2024-07-12 godz: 10:32
Od
avatar-urlM.P.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu pieniędzy

Dnia 7.01.2024 robiłem zamówienie w sklepie Pupil Expert (prowadzonym jeszcze wtedy przez firmę Papillon Joanna Golik). 12.01.2024 anulowałem zamówienie, gdyż nie dostałem zamówionego towaru. Kilkukrotnie kontaktowałem się ze sklepem w celu uzyskania zwrotu pieniędzy - początkowo uzyskiwałem odpowiedzi w stylu 'zlecam pilną interwencję do osoby, która zajmuje się zwrotami' lub 'najmocniej przepraszamy, proszę o podanie numeru konta' (numer konta był podany w reklamacji). Sprzedawca otrzymał listownie pismo z wezwaniem do zapłaty (otrzymałem potwierdzenie odbioru), jednak do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwróconych pieniędzy. Oczekuję niezwłocznego zwrotu zapłaconych środków (156.58 PLN) wraz z ustawowymi odsetkami.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]