- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Natalia Inshyna Artemwatch Sp zoo
Szanowni Państwo, Niniejszym zgłaszam sprawę naruszenia moich praw jako konsumenta w związku z zakupem zegarka Armand Nicolet MH2 (A640A-GR-P140MR2) za pośrednictwem platformy Catawiki od sprzedawcy Natalia Irshyna / Artemwatch, Aleja Armii Krajowej 45, Wrocław 50-541. Po otrzymaniu przesyłki natychmiast zauważyłem otarcia na zewnętrznej stronie brązowego, skórzanego paska. Zegarek był nowy i nienoszony, a wskazane uszkodzenia nie mogły powstać podczas transportu. Od razu zgłosiłem reklamację do sprzedawcy i do Catawiki. Sprzedawca początkowo proponował upust 30 € oraz wymianę paska na inny w zupełnie innym kolorze – co odrzuciłem. Następnie przyznał, że jest to wada fabryczna paska, kontaktował się z dystrybutorem i zaproponował przesłanie nowego paska. Nie zgodziłem się na wymianę, ponieważ domagam się pełnego zwrotu kosztów zakupu wraz z kosztami wysyłki, opłatą Catawiki oraz kosztami zwrotu przesyłki do sprzedawcy. Aktualnie sprzedawca odmawia uznania odpowiedzialności za wadę fabryczną i próbuje przypisać mi winę za powstanie większych uszkodzeń paska, co jest nieprawdą. Wbrew mojej woli kurier miał odebrać paczkę, jednak odmówiłem wydania przesyłki dopóki sprzedawca nie potwierdzi pisemnie swojej odpowiedzialności, zgodnie z procedurami przewoźnika (FedEx). Posiadam pełną korespondencję zarówno ze sprzedawcą, jak i z Catawiki, a także zdjęcia zegarka wykonane od razu po otrzymaniu paczki oraz zdjęcia z pakowania przesyłki. W związku z powyższym proszę o: 1. Pomoc w wyegzekwowaniu od sprzedawcy pisemnego potwierdzenia wady fabrycznej i odpowiedzialności. 2. Wymuszenie pełnego zwrotu kosztów zakupu zegarka, kosztów wysyłki, opłat platformy oraz zwrotu kosztów odesłania paczki. 3. Wsparcie w zapewnieniu, że paczka nie zostanie odebrana przez kuriera bez potwierdzenia wady przez sprzedawcę. Z poważaniem, Piotr Tucholski Tczewska 87a/2, 83-112 Rokitki Email: piotr-tucholski@wp.pl Telefon: 696 596 219 (czytaj więcej)