2024-06-26 godz: 05:29
Od
avatar-urlK.W.
Publiczna
Zamknięta

Anulowanie zamówienia

Witam, w poniedziałek (24.06.2024) o godzinie 15:57 składałem zamówienie z dostawą ekspres na następny dzień - na wtorek (25.06.2024). We wtorek o godzinie 7:41 zamówienie zostało anulowane. Sklep nie chce poinformować o powodzie anulowania zamówienia zasłaniając się "automatyczną anulacją". Dzwoniłem na infolinię gdzie powiedziano mi że produkt jest normalnie dostępny woec to nie mógł być powód. Złożyłem również reklamację mailową w której wklejono mi jedynie cześć regulaminu sklepu natomiast zabrakło odpowiedzi na temat - "Dzień dobry, informuję, że nie potwierdziliśmy realizacji. Moment zawarcia umowy uregulowany jest w § 4 ust. 1 oraz 10 regulaminu sklepu, dostępnego pod adresem: https://www.mediaexpert.pl/s,regulamin brzmiącym: 1. Informacje zawarte w Sklepie Internetowym nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży. 10. Po złożeniu zamówienia Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie otrzymania zamówienia, które to potwierdzenie nie stanowi jeszcze przyjęcia oferty Klienta i nie dochodzi w związku z nim do zawarcia Umowy sprzedaży. Po weryfikacji możliwości zrealizowania zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie przyjęcia zamówienia, które jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w § 4 ust. 9 Regulaminu i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa sprzedaży. Po wysłaniu zamówienia otrzymał Pan wiadomość o treści: "Szanowny Kliencie, do naszego sklepu internetowego wpłynęło Twoje zamówienie o numerze 023xxx. W kolejnej wiadomości poinformujemy o możliwości realizacji oraz prześlemy szczegóły dotyczące dostawy. Dziękujemy za wybór naszego sklepu Zespół MediaExpert.pl"" Pracuje jako kierowca, moja aktualna lodówka zakupioną w tym sklepie przestała działać wiec pilnie potrzebuje nowej aby jedzenie się nie zepsuło - stąd też dopłatą do kuriera ekspres


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]