- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
ILLUMINATE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Usługi inne
Po zwrocie produktów zaakceptowano zwrot i nie zwrócono pieniędzy (czytaj więcej)
Witam. Dokonałam zakupu sukienki na stronie internetowej Illuminate.pl o wartości 442,12 zł. Sukienka okazała się być za mała i dokonałam zwrotu. Mimo oczekiwania na zwrot pieniędzy, po dzień dzisiejszy pieniądze nie wróciły na moje konto. Postanowiłam napisać do w/w sklepu. Otrzymałam maila, w którym sklep tlumaczy się problemami finansowymi i zaproponowali mi odesłanie zwróconego przeze mnie towaru. Zależy mi na odzyskaniu pieniędzy, a nie na za małej sukience...(czytaj więcej)
Zakupiłam od firmy sukienki za kwotę 1500 zł. Zrezygnowałam z umowy zawartej online i skorzystałam z prawa odstąpienia, dokonując zwrotu towaru. Spółka nie zwróciła pieniędzy po 14 dniach od odstąpienia od umowy, pomimo wezwania ich do zapłaty. (czytaj więcej)
Sukienki na stronie Illuminate zamówiłam 18.09.24 i 23.09.24. Zwrot produktów dotarł do sklepu 27.09.24 czyli w terminie zgodnym z regulaminem dot. zwrotów. 03.10.24 wysłałam zapytanie o termin zwrotu środków na konto, otrzymałam mejla zwrotnego z informacją, że zwrot został przyjęty a środki zostaną zwrócone w terminie 14 dni. Natomiast 14.10.24 otrzymałam mejla od Illuminate, że firma ma trudności finansowe i nie może zrealizować zwrotu środków i proszą o wyrażenie zgody na ponowne wysłanie mi zakupionych sukienek. Nie wyraziłam zgody i zażądałam zwrotu środków za zwrócone już sukienki (koszt sukienek to 1895,83 zł). Nie otrzymałam odpowiedzi. Ponownie zapytałam o termin zwrotu i ponownie otrzymałam taką samą odpowiedź. Dziś z kolei otrzymałam e-paragony, ale na wysyłane przeze mnie mejle firma już nie odpowiada. Problemy zapewne nie pojawiły się z dnia na dzień, a ja sukienki zamawiałam niedawno i nie zostałam poinformowała o tych problemach oraz o braku możliwości zwrotu. W przeciwnym wypadku nie dokonałabym zakupu. Sukienki zostały odesłane w terminie zgodnym z regulaminem. (czytaj więcej)
Zwrot dotarł do sklepu illuminate 19 września, i mieli mi zwrócić pieniądze w ciągu 14 dni, ale tak się nie stało, potem pisali ze maja dużo zamówień i ze zwrot może nastąpić w ciągu miesiąca na co się nie zgodziłam, a wczoraj dostałam informację ze firma nie ma pieniędzy na zapłacenie mi pieniędzy za zwrot. Kilka razy upominałam się o zwrot pieniędzy. Powinnam dostać zwrot w wysokosci 928.73 zł. Oczekuję niezwłocznej zapłaty należnej mi kwoty zwrotu.(czytaj więcej)
Firma ogłosiła zawieszenie działalności. Jednak na koncie klienta w sklepie internetowym mam nadal środki do wykorzystania za zwrot zamówienia w wysokości 596,58 zł. Płatności za zamówienie dokonałam przez PayPo, gdzie opłacam do tej pory za zamówienie, którego fizycznie nie mam, ponieważ powinnam wykorzystać środki za kolejne zakupy w sklepie. Żądam zwrotu pieniędzy od sklepu internetowego, jednakże sklep odpisał mi maila, że z powodu problemów finansowych nie może mi wypłacić pieniędzy.(czytaj więcej)
Czas na przelanie kosztów zwrotu przekroczył już 14 dni. Firma nie odbiera wielokrotnych telefonów i nie odpisuje na maile. Oczywiście otrzymałam maila z pozytywnym potwierdzeniem rozpatrzenia wniosku zwrotu.(czytaj więcej)