Reserved (LPP S.A.)

Dobra konsumpcyjne

Reserved (LPP S.A.)

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-02-22 godz: 09:05
Od
avatar-urlI.M.
Publiczna
Otwarta

Błędne rozliczenie płatności z PayPo

Szanowni Państwo, Zwracam się z prośbą o interwencję w sprawie nieprawidłowego rozliczenia zwrotu dokonanego zgodnie z procedurą określoną przez Reserved. Zwrot został zaksięgowany, a ja otrzymałem informację, że transakcja została prawidłowo rozliczona z PayPo. Niestety, w rzeczywistości tak się nie stało. Pomimo wielokrotnych monitów zarówno do Reserved, jak i PayPo, problem nie został rozwiązany. Wskazywałem Reserved na kończący się termin rozliczenia płatności, a na moją prośbę PayPo raz wydłużyło termin spłaty. Na dzień przed jego upływem Reserved poinformowało mnie, że zwróci się do PayPo o kolejne przedłużenie, jednak finalnie tego nie zrobiło. W efekcie zostałem dłużnikiem w PayPo, a płatność została uznana za przeterminowaną i rozłożona na raty. Złożyłem oficjalną skargę w Reserved i posiadam pełną korespondencję dotyczącą tej sprawy. Działania Reserved doprowadziły do szkody po mojej stronie, wpłynęły negatywnie na moją wiarygodność finansową i mogą obniżyć moją zdolność kredytową. W związku z powyższym zwracam się z prośbą o wsparcie oraz podjęcie działań w celu wyegzekwowania prawidłowego rozliczenia transakcji. Liczę na Państwa pomoc w rozwiązaniu tej sprawy.(czytaj więcej)

2024-09-05 godz: 09:16
Od
avatar-urlE.M.
Publiczna
Zamknięta

BRAK ZWROTU PIENIĘDZY ZA ODDANE ZAMÓWIENIE

Dnia 31.07.2024r. przesłałam do sklepu Reserved formularz zwrotu (zwrot numer 116620056). Zwrot został dostarczony do sklepu dnia 5 sierpnia 2024r. Numer przesyłki zwrotnej - IN POST - 600000687483000023084516. Wielokrotnie próbowałam skontaktować się z konsultantem drogą mailową. Przesłałam również wszystkie informacje, o które proszono w informacji zwrotnej (która zresztą za każdym razem wyglądała tak samo). Bez skutku. Po 45 minutowym czasie oczekiwania na połączenie udało mi się uzyskać dostęp do konsultantki [dane usunięte przez moderatora]. Po rozmowie z konsultantką dnia 26.08.2024 r otrzymałam informację ze sprawa zostanie załatwiona w przeciągu góra 5 dni. Poniżej mail który otrzymałam 27.08.2024r. "Dzień dobry, bardzo dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta, uprzejmie informujemy, że sprawa zostałą skierowana do Działu Zwrotów w celu dalszej weryfikacji. Prosimy o cierpliwość w oczekiwaniu na informację zwrtotną 1-5 dni roboczych. Przepraszamy za niedogodności. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt. Miłego dnia, [dane usunięte przez moderatora]" Do teraz nie mam żadnej informacji ani nie otrzymałam zwrotu pieniędzy w kwocie153,97 zł. Zwrot ma nadal status nowy. Podałam wszelkie niezbędne informacje i mailowo i telefonicznie już wiele dni temu. Dokonałam zwrotu dwóch sukienek z zamówienia nr 142175143 Cały czas jestem odsyłana przez jakiegoś robota chyba bo w kółko przysyła mi to samo, że maja 14 dni na zwrot pieniędzy. Indeksy sukienek: 9910O-07X-M-1, 9910O-09X-M-1. Oczekuję zwrotu pieniędzy za zwrócone zamówienie wraz z kosztami przesyłki oraz z odsetkami ustawowymi za opóźnienie liczonymi od dnia następującego po upływie 14-dni od odstąpienia od umowy do dnia zapłaty środków, które powinny mi zostać zwrócone.(czytaj więcej)

2024-08-08 godz: 08:56
Od
avatar-urlM.N.
Publiczna
Zamknięta

Reklamacja butów w sklepie Reserved

Witam zakupiłam klapki w sklepie Reserved sugerując się zdjęciami zamieszczonymi na stronie sklepu para którą otrzymałam jest źle wykonana odbiega od zdjęć które widnieją na stronie sklepie zgłoszona reklamacja została odrzucona twierdząc że produkt jest pełnowartościowy. Buty kosztowały 100 zł i mi wcale nie chodzi o 100 zł a oto że czuje się oszukana bo chciałam wymianę na parę butów ze zdjęcia a nie zwrot środków ale w tej sytuacji chciałabym jednak zwrot środków.(czytaj więcej)

2024-06-20 godz: 15:32
Od
avatar-urlD.K.
Publiczna
Zamknięta

Zablokowane konto

Szanowni Państwo, Chciałabym zgłosić działania sklepu RESERVED. Od dłuższego czasu prawie rok(?) moje konto klienta jest zablokowane a każdy zakup anulowany. Dzial obsługi klienta mailowo i telefonicznie odpowiada to samo tj. Ze konto zostało zablokowane ze względu na wątpliwą historie zakupów. Jako kupujący mam prawo zamówić produkty i później je zwrócić - odstąpić od umowy w określonym terminie. Podejrzewam że właśnie o to chodzi, że często produkty były zamawiane i oddawane. Do tej pory Kontaktowałam się z biurem obsługi klienta prosząc o weryfikację czy konto jest dalej zablokowane i dopytywałam dlaczego. Oczekuję odblokowania mojego konta abym mogła robić zakupy (czytaj więcej)

2024-01-31 godz: 02:09
Od
avatar-urlI.L.
Publiczna
Rozwiązana

zwrot towaru

Proszę o pomoc w mojej sprawie. Zakupilam towar przez internet. Chcialam zwrócic towar poniewaz okazal sie za duży. Towar nie byl używany. Nie posiadal jednak metki ktora zniszczylam przez przypadek, ponieważ kupiłam też inne rzeczy I odcięłam metkę razem z innymi. (posiadam resztki metki która załączam do towaru. Otrzymalam odmowę przyjęcia zwrotu. Uważam, że niesłusznie. Mam potwierdzenie zakupy na aplikacji Reserved. Będę wdzięczna za przedstawienie mi moich praw jako konsumenta.(czytaj więcej)