- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
17 grudnia 2024 złożyłam zamówienie, które miało dojść w przeciągu 10 dni roboczych (Jak zakłada regulamin) Dodatkowo za to dopłacając czyli wybierając usługę kurierską INPOST. Paczka została do mnie doręczona 16 stycznia 2025 roku czyli po 21 dniach roboczych. Zamówienie miało być prezentem świątecznym i rozumiem fakt, że nie udało się w ciągu 5 dni go dostarczyć ale oczekiwanie ponad miesiąc jest kpiną. W dodatku zostało dostarczone nie kurierem a pocztą polską, po złożeniu reklamacji-29 stycznia otrzymałam od firmy odpowiedź, że dostarczą paczkę raz jeszcze tym razem w trybie ekspresowym ( nawet kilka dni ) Dodatkowo wypłacą rekompensatę w wys 50zł. Oczywiście do dnia dzisiejszego czyli 2 miesiące nie ma ani paczki ani pieniędzy, a na moje upomnienia odsyłane są pogardliwe odpowiedzi. [słowa usunięte przez moderatora]