ILLUMINATE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Usługi inne

ILLUMINATE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniedzy

Po zwrocie produktów zaakceptowano zwrot i nie zwrócono pieniędzy (czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za odesłany towar

Witam. Dokonałam zakupu sukienki na stronie internetowej Illuminate.pl o wartości 442,12 zł. Sukienka okazała się być za mała i dokonałam zwrotu. Mimo oczekiwania na zwrot pieniędzy, po dzień dzisiejszy pieniądze nie wróciły na moje konto. Postanowiłam napisać do w/w sklepu. Otrzymałam maila, w którym sklep tlumaczy się problemami finansowymi i zaproponowali mi odesłanie zwróconego przeze mnie towaru. Zależy mi na odzyskaniu pieniędzy, a nie na za małej sukience...(czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za odesłane produkty

Zakupiłam od firmy sukienki za kwotę 1500 zł. Zrezygnowałam z umowy zawartej online i skorzystałam z prawa odstąpienia, dokonując zwrotu towaru. Spółka nie zwróciła pieniędzy po 14 dniach od odstąpienia od umowy, pomimo wezwania ich do zapłaty. (czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu środków za zwrócone produkty

Sukienki na stronie Illuminate zamówiłam 18.09.24 i 23.09.24. Zwrot produktów dotarł do sklepu 27.09.24 czyli w terminie zgodnym z regulaminem dot. zwrotów. 03.10.24 wysłałam zapytanie o termin zwrotu środków na konto, otrzymałam mejla zwrotnego z informacją, że zwrot został przyjęty a środki zostaną zwrócone w terminie 14 dni. Natomiast 14.10.24 otrzymałam mejla od Illuminate, że firma ma trudności finansowe i nie może zrealizować zwrotu środków i proszą o wyrażenie zgody na ponowne wysłanie mi zakupionych sukienek. Nie wyraziłam zgody i zażądałam zwrotu środków za zwrócone już sukienki (koszt sukienek to 1895,83 zł). Nie otrzymałam odpowiedzi. Ponownie zapytałam o termin zwrotu i ponownie otrzymałam taką samą odpowiedź. Dziś z kolei otrzymałam e-paragony, ale na wysyłane przeze mnie mejle firma już nie odpowiada. Problemy zapewne nie pojawiły się z dnia na dzień, a ja sukienki zamawiałam niedawno i nie zostałam poinformowała o tych problemach oraz o braku możliwości zwrotu. W przeciwnym wypadku nie dokonałabym zakupu. Sukienki zostały odesłane w terminie zgodnym z regulaminem. (czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za zamówienie 9277

Zwrot dotarł do sklepu illuminate 19 września, i mieli mi zwrócić pieniądze w ciągu 14 dni, ale tak się nie stało, potem pisali ze maja dużo zamówień i ze zwrot może nastąpić w ciągu miesiąca na co się nie zgodziłam, a wczoraj dostałam informację ze firma nie ma pieniędzy na zapłacenie mi pieniędzy za zwrot. Kilka razy upominałam się o zwrot pieniędzy. Powinnam dostać zwrot w wysokosci 928.73 zł. Oczekuję niezwłocznej zapłaty należnej mi kwoty zwrotu.(czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

brak środków za zwrot zamówienia

Firma ogłosiła zawieszenie działalności. Jednak na koncie klienta w sklepie internetowym mam nadal środki do wykorzystania za zwrot zamówienia w wysokości 596,58 zł. Płatności za zamówienie dokonałam przez PayPo, gdzie opłacam do tej pory za zamówienie, którego fizycznie nie mam, ponieważ powinnam wykorzystać środki za kolejne zakupy w sklepie. Żądam zwrotu pieniędzy od sklepu internetowego, jednakże sklep odpisał mi maila, że z powodu problemów finansowych nie może mi wypłacić pieniędzy.(czytaj więcej)

Publiczna
Otwarta

Brak środków za zwrot

Czas na przelanie kosztów zwrotu przekroczył już 14 dni. Firma nie odbiera wielokrotnych telefonów i nie odpisuje na maile. Oczywiście otrzymałam maila z pozytywnym potwierdzeniem rozpatrzenia wniosku zwrotu.(czytaj więcej)