- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
"LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Usługi inne
Dobra konsumpcyjne
Kupilem grila gazowego i butle do niego (stala taka 11 kg obok niego z informacja ze mozna kupic ja na dziale hydraulicznym) nowa butle musialem zamienic na pelna i zardzewiala w placowce sklepu (na zenatrz ze wzgledu na bezpieczenstwo). Po zmontowaniu grila (po dwoch dniach) okazalo sie ze butla nie miesci sie w skrzyni dla niej skonstruowanej w grilu. Chcialem zwrocic (po 2 dniach od zakupu!) sklep odmowil bo mozna w taczce wozic butle po ogrodzie za grilem i najpierw powienem przeczytac instrukce jaka butla sie miesci a potem kupowacja ja. Dodatkowo folie na butli zerwalem by przekonac sie czy moge ja w ogole podlaczyc do grila i to jest argument za odmowa przyjecia. Oswiadczenie moje ze nie odkrecalem zaworu nie ma zadnego znaczenia bo klient to oszust ktory zuzyl gaz i teraz chce oddac pusta butle. Argumentu o pelnej butli zwiazanej z jej waga jeszcze nie uzywalem. By skorzystac z majowego dlugiego weekendu musialem dokupic druga mniejsza (5kg) butle a ta wieksza stoi w garazu i czekana zmiane decyzji dzialu reklamacji oddzialu w Swadzimiu krory na moja reklamacje odpowiedzial (bez podpisu i bez informacji o ew. odwolaniu) ze nie moze uznac zwrotu z powodow jak wyzej: najpierw czytac instrukcje potem kupowac komponenty mozna butle targac za grilem bez folii na butli „nie nada” Dawno dawno temu bylo „klient nasz pan” teraz zostalo z tego „plac i placz” Ciekawe czy sad zaakceptuje taka zmiane?(czytaj więcej)
Dzień dobry zakupiłem u Leroy Merlin papę 2019.09.20 która zaczyna się rozwarstwiać i pękać .a jest jeszcze na gwarancji .Papa to w/k IKOPAL TOP PYE PV 250 .zgłosiłam reklamacje do sklepu a on do producent .i teraz zaczynają się szkody bo producent chce jaką kartę gwarancyjną której ja nie dostałem z tego sklepu.bardzo proszę o pomoc (czytaj więcej)
Dzień dobry składałam reklamację w związku z zakupionymi panelami podłogowymi. Na panelach powstają plamy które wyglądają jak zarysowania wystarczy przyjechać odkurzaczem już są ślady wystarczy przeciągnąć krzesło podbite w filcem już są ślady wystarczy czymkolwiek ruszyć i natychmiast tam białe ślady wysyłałam filmiki zdjęcia jestem zmęczona myciem codziennym tych paneli i pasowaniem żeby wyglądały jak nowe... Moja reklamacja została odrzucona ponieważ rzekomo za dużo czyszczę za nimi zmyć płyny oczywiście to nic nie daje mało tego kazali mi zdjąć panele i odesłać do ekspertyzy powiedziałam że tego nie jestem w stanie zrobić ponieważ oni ich nie oddadzą jak będę wyglądać pokuj .. więc co zrzucili moją reklamację.(czytaj więcej)
W dniu 02/10/2023 zgłosiłem do reklamacji młotowiertarkę zakupioną w Leroy Merlin. Powodem zgłoszenia było uszkodzenie funkcji udaru, pozostałe funkcje działały prawidłowo a uchwyt mocujący był sprawny, wiertła i dłuta zapinały się poprawnie. Nauczony doświadczeniem w związku z bardzo krótką żywotnością tego urządzenia od momentu zakupu przy okazjonalnym użytkowaniu, przypuszczam że naprawa może być skuteczna na krótko, w związku z tym zgłosiłem moje oczekiwanie jako zwrot gotówki. W odpowiedzi drogą SMS-ową otrzymałem odmowę, moja reklamacja została odrzucona, a powodem było rzekome niewłaściwe użytkowanie urządzenia, skutkiem czego było uszkodzenie uchwytu mocującego. Zarzucono mi, że podczas użytkowania urządzenie było dociskane, a jakoś trudno mi sobie wyobrazić jak można używać jakiejkolwiek wiertarki czy młotowiertarki nie dociskając jej do obrabianej powierzchni. Po moim odwołaniu, decyzja została utrzymana w mocy, a żądanie przedstawienia do wglądu dokumentacji związanej z tzw. ekspertyzą zostało bez odzewu. W załączeniu przesyłam całą zebraną korespondencję i proszę o interwencję. Z wyrazami szacunku (czytaj więcej)
Zakupiłem Bramę z odbiorem w inny dzień z magazynu. Firma, którą wynająłem do odbioru i montażu bramy, odebrała ją ze sklepu i zamontowała ( numer zamówienia, który dostałem SMS zgadzał się z numerem zamówienia, który był przyklejony do bramy) Okazało się, że Sklep wydał bramę z magazynu o wymiarach 120/400cm (ta brama była tańsza) ja zaś kupiłem i zapłaciłem za bramę o wymiarach 150/400. Stwierdziłem błąd Sklepu dopiero następnego dnia, po przybyciu na budowę. Firma montująca bramę wykonała to, co powinna , wstawiła bramę zgodną z zamówieniem jakie było na bramie i w SMS. Ze względu na to, iż zamówienie się zgadzało, nikomu nie przyszło do głowy, że brama jest nieodpowiednia. Złożyłem reklamacje o wymianę i zamontowanie odpowiedniej bramy na koszt sklepu, niestety dział reklamacji upiera się, że to nie ich wina. W takim przypadku, czy sklep ponosi winę i powinien wymienić i zamontować bramę na własny koszt? Z poważaniem (czytaj więcej)