2024-09-05 godz: 09:16
Od
avatar-urlE.M.
Publiczna
Otwarta

BRAK ZWROTU PIENIĘDZY ZA ODDANE ZAMÓWIENIE

Dnia 31.07.2024r. przesłałam do sklepu Reserved formularz zwrotu (zwrot numer 116620056). Zwrot został dostarczony do sklepu dnia 5 sierpnia 2024r. Numer przesyłki zwrotnej - IN POST - 600000687483000023084516. Wielokrotnie próbowałam skontaktować się z konsultantem drogą mailową. Przesłałam również wszystkie informacje, o które proszono w informacji zwrotnej (która zresztą za każdym razem wyglądała tak samo). Bez skutku. Po 45 minutowym czasie oczekiwania na połączenie udało mi się uzyskać dostęp do konsultantki [dane usunięte przez moderatora]. Po rozmowie z konsultantką dnia 26.08.2024 r otrzymałam informację ze sprawa zostanie załatwiona w przeciągu góra 5 dni. Poniżej mail który otrzymałam 27.08.2024r. "Dzień dobry, bardzo dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta, uprzejmie informujemy, że sprawa zostałą skierowana do Działu Zwrotów w celu dalszej weryfikacji. Prosimy o cierpliwość w oczekiwaniu na informację zwrtotną 1-5 dni roboczych. Przepraszamy za niedogodności. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt. Miłego dnia, [dane usunięte przez moderatora]" Do teraz nie mam żadnej informacji ani nie otrzymałam zwrotu pieniędzy w kwocie153,97 zł. Zwrot ma nadal status nowy. Podałam wszelkie niezbędne informacje i mailowo i telefonicznie już wiele dni temu. Dokonałam zwrotu dwóch sukienek z zamówienia nr 142175143 Cały czas jestem odsyłana przez jakiegoś robota chyba bo w kółko przysyła mi to samo, że maja 14 dni na zwrot pieniędzy. Indeksy sukienek: 9910O-07X-M-1, 9910O-09X-M-1. Oczekuję zwrotu pieniędzy za zwrócone zamówienie wraz z kosztami przesyłki oraz z odsetkami ustawowymi za opóźnienie liczonymi od dnia następującego po upływie 14-dni od odstąpienia od umowy do dnia zapłaty środków, które powinny mi zostać zwrócone.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]