Podróbka LegoNie polecam zamówiłem orginalne klocki LEGO a otrzymałem z chin podróbki problem jest że zwrotem kontakt porażka. Sprawę muszę zgłosić do rzecznika praw konsumenta gdyż nie mogę oddać towaru podrobionego i odzyskać pieniądze które zapłaciłem za oryginalne LEGO.
Brak realizacji zamówieniaZamówienie zostało złożone 18 maja 2024 i do tej pory nie zostało dostarczone. Oczekuję zwrotu pieniędzy bądź dostarczenia zamówienia.
Mokosz-piotrkowska28 listopada kupiłam i zapłaciłam natychmiastowym przelewem kwotę 149,95zl za kurtkę/płaszczyk z ogłoszenia na fb.
Cierpliwie czekałam przed 10 dni ,potem kilkakrotnie pisałam z prośbą o informację kiedy mogę się spodziewać przesyłki .
Otrzymałam odpowiedź po kilku dniach ,że proszą o cierpliwość .
Obawiam się ,że padłam ofiarą [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] .
Dlatego zwracam się o pomoc
Nie liczę już ,na to że paczka wogóle do mnie dotrze ,więc chciałabym odzyskać pieniądze.
Brak zwrotuZamówiłam dwie sukienki, w tym jedna okazała się za duża. Okazało się że na ich stronie wisiała informacja, że przesyłka jest przygotowywana. Dlatego musiałam to zrobić przez @ ale dzięki temu mam potwierdzenie o zgodzie na zwrot (koszt sukienki 59.99). Zwrot został dokonany przez firmę InPost.
Wysłałam kilkukrotnie wiadomość @, ale już nie dostałam odpowiedzi. W dniu dzisiejszym wysłałam wiadomość przez Facebooka.
Oczekuję zwrotu pieniędzy, jeśli nie są w stanie tego zrobić to informację że jako rekompensatę zaproponują chociażby sukienkę, jestem elastyczna ale towar w tym przypadku wybiorę ja, a nie oni. Koszt kuriera poniosłam i czekam już 2 miesiące.
Dodatkowo moje konto zostało usunięte i w załącznikach mam potwierdzenie, że założyłam je na tego samego @ dwa miesiące później. Natomiast nie ma tam już informacji o moim zamówieniu.
Brak paczki oraz pieniędzy Dnia 14.12.2024 zamówiłam klocki za kwotę ponad 200 zł. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam od firmy plikomania ani paczki ani zwrotu pieniędzy. Kontakt mailowy z firmą nie przyniósł rozwiązania problemu. Uprzejmie proszę o pomoc.
Z poważaniem
[dane usunięte przez moderatora]
Odstąpienie od umowyZamówiłam prezent dla syna 27.12.24 na Sylwestra. Z informacji na stronie sklepu miał być wysłany w ciągu 24 godz. Na ten moment status zamówienia: W trakcie kompletowania.
Pisałam e-maila z prośbą o jak najszybszej wysyłce i oczywiście że brak kontaktu ze strony sklepu.
Po czym napisałam e-maila o odstąpieniu od umowy - też brak odpowiedzi.
Oczekuję o zwrot pieniędzy na konto opłaconych za towar i wysyłkę.
Odstąpienie od umowyDnia 5 grudnia 2024 r. odesłałam zamówienie, 9 grudnia dostałam wiadomość email że zamówienie przyjęte na dział zwrotów i do tej pory żadnej informacji. Telefon nie odpowiada, na wiadomości email nie odpisują i pieniędzy nie zwrócili.
18180 i wiele wiele innych[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]NIE KUPUJCIE NIC U NICH
zwrot środkow za towar, który nie dotarłpowód: Zamówiłam prezent z wyprzedzeniem 11 listopada, aby go podarować pod choinkę. Pomimo podanego przez sklep terminu dostawy tj. 5-15 dni roboczych , towar nie dotarł do mnie.
Sklep zaproponował w dniu 9 grudnia ponowny termin wysyłki w ciągu 14 dni roboczych. Ze względu na zakup kloców lego jako prezent pod choinkę zaproponowany termin dostarczenia był nie do przyjęcia. Wniosłam o jak najszybszy zwrot pieniędzy. Otrzymałam informację ze sklepu, że mam wysłać na inny adres dotyczący reklamacji opis zdarzenia i numer konta i natychmiast otrzymam zwrot pieniędzy.
Do dnia dzisiejszego tj. 30 grudnia nie otrzymałam zwrotu środków.
Brak możliwości zwrotu zakupuKupiłam w sklepie klocki i chce je zwrócić bo to chińska podróba bez pudełka o czym nie było informacji na stronie. Sklep mi to uniemożliwia nie odpisując od tygodnia na moje maile - w regulaminie jest informacja że żeby dokonać zwrotu trzeba się skontaktować mailowo ze sklepem a oni nie odpisują na wiadomości.
Mają taką informację na stronie:
„Każdy zwrot musi zostać zgłoszony do nas drogą mailową - sklep@puciopucio.pl w odpowiedzi dostaną Państwo pełną instrukcję zwrotu.”