problem z reklamacjąDzień Dobry
W końcu po miesiącu czasu od zmówienia dostałam przesyłkę. Nie wiem nawet jak to określić bo koło płaszcza to nawet nie leżało, nawet nie wiem czy to się nadaje na szlafrok?
Zamówiłam płaszcz, a dostałam nawet nie wiem jak to określić, kawałek materiału uszytego na wzór szlafroka, ale nawet na to się nie nadaje.
Dostawca twierdzi, że towar jest zgodny z opisem i nie chce uznać reklamacji. Wystarczy popatrzeć na zdjęcia, które dołączyłam, zdjęcie ze strony sklepu i zdjęcie rzeczy którą ja dostałam. Nijak to się ma do siebie.
Proszę o pomoc w tej sprawie.
Od firmy oczekuje zwrotu pieniędzy.
Brak dostarczenia przesyłkiZamówienie podobno zostało wysłane w 2 przesyłkach. Jedna przesyłka (piłeczka dotarła) niestety druga przesyłka nie została w ogóle odebrana przez kuriera z magazynu, co potwierdzono mailowo od firmy kurierskiej oraz telefonicznie podczas kontaktu z przedstawicielem firmy Pomoce dla seniora. Proszę o zwrot pieniędzy za toaletę dla niepełnosprawnych. Toaletę już zakupiłam u innego sprzedawcy, gdyż był to dla mnie pilny zakup. Firma reklamowała się że wysyła przesyłkę w 24 h. W załączeniu faktura, odpowiedź od kuriera.
Brak zwrotu za zakup 1693,71 zł12.11.2024 (listopad) było zrobione zamówienie na Ovoko. Jak się okazało po opłacie zakupu opis nie zgodny ze zdjęciem. Na zdjęciu była cała część a po opłacie tylko 1/3 częśći ze zdjęcia. Odrazu w ciagu godziny zrobiłem zwrot i napisałem na maila. Ovoko. pl nie ma automatycznego zwrotu. Musiałem czekać na odpowiedź przez mail. Odpowiedz dostałem od Pani „ W przypadku, gdy sprzedawca nie zdąży zapoznać się z naszą wiadomością i wyśle zamówienie, prosimy odmówić przyjęcia przesyłki, gdy kurier dostarczy ją do Państwa.„ Paczka została wysłana przez sprzedawcy .
Numer DPD: 05808050330225
21.11.2024 napisane przesyłka doręczona.
Od tego momentu pani piszę że sprzedawca nie potwierdził zwrot przesyłki.
I Ovoko. Pl czasami odpowiada na mail że:
„ (RRR.LT)
Szanowni Państwo,
Osoba odpowiedzialna za analizę Państwa zwrotu prowadzi aktualnie kontakt ze sprzedawcą, aby potwierdzić zwrot w systemie.
Prosimy o cierpliwość.
Z poważaniem,
Kind regards,
Customer Support Specialist
Ovoko | RRR.LT ”
1) Nie zwracają 1693,71 zł ( utrzymują moje środki)
2) Nie mam części
3) Nie widziałem nawet paczki
Co robić w tym wypadku? Nie są małe pieniądze
[UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]
Zwrot zamówienia do innego kraju Otrzymałam zamówienie od firmy Odylla. Na paczce jest wrocławski adres. Przy zamówieniu nie było podanego potencjalnego adresu zwrotu ani informacji, że będzie on musiał zostać dostarczony do Francji. Zamawiałam z polskiej strony i nigdzie nie było informacji. W polityce zwrotów nie ma podanego adresu a jedynie info o zgłoszeniu się do działu obsługi klienta. Po poproszeniu o adres otrzymałam maila ze szczególnym wypytaniem o powody zeru usterki itp pomimo że napisałam że chce po prostu zwrócić. Na stronie jest określenie że zwroty w ciągu 30 dni a ja chciałam skorzystać z 14 dni na zwrot na odległość. Nie jestem przekonana czy to dobra praktyka, że pomimo zamówienia z polskiego odpowiednika strony trzeba zwrócić do innego kraju.
Odmowa zwrotu pieniędzy za zwrócony produktSprawa dotyczy odmowy uznania zwrotu sukienki zakupionej przeze mnie w dniu 4 stycznia 2025 roku. Sukienka została odesłana w ramach prawa do odstąpienia od umowy, jednak sprzedawca negatywnie rozpatrzył mój zwrot, podając nieuzasadnione zarzuty dotyczące rzekomego zapachu detergentów oraz sztywności materiału. Sukienka została zakupiona z zamiarem wykorzystania jej na wesele, ale okazała się za duża, dlatego postanowiłam ją zwrócić. Sukienkę przymierzyłam jedynie w domu, a następnie schowałam do oryginalnego worka, w którym została dostarczona. Sukienka została odesłana 21 stycznia 2025 roku w takim samym stanie, w jakim ją otrzymałam – z oryginalnymi metkami i bez żadnych uszkodzeń.
W dniu 27 stycznia 2025 roku otrzymałam od sprzedawcy informację o odmowie przyjęcia zwrotu. Dodatkowo sprzedawca poinformował, że sukienka zostanie odesłana do mnie kurierem. Sprzedawca stwierdził, że sukienka pachnie detergentami i że materiał jest sztywny. Oba te zarzuty są bezpodstawne, ponieważ sukienka była jedynie przymierzona i nie była w żaden sposób czyszczona, prana czy używana.
Po otrzymaniu informacji o odmowie zwrotu skontaktowałam się ze sklepem w celu wyjaśnienia sprawy. Wskazałam, że sukienka była jedynie przymierzona i odesłana w nienaruszonym stanie,
Oczekuję zwrotu pełnej kwoty zapłaconej za sukienkę w ramach przysługującego mi prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Zwrot środków Witam, w dniu 23.12.2024 zleciłam zwrot sukienki do firmy Catalina, paczkę odebrali dnia 27.12.2024, do dziś nie otrzymałam zwrotu kwoty 99zł. Firma nie odbiera telefonu i nie odpisuje na maile.
Problem z przesyłką oraz jej zwrotem 17 grudnia zamówiłam kołdrę obciążeniową dla syna w kwocie 129.99zł + wysyłką 17zł
27 grudnia odebrałam przesyłkę. Kołdra przyszła w innym wzorze i o innych wymiarach zamowilam 120x160 , przyszła 104x155.5 , brak prawie 20cm materiału.
Konaktowałam się ze sklepem kilkanaście razy ,nawet około 15-20.
Pisałam maile z prośbą o kontakt.
13 stycznia odpisali ,aby odesłać kołdrę, wymienią ją na inną.
Zapakowałam, wysłałam i zapłaciłam kolejny raz za wysyłkę 18 zł
22 stycznia pisałam czy doszła paczka. 23 stycznia odpowiedzieli, że nic nie doszło nie mieli informacji na temat paczki i spytali na jaki adres została wysłana , od tej pory kontakt się urywa.
Paczka wróciła do mnie i znów zapłaciłam 18zł za jej drogę powrotną.
Łącznie do zwrotu jest już 182.99zł
Brak kontaktu nadal sie utrzymuje, wysłałam na adres e-mail wezwanie do zapłaty w okresie 3dni roboczych, nadal jest cisza.
Zamówienie W dniu 16.01 zamówiłam w firmie Zara ubrania,które wg informacji miały przyjść 21.01.W tym samym dniu otrzymałam informację o aktualizacji zamówienia na datę 23-24.01.Dzisiaj jest 28.01,niestety przesyłka nie dotarła.Wielokrotnie kontaktowałam się z firmą Zara,niestety wszystkie moje wiadomości zostały bez odpowiedzi .Nie mam możliwości śledzenia przesyłki,została wyłączona.W tym momencie chciałabym zwrot kosztów.
Brak zwrotu pieniędzy za odesłany towar05.12.2024 r. Zwrócony towar został odebrany przez pracownika firmy. Do dnia dzisiejszego brak pieniędzy za odesłany towar. Żaden dokument sprzedaży nie został wystawiony do sprzedawanych rzeczy stąd metoda identyfikacji to rozmowy na Messengerze. Firma parokrotnie pisała, że pieniądze zostały wysłane co oczywiście jest [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Żądam natychmiastowego zwrotu pieniędzy w przeciwnym razie sprawę zgłaszam na Policję, do UOKiK oraz do urzędu skarbowego.
Brak kontaktu ze sprzedawcą w celu zwrotu towaru Zakupiłam buty, lecz okazały się inne niż na zdjęciu i nie odpowiedni rozmiar, chciałam skontaktować się ze sprzedawcą wysyłając e-maile i próbując się dodzwonić przez znaleziony nr na jednej z opinią innych klientów niestety numer już nie istnieje a sprzedawca nie odpisuje na e-maile. Wysłałam list polecony z formularzem zwrotu i prośba o kontakt oraz dane adresowe do odesłania butów oraz zwrot kosztów butów 299.00 zł dla mnie to duża kwota. Kontakt próbowałam podjąć z nimi już w tym samym dniu w którym otrzymałam buty a jutro mija dwa tygodnie od ich dostarczenia a kontaktu nadal brak. Bardzo proszę o pomoc, chce odesłać te buty i odzyskać pieniądze