Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-09-19 godz: 19:48Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy za zamówienie Uwaga na oszustkę. Pani prowadzi kilka stron meblowych oczywiście fikcyjnych, wpłacasz pieniądze za meble i ani pieniędzy ani mebli. Sprawa zgłoszona na policję. Nie dajcie się nabrać.
2024-09-19 godz: 18:39Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy za odesłany towarProszę o zwrot pieniędzy za odesłane zamówienie jeżeli nie dostanę zgłoszę sprawę na policję i do działu konsumenta czekam jeszcze do poniedziałku potem sprawa na polici będzie i do tej pory nie odbieracje telefonów ani nie odpisujecie na wiadomości
2024-09-19 godz: 16:39Publiczna
Zamknięta
Oszustwo, sprzedawanie podrobionych produktów Ogólnie 09.09.2024 r zamówiłam buty Adidas Samba za 299,90 zł. Wyszukałam te buty wpisując w google i dziwi mnie fakt, że wyskoczyły mi jako pierwsze - co mnie absolutnie nie zmyliło, a powinno. Myślę że przystępna cena. Jak widać, nie opłacało się. Coś mnie tknęło, zaczęłam przeglądać stronę, dane, szukać na Internecie opinii. No i niestety, jak zawsze jestem uważna w takich sprawach, nie tym razem. Okazało się, że to firma która absolutnie nie ma adresu, numeru telefonu. Kilka stron wyglądających podobnie, ale pod inną nazwą i trochę inna szata graficzna. Mało tego, znalazłam mnóstwo ludzi, którzy zostali przez tą firmę oszukani. Nie dostali produktu, nie dostali zwrotu pieniędzy, wysyłają podrobione produkty, kontakt z firmą zerowy. W te pędy napisałam do nich e-maila, że proszę o anulowanie zamówienia, do czego miałam absolutne prawo. W odpowiedzi dostałam, że na tym etapie nie jest to możliwe, gdzie zamówienie nie było nawet wysłane. Poinformowałam ich, że nie interesuje mnie otrzymanie podrobionego produktu, co defacto jest nielegalne. I aby oddali mi pieniądze na konto. W odpowiedzi dostałam takie same maile, że nie da się nic zrobić już na tym etapie zamówienia. Śmiech na sali. Żeby było jeszcze lepiej - dostałam jednego e-maila w którym napisali mi, że mogę zamówienia nie odbierać. Co jest oczywiście jednoznaczne z tym, że ja nie wywiąże się z zawartej umowy i nie będą musieli się wywiązać i oni - czyli zwracając mi kasy. Chce odzyskać swoje pieniądze, 300 na ulicy nie leży. Jesli nie, poruszę niebo a ziemię żeby ich [treść usunięta przez moderatora]. I to przez sam fakt oszustwa.
2024-09-19 godz: 12:19Publiczna
Zamknięta
DHL nie podejmuje próby dostarczania przesyłek Kurier nie dostarcza przesyłek z powodu wielkości wsi w której mieszkam, zaznacza zdalnie odmowę odbioru lub bez próby doręczenia umieszcza w "paczkomacie" oddalonym o 20 km. Sprawa dotyczy mieszkańców całej wsi. Podejmowane próby ingerencji (włącznie z zarządem firmy) nie przyniosły efektu.
2024-09-19 godz: 08:46Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlP.Z.
Zmiana warunków sprzedazyProjektor zakupiony w cenie 119.99 okazał się jedynie rezerwacją. W celu otrzymania sprzętu, sprzedawca domagał się dodatkowych 250zl. Twierdził że kwota jaka widniała na stronie produktu to cena jego rezerwacji. Dopiero w regulaminie była informacja jak to naprawdę wygląda (swoją drogą regulamin co chwilę się zmienia)
2024-09-19 godz: 07:30Publiczna
Zamknięta
Brak towaru, brak kontaktuW dniu 11 września 2024 r. zamówiłam "Psi patrol wieża obserwacyjna z 6 autkami" 13 września status zamówienia wysłane, nie otrzymałam linku z numerem przesyłki do śledzenia jej. Próbuję dodzwonić się do firmy ale słyszę komunikat "wybrany numer jest niedostępny" brak odpowiedzi również na wysłane zapytania. e-mail podany również w zamówieniu. Oczekuję kontaktu od firmy i udostępnienia prawidłowego numeru przesyłki do jej śledzenia. Paczka ekonomiczna Poczty Polskiej z UK zwykle trafia do odbiorcy w ciągu 3-5 dni. Czy próbujecie mnie Państwo oszukać? Pismo do odpowiednich organów w przygotowaniu.
2024-09-19 godz: 06:39Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzyDzień dobry, mam problem w uzyskaniu zwrotu środków od sprzedawcy. W dniu 27.08.2024r. za pośrednictwem strony https://sekrety-zdrowia.org zakupiłam produkty na łączną sumę 276 zł. Sprzedawca zwlekał z wysyłką produktów, nie było z nim również żadnego kontaktu. W dniu 31.08.2024r. wysłałam e-mail do sprzedawcy informujący o rezygnacji z zamówienia. W dniu 02.09 otrzymałam odpowiedź od sprzedawcy, że nie mają towaru na stanie i zwrócą wpłatę. Do dnia dzisiejszego 19.09 nie otrzymałam zwrotu środków. Sklep internetowy nie odpisuje na e-maile oraz nie odbiera telefonów. W załączeniu przesyłam potwierdzenie wpłaty, rezygnację z zakupu i informację od sprzedawcy o braku produktów na stanie. Dane sprzedawcy: SEKRETY ZDROWIA sp. z o.o z siedzibą w Łodzi, pod adresem ul. Walerego Wróblewskiego 19 A, 93 – 578 Łódź, kontakt@sekrety-zdrowia.org, sklep@zdrowiebezlekow.pl +48 722 188 840 Numer KRS: 0000981194 NIP: 7272860447 REGON: 522516113 Nr transakcji: 4006077800 Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy Pozdrawiam
2024-09-18 godz: 21:34Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.K.
Zwrot nr 82812Zwróciłam towar ,trafił na dział zwrotów,minęło 14 dni i nie otrzymałam żadnej informacji co się dzieje z towarem,czy będzie zwrot. Pisze e-maile,nikt nie odpisuje. Telefonu jest,ale cały czas nikt nie odbiera. Oczekuje zwrotu należnych mi pieniędzy. Towar zwróciłam zaraz po jego otrzymaniu,wywiazalam się z procedury zwrotu w ciągu 14 ,powinnam otrzymac już zwrot pieniędzy. Ani pieniędzy ani informacji. Firma łamie prawa konsumenta.
2024-09-18 godz: 15:57Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy Dostałam od państwa przesyłkę. Została ode mnie pobrana kwota 41,50 zł tytułem cła przez pocztę Polską, dodatkowo został do mnie wysłany produkt, który jest znacznie odbiegający od tego co zamówiłam przez stronę internetową, jest to całkiem inny produkt. Po konsultacji z Państwem produkt zwróciłam na swój koszt - 21,99 zł. Do dziś nie dostałam od Państwa zwrotu ! Mija już drugi tydzień. Kwota do zwrotu 21,99 zł przesyłka, 41,50 zł cło Poczta Polska, 249,99 pływak Łącznie kwota do zwrotu 313,48 zł Proszę o natychmiastowy zwrot, numer konta oraz wszystkie inne dane wysyłam państwu już kilkukrotne w mailu.
2024-09-18 godz: 13:13Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków za zwrócony towarW dniu 02.07.2024 dokonałam zakupu sukienki w sklepie internetowym FASARDI https://www.fasardi.com/ płacąc za pośrednictwem usługi blik kwotę 184,39zł. Towar jednak zwróciłam, a dniu 12.07.2024 otrzymałam od firmy maila zwrotnego o przyjęciu zwrotu wraz z informacją, że w ciągu 14 dni otrzymam środki na konto - nie otrzymałam faktury korygującej zakup. Do dnia dzisiejszego przelew zwrotny nie wpłynął na moje konto, a ze sklepem nie ma żadnego kontaktu – telefon nie odpowiada, a sklep nie reaguje na kontakt poprzez pocztę elektroniczną, WhatsApp, Messenger, Instagram. kilkukrotnie mailowo wysyłałam wezwanie do zapłaty, w tym ostatnie określiłam jako przedsądowe z dnia 13.08.2024 – na żadne z tych wezwań nie otrzymałam odpowiedzi, poza informacją z dnia 12.08.2024 wysłaną przez automat obsługujący pocztę elektroniczną o problemie z dostarczeniem mojej wiadomości. Podobne prośby kierowałam również za pośrednictwem Messenger i WhatsApp – na żadną nie otrzymałam odpowiedzi. Dodatkowo nie mogę zalogować się na konto, które zakładałam w sklepie – nie działa reset hasła. Ponadto reklamy sklepu nadal pojawiają się na Facebook i Instagram, a w opiniach sklepu na koncie Facebook pojawiają się kolejne opinie klientek, które podobnie jak ja mają problem z otrzymaniem środków za zwrócony towar. Proszę o pomoc w odzyskaniu środków.