Za Twoją aktywność w Serwisie Konsumersi.pl otrzymujesz punkty. Są one widoczne po zalogowaniu w części „Moje konto”.
Punkty są ważne 24 miesiące od ich zdobycia. Otrzymujesz je według schematu:
- 10 punktów za zgłoszoną sprawę;
- 5 punktów za udostępnienie sprawy ze statusem publicznym w serwisie społecznościowym (możesz to zrobić od razu po wysłaniu sprawy lub w widoku sprawy w sekcji „Moje sprawy”);
- 5 punktów za samodzielne zamknięcie sprawy, gdy już wiesz czy firma rozwiązała Twój problem czy nie (możesz to zrobić w widoku sprawy w sekcji „Moje sprawy”);
- 1 punkt za każdorazowe uznanie Twojej sprawy za przydatną przez innego użytkownika (kliknięcie grafiki przedstawiającej „kciuk w górę” w serwisie przy Twojej sprawie ze statusem publicznym).
Po uzyskaniu określonej liczby punktów uzyskujesz jedną z rang według schematu:
- do 20 punktów – Konsument;
- od 21 do 50 punktów – Konsument Junior;
- od 51 do 100 punktów – Konsument Senior;
- od 101 do 150 punktów – Konsument Master;
- powyżej 151 punktów – Konsument Super Master.
Suma uzyskanych punktów i Twoja ranga są na bieżąco aktualizowane i widoczne w sekcji „Moje konto”.