- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
ECOMM SPACE NO LIMITS LTD (super-promo.pl)
Dobra konsumpcyjne
17 grudnia 2024 złożyłam zamówienie, które miało dojść w przeciągu 10 dni roboczych (Jak zakłada regulamin) Dodatkowo za to dopłacając czyli wybierając usługę kurierską INPOST. Paczka została do mnie doręczona 16 stycznia 2025 roku czyli po 21 dniach roboczych. Zamówienie miało być prezentem świątecznym i rozumiem fakt, że nie udało się w ciągu 5 dni go dostarczyć ale oczekiwanie ponad miesiąc jest kpiną. W dodatku zostało dostarczone nie kurierem a pocztą polską, po złożeniu reklamacji-29 stycznia otrzymałam od firmy odpowiedź, że dostarczą paczkę raz jeszcze tym razem w trybie ekspresowym ( nawet kilka dni ) Dodatkowo wypłacą rekompensatę w wys 50zł. Oczywiście do dnia dzisiejszego czyli 2 miesiące nie ma ani paczki ani pieniędzy, a na moje upomnienia odsyłane są pogardliwe odpowiedzi. [słowa usunięte przez moderatora](czytaj więcej)
Produkt jest podrobioną wersją zestawu Lego Fortnite skórkowiec, brak pudełka, instrukcja wewnątrz pognieciona i naderwana z krawędzią, na sklepie jest zretuszowana oficjalna grafika lego fortnite z wymazanym napisem nazwy postaci, co widać jak byk na zdjęciu, produkt ściągnięty z aliexpress... Zestaw był kupowany na urodziny syna, ledwo co się wyrobiłem aby kupić drugi model na innej stronie już sprawdzonej, zakup u was nie dość że zadziałał emocjonalnie negatywnie na mnie to również zmusił mnie do podwójnych kosztów...Jak dla mnie to już jest sprawa nawiązująca do [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]konsumenta i także powinna być zgłoszona na Policję oraz urząd ochrony konkurencji i konsumentów. Proszę o zwrot pieniędzy albo zgłaszam sprawę na Policję względem [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]... Czytając wasz regulamin i sprawdziwszy podpunkt 9. Sprawy reklamacyjne, podpunkt drugi : 2. Reklamacja, o której mowa w ust. 1, jest rozpatrywana na podstawie informacji o wadach towaru i zdjęć je dokumentujących przekazywanych przez Klienta, bez konieczności wysyłki towaru do Sprzedawcy lub Pośrednika. Na pierwszego maila z moją odpowiedzą że jest to nie oryginalny model tylko chińska podróbka nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, aktualnie wysłałem zgłoszenie reklamacji i czekam na odpowiedź... żądam zwrotu pieniędzy... lub sprawa będzie zgłoszona do wyższych instancji(czytaj więcej)
W dniu 15.12.2024 złożyłem zamówienie w waszym sklepie internetowym na stronie www.super-promo.pl na kwotę 249,99zł. Paczka miała zostać wysłana za pośrednictwem InPost. W dniu 17.12.2024 otrzymałam maila z informacją, że moja paczka została wysłana i przesłano mi link do śledzenia. Po wprowadzeniu numeru paczki na stronie InPost wyświetlił się komunikat, że podany numer nie istnieje. Chciałem dzwonić na wskazany numer telefonu sprzedawcy, ale okazało się, że podany numer również nie istnieje. Dopiero wtedy zdałem sobie sprawę, że zostałem [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], a firma jest zarejestrowana w Londynie. Nie było nigdzie żadnej informacji, że paczka jest wysyłana z Chin, a zawartość to są jakieś zamienniki "LEGO". Zdjęcie ze zbudowanym zestawem w sklepie internetowym Państwa jest łudząco podobne w 95% z oryginalnym zestawem. Wiedząc już że przesyłka nie dotrze do świąt byłem zmuszony zakupić drugi zestaw kolców, tym razem oryginalnych "LEGO". Przesyłka finalnie dotarła do mnie 30.12.2024 i wystąpiłem do Państwa z ODSTĄPIENIEM OD UMOWY Kontaktując się przez adres mailowy dostałem informację, abym napisał wszystko na inny adres mailowy zajmujący się reklamacjami, gdzie mam odesłać zwracaną przesyłkę. Przesyłkę nadałem 12.01.2025 na wskazany adres. Po odesłaniu poproszono mnie o dane do zwrotu środków. 15.01.2025 przesłałem dane. Następnie ponownie poproszono mnie ponownie o przesłanie danych do zwrotu środków 20.01.2025r. Kolejno 21.01.2025 ponownie poproszono mnie ponownie o przesłanie danych do zwrotu środków. Jest to jedno wielkie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. (czytaj więcej)
W dniu 12.12.2024 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym na stronie www.super-promo.pl na kwotę 159,98zł. Paczka miała zotać wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej. W dniu 14.12.2024 otrzymałam maila z informacją, że moja paczka została wysłana i przesłano mi link do śledzenia. Po wprowadzeniu numeru paczki na stronie Poczty Polskiej wyświetlił się komunikat, że podany numer nie istnieje. Chciałam zadzwonić na wskazany numer telefonu sprzedawcy, ale okazało się, że podany numer również nie istnieje. Dopiero wtedy zdałam sobie sprawę, że zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], a firma jest zarejestrowana w Londynie. Wtedy też zaczęłam szukać więcej informacji i znalazłam negatywne komentarze i ostrzeżenia. Powyższy sklep znajduje się także na czarnej liście na stronie cyberrescue.info. W dniu wczorajszym napisałam maila do sprzedawcy z zapytaniem o towar i otrzymałam informację, że towar jest wysyłany zza granicy z linkiem do śledzenia jakiejś przesyłki z Chin i podobno jak znajdzie się w Polsce, to będzie ją można śledzić na stronie dpd. Tylko że sprzedawca w informacjach o czasie i kosztach dostawy podawał dwie opcje przesyłki: Poczta Polska albo kurier Inpost. Ponadto nie było żadnej informacji, że towar jest wysyłany zza granicy. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy. Opłaty dokonałam na stronie sprzedawcy przelewem blik.(czytaj więcej)
Witam. Chciałbym anulować zakup i oczywiście prosić o zwrot pieniędzy za zamówienie nr.104390.(czytaj więcej)
Otrzymałam w prezencie kalendarz adwentowy Funko pop Harry Potter który okazał się jawną podróbką, figurki ani trochę nie przypominają tego co powinno być na opakowaniu w dodatku zupełnie odbiegają od tego jak wyglądają w rzeczywistości postaci i są bardzo słabej jakości. Wysłałam mail do firmy z reklamacja jednak nie otrzymuje odzewu. Numer podany na stronie nie istnieje. Załączam zdjęcia otrzymanego towaru (czytaj więcej)
Numer przesyłki która rzekomo została nadana nie istnieje, numer telefonu kontaktowego nie istnieje. Ostrzegam przed zakupem. Nie ma kontaktu z nimi(czytaj więcej)
Witam. Jest to firma [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Numer telefonu to nieaktywny numer. W ogóle go nie ma. Numer przesyłki ktory podali a jest on taki 3046523554748265 nie działa. Niby to numer poczty polskiej a w ogóle go się nie da śledzić. [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]prawie 180 zł. Mozna powiedzieć, że firma na [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]!!!(czytaj więcej)
W dniu 04.12.2024 złożyłam zamówienie na stronie Super-Promo.pl na kwotę 139,98zł. W miemncie kiedy dostałam maila z adresem do śledzenia paczki i wklejeniu go w wyszukiwarkę InPost wyskoczył komunikat, że taka paczka nie istnieje. Dzwoniąc pod numer, który jest podany na stronie do kontaktu okazało się, że numer telefonu również nie istnieje. Identyczną stroną jest Pilkomania.pl, która już jest tutaj wielokrotnie zgłoszona. Na stronie nigdzie nie ma informacji, że towar będzie szedł nieoryginalny z Chin tym bardziej o tym, że przychodzą rzeczy w zwykłych workach foliowych a nie opakowaniach i dodatkowo trzeba dopłacić za cło. Czytając komentarze od innych osób dowiedziałam się, że paczki przychodzą po 1-2 miesiącach albo w ogóle w dodatku w tragicznym stanie. Domagam się od nich zwrotu środków (czytaj więcej)