"PBH" SPÓŁKA AKCYJNA

Usługi inne

"PBH" SPÓŁKA AKCYJNA

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-07-18 godz: 10:42
Od
avatar-urlA.L.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu

Zamówiłam ubrania w sklepie internetowym Quiosque w czerwcu, które odesłałam. Zamówienie nie doszło do mnie kompletne pomimo tego, że zapłaciłam za całość. Po upływie 14 dni od zwrotu zamówienia nie dostałam zwrotu pieniędzy. Konktakt z firmą jest niemożliwy, nie odpisują na maile, nie odbierają telefonów. Kwota jest duża - 1729,87. Co mam dalej zrobić, żeby otrzymać zwrot pieniędzy?(czytaj więcej)

2024-07-07 godz: 17:00
Od
avatar-urlI.K.
Publiczna
Rozwiązana

niezrealizowane zamówienie przez sklep internetowy

Dnia 17.04.2024 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Quiosque które opłaciłam płatnością PayU - odzież damska Na kwotę 1313,00 zł. Na stronie internetowej widoczny był termin dostawy - 7 dni .26.04.2024 utworzyłam zgłoszenie do Quiosque BOK Odpowiedź 28.04.2024 -jest w trakcie realizacji i przepraszają za opóźnienie.17.05.2024- brak zamówienia - napisałam do sklep@quiosque.pl i do Quiosque BOK oraz marketing @quiosque.pl informację o anulacji zamówienia .Odpowiedź tylko z ostatniego adresu 22.05.2024 że przekazano do magazynu informację o anulacji zamówienia i żądaniem zwrotu środków na konto. Podjęłam wielokrotnie próby kontaktu telefonicznego widocznego na stronie internetowej -numer zajęty , nikt się nie zgłasza albo skrzynka zapełniona .25.05.2024 Quiosque BOK napisał że zamówienie zostanie wkrótce anulowane a środki zwrócone ,ale mają dużo zamówień i mam czekać .15.06.2024 mail do Quiosque BOK;[dane usunięte przez moderatora];sklep@quiosque.pl -brak środków na koncie - odpowiedż ;mam czekać 29.05 2024 ponowiłam żądanie zwrotu środków wysyłając maila do ; Quiosque BOK;sklep@quiosque.pl-otrzymałam informację ,że mam czekać .Kolejnego maila wysłałam 02.07.2024 do zamowienia-bok@quiosqe.pl bo pojawiła się na stronie informacja że teraz tam mam pisać -bez odpowiedzi do dzisiaj 07.07.2024. na stronie internetowej sklepu jest informacja pkt 10 regulaminu sklepu ,że środki zwracane są nie później niż po 14 dniach ! Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu wpłaconych środków . (czytaj więcej)

2024-06-27 godz: 13:49
Od
avatar-urlE.W.
Publiczna
Rozwiązana

Zwrot pieniędzy

Zamówienie zostało zwrócone poprzez InPost. 7 czerwca dotarło do sprzedawcy. Do dnia dzisiejszego nie zwrócono mi pieniędzy, chociaż już dawno upłynął ustawowy termin 14 dni. Próbowałam kontaktować się z firmą poprzez maile i formularz kontaktowy kilkukrotnie, zero odzewu. Próbowałam też zadzwonić na infolinię ale tam się nie da dodzwonić(abonent jest niedostępny). Oczekuję od firmy jak najszybszego zwrotu MOICH pieniędzy.(czytaj więcej)

2024-06-18 godz: 09:57
Od
avatar-urlJ.Z.
Publiczna
Rozwiązana

Zwrot pieniędzy za zwrócony towar

30.04.2024r zamówiłam w sklepie internetowym Quiosque sukienkę płacąc przelewem. Otrzymałam ją 13.06.2024r, niestety okazała się dla mnie nie dobra i 17.06.2024r dokonałam zwrotu towaru za pomocą paczkomatu: Szybkiezwroty.pl/QUIOSQUE. 19.06 otrzymałam potwierdzenie dostarczenia przesyłki. Dwukrotnie prosiłam już o zwrot gotówki ale nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.(czytaj więcej)