Publiczna
Rozwiązana

Reklamacja z powodu wydania niezgodnego towaru.

Zakupiłem Bramę z odbiorem w inny dzień z magazynu. Firma, którą wynająłem do odbioru i montażu bramy, odebrała ją ze sklepu i zamontowała ( numer zamówienia, który dostałem SMS zgadzał się z numerem zamówienia, który był przyklejony do bramy) Okazało się, że Sklep wydał bramę z magazynu o wymiarach 120/400cm (ta brama była tańsza) ja zaś kupiłem i zapłaciłem za bramę o wymiarach 150/400. Stwierdziłem błąd Sklepu dopiero następnego dnia, po przybyciu na budowę. Firma montująca bramę wykonała to, co powinna , wstawiła bramę zgodną z zamówieniem jakie było na bramie i w SMS. Ze względu na to, iż zamówienie się zgadzało, nikomu nie przyszło do głowy, że brama jest nieodpowiednia. Złożyłem reklamacje o wymianę i zamontowanie odpowiedniej bramy na koszt sklepu, niestety dział reklamacji upiera się, że to nie ich wina. W takim przypadku, czy sklep ponosi winę i powinien wymienić i zamontować bramę na własny koszt? Z poważaniem


Wiadomości [1]

2023-10-30 godz: 13:06
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]