- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
BAJKOWE WNĘTRZA Marta Jagłowska-Janus
Dobra konsumpcyjne
Usługi inne
Ta ,, firma „ to jedna wielka pomyłka … Zamówiłam 08.03.2024 kombinezon o kwocie 250 zł , po tygodniu zapytałam co z zamówieniem bo nie ma żadnej informacji , dostałam odpowiedź zwrotną ,że jest w trakcie przygotowania , poprosiłam o jak najszybszą realizację bo potrzebuje na już produktu , dostałam odpowiedź ,że zamówienie będzie wysłane najszybciej jak mogą … Po blisko miesiącu i wysyłanych mailach dostałam odpowiedź ,że produkt jest niedostępny (abstrakacja! Na stronie przy zamawianiu było napisane,że jest dostępny , pisząc mejle dostawałam odp zwrotną ,że zamówienie jest szyte ) Poprosiłam o zwrot gotówki by jak najszybciej zamówić produkt od kogoś innego , odpowiedziano mi ,że zwrot dostanę w ciągu 14 dni . Dzisiaj mija termin a ja jeden bez produktu i bez zwrotu pieniędzy … Żałuję straconego czasu,nerwów i pieniędzy na tą ,,firmę” Liczę ,że pieniądze wrócą do mnie. Nie zamierzam tak odpuścić tej sprawy i gdzie będzie to tylko możliwe zostawię negatywną opinię i ostrzegę innych [słowa usunięte przez moderatora].(czytaj więcej)
Ze względu na kiepska jakość produktów zdecydowałam się zwrócić całe zamówienie. Dnia 11.03. 2025 zwrot został dostarczony do sklepu. Po kilku dniach otrzymałam fakturę korygująca, która miałam potwierdzić. Czekałam 2 tyg na zwrot pieniędzy, bo tyle ten sklep ma w regulaminie. Pieniądze nie dotarły, więc napisałam maila. Dostałam informację z przeprosinami, że cytuje ,,system odhaczył nam duża paczkę przelewów jako zrealizowana'' i do 48 h przelew będzie zrealizowany. Nadal brak pieniędzy. Po ponownym kontakcie ze sklepem otrzymałam informacje, że przelew zlecony i żebym monitorowała konto. Od tego czasu minęło ponad tydzień i nadal brak pieniędzy, a zwrot dochodzi do 2 dni. Pisałam o potwierdzenie wykonania przelewu i od tego czasu brak odpowiedzi. (czytaj więcej)
Złożyłam zamówienie na stronie internetowej sklepu bajkowe wnętrza. Produkt otrzymałam 26.02.2025, jednak ze względu na to że nie spełniał moich oczekiwań, zgodnie z regulaminem sklepu, odesłałam produkt na swój koszt, dołączając do paczki formularz zwrotu i fakturę, którą otrzymałam z zamówieniem. Mój zwrot dotarł do sklepu 03.03.2025, tego samego dnia otrzymałam też mail ze sklepu z fakturą korygującą na kwotę zwrotu i przesyłki z prośbą o potwierdzenie jej otrzymania i podanie numeru konta do zwrotu, co niezwłocznie uczyniłam. Jednak do dnia dzisiejszego sklep nie zwrócił środków. Po pierwszym przypomnieniu, po upływie ustawowych 14 dni, zapewniono mnie że zwrot zostanie niezwłocznie wykonany do 48 godzin. Oczywiście zwrotu dalej nie ma. Sklep nie odpowiada już na moje wiadomości. Kwota roszczenia to 79,98 zł, co składa się na równowartość ceny towaru oraz koszt dostarczenia produktu. Jako dowód w sprawie posiadam historię korespondencji mailowej ze sklepem. Zdążyłam się zorientować, że firma często ma problemy ze zwrotem środków Klientom i na innych portalach, na tej stronie również, były już wpisy pokrzywdzonych osób.(czytaj więcej)
12.12.2024 roku złożyłam zamówienia na kwotę ponad 200zł. Do dnia dzisiejszego nie mam ani paczki, ani zwrotu gotówki. Na mejle i telefony nikt nie odpowiada. (czytaj więcej)
Bajkowewnetrza.pl [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] Kochani. Przestrzegam przed sklepem internetowym. Bajkowe Wnętrza oraz Bajkowewentrza kids. W pazdzierniku zlozylam zamowienie na okolo 1500zl. Po miesiacu dostalam w koncu laskawa odpowiedz na moje maile, ze produkty nie sa dostepne. Od tego czasu staram sie sie odzyskac pieniadze, ale bezskutecznie. Na maile nikt nie odpisuje, telefony wylaczone, na instagtamie zostalam zablokowana. Podczas wczesniejszych rozmow na instagramie, osoba, z ktora pisalam byla niezwykle niemila i bezczelna. Wypisalam firme w google i okazalo sie, ze takie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] to w ich przypadku codziennosc:) (czytaj więcej)
27.11.2024 dokonałam zakupów w sklepie Bajkowe Wnętrza Kids na kwotę 316,95 zł Na dostawę czekałam bardzo długo, jeden z produktów w ogóle nie dotarł. Natomiast otrzymane produkty były słabej jakości dlatego 8.12.2024 zwróciłam towar 12.12.2024 otrzymałam fakturę korygującą nr K1306 / 2024 Otrzymałam informację że muszę czekać 14 dni, czas dawno minął a kontakt z firmą stał się utrudniony, zostałam zablokowana na Facebooku. Obawiam się że nie otrzymam już zwrotu, to zwykłe [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. (czytaj więcej)
Brak dostarczenia paczki w wyznaczonym czasie. Brak zwrotu pieniędzy mimo odstąpienia od umowy. Niewywiązanie się z umowy. Brak kontaktu ze strony firmy. Oczekuję zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)
W dniu 15.05.2024 złożyłem zamówienie w sklepie bajkowewnetrza.pl. Zamówiony towar otrzymałem 29.05.2024 r. Produkt był niezgodny z opisem więc namiot zwróciłem do nadawcy. Dnia 06.06.2024 r otrzymałem fakturę korygującą numer K690/2024. Firma do dnia dzisiejszego nie zwróciła pieniędzy za zwrócone produkty mimo wielu próśb i wysłania wezwania do zapłaty. (czytaj więcej)
Moja sprawa z tym sklepem trwa od 09.05.24r. do dnia dzisiejszego czekam na zwrot pieniędzy (03.07.24r.). Towar nie został wysłany przez firmę w terminie jakim określa regulamin sklepu. Dlatego po tym czasie Zrezygnowałam z produktów. Sklep nie informuje o niczym klienta. Do dnia dzisiejszego czekam na zwrot pieniędzy za zakupy których sklep mi nie wysłał. Proszę o jak najszybszy zwrot pieniędzy. (czytaj więcej)
Firma Bajkowe Wnętrza Kids [słowo usunięte przez moderatora] klientów. Strona internetowa wygląda pięknie, ale na tym się kończy. Zamówiłam towar za łącznie 508,97 PLN. Czas oczekiwania był dosyć długi, ale czekałam cierpliwie. Kontaktowałam się ze sprzedawcą, żeby dowiedzieć się kiedy otrzymam paczkę. Odpowiedzi były lakoniczne bez konkretów. Po kolejnym pytaniu z mojej strony, otrzymałam odpowiedź , że paczka została wysłana , ale nie kompletna i że reszta będzie dosłana później. W regulaminie jest informacja, że sprzedawca będzie informował z wyprzedzeniem o niekompletnych zamówieniach, a przede wszytskim o terminie wysyłki-te punkty regulaminu nie zostały spełnione. Paczka w końcu przyszła! Koszmarna jakość dziecięcych ubranek, wszystko wrzucone po prostu do wora i wysłane. Brak paragonu czy faktury. Zdecydowałam się na zwrot towaru i jako, że nie byłam poinformowana o rozłożeniu zamówienia na 2 części miałam prawo odstąpić od umowy całkowicie. Odesłałam towar wraz z wypełnionym dokumentem zwrotu, dowodem wpłaty z przelewy24 oraz historia mailową. 12 czerwca zostałam poinformowana o tym, że zwrot dotarł do sklepu internetowego, a ja mam potwierdzić otrzymacie faktury korygującej i wskazać konto do zwrotu pieniędzy. Sprzedawca na zwrot miał 14 dni. Pieniędzy nie otrzymałam, mimo zapewnień, że przelew został zrobiony, a ja mam kontrolować konto. Zgłosiłam już sprawę na platformie ODR-Europejska platforma internetowego rozstrzygania sporów i zgłoszę także w UOKiK podlegającym pod Inspekcję Handlową. Sprzedawca lakonicznie odpowiada na maila. Kontakt jest tylko drogą mailową- brak numeru telefonu na stronie. Brak podpisu osoby korespondującej Brak informacji o wysyłce/ niepełnym zamówieniu [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], że odpisało się na maila i brak załączania historii mimo mojej prośby Koszmarna jakość i sposób pakowania Łamanie regulaminu Brak zwrotu pieniędzy za odesłany przeze nie towar. Radzę unikać!!!!!!!!A wszelkie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]praktyki zgłaszać i mówić o tym otwarcie! Na dowód mam zdjęcia i korespondencję mailową. (czytaj więcej)