Papillon Joanna Golik

Dobra konsumpcyjne

Papillon Joanna Golik

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-07-12 godz: 10:32
Od
avatar-urlM.P.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu pieniędzy

Dnia 7.01.2024 robiłem zamówienie w sklepie Pupil Expert (prowadzonym jeszcze wtedy przez firmę Papillon Joanna Golik). 12.01.2024 anulowałem zamówienie, gdyż nie dostałem zamówionego towaru. Kilkukrotnie kontaktowałem się ze sklepem w celu uzyskania zwrotu pieniędzy - początkowo uzyskiwałem odpowiedzi w stylu 'zlecam pilną interwencję do osoby, która zajmuje się zwrotami' lub 'najmocniej przepraszamy, proszę o podanie numeru konta' (numer konta był podany w reklamacji). Sprzedawca otrzymał listownie pismo z wezwaniem do zapłaty (otrzymałem potwierdzenie odbioru), jednak do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwróconych pieniędzy. Oczekuję niezwłocznego zwrotu zapłaconych środków (156.58 PLN) wraz z ustawowymi odsetkami. (czytaj więcej)

2024-05-27 godz: 18:57
Od
avatar-urlT.U.
Publiczna
Zamknięta

Oszustwo internetowe

14.02.2024 zamówiłam w sklepie internetowym Pupil Expert karmę dla psa za 348,97 zł. Pomimo ponagleń nie dotarła do mnie przesyłka, bo jak firma twierdziła, niestety nie było tego towaru na magazynie. Anulowałam zakup i kilkukrotnie prosiłam o zwrot pieniędzy, których do dziś nie otrzymałam. Napisałam reklamację oraz wysłałam wezwanie do zapłaty, ale do dziś zwrotu gotówki wpłaconej za karmę nie otrzymałam. Otrzymałam natomiast 4 marca 2024 informacje o zleceniu zwrotu pieniędzy, co nie nastapiło. Firma posiada fikcyjną infolinię. Za każdym razem jest się 10-tym w kolejce, a po godzinie oczekiwania -pierwszym w kolejce. Wtedy połączenie zostaje przerwane. Nie można się ze sklepem internetowym skontaktować. Posiadam wszystkie maile. Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy(czytaj więcej)

2024-03-27 godz: 09:46
Od
avatar-urlK.G.
Publiczna
Zamknięta

Zwrot pieniędzy za niezrealizowane zamówienie

Zamówienie nie zostało zrealizowane przez ponad 2 tygodnie od jego złożenia, w związku z czym zrezygnowałem z dalszej jego realizacji. Wystąpiłem o zwrot pieniędzy którego nie otrzymałem przez kolejne ponad 2 tygodnie. Miał być zrealizowany w poprzednim tygodniu wg deklaracji mailowej ale do tej pory nie otrzymałem zwrotu środków. Kontakt jedynie mailowy, telefon nie odpowiada. (czytaj więcej)

2024-03-02 godz: 16:02
Od
avatar-urlM.R.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu pieniędzy.

Zamówienie złożone 7.02.2024r. 14.02.2024 r. próbowałam dodzwonić się i zapytać kiedy zamówienie zostanie wysłane, niestety po godzinie oczekiwania w kolejce zostałam automatycznie rozłączona. 15.02.2024r. produkt nadal nie wysłany, w związku z czym zgłosiłam anulowanie zamówienia i napisałam emaila z prośbą o zwrot pieniędzy. 22.02.2024r. ponowny email z nakazem zwrotu pieniędzy. Tego samego dnia pierwszy raz otrzymałam odpowiedz na email z prosbą o podanie numeru konta, żeby przyspiesyć zwrot u księgowej. Po godzinie odpisałam i wysłałam numer konta. 26.02.2024r. oraz 28.02.2024r. ponowne prośby o zwrot gotówki. Do dnia dzisiejszego tj. 02.03.2024r. pieniedzy nie otrzymałam ani zadnej odpowiedzi poza tą jedną o której pisałam wcześniej. (czytaj więcej)

2024-02-14 godz: 12:34
Od
avatar-urlL.W.
Publiczna
Rozwiązana

Zwrot pieniędzy

16.01.2024 zmówiłem w pupilexpert leki i smakołyki dla psa - za zamówienie zapłaciłem z góry. Po bezowocnym pczekiwaniu na przesyłkę w dniu 26.01. anulowałem zamówienie podczas rozmowy z konsultantką na infolinii. Mija 20 dni a ja nadal nie otrzymałem zwrotu pieniędzy a firma nie raczy odpowiadać na moje maile. Oczekuję natychmiastowego zwrotu kasy wraz z odsetkami.(czytaj więcej)

2024-02-13 godz: 10:18
Od
avatar-urlM.O.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu pieniedzy

Zlozylam zamowienie 2 stycznia 2024 na karme 10kg dla psa (RAW PALEO ADULT MEDIUM SIZE BEEF 10kg). 11 stycznia 2024 pisalam gdzie jest zamowienie bo nie bylo wyslane 11 stycznia 2024 pupil expert odpisal ze jutro (12 stycznia 2024) bedzie wyslana paczka Paczka nie byla wyslana, napisalam 12 stycznia 2024 ze chce zwrot srodkow. Pupil expert nie odpisal 15 stycznia 2024 napisalam ze chce anulowac zamowienie i chce zwrot srodkow 16 stycznia 2024 pupil expert odpisal ze anulowali zamowienie i zwrot srodkow bedzie trwalo do 14 dni 30 stycznia 2024 pisalam ze nadal nie bylo zwrowtu pieniedzy 30 stycznia 2024 pupil expert odpisal "Najmocniej Przepraszam za zaistniała sytuacje zgłoszona została interwencja w celu jak najszybszego zwrotu środków." Dzisiaj 13 lutego 2024 nadal nie ma zwrotu pieniedzy i pupilexpert nie odpisuje i nie odbiera telefonu. Chce zeby pupilexpert zwrocil mi 260.67 za orginalny zakup i zeby jescze mi dali odszkodowania 300zl za to ze musialam w ostani chwili kupic drosza karme dla psa (czytaj więcej)

2024-02-08 godz: 10:14
Od
avatar-urlP.W.
Publiczna
Rozwiązana

Pupilexpert - brak zwrotu poniesionych kosztów

jestem zmuszona zglosic nieuczciwy sklep Pupilexpert (Leopolda Okulickiego 10/34, 03-984 Warszawa, NIP: 1132515813, REGON: 147186210; adres e-mail: sklep@pupilexpert.p) 16 stycznia 2024 zamowilam i zaplacilam z gory za karme dla psa za 299.53 zł brutto (Zamówienie nr 21283/2024) , przesylka miala byc wyslana w ciagu 24h co sie oczywiscie nie stalo. Karma nie dotarla do mnie przez ponad tydzien od jej oplacenia, wiec 24 stycznia 2024 zrezygonowalam z dostawy, gdyz mialam powazne watpliwosci kiedy i czy w ogole dojdzie. Do dnia dzisiejszego tj 8.02.2024 sklep nie zwrocil mi poniesionych kosztow.(czytaj więcej)