2024-12-25 godz: 19:51
Od
avatar-urlE.K.
Publiczna
Otwarta

Zamówienie nr. 387629

27.11.2024 dokonałam zakupów w sklepie Bajkowe Wnętrza Kids na kwotę 316,95 zł Na dostawę czekałam bardzo długo, jeden z produktów w ogóle nie dotarł. Natomiast otrzymane produkty były słabej jakości dlatego 8.12.2024 zwróciłam towar 12.12.2024 otrzymałam fakturę korygującą nr K1306 / 2024 Otrzymałam informację że muszę czekać 14 dni, czas dawno minął a kontakt z firmą stał się utrudniony, zostałam zablokowana na Facebooku. Obawiam się że nie otrzymam już zwrotu, to zwykłe [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].


Wiadomości [1]

2025-01-30 godz: 09:45
Od
BAJKOWE WNĘTRZA Marta Jagłowska-Janus

Szanowna Pani, Z przykrością zapoznaliśmy się z Pani opinią, jednak zawiera ona nieprawdziwe informacje. Pragniemy podkreślić, że zwrot środków został zrealizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami – 27 grudnia 2024 r., czyli w przewidzianym prawnie terminie. Na dowód załączam dokumentację potwierdzającą zwrot środków na pani konto. Zgodnie z art. 32 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta, sprzedawca ma do 14 dni od otrzymania zwrotu towaru na dokonanie zwrotu środków, co w tym przypadku zostało w pełni zachowane (biorąc pod uwagę okres świąteczny). Dodatkowo zwracamy uwagę, że Pani publiczne oskarżenia, w tym używanie znieważających i fałszywych określeń, mogą nosić znamiona pomówienia, które jest czynem zabronionym zgodnie z art. 212 Kodeksu karnego oraz naruszeniem dóbr osobistych firmy zgodnie z art. 23 i 24 Kodeksu cywilnego. Nie blokujemy klientów bez powodu – jeśli Pani konto zostało ograniczone na Facebooku, mogło to wynikać z naruszenia zasad kulturalnej komunikacji. Zależy nam na rzetelnym kontakcie z każdym klientem, dlatego w przypadku dalszych wątpliwości zachęcamy do bezpośredniego kontaktu pod adresem bok@bajkowewnetrza.pl Prosimy o usunięcie znieważającej opinii, ponieważ jej treść wprowadza w błąd innych klientów i narusza dobre imię naszej firmy. Z poważaniem, Bajkowe Wnętrza


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]