- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Szanowni Państwo, Zwracam się z prośbą o interwencję w sprawie nieprawidłowego rozliczenia zwrotu dokonanego zgodnie z procedurą określoną przez Reserved. Zwrot został zaksięgowany, a ja otrzymałem informację, że transakcja została prawidłowo rozliczona z PayPo. Niestety, w rzeczywistości tak się nie stało. Pomimo wielokrotnych monitów zarówno do Reserved, jak i PayPo, problem nie został rozwiązany. Wskazywałem Reserved na kończący się termin rozliczenia płatności, a na moją prośbę PayPo raz wydłużyło termin spłaty. Na dzień przed jego upływem Reserved poinformowało mnie, że zwróci się do PayPo o kolejne przedłużenie, jednak finalnie tego nie zrobiło. W efekcie zostałem dłużnikiem w PayPo, a płatność została uznana za przeterminowaną i rozłożona na raty. Złożyłem oficjalną skargę w Reserved i posiadam pełną korespondencję dotyczącą tej sprawy. Działania Reserved doprowadziły do szkody po mojej stronie, wpłynęły negatywnie na moją wiarygodność finansową i mogą obniżyć moją zdolność kredytową. W związku z powyższym zwracam się z prośbą o wsparcie oraz podjęcie działań w celu wyegzekwowania prawidłowego rozliczenia transakcji. Liczę na Państwa pomoc w rozwiązaniu tej sprawy.