2025-03-20 godz: 12:33
Od
avatar-urlS.B.
Publiczna
Otwarta

104561

17 grudnia 2024 złożyłam zamówienie, które miało dojść w przeciągu 10 dni roboczych (Jak zakłada regulamin) Dodatkowo za to dopłacając czyli wybierając usługę kurierską INPOST. Paczka została do mnie doręczona 16 stycznia 2025 roku czyli po 21 dniach roboczych. Zamówienie miało być prezentem świątecznym i rozumiem fakt, że nie udało się w ciągu 5 dni go dostarczyć ale oczekiwanie ponad miesiąc jest kpiną. W dodatku zostało dostarczone nie kurierem a pocztą polską, po złożeniu reklamacji-29 stycznia otrzymałam od firmy odpowiedź, że dostarczą paczkę raz jeszcze tym razem w trybie ekspresowym ( nawet kilka dni ) Dodatkowo wypłacą rekompensatę w wys 50zł. Oczywiście do dnia dzisiejszego czyli 2 miesiące nie ma ani paczki ani pieniędzy, a na moje upomnienia odsyłane są pogardliwe odpowiedzi. [słowa usunięte przez moderatora]


Wiadomości [1]

2025-03-20 godz: 14:10
Od
ECOMM SPACE NO LIMITS LTD (super-promo.pl)

Możemy Pani wypłacić rekompensatę za zaistniałą sytuację ale jeżeli Pani ma Towar to nie będziemy nadawać kolejnego za darmo, jest to bez sensu. więc finalnie otrzymała Pani towar ale jest Pani niezadowolona z innych czynności dlatego możemy wypłacić rekompensatę. Jeżeli to Pani nie wystarcza to przepraszamy nie sprostamy tej reklamacji.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]