- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
BAJKOWE WNĘTRZA Marta Jagłowska-Janus
Dobra konsumpcyjne
Usługi inne
12.12.2024 roku złożyłam zamówienia na kwotę ponad 200zł. Do dnia dzisiejszego nie mam ani paczki, ani zwrotu gotówki. Na mejle i telefony nikt nie odpowiada. (czytaj więcej)
Bajkowewnetrza.pl [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] Kochani. Przestrzegam przed sklepem internetowym. Bajkowe Wnętrza oraz Bajkowewentrza kids. W pazdzierniku zlozylam zamowienie na okolo 1500zl. Po miesiacu dostalam w koncu laskawa odpowiedz na moje maile, ze produkty nie sa dostepne. Od tego czasu staram sie sie odzyskac pieniadze, ale bezskutecznie. Na maile nikt nie odpisuje, telefony wylaczone, na instagtamie zostalam zablokowana. Podczas wczesniejszych rozmow na instagramie, osoba, z ktora pisalam byla niezwykle niemila i bezczelna. Wypisalam firme w google i okazalo sie, ze takie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] to w ich przypadku codziennosc:) (czytaj więcej)
27.11.2024 dokonałam zakupów w sklepie Bajkowe Wnętrza Kids na kwotę 316,95 zł Na dostawę czekałam bardzo długo, jeden z produktów w ogóle nie dotarł. Natomiast otrzymane produkty były słabej jakości dlatego 8.12.2024 zwróciłam towar 12.12.2024 otrzymałam fakturę korygującą nr K1306 / 2024 Otrzymałam informację że muszę czekać 14 dni, czas dawno minął a kontakt z firmą stał się utrudniony, zostałam zablokowana na Facebooku. Obawiam się że nie otrzymam już zwrotu, to zwykłe [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. (czytaj więcej)
Brak dostarczenia paczki w wyznaczonym czasie. Brak zwrotu pieniędzy mimo odstąpienia od umowy. Niewywiązanie się z umowy. Brak kontaktu ze strony firmy. Oczekuję zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)
W dniu 15.05.2024 złożyłem zamówienie w sklepie bajkowewnetrza.pl. Zamówiony towar otrzymałem 29.05.2024 r. Produkt był niezgodny z opisem więc namiot zwróciłem do nadawcy. Dnia 06.06.2024 r otrzymałem fakturę korygującą numer K690/2024. Firma do dnia dzisiejszego nie zwróciła pieniędzy za zwrócone produkty mimo wielu próśb i wysłania wezwania do zapłaty. (czytaj więcej)
Moja sprawa z tym sklepem trwa od 09.05.24r. do dnia dzisiejszego czekam na zwrot pieniędzy (03.07.24r.). Towar nie został wysłany przez firmę w terminie jakim określa regulamin sklepu. Dlatego po tym czasie Zrezygnowałam z produktów. Sklep nie informuje o niczym klienta. Do dnia dzisiejszego czekam na zwrot pieniędzy za zakupy których sklep mi nie wysłał. Proszę o jak najszybszy zwrot pieniędzy. (czytaj więcej)
Firma Bajkowe Wnętrza Kids oszukuje klientów. Strona internetowa wygląda pięknie, ale na tym się kończy. Zamówiłam towar za łącznie 508,97 PLN. Czas oczekiwania był dosyć długi, ale czekałam cierpliwie. Kontaktowałam się ze sprzedawcą, żeby dowiedzieć się kiedy otrzymam paczkę. Odpowiedzi były lakoniczne bez konkretów. Po kolejnym pytaniu z mojej strony, otrzymałam odpowiedź , że paczka została wysłana , ale nie kompletna i że reszta będzie dosłana później. W regulaminie jest informacja, że sprzedawca będzie informował z wyprzedzeniem o niekompletnych zamówieniach, a przede wszytskim o terminie wysyłki-te punkty regulaminu nie zostały spełnione. Paczka w końcu przyszła! Koszmarna jakość dziecięcych ubranek, wszystko wrzucone po prostu do wora i wysłane. Brak paragonu czy faktury. Zdecydowałam się na zwrot towaru i jako, że nie byłam poinformowana o rozłożeniu zamówienia na 2 części miałam prawo odstąpić od umowy całkowicie. Odesłałam towar wraz z wypełnionym dokumentem zwrotu, dowodem wpłaty z przelewy24 oraz historia mailową. 12 czerwca zostałam poinformowana o tym, że zwrot dotarł do sklepu internetowego, a ja mam potwierdzić otrzymacie faktury korygującej i wskazać konto do zwrotu pieniędzy. Sprzedawca na zwrot miał 14 dni. Pieniędzy nie otrzymałam, mimo zapewnień, że przelew został zrobiony, a ja mam kontrolować konto. Zgłosiłam już sprawę na platformie ODR-Europejska platforma internetowego rozstrzygania sporów i zgłoszę także w UOKiK podlegającym pod Inspekcję Handlową. Sprzedawca lakonicznie odpowiada na maila. Kontakt jest tylko drogą mailową- brak numeru telefonu na stronie. Brak podpisu osoby korespondującej Brak informacji o wysyłce/ niepełnym zamówieniu Kłamanie, że odpisało się na maila i brak załączania historii mimo mojej prośby Koszmarna jakość i sposób pakowania Łamanie regulaminu Brak zwrotu pieniędzy za odesłany przeze nie towar. Radzę unikać!!!!!!!!A wszelkie nieuczciwe praktyki zgłaszać i mówić o tym otwarcie! Na dowód mam zdjęcia i korespondencję mailową. (czytaj więcej)