2024-07-08 godz: 08:09
Od
avatar-urlM.Ś.
Publiczna
Rozwiązana

Brak realizacji zamówienia

Dzień dobry, w dniu 02.06.2024 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Quiosque.pl które opłaciłam płatnością PayU w kwocie 89,99 + koszt dostawy 16,99 - łącznie 92,99 zł (zielony długi sweter z dekoltem) Po złożeniu zamówienia na maila otrzymałam wiadomość, że o momencie wysyłki zostanę poinformowana wiadomością mailową. Pomimo ponad miesięcznego czasu oczekiwania na zamówienie do tej pory nie otrzymałam zamówienia. Próbowałam telefonicznie skontaktować się ze sklepem ale pomimo licznych prób nikt telefonu nie odbiera, tak samo na mojego maila z zapytaniem kiedy otrzymam zamówienie tez nikt nie odpowiada. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu wpłaconych pieniędzy.


Wiadomości [4]

2024-07-08 godz: 22:02
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.

2024-07-09 godz: 07:10
Od
M.Ś.

Dzień dobry, bardzo proszę o anulowanie mojego zamówienia i zwrot pieniędzy.

2024-07-09 godz: 07:18
Od
M.Ś.

Proszę o anulowanie zamówienia nr: #200493482. i zwrot wpłaconych środków, inaczej zgłaszam sprawę do UOKIK.

2024-07-18 godz: 07:02
Od
"PBH" SPÓŁKA AKCYJNA

Dzień dobry, Uprzejmie informujemy, że zleciliśmy zwrot środków za Pani zamówienie. Najmocniej przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania. Pozdrawiamy Zespół Quiosque.pl


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]