Brak zwrotu pieniędzy 28.01.2025 roku zamówiła zestaw dresów w sklepie internetowym. Zamówienie otrzymałam jednak ze względu na zbyt duży rozmiar zdecydowałam się na zwrot. Dnia 31.01.2025 roku firma otrzymała mój zwrot, 03.02.25 roku otrzymałam maila z szacunkowa kwotą zwrotu i do dnia dzisiejszego tj. 07.03.2025 roku nie otrzymałam zwrotu pieniędzy mimo licznych maili. W odpowiedzi na maile otrzymywałam ciągle zapewniania obcym że zwrot zostanie wykonany w ciągu: 3 dni/ dzisiaj lub najpóźniej jutro, a ostatni mail zawiera informacje o prośbie odrobiny cierpliwości..
Zwrot pieniędzy za odesłany towar Dzień dobry! Od stycznia czekam na zwrot pieniędzy za odesłany towar. Nie odbieracie telefonów, nie odpisujecie na maile! Widziałam opinie o was... Żałosne, nie będziecie się wzbogacać na [słowo usunięte przez moderatora] ludzi. Proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy!
Zamówienie Plecak + Workopleck + piórnik Zamówiłam 25.08.2024 od Mid-hadme zestaw Plecak + Workopleck + piórnik z motywem Blue i imieniem Zuzia .Przelew zrobiłam w kwocie 172zl z wysyłką. Termin realizacji zamówienia miał być 15dni roboczych. Do tej pory nie otrzymałam zamówienia. Pani poinformowała mnie 28 listopada że cytuje Pani paczka zaginęła będziemy musiały uszyć raz jeszcze lub zwrócić pieniądze. Poprosiłam 29.11 o zwrot pieniedzy Pani kazała wysłać na email wiadomość z danymi i poinformowała że od otrzymania emial będzie zwrot w ciągu 14dni. E-mail wysłałam 2grudnia nic od Pani nie dostałam żadnej informacji tylko 2stycznia odpisała "Tak jest email musiałam go przeoczyć za co przepraszam zwrot wykonam w najszybszym możliwym czasie" później się jeszcze dopytywałam 17.01 Pani odpisała że "Do końca miesiąca wykonam
Przepraszam że dopiero teraz odp" Zwrotu dalej nie otrzymałam, później informowała że do końca lutego będzie i dalej niema. Zadzwoniłam do Pani 3.03 była arogancka mówiła że będą pieniądze ale dalej cisza. Proszę o pomoc i żeby Pani zwróciła pieniądze.
Brak zwrotu pieniędzy po odstąpieniu od umowy19 lutego 2025 r. zgłosiłam przez formularz na stronie internetowej sprzedawcy odstąpienie od umowy. Przesyłka zwrotna zgodnie ze śledzeniem dotarła 21 lutego 2025 r. Firma w Regulaminie ma zapisane, że Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru.
6 marca 2025 r. wysłałam wezwanie do zapłaty. Otrzymałam odpowiedź, że zwrot płatności został dokonany – jednak do tego momentu nie dotarł (gdyby faktycznie został zlecony wczoraj byłby już na koncie). Oczekuję zwrotu pieniędzy za odesłany towar.
uszkodzenie pieca c.oW dostarczonym przez skład opału towarze ( workowanym - eko groszek) znalazła się duża śruba stalowa która uszkodziła elementy podajnika oraz spaleniu uległ silnik . Firma nie poczuwa sie kompletnie do odpowiedzialności a nawet zrzuca winę na odbiorcę towaru i konsumenta.
poniżej odpowiedź ze strony składu opału :
W związku z nadesłaną przez Pana reklamacje informuję iż nie ma ona podstawy prawnej do złożenia.
Przedmiotem reklamacji może być jedynie towar zakupiny w firmie phu „płomyczek” Tomasz Mitrega a mianowicie - groszek oraz jego niezgodność z jakościa deklarowana w dniu sprzedaży potwierdzona badaniem jakości.
Każda nasza dostawa posiada aktualnie badania jakościowe potwierdzone certyfikatem jakościowym natomiast jeżeli nastąpiła by niezgodność w jakości węgla zawartego w tym certyfikacie można ubiegać się o zwrot towaru lub wymianę na towar zgody z certyfikatem.
Zaden sprzedawca nie odpowiada za następstwa wynikłe w użytkowaniu pieca czy to uszkodzenia czy zabrudzenia. Takie reklamacje należy zgłaszać producentowi pieców.
Z naszej strony możemy jedynie dodać iż z Pana opisu oraz nadesłanych zdjęć możemy wywnioskować że system zabezpieczenia w postaci zawleczki (twardosc nie przekraczająca 5.8) niezadzialal prawidłowo. W dopuszczalnej normie sprzedaży groszku może znajdować się aż 10% nadziana czyli ziaren mogących zablokować ślimak dlatego jest ważne zotosowanie odpowiedniej zawleczki która działa na zasadzie bezpiecznika włączając pracę silnika.
Oczekuje od dostawcy zwrotu kosztów naprawy (bez robocizny) 800 zł.
brak zwrotu pieniędzy za anulowane zamówienieW dniu 16.10.2024 dokonałam zakupu w firmie Stone Skirts o łącznej wartości 526 z ł. W dniu 14 .11.2024 roku napisałam wiadomość e-mail do firm Stone Skirts z prośbą o anulowanie zamówienia z uwagi na nie dotrzymanie terminu realizacjii zamówienia .Mając na uwadze brak wiadomości zwrotnej w dniu 22.11.2025 roku napisałam kolejną wiadomość z prośbą o anulowanie zamówienia. Odpowiedź dostałam w dniu 25.11.2024 roku poinformowania mnie, że zamónienie zostaje anulowane a zwrot środków miał nastąpić w terminie 14 dni. Niestety pieniędzy nie odzyskałam do dziś pomimo kilkukrotnych zapewnień, że pieniądze zostaną zwrócone. Osoba która odpowiada na wiadomości ( wysłałam ich już kilkanaście) cały czas przeprasza i zapewnia, że środki jak najszybciej zostaną zwrócone. Jak już wcześniej wspomniałam sprawa ciągnie się od listopada 2024 roku i mam dość proszenia się firmy Stone Skirts o zwrot moich pieniędzy dlatego proszę o pomoc w załatwieniu sprawy.
Brak zamówienia27 lutego zamówiłam koszulki za które powinnam zapłacić 112.91 a z konto zostało zabrane 117.90. do dnia dzisiejszego brak kontaktu ze sprzedawcą, brak zamówienie oraz zwrotu pieniędzy. Ostatnia odpowiedź była 28 lutego że przyjęto do realizacji i później martwa cisza brak kontaktu przez maila stronę ani telefon. W Toruniu pod podanym adresem też nic nie ma jest to sprawdzone więc kim jest osobą sprzedajaca w sklepie strefa koszulek czlowiek widmo?
S86302252329Zakupilem w systemie ratalnym z strony Media Expert z outletu. Niestety telefon przyjechał niesprawny,uszkodzenie polegało na zepsutym porcie na karty SIM, odpowiedz serwisu Apple uznala ze uszkodzenie nie było z ich winy i za naprawę zarzadali 2300 zl. Po reklamacji chciałem wymiany sprzetu od media expert, jednak była odmowa. Moze to nie jest bardzo duzym problemem, bo sa karty esim,ale kupujac nowy telefon za 3300zl,nie powinno tak byc. Oczekuje wymiany telefonu na nowy
Zwrot Zakupiłam 4 komplety dresów. Dresy wszystkie zwróciłam, mimo 14 dni regulaminowych nie dostałam zwrotu gotówki.
Pan Patryk obiecywał że w terminie będzie zwrot, w ostatnim mailu poinformował mnie że są kłopoty w firmie i mam poczekać do następnego tygodnia. Nie zgadzam się z taką sytuacją. To jest 1000 zł zamrożone przez firmę- każda para kosztowała 249 zł
Brak zwrotu pieniędzy za odesłane uszkodzone rzecz31.12.24 zamówiłam w Biedronce online pojemniki (zam.01485307) faktura wystawiona do tego numer EF00745512/1224, W przesyłce przyjechały do mnie częściowo połamane pojemniki, bo były źle zabezpieczone i uległy uszkodzeniu. Złożyłam reklamacje do nich mailowo i płynnie sie komunikowali, poprosili o ich odesłanie i podesłali wygenerowany list DHL numer listu 28632851106 do nadania paczki, którą wysłałam 14.01, paczkę odebrali 16.01 i na tym się komunikacja z ich strony skończyła. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zwrócone uszkodzone pojemniki, na setki maili jakie do nich wysłałam nikt nie odpisuje, dzwonie do nich średnio 2 x w tygodniu to na infolinii konsultanci mówią, że nic nie mogą zrobić i przekazują temat wyżej i że ktoś się ze mną skontaktuje, a tu cały czas cisza. Za chwile minie 2 miesiące, a ja jestem bez pieniędzy :( Proszę mi pomóc w rozwiązaniu tej sprawy chciałabym odzyskać pieniądze jest to kwota 150,94 zł.
Ważna sprawa to z tego zamówienia dokonałam też zwrotu niepotrzebnych pojemników które były nie uszkodzone to juz zwrot był na mój koszt i za to pieniądze mi zwrócili (132,95)., brak tylko zwrotu na kwotę 150,94.