wobec powyższego zdecydowałam się na kontakt z Państwem i opisaniem sprawy. Bardzo proszę o pomoc w sprawie, zwłaszcza, że spotkałam się z negatywnymi opiniami w sieci, opisującymi analogiczne zachowania sprzedawcy- nota bene- bardzo trudno dotrzeć do tych negatywnych opinii, ponieważ jest selekcja opinii na instagramie czy facebooku i nie można ich przesłać bezpośrednio, tylko przez pocztę właścicielki firmy. powoduje to wprowadzenie w błąd konsumentów, bo widza tylko pozytywne opinie. Od firmy oczekuje natychmiastowego zwrotu zapłaconych srodków.
Brak przelewu za anulację zamówieniaDnia 17.10 zamówiłam 2 swetry. Po wielokrotnym proszeniu o wysłanie towaru poprosiłam o anulację zamówienia. Dostałam informację, że zamówienie zostanie anulowane i mam podać numer konta. Do tej pory nie otrzymałam towaru ani zwrotu pieniędzy.
Zwrot pieniędzy za nie wysłane zamówienieZamówiłam bluzę 8 października, do dnia dzisiejszego zamówienia nie otrzymałam. 24 października napisałam maila z zapytaniem kiedy otrzymam zamówienie, na co dostałam odpowiedź, że mozliwe bedzie opóźnienie 10 dniowe. 6 listopada napisałam, że rezygnuję z zamówienia i prosiłam o zwrot kosztów. Nikt nie odpisał na mojego maila, a w automatycznej odpowiedzi jest zawarta informacja, że odpowiadacie w ciągu 72h.
Proszę o jak najszybszy zwrot pieniędzy.
brak zwrotu kosztówOd 2 miesięcy czekam na zwrot kosztów za błotnik który przyszedł cały poobijany i fatalnie polakierowany jestem od 2 miesięcy zapewniany że przelew został już dawno wysłany.
Oczekuje jedynie zwrotu moich kosztów jakie poniosłem czyli 828zl. Sprawa idzie o [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]
Brak wysyłki Dnia 5 listopada 2024, znalazłem projektor który pierwszy raz zobaczyłem na platformie Tik tok i tego samego dnia dokonałem zakupu.
Od tamtego momentu nie było żadnego odzewu w sprawie wysyłki lub opóźnienia, podczas zakupu było napisane, że wysyłka będzie w ciągu 1-2 dni roboczych
Odzywałem się już kilkakrotnie na ich maila który był podany na www.vision-hub.pl, jak wygląda sytuacja z moim zamówieniem, lecz to również nic nie pomagało.
Finalnie chciałbym, żeby ten projektor, który opłaciłem został wysłany.