- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
ILLUMINATE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dobra konsumpcyjne
Usługi inne
Po zwrocie produktów zaakceptowano zwrot i nie zwrócono pieniędzy (czytaj więcej)
Dokonałam zakupu w sklepie internetowym w/w firmy. Było to 6sukienek. Dnia 7.10 4 z nich odesłałam. 8.10 paczka została dostarczona do firmy. Po kilku dniach otrzymałam maila o treści : "Szanowny Kliencie, Od pewnego czasu Firma Illuminate spółka z o.o. zmaga się z dużymi trudnościami finansowymi, które mają bezpośredni wpływ na brak zwrotu środków za odesłane przez Ciebie produkty. W związku z zaistniałą sytuacją, chcielibyśmy prosić Cię o wyrażenie zgody na odesłanie pierwotnie zamówionych przez Ciebie produktów. Firma Illuminate nie jest w stanie zrealizować Twojego prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Dlatego prosimy Cię o przychylenie się do naszej prośby. Napisałam do ich ponaglenie dając czas do 22.10 na zwrot. Kwota 742,36zł. Do dzisiaj nie otrzymałam (czytaj więcej)
Witam. Dokonałam zakupu sukienki na stronie internetowej Illuminate.pl o wartości 442,12 zł. Sukienka okazała się być za mała i dokonałam zwrotu. Mimo oczekiwania na zwrot pieniędzy, po dzień dzisiejszy pieniądze nie wróciły na moje konto. Postanowiłam napisać do w/w sklepu. Otrzymałam maila, w którym sklep tlumaczy się problemami finansowymi i zaproponowali mi odesłanie zwróconego przeze mnie towaru. Zależy mi na odzyskaniu pieniędzy, a nie na za małej sukience...(czytaj więcej)
Zakupiłam od firmy sukienki za kwotę 1500 zł. Zrezygnowałam z umowy zawartej online i skorzystałam z prawa odstąpienia, dokonując zwrotu towaru. Spółka nie zwróciła pieniędzy po 14 dniach od odstąpienia od umowy, pomimo wezwania ich do zapłaty. (czytaj więcej)
16.09 zamówiłam na stronie illuminate.pl cztery sukienki na kwotę 1972.20 zł. Zamówienie otrzymałam 18.09. Wszystkie sukienki zwróciłam 24.09. 26.09 otrzymałam informację od sklepu o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu. Czekałam ma zwrot środków 14 dni. Nie otrzymałam ich. Pisałam do sklepu wiadomość e-mail, dzwoniłam. Zero odpowiedzi. 14.10 otrzymałam od sklepu wiadomość e-mail z informacją, że mają problemy finansowe i żebym wyraziła zgodę na zwrot zwróconych przez mnie sukienek. Odpisałam, że nie wyrażam zgody i chce zwrot środków na moje konto. Do tej pory nie otrzymałam żadnych środków na konto.(czytaj więcej)
Sukienki na stronie Illuminate zamówiłam 18.09.24 i 23.09.24. Zwrot produktów dotarł do sklepu 27.09.24 czyli w terminie zgodnym z regulaminem dot. zwrotów. 03.10.24 wysłałam zapytanie o termin zwrotu środków na konto, otrzymałam mejla zwrotnego z informacją, że zwrot został przyjęty a środki zostaną zwrócone w terminie 14 dni. Natomiast 14.10.24 otrzymałam mejla od Illuminate, że firma ma trudności finansowe i nie może zrealizować zwrotu środków i proszą o wyrażenie zgody na ponowne wysłanie mi zakupionych sukienek. Nie wyraziłam zgody i zażądałam zwrotu środków za zwrócone już sukienki (koszt sukienek to 1895,83 zł). Nie otrzymałam odpowiedzi. Ponownie zapytałam o termin zwrotu i ponownie otrzymałam taką samą odpowiedź. Dziś z kolei otrzymałam e-paragony, ale na wysyłane przeze mnie mejle firma już nie odpowiada. Problemy zapewne nie pojawiły się z dnia na dzień, a ja sukienki zamawiałam niedawno i nie zostałam poinformowała o tych problemach oraz o braku możliwości zwrotu. W przeciwnym wypadku nie dokonałabym zakupu. Sukienki zostały odesłane w terminie zgodnym z regulaminem. (czytaj więcej)
Zwrot dotarł do sklepu illuminate 19 września, i mieli mi zwrócić pieniądze w ciągu 14 dni, ale tak się nie stało, potem pisali ze maja dużo zamówień i ze zwrot może nastąpić w ciągu miesiąca na co się nie zgodziłam, a wczoraj dostałam informację ze firma nie ma pieniędzy na zapłacenie mi pieniędzy za zwrot. Kilka razy upominałam się o zwrot pieniędzy. Powinnam dostać zwrot w wysokosci 928.73 zł. Oczekuję niezwłocznej zapłaty należnej mi kwoty zwrotu.(czytaj więcej)
Firma ogłosiła zawieszenie działalności. Jednak na koncie klienta w sklepie internetowym mam nadal środki do wykorzystania za zwrot zamówienia w wysokości 596,58 zł. Płatności za zamówienie dokonałam przez PayPo, gdzie opłacam do tej pory za zamówienie, którego fizycznie nie mam, ponieważ powinnam wykorzystać środki za kolejne zakupy w sklepie. Żądam zwrotu pieniędzy od sklepu internetowego, jednakże sklep odpisał mi maila, że z powodu problemów finansowych nie może mi wypłacić pieniędzy.(czytaj więcej)
Brak zwrotu środków za zwrócony towar, upomniałam się o zwrot i otrzymałam inf. Ze firma nie ma środków na zwrot.(czytaj więcej)
Odesłałam towar o wartości 1100 zł po czym otrzymałam potwierdzenie otrzymania zwrotu . Dzisiaj otrzymałam wiadomość że firma boryka się z problemami finansowymi i chcą mi odesłać zwrócony towar ale po co mi sukienki, które są dla mnie nie dobre . Bardzo proszę o interwencję . (czytaj więcej)