- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
14.02.2024 zamówiłam w sklepie internetowym Pupil Expert karmę dla psa za 348,97 zł. Pomimo ponagleń nie dotarła do mnie przesyłka, bo jak firma twierdziła, niestety nie było tego towaru na magazynie. Anulowałam zakup i kilkukrotnie prosiłam o zwrot pieniędzy, których do dziś nie otrzymałam. Napisałam reklamację oraz wysłałam wezwanie do zapłaty, ale do dziś zwrotu gotówki wpłaconej za karmę nie otrzymałam. Otrzymałam natomiast 4 marca 2024 informacje o zleceniu zwrotu pieniędzy, co nie nastapiło. Firma posiada fikcyjną infolinię. Za każdym razem jest się 10-tym w kolejce, a po godzinie oczekiwania -pierwszym w kolejce. Wtedy połączenie zostaje przerwane. Nie można się ze sklepem internetowym skontaktować. Posiadam wszystkie maile. Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy