2024-12-03 godz: 09:26
Od
avatar-urlB.M.
Publiczna
Zamknięta

Wymiana niedziałającego sprzętu

28/04/2024 kupilam za pomocą Allegro odkurzacz Dreame H12Pro z oferty sieci Avans. Do początku października 2024, sprzet dzialal dobrze a ja byłam zadowolonym klientem. Sprzet serwisowałam samodzielnie, wymieniając regularnie filtr i rolkę. Niestety 14/10/24 okazalo się, że funkcja mopowania, ktorą posiada ten model - nie działa. Rolka mopa pozostaje sucha. Złożyłam reklamację i poprosilam o naprawe odkurzscza. 21/10/24 odkurzacz został odebrany przez serwis. Po powrocie z serwisu, pierwszy raz użyłam odkurzacza 08/11/24. Nie dostarczono mi żadnego dokumentu ani maila z informacją co bylo naprawiane. Po włączeniu odkurzacza , okszało się, że rolka podaje wodę, ale jej nie zbiera, w związku z tym pojemnik na brud , w ktorym powinna byc brudna woda i śmieci, pozostaje suchy! Tym samym filtr zbiera suche śmieci, a odkurzacz szybko traci poziom baterii. 08/11/2024 złozyłam reklamacje nr RMA 101861104 , opisujac problem i żądajac wymiany produktu a nie jego naprawy. 21/11/2024 otrzymalam informację, ze sprzet jest sprawny, naprawy nie dokonano i odesłano zalecając wymuanŕ rolki i filtra! Dzisiaj użyłam sprzetu 1 raz po naprawie- wymienialam ponownie rolkę i filtr -jest jak było. Woda na podłodze , suchy pojemnik i suche śmieci. Bardzo proszę o pomoc, gdyż w Avans juz nie wierze. Dwie naprawy dka sprzedawcy wykonywał ten sam podmiot firma Inoro, a oni mi bajki opowiadają, ze teraz to był specjalistyczny serwis... Nie chcę juz wymiany sprzętu, żadam zwrotu gotówki. Kupię sobie coś co będzie działać! byloby


Wiadomości [1]

2024-12-03 godz: 22:36
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl ​​umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu.  W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]