Sprzedaż podrobionych klocków lego na licencjiProdukt jest podrobioną wersją zestawu Lego Fortnite skórkowiec, brak pudełka, instrukcja wewnątrz pognieciona i naderwana z krawędzią, na sklepie jest zretuszowana oficjalna grafika lego fortnite z wymazanym napisem nazwy postaci, co widać jak byk na zdjęciu, produkt ściągnięty z aliexpress... Zestaw był kupowany na urodziny syna, ledwo co się wyrobiłem aby kupić drugi model na innej stronie już sprawdzonej, zakup u was nie dość że zadziałał emocjonalnie negatywnie na mnie to również zmusił mnie do podwójnych kosztów...Jak dla mnie to już jest sprawa nawiązująca do [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]konsumenta i także powinna być zgłoszona na Policję oraz urząd ochrony konkurencji i konsumentów. Proszę o zwrot pieniędzy albo zgłaszam sprawę na Policję względem [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]...
Czytając wasz regulamin i sprawdziwszy podpunkt 9. Sprawy reklamacyjne, podpunkt drugi :
2. Reklamacja, o której mowa w ust. 1, jest rozpatrywana na podstawie informacji o wadach towaru i zdjęć je dokumentujących przekazywanych przez Klienta, bez konieczności wysyłki towaru do Sprzedawcy lub Pośrednika.
Na pierwszego maila z moją odpowiedzą że jest to nie oryginalny model tylko chińska podróbka nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, aktualnie wysłałem zgłoszenie reklamacji i czekam na odpowiedź... żądam zwrotu pieniędzy... lub sprawa będzie zgłoszona do wyższych instancji
Brak zwrotu pieniędzy 27.12 wpłynęły pieniążki na zamówienie w Charlottefashion 349,47
15.01 zadzwoniłam gdzie znajduje się moje zamówienie i dlaczego tak długo trwa pani powiedziała że rzeczy które zamówiłam są z nowej kolekcji której oni jeszcze nie posiadają i może mi zapromować coś co mają na stanie zgodziłam się i wybrałam inne rzeczy które pani podesłała mi w linku dopłaciłam 40,47 gr
27.01 dostałam wiadomość że produkty które wybrałam cieszyły się powodzeniem i bardzo szybko się wyprzedały przepraszają za opóźnienie
29.01 zadzwoniłam i prosiłam o zwrot pieniędzy pani powiedziała że w ciągu 14 dni otrzymam zwrot na konto i od tamtej pory echo ani widu ani słychu na stronie internetowej same złe opinie bardzo proszę o pomoc odżałowałam sobie te pieniążki na prezent świąteczny urodziło mi się dziecko i te pieniądze to nie jest wydatek który mogę sobie odpuścić proszę o pozywtyne rozpatrzenie mojej sprawy o pomoc w odzyskaniu pieniążków i poniesieniu konsekwencji sprzedawców Charlotte fashion to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]
Sprawa nr 4253 [tytuł zmieniony przez moderatora]Dwa zamówienia od jednego sprzedawcy, jeden produkt otrzymałam uszkodzony, sklep odrzucił reklamację zrzucając całą winę na dostawcę, a tym samym obciążył mnie czyli kupującego załatwieniem sprawy u przewoźnika jako reklamację.
Zwrot został wysłany, obie zakupione rzeczy zarekwirowane, natomiast do dnia dzisiejszego nie mam zwrotu pieniędzy za zwrot dobrego produktu, sprzedawca nie odbiera telefonu . Firma powinna sama załatwić sprawę reklamacji uszkodzenia przesyłki , oraz dokonać zwrotu pieniędzy za zwrócony towar.
Brak zwrotu pieniędzy za dokonanie zwrotu towaru Zamówiłam płaszcz który okazał się być inny niżeli opisany. Dokonałam zwrotu ale nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Utrzymywałam długi kontakt mailowy ze sklepem, który zapewniał że zwrot kosztów dostanę mimo że za każdym razem musiałam podawać te same dane....W końcu zbadałam sprawę a sklep ten przestał istnieć dodając się pod inną nazwą. Tak na prawdę jest to sprawa Chińczyków podszywających się nazwą pod polskie sklepy [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]ludzi. Uważam że należy niezwłocznie coś z tym zrobić gdyż Polacy zostają każdego dnia [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]! Obecnie ten sam płaszcz tej samej firmy widnieje pod nazwą innego sklepu o nazwie Zelonda.pl
Brak zwrotu pieniędzy Zwrocilam w regulaminowym czasie sukienkę o wartosci 249,99 zl. Sklep potwierdził przyjęcie jej na magazyn 9.11.2024r. Mimo wielu maili do dziś nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.
Brak towaruPonad 2 tyg temu przelałam pieniądze 415zl za towar. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam przesyłki. Zero informacji od firmy. Nie odpisują na e-maile,nie odbierają telefonów.
Przesyłka niezgodna z zamowieniemZamówiłem na Walentynki bukiet róż dla mojej wybranki, podczas gdy przyszły zdecydowanie tańsze kwiatki (tulipany). Dział reklamacji powiedział że mogą mi wysłać 50% zwrot bądź żebym odwiózł kwiatki do Anina pod Warszawą to wtedy mam możliwość ubiegać się o zwrot w innej wysokości. Nie mam blisko do Anina a fakt, że to nie ja popełniłem błąd tylko ktoś po stronie firmy dostarczającej kwiaty tym bardziej mnie zadziwia oraz to że musiałbym się angażować w jakieś dalsze podróże by dostarczyć owe kwiaty. Chciałbym poprostu odzyskać swoje środki
przekształcenie umowy na czas nieokreślonyKlub przysyła mi wezwania do zapłaty za członkostwo, uważając że umowa przekształciła się z umowy na czas określony w umowę na czas nieokreślony.
W umowie jest zapis, że umowa członkowska automatycznie przekształca się w umowę zawartą na czas nieokreślony chyba, że członek złoży oświadczenie w formie pisemnej pod rygorem nieważności o braku woli przekształcenia umowy nie później niż na 1 miesiąc przed upływem obowiązywania umowy. Przegapiłam ten termin ponieważ mam 70 lat i zapomniałam o tym zapisie, mając w pamięci, że umowa obowiązuje 6 miesięcy. Wysłałam dwa maile, w których powoływałam się na art. 385(1) Kodeksu cywilnego, stwierdzając, że w umowie zostały zastosowane klauzule abuzywne i niedozwolone postanowienia umowne. Oczekuję, iż Klub wykreśli mnie z listy członków z dniem 31.12.2024r.
Brak pieniędzy za zwrot Dokonałam zwrotu towaru w listopadzie i do dziś nie mam zwrotu środków. Początkowo byl kontakt z firmy haia.pl, gdyż zostałam poproszona o numer konta do zwrotu i od wysłania tego konta brak kontaktu i pieniędzy. Wysłałam około 570 zł ! Dzwoniłam do UOKiK ale Pani skierowała mnie na policję, gdyż firma ta nie ma NIP. Wybieram się na policję i proszę wszystkich [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]o to samo. Firma pomimo wielu takich sytuacji nadal prowadzi stronę internetową!
Sprawa nr 4245 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamówiłem zestaw wkretarki z firmy Milwaukee za 500 zł a przysłali mi plastikową wkretareczke za 50 zł
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]!!! Nie ma żadnych danych do zwrotu paczki żadnego kontaktu
Jak wysyłam maila z którego "niby" dostałem potwierdzenie orzesylki to przychodzi zwrotna wiadomość że nie można wysłać maila
Proszę o pomoc