- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Papillon Joanna Golik
Usługi inne
Dobra konsumpcyjne
Dnia 7.01.2024 robiłem zamówienie w sklepie Pupil Expert (prowadzonym jeszcze wtedy przez firmę Papillon Joanna Golik). 12.01.2024 anulowałem zamówienie, gdyż nie dostałem zamówionego towaru. Kilkukrotnie kontaktowałem się ze sklepem w celu uzyskania zwrotu pieniędzy - początkowo uzyskiwałem odpowiedzi w stylu 'zlecam pilną interwencję do osoby, która zajmuje się zwrotami' lub 'najmocniej przepraszamy, proszę o podanie numeru konta' (numer konta był podany w reklamacji). Sprzedawca otrzymał listownie pismo z wezwaniem do zapłaty (otrzymałem potwierdzenie odbioru), jednak do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwróconych pieniędzy. Oczekuję niezwłocznego zwrotu zapłaconych środków (156.58 PLN) wraz z ustawowymi odsetkami. (czytaj więcej)
W dniu 14.06.2024 r. złożyłam zamówienie na kwotę 156,93 zł. Zamówienie zostało opłacone z konta bankowego blikiem Nr transakcji 81560646492 (potwierdzenie w załączeniu). Kontakt telefoniczny z firmą niemożliwy (nr nie odpowiada). Wysłałam ponaglenie mailem w dniu 20.06.2024 r. na który otrzymałam odpowiedź ze sklepu że w jeszcze w tym samym dniu wysyłają zamówienie (koresponencja w załączeniu). Do dnia dzisiejszego nie ma towaru, zwrotu pieniędzy ani kontaktu. Po sprawdzeniu w sieci okazało się że to nie pierwszy taki przypadek. Żądam zwrotu pieniędzy i ukarania za takie praktyki.(czytaj więcej)
witam poniżej szczegóły tego zamówienia obiecano mi zwrot piszę od miesięcy i nic proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy Numer paczki: 1351945294 Informacja o złożonym zamówieniu Data złożenia zamówienia: 17.11.2023 17:12 Numer zamówienia: 89902/2023 Wartość zamówienia: 148.46 zł Forma płatności: Szybkie płatności internetowe zł Koszt płatności: 0.00 zł Forma dostawy: InPost Paczkomaty 24/7 dostawa Koszty dostawy: 0.00 zł Razem do zapłaty: 148.46 zł brutto(czytaj więcej)
14.02.2024 zamówiłam w sklepie internetowym Pupil Expert karmę dla psa za 348,97 zł. Pomimo ponagleń nie dotarła do mnie przesyłka, bo jak firma twierdziła, niestety nie było tego towaru na magazynie. Anulowałam zakup i kilkukrotnie prosiłam o zwrot pieniędzy, których do dziś nie otrzymałam. Napisałam reklamację oraz wysłałam wezwanie do zapłaty, ale do dziś zwrotu gotówki wpłaconej za karmę nie otrzymałam. Otrzymałam natomiast 4 marca 2024 informacje o zleceniu zwrotu pieniędzy, co nie nastapiło. Firma posiada fikcyjną infolinię. Za każdym razem jest się 10-tym w kolejce, a po godzinie oczekiwania -pierwszym w kolejce. Wtedy połączenie zostaje przerwane. Nie można się ze sklepem internetowym skontaktować. Posiadam wszystkie maile. Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy(czytaj więcej)
15 marca złożyłem zamówienie w sklepie pupilexpert.pl. Po kilkukrotnym przekładaniu daty dostawy przez sklep, 3 kwietnia br. zrezygnowałem z zamówienia i zażądałem zwrotu pieniędzy. Nie otrzymałem ich do dzisiaj mimo wysłania monitów i wezwania do zapłaty.(czytaj więcej)
Dnia 8 kwietnia 2024 zamówiłem karmę dla psa i opłaciłem zamówienie (244,52zł). Pomimo wymiany kilkunastu maili ze sprzedawcą i zapewnień że jutro, że za kilka dni wyślą zamówienie nadal go nie otrzymałem. Sprzedawca w mailu z dnia 25 kwietnia 2024 poinformował mnie że przekazał do księgowości informację aby dokonali zwrotu pieniędzy. Dziś mamy 8 maja, czyli mija 15 dzień od kiedy poinformowali mnie że zwrócą pieniądze i nadal brak pieniędzy. Żądam natychmiastowego zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)
Zamówienie nie zostało zrealizowane przez ponad 2 tygodnie od jego złożenia, w związku z czym zrezygnowałem z dalszej jego realizacji. Wystąpiłem o zwrot pieniędzy którego nie otrzymałem przez kolejne ponad 2 tygodnie. Miał być zrealizowany w poprzednim tygodniu wg deklaracji mailowej ale do tej pory nie otrzymałem zwrotu środków. Kontakt jedynie mailowy, telefon nie odpowiada. (czytaj więcej)
Dnia 17.02.2024 dokonałam zakupu na stronie www.pupilexpert.pl. Dnia 21.02.2024 otrzymałam mailową wiadomość, że sklep nie posiada zamówionego towaru. W związku z tym poprosiłam o zwrot pieniędzy za nieotrzymany towar na co otrzymałam wiadomość, że zostało to przekazane do księgowości. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, nie mam również żadnego kontaktu od firmy kiedy taki zwrot ma nastąpić. Oczekuję niezwłocznego zwrotu pięniędzy, w przeciwnym razie podejmę wszelkie możliwe kroki prawne.(czytaj więcej)
Zamówienie złożone 7.02.2024r. 14.02.2024 r. próbowałam dodzwonić się i zapytać kiedy zamówienie zostanie wysłane, niestety po godzinie oczekiwania w kolejce zostałam automatycznie rozłączona. 15.02.2024r. produkt nadal nie wysłany, w związku z czym zgłosiłam anulowanie zamówienia i napisałam emaila z prośbą o zwrot pieniędzy. 22.02.2024r. ponowny email z nakazem zwrotu pieniędzy. Tego samego dnia pierwszy raz otrzymałam odpowiedz na email z prosbą o podanie numeru konta, żeby przyspiesyć zwrot u księgowej. Po godzinie odpisałam i wysłałam numer konta. 26.02.2024r. oraz 28.02.2024r. ponowne prośby o zwrot gotówki. Do dnia dzisiejszego tj. 02.03.2024r. pieniedzy nie otrzymałam ani zadnej odpowiedzi poza tą jedną o której pisałam wcześniej. (czytaj więcej)
16.01.2024 zmówiłem w pupilexpert leki i smakołyki dla psa - za zamówienie zapłaciłem z góry. Po bezowocnym pczekiwaniu na przesyłkę w dniu 26.01. anulowałem zamówienie podczas rozmowy z konsultantką na infolinii. Mija 20 dni a ja nadal nie otrzymałem zwrotu pieniędzy a firma nie raczy odpowiadać na moje maile. Oczekuję natychmiastowego zwrotu kasy wraz z odsetkami.(czytaj więcej)