2024-07-14 godz: 19:42
Od
avatar-urlA.W.
Publiczna
Rozwiązana

Brak realizacji zamówienia

Dnia 11.06.2024 r. dokonałam zakupu w sklepie internetowym Quiosque. Do dnia dzisiejszego czyli 14.07.2024r. nie otrzymałam zamówienia ( status :kompletujemy zamówienie ) ani zwrotu pieniędzy ( jeżeli nie mogą zrealizować czy też nie ma już asortymentu ). Brak jakiegokolwiek kontaktu z firmą. Nie odpowiadają na żadne maile, telefon podany na stronie do kontaktu 691780280 , nie odpowiada. Od razu po połączeniu jest poczta. Strona internetowa sklepu cały czas działa i dokonują sprzedaży towaru, a w internecie pojawia się coraz to więcej negatywnych komentarzy odnośnie firmy tj. brak realizacji zamówień, brak zwrotu środków, brak kontaktu z firmą. Jak monitować o zwrot pieniędzy, czy odzyskanie zamówionego towaru jak z firmą nie ma żadnego kontaktu. Mają klienta za nic a bezczelnie nadal sprzedają towar poprzez stronę internetową. Nie polecam zakupu w tym sklepie. Po opisach w internecie, sklep ma problemy. Aby nie być oszukanym i nie stracić własnych pieniędzy to najlepiej nie kupować u nich.


Wiadomości [1]

2024-07-17 godz: 13:56
Od
"PBH" SPÓŁKA AKCYJNA

Dzień dobry, Uprzejmie informujemy, że zleciliśmy zwrot środków za zamówienie. Najmocniej przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania. Mamy nadzieję, że zmiany naszego systemu wysyłkowego ulepszą i przyśpieszą proces realizacji zamówień oraz zwrotów. Dziękujemy za cierpliwość. Pozdrawiamy Zespół Quiosque.pl


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]