Zwrot towaru Dnia 19.10.2024 wysłałam na adres firmy JRB Fashion zwrot towaru zakupionego przez internet wraz z listem zawierającym odstąpienie od umowy,dokładny spis rzeczy znajdujących się w paczce oraz numer rachunku na który ma być dokonany przelew.(zaznaczam iż paczkę otrzymałam 16.10.2024 i niestety większość z zakupionego towaru nie wyglądała tak jak go opisywano na prezentacji oraz niektóre rzeczy które miały być wyjęte z paczki i odliczone nadal znajdowały się w paczce. I jeszcze jedno nie otrzymałam rachunku ani paragonu tak mi się wydaje że osoby prowadzące działalność gospodarczą mają obowiązek takie dokumenty dołączyć do zakupionego towaru. Kupując ubrania na transmisji wybierałam tylko te które były z metkami po cenach outletowych a te które miały wady i uszkodzenia nie interesowały mnie bo te nie podlegały zwrotowi i świadomie trzeba było podejmować decyzję odnośnie zakupu.Dnia 29.10.2024 zamiast przelewu otrzymałam ponownie paczkę bez żadnej informacji o przyczynie zwrotu..Dnia 30.10.2024 drogą e-mail na adres firmy wysłałam pismo z odstąpieniem od umowy kupna wraz z adnotacją o zwrot należnych mi pieniędzy oraz odebraniu przesyłki na własny koszt.Czekałam 14 dni na pieniądze lub na odpowiedź ale bez żadnego odzewu.W dniu 15.11.2024 wysłałam listem poleconym wezwanie do zapłaty na kwotę 1576,-bo na taką wartość było odstąpienie od umowy kupna.Na to pismo otrzymałam odpowiedz 19.11.2024 cytuję :"pytam na jakiej podstawie mam pani zwrócić kwotę 1576 zł gdyż :zgodnie z polityką strony biorąc udział w transmisji zaakceptowała pani fakt o braku zwrotu towaru gdyż jest to odzież outletowa i przemyślane zakupy -cały zakupiony towar jest u pani ,więc nie mam jakichkolwiek podstaw do zwrotu wymienionej kwoty.Proszę o odpowiedź na pismo po 29.11.2024 w terminie od 21.11.2024 do 29.11.2024 jestem poza granicami kraju i niemożliwe będzie odebranie pisma."W odpowiedzi dnia 29.11.2024 ponownie wysłałam pismo listem poleconym wg zalecenia w jakim czasie mam to zrobić ale jak widać nie podjęte awizo z dnia 03.12.2014 oraz powtórne 18.12 2014 świadczy o świadomym lekceważeniu mojej sprawy . Myślę że przepisy dotyczące zwrotów towaru lub ich wyłączenia reguluje ustawa z dnia 30.maja.2014r o prawach konsumenta są nadal aktualne. Do tej pory wyczerpałam już wszelkie środki polubownego załatwienia sprawy i oczekuję wsparcia od Państwa w dalszych czynnościach .
Pozdrawiam JK
Te informacje nie są publiczne, pozostają widoczne dla Ciebie i dla firmy, której dotyczy sprawa.
Zgłaszający
Numer sprawy
Numer klienta
Towar niezgodny z opisem Towar zupełnie niezgodny z opisem, czas oczekiwania długi, chciałbym dokonać zwrotu. Brak kontaktu ze strony firmy.
Zwrot pieniędzy na kontoZostał zwrócony zakupiony komplet dresowy do firmy dnia 12.12.2024 roku. Nie otrzymałem od firmy maila z przyjęcia i rozpoczęcia rozpatrywania z zwrotu (o dostawie dowiedziałem się przez firmę kurierską że przesyłka zostala dostarczona). 18.12.2024 roku napisałem do firmy z zapytaniem o zwrot, czy dotarł i czy jest realizowany. W odpowiedzi zostałem poinformowany że zwrot dotarl jest na magazynie i zwrot środków został zlecony do działu księgowości. Od dnia 18.12.2024 nie otrzymałem więcej informacji jak i zwrotu pieniędzy mimo że w regulaminie jest napisane 14 dni na zwrot pieniędzy.
Oczekuję od firmy zwrotu pieniędzy.
Zwrot za duży artykuł Przez pomyłkę zamiast S Pani wyslala mi kurtkę L, wymienila na S która jest również bardzo duża na mnie. Na stronie można dokonywać zwrotów, ale, że przez swoją pomyłkę musiała dla mnie zamówić S twierdzi, że nie ma zwrotu. Paragonu nie otrzymałam, ponieważ stwierdziła, że nie musi go wystawiać. Pisałam do Pani kilkakrotnie, ale powiedziała, że nie będzie że mną dyskutować. Kurtka nie była tania bo 699 zł, a rozmiar S nie jest kompletnie adekwatny do S tylko bardziej L. Niezgodne informacje
Brak realizacji zamówienia W dniu 13.12.24 złożyłam zamówienie nr 31477 na dwie koszulki. Kwota zamówienia 66.45 zł z przesyłką do InPost. Pomimo wielu próśb mailowych, telefon do firmy nie jest aktywny, zamówienie nie zostało wysłane. Od 20.12 zamówienie ma status "paczka oczekuje na nadanie". Proszę o przesłanie zamówienia lub zwrot pieniędzy.
Obawiam się, że przesyłka to jakieś [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]Dzień dobry,
Dnia 23.13.2024 została zamówiona paczka zestaw klocków Lego Technik Mercedes. Paczka do tej pory nie przyszła, czytając opinie o tym sklepie obawiamy się z bratem, że to jakieś [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], bo śledząc paczkę mamy datę 19.11.2024.
Nie chce tej paczki, waży ona niby 30kg to jest niemożliwe.
Jak próbuje dzwonić numer jest ciągle zajety
Problem ze zwrotem pieniędzy Zamówiłam 3 komplety dresów. Niestety moja paczka została źle skompletowana to dresy przyszłe inne niż ja zamawiałam. Wysłałam im paczkę spowrotem i poprosiłam o zwrot pieniędzy. Paczkę dostali 12 grudnia, 18 grudnia wysłali mi potwierdzenie zwrotu na e-maila ale do tej pory nie dostałam zwrotu pieniędzy. Firma nie odpisuje, nie ma z nimi kontaktu
zwrot zakupionego swetraZakupiony sweter niezgodny z opisem. Zgłosiłam zwrot i nie otrzymałam adresu do zwrotu towaru
Sprawa nr 3782 [tytuł zmieniony przez moderatora]W dniu 18.12.24 złożyłam zamówienie na stronie internetowej www.sferakoszulek.pl na 2 koszulki . Łączny koszt zamówienia to 112,91 zł. Za koszulki od razu zapłaciłam blikiem. Z adresu mailowego Sferakoszulek.pl <shop@sklep5556810.homesklep.pl> otrzymałam informację: "Zamówienie nr 31912 otrzymało status: przyjęte do realizacji". Wysłałam dwukrotnie zapytanie na email biuro@sferakoszulek.pl o status zamówienia ale nie dostałam żadnej odpowiedzi. Telefon podany na stronie jest nieaktywny. Proszę o niezwłoczna realizacje zamówienia lub zwrot kosztów.
BAJKOWE WNETRZA TO NOTORYCZNI [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]Bajkowewnetrza.pl [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]
Kochani. Przestrzegam przed sklepem internetowym. Bajkowe Wnętrza oraz Bajkowewentrza kids.
W pazdzierniku zlozylam zamowienie na okolo 1500zl. Po miesiacu dostalam w koncu laskawa odpowiedz na moje maile, ze produkty nie sa dostepne. Od tego czasu staram sie sie odzyskac pieniadze, ale bezskutecznie. Na maile nikt nie odpisuje, telefony wylaczone, na instagtamie zostalam zablokowana. Podczas wczesniejszych rozmow na instagramie, osoba, z ktora pisalam byla niezwykle niemila i bezczelna.
Wypisalam firme w google i okazalo sie, ze takie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] to w ich przypadku codziennosc:)