- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
W dniu 12.12.2024 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym na stronie www.super-promo.pl na kwotę 159,98zł. Paczka miała zotać wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej. W dniu 14.12.2024 otrzymałam maila z informacją, że moja paczka została wysłana i przesłano mi link do śledzenia. Po wprowadzeniu numeru paczki na stronie Poczty Polskiej wyświetlił się komunikat, że podany numer nie istnieje. Chciałam zadzwonić na wskazany numer telefonu sprzedawcy, ale okazało się, że podany numer również nie istnieje. Dopiero wtedy zdałam sobie sprawę, że zostałam [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], a firma jest zarejestrowana w Londynie. Wtedy też zaczęłam szukać więcej informacji i znalazłam negatywne komentarze i ostrzeżenia. Powyższy sklep znajduje się także na czarnej liście na stronie cyberrescue.info. W dniu wczorajszym napisałam maila do sprzedawcy z zapytaniem o towar i otrzymałam informację, że towar jest wysyłany zza granicy z linkiem do śledzenia jakiejś przesyłki z Chin i podobno jak znajdzie się w Polsce, to będzie ją można śledzić na stronie dpd. Tylko że sprzedawca w informacjach o czasie i kosztach dostawy podawał dwie opcje przesyłki: Poczta Polska albo kurier Inpost. Ponadto nie było żadnej informacji, że towar jest wysyłany zza granicy. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy. Opłaty dokonałam na stronie sprzedawcy przelewem blik.