2025-01-22 godz: 10:14
Od
avatar-urlM.M.
Publiczna
Rozwiązana

brak zwrotu pieniędzy

W dniu 15.12.2024 złożyłem zamówienie w waszym sklepie internetowym na stronie www.super-promo.pl na kwotę 249,99zł. Paczka miała zostać wysłana za pośrednictwem InPost. W dniu 17.12.2024 otrzymałam maila z informacją, że moja paczka została wysłana i przesłano mi link do śledzenia. Po wprowadzeniu numeru paczki na stronie InPost wyświetlił się komunikat, że podany numer nie istnieje. Chciałem dzwonić na wskazany numer telefonu sprzedawcy, ale okazało się, że podany numer również nie istnieje. Dopiero wtedy zdałem sobie sprawę, że zostałem [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], a firma jest zarejestrowana w Londynie. Nie było nigdzie żadnej informacji, że paczka jest wysyłana z Chin, a zawartość to są jakieś zamienniki "LEGO". Zdjęcie ze zbudowanym zestawem w sklepie internetowym Państwa jest łudząco podobne w 95% z oryginalnym zestawem. Wiedząc już że przesyłka nie dotrze do świąt byłem zmuszony zakupić drugi zestaw kolców, tym razem oryginalnych "LEGO". Przesyłka finalnie dotarła do mnie 30.12.2024 i wystąpiłem do Państwa z ODSTĄPIENIEM OD UMOWY Kontaktując się przez adres mailowy dostałem informację, abym napisał wszystko na inny adres mailowy zajmujący się reklamacjami, gdzie mam odesłać zwracaną przesyłkę. Przesyłkę nadałem 12.01.2025 na wskazany adres. Po odesłaniu poproszono mnie o dane do zwrotu środków. 15.01.2025 przesłałem dane. Następnie ponownie poproszono mnie ponownie o przesłanie danych do zwrotu środków 20.01.2025r. Kolejno 21.01.2025 ponownie poproszono mnie ponownie o przesłanie danych do zwrotu środków. Jest to jedno wielkie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].


Wiadomości [1]

2025-01-22 godz: 13:18
Od
ECOMM SPACE NO LIMITS LTD (super-promo.pl)

Zwrot został zrealizowany


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]