Za Twoją aktywność w Serwisie Konsumersi.pl otrzymujesz punkty. Są one widoczne po zalogowaniu w części „Moje konto”.

Punkty są ważne 24 miesiące od ich zdobycia. Otrzymujesz je według schematu:

  1. 10 punktów za zgłoszoną sprawę;
  2. 5 punktów za udostępnienie sprawy ze statusem publicznym w serwisie społecznościowym (możesz to zrobić od razu po wysłaniu sprawy lub w widoku sprawy w sekcji „Moje sprawy”);
  3. 5 punktów za samodzielne zamknięcie sprawy, gdy już wiesz czy firma rozwiązała Twój problem czy nie (możesz to zrobić w widoku sprawy w sekcji „Moje sprawy”);
  4. 1 punkt za każdorazowe uznanie Twojej sprawy za przydatną przez innego użytkownika (kliknięcie grafiki przedstawiającej „kciuk w górę” w serwisie przy Twojej sprawie ze statusem publicznym).

Po uzyskaniu określonej liczby punktów uzyskujesz jedną z rang według schematu:

  1. do 20 punktów – Konsument;
  2. od 21 do 50 punktów –  Konsument Junior;
  3. od 51 do 100 punktów – Konsument Senior;
  4. od 101 do 150 punktów – Konsument Master;
  5. powyżej 151 punktów – Konsument Super Master.

Suma uzyskanych punktów i Twoja ranga są na bieżąco aktualizowane i widoczne w sekcji „Moje konto”.