- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
24/03/2025 zgłosiłem online reklamację szczoteczki do zębów (nie uruchamia się) zakupionej 23/04/2024. Zażądałem zwrotu wpłaconej kwoty. Otrzymałem potwierdzenie przyjęcia z info, że do 14 dni kalendarzowych otrzymam decyzję. Towar odesłałem 26/03/2025. W dniu 05/04/2025 otrzymałem email od sprzedawcy o treści :"Dzień dobry, w nawiązaniu do wcześniejszej korespondencji informuję, że oczekujemy na dostarczenie ekspertyzy technicznej wykonanej przez profesjonalny serwis. W przypadku stwierdzenia niezgodności produktu z umową zaproponujemy bezpłatną naprawę. Oznacza to, że na tym etapie, sprzedawca nie uwzględnia wniesionego żądania. O postępach w realizacji zgłoszenia poinformujemy w kolejnych wiadomościach. ". Czy to oznacza, że 14-dniowy termin na rozpatrzenie reklamacji i uznanie (lub nie) odpowiedzialności teraz nie obowiązuje ? Jak się zachować ?