- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
TERG SPÓŁKA AKCYJNA
Dobra konsumpcyjne
Usługi inne
24/03/2025 zgłosiłem online reklamację szczoteczki do zębów (nie uruchamia się) zakupionej 23/04/2024. Zażądałem zwrotu wpłaconej kwoty. Otrzymałem potwierdzenie przyjęcia z info, że do 14 dni kalendarzowych otrzymam decyzję. Towar odesłałem 26/03/2025. W dniu 05/04/2025 otrzymałem email od sprzedawcy o treści :"Dzień dobry, w nawiązaniu do wcześniejszej korespondencji informuję, że oczekujemy na dostarczenie ekspertyzy technicznej wykonanej przez profesjonalny serwis. W przypadku stwierdzenia niezgodności produktu z umową zaproponujemy bezpłatną naprawę. Oznacza to, że na tym etapie, sprzedawca nie uwzględnia wniesionego żądania. O postępach w realizacji zgłoszenia poinformujemy w kolejnych wiadomościach. ". Czy to oznacza, że 14-dniowy termin na rozpatrzenie reklamacji i uznanie (lub nie) odpowiedzialności teraz nie obowiązuje ? Jak się zachować ?(czytaj więcej)
Dzień dobry, Zwracam się do Państwa z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu, ale w głownej mierze o nagłośnienie problemu. Mianowicie chodzi o sprawę jak allegro razem z firmą terg traktują swoich zwykłych klientów. Za pośrednictwem platformy zakupowej allegro w sklepie avans zakupiłem odkurzacz. Po niespełna roku użytkowania odkurzacz przestał działać. W listopadzie 2024 r. zgłoszona pierwsza reklamacja. Odkurzacz odesłany. Zgodnie z regulaminem allegro sprzedający ma termin 14 dni na rozpatrzenie. Przez 14 dni nic cisza. Zgłoszony wniosek allegro protect. Dopiero wtedy sklep reaguje i odsyła nowy odkurzacz. Wydaje się, że wszystko będzie ok. Ale po niespełna mc użytkowania ten sam bład awaria pompy wody. I tutaj zaczynają się schody. 07 lutego 2025 ponownie zgłoszona reklamacja. Ale tym razem Sklep avans nawet nie raczy odpisać na dyskusję. Dopiero po tygodniu przyjeżdża kurier po uszkodzony produkt. I po tym fakcie oczywiście cisza. Po złożeniu wniosku allegro protect trwa przepychanka. Nikt się nie wywiązuje z regulaminu. Każdy z pracowników allegro pisze coś innego. Firma avans nie reaguje na wezwania do wypłaty pieniędzy. Bezsensowna dyskusja trwa do dzisiaj. Wczoraj byłem obsługiwany przez trzech konsultatnów allegro. Każdy pisze coś innego. Nikt nie respektuje regulaminu którym tak się chwalą. Proszę o zajęcie się tą sprawą i pokazanie jak jest traktowany zwykły konsument w starciu z molochem. Poniżej przesyłam treść dyskusji. [dane usunięte przez moderatora] dyskusja z TERG S.A. nierozwiązana zakup z 21 lis 2023, 12:24 5 marca 2025 06:07 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. 5 marca 2025 06:07 Teraz czekam na bajkę od budnika, że chińczyk właśnie rodukuje pomope wody do odkurzacza i może za rok on do mnie wróci. 5 marca 2025 06:06 Moja cierpliwość dawno się skończyła. Cała wasza pomoc w obsłudze jest śmieszna. Każdy pisze coś innego. Teraz mam czekać aż pan budnik obudzi się ze snu zimowego. Wiem jedno cała pomoc od allegro jak i allegro protect to jedna wielka ściema. On działa jak się kupi od drobnego sprzedającego a nie od molocha. Dobrze wiecie, że dawno poeniądze powinny być zwrócone, bo tak mówi regulamin ale gracie tak samo głupka jak avans. [dane usunięte przez moderatora] 4 marca 2025 21:58 konrad2202, przykro mi że rozwiązanie sprawy ulega wydłużeniu. Uprzejmie proszę o jeszcze chwilę cierpliwości, sprzedający ma czas udokumentowania rozwiązania zgłoszenia kupującego do dnia 05.03.2025r do godz. 17:33. Jeśli sprawa nie zostanie wyjaśniona do w/w daty w sposób wyczerpujący, wówczas wniosek Allegro Protect może zostać doliczony do rachunku sprzedającego avans__pl. 4 marca 2025 18:09 Rozczarowujące jest również allegro protect, widocznie nie warto kupować już na tym portalu, bo nie mam gwarancji szybkiego i sprawnego poczucia bezpieczeństwa transakcji 4 marca 2025 18:08 jestem zszokowany postawą firmy TERG S.A tj sklepu avans na allegro czy sieci Media Expert, dokonałem przez Avans allegro trochę zakupów i mam obawy, jeśli wystapią podobne problemy w przyszłości. Z taką postawą również nie dokonam zakupów np 4 marca 2025 18:06 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. 4 marca 2025 18:06 Proszę czytać ze zrozumieniem. Nie zgłaszałem prośby o ponowne rozpatrzenie wniosku z allegro protect tylko natychmiastowego zwrotu środków z allegro protect. Sprzedający jak i allegro totalnie olewa sprawę. Tocząc bezsensowną dyskusję. [dane usunięte przez moderatora] 4 marca 2025 17:33 Klient zgłosił prośbę o ponowne rozpatrzenie wniosku do Allegro Protect. Wzywam sprzedającego do udokumentowania rozwiązania zgłoszenia kupującego w ciągu 24 godzin. Jeśli sprawa nie zostanie wyjaśniona w sposób wyczerpujący, wówczas wniosek Allegro Protect może zostać doliczony do rachunku sprzedającego avans__pl [dane usunięte przez moderatora] 4 marca 2025 15:34 Obecnie Pana wniosek jest rozpatrywany. Proszę oczekiwać na decyzję. 4 marca 2025 14:55 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. 4 marca 2025 14:55 Tak samo się wymigujecie od odpowiedzialności jak terg. 4 marca 2025 14:54 Zaraz mi pan napisze, że proszę czekać następnę 14 dni, bo przesłano stary wniosek. 4 marca 2025 14:53 Proszę sprawdzić jeszcze raz, bo to jest wniosek dot starej dyskusji. [dane usunięte przez moderatora] 4 marca 2025 14:06 konrad2202 pierwotnie wniosek złożony został 19.12.2024 i rozpatrzony w dniu 20.12.2024. Dzisiaj przesłałem Pana wniosek do ponownego rozpatrzenia. Czas na ponowne rozpatrzenie to 7 dni. Proszę oczekiwać na decyzję. 4 marca 2025 13:48 Wasz termin 48 godz na rozpatrzenie wniosku chyba też minął? Czy się mylę? 4 marca 2025 13:48 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. [dane usunięte przez moderatora] 4 marca 2025 13:42 konrad2202 przesłałem Pana wniosek Protect do ponownego rozpatrzenia. Proszę oczekiwać na decyzję z działu Protect. 4 marca 2025 13:16 sprawa została ponownie złoszona z prośbą o natychmiastową interwencję, wypłatę środków z allegro protect przez ogólno dostepny formularz allegro. Wszelkie informacje zawarte w tej dyskusji zostaną upublicznione w serwisach internetowych typu wykop.pl itp. 4 marca 2025 10:34 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. 4 marca 2025 10:34 prosze mi podać datę kiedy składałem wniosek allegro protect, wypłatę proszę zrobić do 23:59 dnia dzisiejszego lub przesłanie potw oplaty. w przeciwnym razie zgłaszam na policję oszustwo internetowe. [dane usunięte przez moderatora] 4 marca 2025 10:31 konrad2202, pragnę poinformować, że każdy wniosek Allegro Protect jest rozpatrywany indywidualnie. Sprzedawca powinien rozwiązać Pana sprawę w pierwszej kolejności. Proszę pamiętać natomiast, że nie zostawimy Pana bez pomocy. 4 marca 2025 10:26 Bo z tego co widzę to chroni ono molocha z którego macie zyski a nie zwykłego kupującego. Czyżbyn się mylił? Ponoć wypłacanie poeniądze w ciądu 48 godzin? Pan specjalista od siebdmiu boleści obsługi klienta daniel budnik nawet nie raczy odpisać na wezwania. 4 marca 2025 10:21 Chyba, że to allegro protect jest jedną wielką ściemą? 4 marca 2025 10:21 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. 4 marca 2025 10:20 ale tak sie nie stało wiec prosze o allegro protect [dane usunięte przez moderatora] 4 marca 2025 10:20 konrad2202, sprzedawca powinien wydać decyzję reklamacyjną niezwłocznie. Jeżeli natomiast tak się nie stanie, skieruję Pana do Allegro Protect. 4 marca 2025 10:10 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. 4 marca 2025 10:05 wiec prosze o wylate z allegro protect bo minal termin dla allegro [dane usunięte przez moderatora] 4 marca 2025 10:03 konrad2202, bardzo mi przykro, że Pana sprawa się przedłuża. Do poprzednich wiadomości wkradł się błąd, za który bardzo przepraszam. Widzę, że dokonał Pan zakupu niekonsumenckiego, zatem sprzedawca powinien wydać decyzję reklamacyjną niezwłocznie, nie w przeciągu 14 dni. avans__pl, sprawa kupującego nie potrzebnie się przedłuża. Jest to kolejna reklamacja, zatem są Państwo zobowiązani do spełnienia roszczeń klienta. 4 marca 2025 08:00 Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. 4 marca 2025 08:00 Proszę o kolejną interwencję allegro, ponieważ Avans_PL nie wywiązał się z ze zwrotu środków i przesłania potw. przelewu. Proszę o wyjaśnienie allegro dlaczego Avans_pl nadal oferuje sprzedaż na allegro i konto jest aktywne, skoro w sposób ewidentny i celowy olewa użytkowników allegro i łamie prawo. 3 marca 2025 15:56 Jeśli nie dokonano jeszcze zwrotu Proszę o zwrot środków na konto (to samo jak w zgłoszeniu): 97 2490 0005 0000 4000 1025 6239 oraz przesłanie potw. przelewu [dane usunięte przez moderatora] 1 marca 2025 15:23 konrad2202, przykro mi, że produkt okazał być się wadliwy ponownie. avans__pl, reklamacja została uznana z powodu braku wydania decyzji reklamacyjnej, w dniu 21 lutego. W związku z tym, że jest to druga reklamacja to mają Państwo obowiązek spełnić roszczenie kupującego. avans__pl, proszę o natychmiastowy zwrot pienięd(czytaj więcej)
28/04/2024 kupilam za pomocą Allegro odkurzacz Dreame H12Pro z oferty sieci Avans. Do początku października 2024, sprzet dzialal dobrze a ja byłam zadowolonym klientem. Sprzet serwisowałam samodzielnie, wymieniając regularnie filtr i rolkę. Niestety 14/10/24 okazalo się, że funkcja mopowania, ktorą posiada ten model - nie działa. Rolka mopa pozostaje sucha. Złożyłam reklamację i poprosilam o naprawe odkurzscza. 21/10/24 odkurzacz został odebrany przez serwis. Po powrocie z serwisu, pierwszy raz użyłam odkurzacza 08/11/24. Nie dostarczono mi żadnego dokumentu ani maila z informacją co bylo naprawiane. Po włączeniu odkurzacza , okszało się, że rolka podaje wodę, ale jej nie zbiera, w związku z tym pojemnik na brud , w ktorym powinna byc brudna woda i śmieci, pozostaje suchy! Tym samym filtr zbiera suche śmieci, a odkurzacz szybko traci poziom baterii. 08/11/2024 złozyłam reklamacje nr RMA 101861104 , opisujac problem i żądajac wymiany produktu a nie jego naprawy. 21/11/2024 otrzymalam informację, ze sprzet jest sprawny, naprawy nie dokonano i odesłano zalecając wymuanŕ rolki i filtra! Dzisiaj użyłam sprzetu 1 raz po naprawie- wymienialam ponownie rolkę i filtr -jest jak było. Woda na podłodze , suchy pojemnik i suche śmieci. Bardzo proszę o pomoc, gdyż w Avans juz nie wierze. Dwie naprawy dka sprzedawcy wykonywał ten sam podmiot firma Inoro, a oni mi bajki opowiadają, ze teraz to był specjalistyczny serwis... Nie chcę juz wymiany sprzętu, żadam zwrotu gotówki. Kupię sobie coś co będzie działać! byloby(czytaj więcej)
25.06.2024r. o godzinie 13:28 została zawarta Umowa Sprzedaży między mną, a Sprzedającym Terg S.A. (Avans) poprzez portal Allegro. Sprzedający 26.06.2024r. o godzinie 10:41 skontaktował się ze mną telefonicznie, po poinformowaniu mnie, że rozmowa jest nagrywana, próbował skłonić mnie do udzielenia zgody na realizację zamówienia tylko w części. Zaproponował wysyłkę 3 klawiatur, a za 2 miałem otrzymać zwrot pieniędzy. Oczywiście się nie zgodziłem i poprosiłem o realizację całości umowy, prosząc o zachowanie formy komunikacji ze mną poprzez portal Allegro. Sprzedający twierdził, że pozostałe 2 klawiatury są uszkodzone i nie nadają się do sprzedaży. Tym samym chciałbym zaznaczyć, że po dokonaniu przeze mnie zakupu, jeszcze oferowanych przez Sprzedającego w serwisie Allegro było około 9 klawiatur. Sprzedawca samowolnie stwierdził 26.06.2024 o godzinie 15:32, że dokona zwrotu 198zł za te 2 klawiatury. Nie jest to rozwiązanie mnie satysfakcjonujące, gdyż klawiatury były zakupione w promocyjnej cenie. Oczekuję wywiązania się Sprzedającego z umowy, która według punktu 7.3. regulaminu Allegro, została zawarta. (czytaj więcej)
Witam, w poniedziałek (24.06.2024) o godzinie 15:57 składałem zamówienie z dostawą ekspres na następny dzień - na wtorek (25.06.2024). We wtorek o godzinie 7:41 zamówienie zostało anulowane. Sklep nie chce poinformować o powodzie anulowania zamówienia zasłaniając się "automatyczną anulacją". Dzwoniłem na infolinię gdzie powiedziano mi że produkt jest normalnie dostępny woec to nie mógł być powód. Złożyłem również reklamację mailową w której wklejono mi jedynie cześć regulaminu sklepu natomiast zabrakło odpowiedzi na temat - "Dzień dobry, informuję, że nie potwierdziliśmy realizacji. Moment zawarcia umowy uregulowany jest w § 4 ust. 1 oraz 10 regulaminu sklepu, dostępnego pod adresem: https://www.mediaexpert.pl/s,regulamin brzmiącym: 1. Informacje zawarte w Sklepie Internetowym nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży. 10. Po złożeniu zamówienia Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie otrzymania zamówienia, które to potwierdzenie nie stanowi jeszcze przyjęcia oferty Klienta i nie dochodzi w związku z nim do zawarcia Umowy sprzedaży. Po weryfikacji możliwości zrealizowania zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie przyjęcia zamówienia, które jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w § 4 ust. 9 Regulaminu i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa sprzedaży. Po wysłaniu zamówienia otrzymał Pan wiadomość o treści: "Szanowny Kliencie, do naszego sklepu internetowego wpłynęło Twoje zamówienie o numerze 023xxx. W kolejnej wiadomości poinformujemy o możliwości realizacji oraz prześlemy szczegóły dotyczące dostawy. Dziękujemy za wybór naszego sklepu Zespół MediaExpert.pl"" Pracuje jako kierowca, moja aktualna lodówka zakupioną w tym sklepie przestała działać wiec pilnie potrzebuje nowej aby jedzenie się nie zepsuło - stąd też dopłatą do kuriera ekspres(czytaj więcej)
Witam Zamówiłem fotel gamingowy z podświetleniem LED ze sklepu Media Expert Już od samego początku były problemy po odebraniu przesyłki i złożeniu okazało się że fotel nie jest sprawny po czym został odesłany do naprawy (Taki jaki przyjechał taki odesłałem) zaczynamy od momentu że wgl. zadnej informacji nie dostawałem jak się "ma fotel" dzwoniłem na infolinie za każdym razem (ok.20razy) byłem informowany że zaraz opiekun się odezwie w sprawię fotelu - nic i nikt się nie odzywał więc fotel przyjechał bez informacji że jest "Gotowy" wróciłem otworzyłem chciałem złożyć okazało się że fotel nie przyjechał kompletny ( bez podstawy siedzenia (bez krzyżaka, kółek i tych stelarzy co łączą krzyżaka z siedziskiem) oraz że fotel nie został wcale naprawiony tak uszkodzony jak był tak wrócił i jeszcze nie kompletny :( zaznaczę że fotel został oddany 15.09.2023r "do naprawy" i do tego momentu nie dostałem go kompletnego :((czytaj więcej)