2023-11-06 godz: 09:23
Od
avatar-urlW.S.
Publiczna
Rozwiązana

Fotel Gamingowy z podświetleniem LED

Witam Zamówiłem fotel gamingowy z podświetleniem LED ze sklepu Media Expert Już od samego początku były problemy po odebraniu przesyłki i złożeniu okazało się że fotel nie jest sprawny po czym został odesłany do naprawy (Taki jaki przyjechał taki odesłałem) zaczynamy od momentu że wgl. zadnej informacji nie dostawałem jak się "ma fotel" dzwoniłem na infolinie za każdym razem (ok.20razy) byłem informowany że zaraz opiekun się odezwie w sprawię fotelu - nic i nikt się nie odzywał więc fotel przyjechał bez informacji że jest "Gotowy" wróciłem otworzyłem chciałem złożyć okazało się że fotel nie przyjechał kompletny ( bez podstawy siedzenia (bez krzyżaka, kółek i tych stelarzy co łączą krzyżaka z siedziskiem) oraz że fotel nie został wcale naprawiony tak uszkodzony jak był tak wrócił i jeszcze nie kompletny :( zaznaczę że fotel został oddany 15.09.2023r "do naprawy" i do tego momentu nie dostałem go kompletnego :(


Wiadomości [1]

2023-11-06 godz: 20:45
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]