2024-01-31 godz: 02:09
Od
avatar-urlI.L.
Publiczna
Rozwiązana

zwrot towaru

Proszę o pomoc w mojej sprawie. Zakupilam towar przez internet. Chcialam zwrócic towar poniewaz okazal sie za duży. Towar nie byl używany. Nie posiadal jednak metki ktora zniszczylam przez przypadek, ponieważ kupiłam też inne rzeczy I odcięłam metkę razem z innymi. (posiadam resztki metki która załączam do towaru. Otrzymalam odmowę przyjęcia zwrotu. Uważam, że niesłusznie. Mam potwierdzenie zakupy na aplikacji Reserved. Będę wdzięczna za przedstawienie mi moich praw jako konsumenta.


Wiadomości [1]

2024-01-31 godz: 22:37
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]