2024-07-07 godz: 17:00
Od
avatar-urlI.K.
Publiczna
Rozwiązana

niezrealizowane zamówienie przez sklep internetowy

Dnia 17.04.2024 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Quiosque które opłaciłam płatnością PayU - odzież damska Na kwotę 1313,00 zł. Na stronie internetowej widoczny był termin dostawy - 7 dni .26.04.2024 utworzyłam zgłoszenie do Quiosque BOK Odpowiedź 28.04.2024 -jest w trakcie realizacji i przepraszają za opóźnienie.17.05.2024- brak zamówienia - napisałam do sklep@quiosque.pl i do Quiosque BOK oraz marketing @quiosque.pl informację o anulacji zamówienia .Odpowiedź tylko z ostatniego adresu 22.05.2024 że przekazano do magazynu informację o anulacji zamówienia i żądaniem zwrotu środków na konto. Podjęłam wielokrotnie próby kontaktu telefonicznego widocznego na stronie internetowej -numer zajęty , nikt się nie zgłasza albo skrzynka zapełniona .25.05.2024 Quiosque BOK napisał że zamówienie zostanie wkrótce anulowane a środki zwrócone ,ale mają dużo zamówień i mam czekać .15.06.2024 mail do Quiosque BOK;[dane usunięte przez moderatora];sklep@quiosque.pl -brak środków na koncie - odpowiedż ;mam czekać 29.05 2024 ponowiłam żądanie zwrotu środków wysyłając maila do ; Quiosque BOK;sklep@quiosque.pl-otrzymałam informację ,że mam czekać .Kolejnego maila wysłałam 02.07.2024 do zamowienia-bok@quiosqe.pl bo pojawiła się na stronie informacja że teraz tam mam pisać -bez odpowiedzi do dzisiaj 07.07.2024. na stronie internetowej sklepu jest informacja pkt 10 regulaminu sklepu ,że środki zwracane są nie później niż po 14 dniach ! Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu wpłaconych środków .


Wiadomości [2]

2024-07-07 godz: 21:49
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.

2024-07-22 godz: 12:21
Od
"PBH" SPÓŁKA AKCYJNA

Dzień dobry, Uprzejmie informujemy, że zleciliśmy zwrot środków za Pani zamówienie. Najmocniej przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania. Pozdrawiamy Zespół Quiosque.pl


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]