Nie otrzymałam zamówieniaZłożyłam zamówienie 10.02.2025 opłaciłam Blikiem, czas realizacji miał być 1-3 dni roboczych do tej pory (17.02.2025) nie otrzymałam zamówienia wysłałam kilka e-maili, SMS telefon milczy. Brak kontaktu ze sprzedawcą. Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy.
Replika treningowa TRINITY ARMAMENT GA-TA02P HPA zProdukt został odesłany na gwarancję ponieważ nie działa jak powinien. Dnia 05.02.2025 otrzymałem informację że produkt dotarł i zostaje przekierowany na testy i zostanę poinformowany o dalszych działaniach. Od tamtej pory kontakt ucichł. Po wielu próbach kontaktu telefonicznego oraz wysłania kilku wiadomości mailowych jest zero odzewu. Nr zgłoszenia gwarancji: GATE-17852.
Nie zrealizowanie zamowienia11 lutego złożyłam i opłaciłam blikiem zamówienie. Nr zam. 3201172676. Sklep zapewniał 4 dniowy termin dostawy. Niestety nie dzieje się nic. Dostałam potwierdzenie, że zamówienie zostało przyjęte i koniec. Napisałam, że ze względu na nie zrealizowanie mojego zamówienia oczekuje na zwrot środków i również nic. Nie wiem czy powinnam czekać dłużej??
Zakup koszulek 6 lutego opłacone zamówienie i przyjęte do realizacji do dnia 17 nie otrzymałam zamówienia i nikt nie odbiera telefonu oraz nie opisuje na wiadomosci
Brak odpowiedzi firmy na założoną reklamacje W dniu 7 sierpnia 2022r kupiłam w Media Expert odkurzacz pionowy marki BISSEL po upływie prawie dwóch lat odkurzacz się zepsuł, w ramach gwarancji zostałam poinformowana o wymianie na lepszy model. Jak się później okazało był to mop. Nie odkurzacz.
Nie zgodziłam się na takie rozwiązanie reklamacji i pozostawiłam ten mop w sklepie z prośbą o ponowne rozpatrzenie ( zwrot gotówki lub wymiana na ten sam odkurzacz ) po upływie dwóch miesięcy zadzwonili do mnie ze sklepu Media Expert, że już musze zabrać tego mopa bo bo nic więcej się zrobić nie da.
22 grudnia 2024r napisałam do biura obsługi klienta na adres bok@me.pl swoje zażalenie. Otrzymałam zwrotną wiadomość, że odezwą się do 14 dni. Minęło 57 dni, a ja nie mam informacji zwrotnej.
Proszę mi pomóc odzyskać pieniądze.
ReklamacjaZrobiłem rezerwację noclegu w Zamościu w apartamencie Doris z 8/9 .08 zapłaciłem, ale w ogóle nie otrzymałem e-maila z potwierdzeniem od booking i w związku z tym nie mogłem bezpłatnie tego odwołać, bo była taka opcja. Mimo wielu e-maili do serwisu booking i wielokrotnych wyjaśnień nic z tego - nie skorzystałem, a pieniądze przepadły 🤨.
ZizerZamówiony produkt nigdy nie dotarl. Nie otrzymałem zwrotu gotówki. Brak kontaktu z firmą.
Odrzucona reklamacjaDwukrotnie problem z tą samą suszarką na pranie Vileda. Za 1 razem urwane dwa druty, suszarka została wymieniona na nową. Za 2 razem, zaledwie 3 mce po wymianie na nowej urwał się cały drut. Załączone zdjęcie suszarki w momencie zdarzenia i reklamacja została odrzucona że względu na za duże przeciążenie suszarki. Na załączonych zdjęciach widać, że na każdym drugie wiszą 2 rzeczy. Proszę o zwrot pieniędzy.
Zwrot środków za zwrócone zamówienieOd 31.12. 2024 brak zwrotu pieniędzy za dwie zwrócone kurtki. Łączna kwota zamówienia 1498 zł. Brak kontaktu telefonicznego oraz odpowiedzi na maile.
Opóźnienie -brak części W Agata Meble zamówiłam szafę 19.10.2024. Czas oczekiwania miał wynosić 5 tygodni,szafa dotarła po 8 tygodniach tj 23.12.2024. Pomimo opóźnienia złożyłam jeszcze reklamację z powodu braku śrub, drążka oraz uchwytu.Oczywiscie firma miała dwa tygodnie na rozpatrzenie reklamacji po czym 20.01.2025 uwzględniła ją.Niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymałam brakujących części, dzwoniłam do działu reklamacji, gdzie powiedziano, że mam czekać na telefon.Oczywiscie nikt nie dzwoni,pisałam e-maile, gdzie prosiłam o nadesłanie brakujących elementów oraz zadośćuczynienie finansowe lub w inny sposób w związku z tak dużym opóźnieniem,ale i tu cisza,zero odezwu a zaraz będzie 4 miesiące jak zakupiłam szafę.Szafa nadal bezużyteczna,to jest nieporozumienie,co robi firma Agata Meble