Papillon Joanna Golik

Usługi inne

Dobra konsumpcyjne

Papillon Joanna Golik

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-05-08 godz: 07:23
Od
avatar-urlD.R.
Publiczna
Otwarta

Oszustwo

Dnia 8 kwietnia 2024 zamówiłem karmę dla psa i opłaciłem zamówienie (244,52zł). Pomimo wymiany kilkunastu maili ze sprzedawcą i zapewnień że jutro, że za kilka dni wyślą zamówienie nadal go nie otrzymałem. Sprzedawca w mailu z dnia 25 kwietnia 2024 poinformował mnie że przekazał do księgowości informację aby dokonali zwrotu pieniędzy. Dziś mamy 8 maja, czyli mija 15 dzień od kiedy poinformowali mnie że zwrócą pieniądze i nadal brak pieniędzy. Żądam natychmiastowego zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)

2024-03-27 godz: 09:46
Od
avatar-urlK.G.
Publiczna
Otwarta

Zwrot pieniędzy za niezrealizowane zamówienie

Zamówienie nie zostało zrealizowane przez ponad 2 tygodnie od jego złożenia, w związku z czym zrezygnowałem z dalszej jego realizacji. Wystąpiłem o zwrot pieniędzy którego nie otrzymałem przez kolejne ponad 2 tygodnie. Miał być zrealizowany w poprzednim tygodniu wg deklaracji mailowej ale do tej pory nie otrzymałem zwrotu środków. Kontakt jedynie mailowy, telefon nie odpowiada. (czytaj więcej)

2024-03-04 godz: 10:20
Od
avatar-urlA.G.
Publiczna
Otwarta

próba wyłudzenia

Dnia 17.02.2024 dokonałam zakupu na stronie www.pupilexpert.pl. Dnia 21.02.2024 otrzymałam mailową wiadomość, że sklep nie posiada zamówionego towaru. W związku z tym poprosiłam o zwrot pieniędzy za nieotrzymany towar na co otrzymałam wiadomość, że zostało to przekazane do księgowości. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, nie mam również żadnego kontaktu od firmy kiedy taki zwrot ma nastąpić. Oczekuję niezwłocznego zwrotu pięniędzy, w przeciwnym razie podejmę wszelkie możliwe kroki prawne.(czytaj więcej)

2024-03-02 godz: 16:02
Od
avatar-urlM.R.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy.

Zamówienie złożone 7.02.2024r. 14.02.2024 r. próbowałam dodzwonić się i zapytać kiedy zamówienie zostanie wysłane, niestety po godzinie oczekiwania w kolejce zostałam automatycznie rozłączona. 15.02.2024r. produkt nadal nie wysłany, w związku z czym zgłosiłam anulowanie zamówienia i napisałam emaila z prośbą o zwrot pieniędzy. 22.02.2024r. ponowny email z nakazem zwrotu pieniędzy. Tego samego dnia pierwszy raz otrzymałam odpowiedz na email z prosbą o podanie numeru konta, żeby przyspiesyć zwrot u księgowej. Po godzinie odpisałam i wysłałam numer konta. 26.02.2024r. oraz 28.02.2024r. ponowne prośby o zwrot gotówki. Do dnia dzisiejszego tj. 02.03.2024r. pieniedzy nie otrzymałam ani zadnej odpowiedzi poza tą jedną o której pisałam wcześniej. (czytaj więcej)

2024-01-10 godz: 18:30
Od
avatar-urlP.T.
Publiczna
Rozwiązana

Przywłaszczenie pieniędzy

Po zbyt długim czasie realizacji zamówienia zostało ono anulowane przez kupującego. Po wezwaniu do zwrotu pieniędzy minął okres 14 dni. Pieniędzy dalej brak na koncie.Brak Kontaktu ze sprzedającym.(czytaj więcej)

2024-02-14 godz: 12:34
Od
avatar-urlL.W.
Publiczna
Rozwiązana

Zwrot pieniędzy

16.01.2024 zmówiłem w pupilexpert leki i smakołyki dla psa - za zamówienie zapłaciłem z góry. Po bezowocnym pczekiwaniu na przesyłkę w dniu 26.01. anulowałem zamówienie podczas rozmowy z konsultantką na infolinii. Mija 20 dni a ja nadal nie otrzymałem zwrotu pieniędzy a firma nie raczy odpowiadać na moje maile. Oczekuję natychmiastowego zwrotu kasy wraz z odsetkami.(czytaj więcej)

2024-02-13 godz: 10:18
Od
avatar-urlM.O.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu pieniedzy

Zlozylam zamowienie 2 stycznia 2024 na karme 10kg dla psa (RAW PALEO ADULT MEDIUM SIZE BEEF 10kg). 11 stycznia 2024 pisalam gdzie jest zamowienie bo nie bylo wyslane 11 stycznia 2024 pupil expert odpisal ze jutro (12 stycznia 2024) bedzie wyslana paczka Paczka nie byla wyslana, napisalam 12 stycznia 2024 ze chce zwrot srodkow. Pupil expert nie odpisal 15 stycznia 2024 napisalam ze chce anulowac zamowienie i chce zwrot srodkow 16 stycznia 2024 pupil expert odpisal ze anulowali zamowienie i zwrot srodkow bedzie trwalo do 14 dni 30 stycznia 2024 pisalam ze nadal nie bylo zwrowtu pieniedzy 30 stycznia 2024 pupil expert odpisal "Najmocniej Przepraszam za zaistniała sytuacje zgłoszona została interwencja w celu jak najszybszego zwrotu środków." Dzisiaj 13 lutego 2024 nadal nie ma zwrotu pieniedzy i pupilexpert nie odpisuje i nie odbiera telefonu. Chce zeby pupilexpert zwrocil mi 260.67 za orginalny zakup i zeby jescze mi dali odszkodowania 300zl za to ze musialam w ostani chwili kupic drosza karme dla psa (czytaj więcej)

2024-02-08 godz: 10:14
Od
avatar-urlP.W.
Publiczna
Rozwiązana

Pupilexpert - brak zwrotu poniesionych kosztów

jestem zmuszona zglosic nieuczciwy sklep Pupilexpert (Leopolda Okulickiego 10/34, 03-984 Warszawa, NIP: 1132515813, REGON: 147186210; adres e-mail: sklep@pupilexpert.p) 16 stycznia 2024 zamowilam i zaplacilam z gory za karme dla psa za 299.53 zł brutto (Zamówienie nr 21283/2024) , przesylka miala byc wyslana w ciagu 24h co sie oczywiscie nie stalo. Karma nie dotarla do mnie przez ponad tydzien od jej oplacenia, wiec 24 stycznia 2024 zrezygonowalam z dostawy, gdyz mialam powazne watpliwosci kiedy i czy w ogole dojdzie. Do dnia dzisiejszego tj 8.02.2024 sklep nie zwrocil mi poniesionych kosztow.(czytaj więcej)

2024-02-07 godz: 05:52
Od
avatar-urlJ.Z.
Publiczna
Rozwiązana

Oszustwo internetowe

Dzień dobry, firma Pupilexpert posiada sklep internetowy zakupiłam u nich karmę wartości około 160zl dla psa. Zapłaciłam z góry. Przesyłka miała dotrzeć do 2 dni. Niestety nie dotarła po tygodniu napisałam mail dostałam odpowiedź że wysyłka będzie za kilka dni bo niestety nie ma tego towaru na magazynie, sprzedali mi coś czego nie mieli. Po 10 daniach napisałam że jeśli do 2 dni nie otrzymam potwierdzenia nadania to rezygnuję z zakupów i domagam się zwrotu pieniędzy. Dostałam maila że przekazują zwrot do księgowości. To był 23.01.2024r. I od tej chwili kontakt mail urywa się firma nie reaguje nie odpowiada. Pieniędzy nie oddali. Mają infolinię która jest fikcyjna. Zawsze jest się 10tym w kolejce a po godzinie oczekiwania pierwszym i wtedy rozłącza się połączenie. Nie ma z nim żadnego kontaktu. Wszystkie maile posiadam. Oczekuję natychmiast zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)

2024-01-15 godz: 11:35
Od
avatar-urlK.H.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu kosztów anulowanego zamówienia

Zamówienia produktów w sklepie internetowym Pupil Expert dokonałam dnia 8.12.2023 r , zapłaciłam Blikiem. Nie otrzymałam zamówionych produktów , na infolinii poinformowano mnie ze czekają na dostawę i wyślą za dwa dni. Niestety tak się nie stało po kolejnym kontakcie telefonicznym ( po 5 dniach) nadal brak towaru .W dniu 15 grudnia anulowałam zamówienie za pomocą formularza na stronie sklepu . Zwrotu środków do tej chwili nie otrzymałam . Dzwoniłam po 14 dniach otrzymałam zapewnienie o ponagleniu działu księgowości , co nic nie dało. W dniu 10 stycznia otrzymałam mailem informację o treści " dzisiaj zwrot został zrobiony ". Na koncie nadal w dniu 15 stycznia brak środków Oczekuję natychmiastowego zwrotu środków w kwocie 468,27 0(czytaj więcej)