- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Zakupiłem Bramę z odbiorem w inny dzień z magazynu. Firma, którą wynająłem do odbioru i montażu bramy, odebrała ją ze sklepu i zamontowała ( numer zamówienia, który dostałem SMS zgadzał się z numerem zamówienia, który był przyklejony do bramy) Okazało się, że Sklep wydał bramę z magazynu o wymiarach 120/400cm (ta brama była tańsza) ja zaś kupiłem i zapłaciłem za bramę o wymiarach 150/400. Stwierdziłem błąd Sklepu dopiero następnego dnia, po przybyciu na budowę. Firma montująca bramę wykonała to, co powinna , wstawiła bramę zgodną z zamówieniem jakie było na bramie i w SMS. Ze względu na to, iż zamówienie się zgadzało, nikomu nie przyszło do głowy, że brama jest nieodpowiednia. Złożyłem reklamacje o wymianę i zamontowanie odpowiedniej bramy na koszt sklepu, niestety dział reklamacji upiera się, że to nie ich wina. W takim przypadku, czy sklep ponosi winę i powinien wymienić i zamontować bramę na własny koszt? Z poważaniem