- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Micadoni
¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬W dniu 21.05.2025 r. dokonałam zakupu sofy na stronie https://micadoni.com/pl-pl Zamówienie dostarczono dnia 26.06.2025 r. o godzinie 11:30. 30 minut później drogą mailową złożyłam reklamację załączając oświadczenie o odstąpieniu umowy oraz zdjęcie sofy. Powodem reklamacji był fakt, iż zamówiony przeze mnie produkt zdecydowanie różni się wizualnie od tego, który otrzymałam. W odpowiedzi poproszono mnie o przesłane zdjęc etykiet znajdujących się na opakowaniach przesyłki ( dodam, że firma, która dostarczyła przesyłkę miała obowiązek zutylizowania opakowań, natomiast zadeklarowałam, że zrobię to sama i tylko dzięki temu miałam etykiety). Kilkakrotnie wysyłałam maile z prośbą o informację o dalszych krokach niestety na darmo. 11.07.2025 r. upłynął czas 14 dni na odpowiedz ze strony sklepu w związku z tym przesyłałam pismo w oparciu o Kodeks Cywilny. 16.07.2025 otrzymałam od sklepu wiadomość o następującej treści: „Dzień dobry, Dziękujemy za wiadomość. Jest nam bardzo przykro z powodu zaistniałej sytuacji i w pełni rozumiemy Pani niezadowolenie. Zapewniamy, że zależy nam na znalezieniu rozwiązania, które będzie dla Pani satysfakcjonujące. Abyśmy mogli skutecznie zweryfikować sprawę z odpowiednim działem i zaproponować możliwe dalsze kroki, uprzejmie prosimy o przesłanie zdjęcia kanapy z przodu. Taka dokumentacja znacznie ułatwi nam analizę zgłoszenia i przyspieszy cały proces. Sprawę traktujemy priorytetowo i dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej ją wyjaśnić oraz przedstawić konkretne rozwiązanie.” Z góry dziękujemy za współpracę i pozostajemy do dyspozycji w razie dodatkowych pytań. W związku z tym, że zdjęcia zostały już przeze mnie wysłane wcześniej, a sklep zwodzi moją osobę kieruję sprawę do Państwa. Czytałam opinie o podobnych przypadkach w ostatnim czasie w w/w sklepie. Zwrot trwał kilka miesięcy, a zwrotu środków nie otrzymano do dziś. Dodam tylko, że przesyłka jest dużo gabarytowa i utrudnia funkcjonowanie na co dzień w małym mieszkaniu. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam paragonu za zakupiony towar! (czytaj więcej)