BRAK ZWROTU PIENIĘDZY Zamówiłam sukienkę za pobraniem. Po przymierzeniu stwierdziłam że nie pasuje do mnie i nadałam paczkę zwrotna do firmy. Otrzymali ja (21.11.2024 )
Dwa tygodnie później dostałam informację że zwrot został przyjęty i mogę się spodziewać pieniędzy na koncie do 7 dni. Pieniądze się nie pojawiły
Znów napisałam maila i skontaktowałam się z nimi na Messenger. Dostałam informację że pieniądze pojawia się na koncie w przeciągu 2-3 dni roboczych e-mail z tą informacją otrzymałam 19.12.2024)
Do tej pory nie otrzymałam zwrotu.
Próbowałam się nimi ponownie skontaktować i zostałam zablokowana.
Oczekuje zwrotu pieniędzy (219 zł - bez kosztów wysyłki) w trybie natychmiastowym
Zamówienie 18180Zamówiłam transportowiec Psi Patrol.
Po opłaceniu zakupu od 20.12 .2024 brak informacji o wysyłce zabawki.
Po napisaniu dwóch maili z prośbą o podanie nr listu i kuriera brak odpowiedzi.
Rezygnacja z zamówienia 66417Rezygnacja z zakupu
Proszę o anulowanie zamówienia. Podczas dokonywania zakupu widniał zapis szybka wysyłka do 24 h, gdzie po złożeniu zamówienia dostałam informację że wysyłka od 5-55 dni ..co szybkie nie jest.
Po sprawdzeniu dokładnie strony, faktycznie jest napisane iż tyle to może trwać, ale jest to [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora], taka informacja powinna wyskakiwać podczas zamówienia. Niestety nie mogę tyle czekać, ponieważ zakup jest prezentem.
Proszę o z pilny zwrot pieniędzy.
Brak zwrotu środkówDnia 29.10.24r. zakupiłam kuchnie na kwote 11 832,20 zł - pieniądze wzięte, żadnych potwierdzeń i wogóle. Po 2 tygodniach telefonów do nich zamówienie zostało w końcu wrzucone do panelu klienta - nie na wpłaconą przeze mnie kwote (10 275 zł) i nie na zamówienie, które opłaciłam. Wiele telefonów później z próbą uzyskania tego co chcieliśmy czyli prawadziwych danych 22.11 zrezygnowaliśmy meilowo z zamówienia bo wszystko było nie tak. Zero odzewu. 6.12 udało się dodzwonić do Pana na infolinii, który wydawał się coś ogarniać - zlecił oddanie pieniędzy w trybie ekspresowym 9-10 grudnia bardzo przepraszając.
Mamy 27.12 i pieniędzy wciąż nie ma, a infolinia przez te 2 miesiące tylko mówi, że "sprawa została przekazana dalej".
Oczekuję od firmy jak najszybszego zwrotu pieniędzy, wraz z odsetkami za opónienie od 20.12 (choć tak naprawde powinny być liczone od 05.12) wraz z rekompensatą za nie ludzkie traktowanie klienta i zamrożenie mu środków w kwocie nie małej - 11 832,20 zł.
Sprzedaż chorej ryby, brak odpowiedzi na reklamacjKupiona parka zbrojników za 140 zł, samiec - podczas wyławiania zahaczył się o siatkę i nie chciał puścić, sprzedawca szarpał się z biedną rybą dłuższą chwilę, až w końcu odciął kawałek siatki i wrzucił rybę z siatką do worka. Potem wyłowił samiczkę, która jeszcze tego samego dnia padła podczas aklimatyzacji w worku, tylna płetwa cała postrzępiona i oczywiście moja wina, bo samiec pewnie zamęczył samicę w worku. Skoro doszło do takiej sytuacji, to doświadczony akwarysta wiedziałby, że obie ryby należy zapakować do osobnych worków.
Sprzedawca twierdzi, że nie dotyczy go odpowiedzialność za sprzedane żywe zwierzęta i jest to jedynie problem kupującego.
Kontaktowałem się w tym temacie z Rzecznikiem Praw Konsumenta, który zaproponował wysłanie pisma reklamacyjnego, co też uczyniłem. Mijają 3
tygodnie i brak odpowiedzi, w związku z czym wystosowałem wezwanie do zwrotu środków, na które też nie otrzymałem odpowiedzi.
Większego absurdu nigdy nie spotkałem. Jedyne co usłyszałem to "przykro mi" i "to nie mój problem".
Brak dostawy i zwrotu pieniedzy za niedostarczony Zamówiłam towar ponad dwa miesiące temu.Do tej pory go nie otrzymałam.Byłam zwodzona różnymi wymówkami.Kiedy w końcu miałam dość i zażądałam zwrotu wpłaty zapadła cisza.Wplaconej kwoty nie otrzymałam.Oczekuję zwrotu wpłaty.
Zamówienie nr. 38762927.11.2024 dokonałam zakupów w sklepie Bajkowe Wnętrza Kids na kwotę 316,95 zł
Na dostawę czekałam bardzo długo, jeden z produktów w ogóle nie dotarł.
Natomiast otrzymane produkty były słabej jakości dlatego 8.12.2024 zwróciłam towar
12.12.2024 otrzymałam fakturę korygującą nr K1306 / 2024
Otrzymałam informację że muszę czekać 14 dni, czas dawno minął a kontakt z firmą stał się utrudniony, zostałam zablokowana na Facebooku. Obawiam się że nie otrzymam już zwrotu, to zwykłe [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
Brak zwrotu środkówDo 20.12.2024 r. powinien nastąpić zwrot środków za odesłany produkt. Produkt został odesłany 04.12.2024 r. - dostarczony do Ochnik 06.12.2024 r. Do nadal nie otrzymałam zwrotu środków pomimo upływu ustawowych 14 dni. Po telefonicznym zgłoszeniu problemu otrzymałam informację iż przelew wyszedł 20.12.2024 r. jednakże nie jest to prawdą albowiem nadal nie mam zwróconych środków.
Zła zawartość przesylkiZamiast przesyłki z kluczem do otwierania awaryjnego przyszedł mi bryloczek na klucze za 7 zl
Towar inny niż prezentowany na stronie in wskazaneJednak w dniu dzisiejszym otrzymałam przesyłkę po godz.12. Niestety towar nie ma oryginalnego opakowania i wygląda jak chiński zamiennik oryginalnej zabawki( zalaczam zdjecia)...dodatkowo śmierdzi plastikiem .....
Żądam zwrotu środków oraz odeślę to na koszt firmy dopiero po wykonanym przelewie zwrotnym