- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


totalna paranoja, brak szacunku do klienta, czas dostawy od 1-5 dni roboczych gówno prawda, paczkę zamówiłam 13 grudnia dziś jest 23 i ani paczki, która rzekomo została przekazana kurierowi ani numeru paczki do jej śledzenia, robią z ludzi debili, zależało mi na tej paczce aby uszczęśliwić moje dziecko na święta! Natychmiast proszę o zwrot moich ciężko zarobionych pieniędzy na konto !!!! oszczusci i nic więcej, zanim małe chińskie rączki złoża moja paczkę będzie wielkanoc!!!!! A odpowiedź na meila raz na 24h tacy przepracowani pewnie szykowaniem paczek aby na czas trafiły do zamawiających!!!!(czytaj więcej)
Brak zwrotu środków, za zwrot z dnia 07.12.2025. W dalszym ciągu nie otrzymała zwrotów środków na konto za zwrot z dnia 07.12.2025. Oczekuję natychmiastowego zwrotu środków na nr konta podany w formularzu zwrotu. (czytaj więcej)
Szukam pomocy w sprawie zwrotu obuwia zmówionego w sklepie internetowym Storamore.pl ERRAL Sp. Z.O.O. Aleja Jana Pawła II 27 Warszawa Polska NIP: 5273058751 Buty są za duże, trudno mi powiedzieć czy są orygnalne czy podrobione. Na stronie sklepu napisane jest, że aby zwrócić zamówienie należy skontaktować się mailowo ze sklepem w celu uzyskania adresu, na który odesłać zamówienie. Niestety po wielokrotnej próbie kontaktu (wysłane maile) ze sklepem nie dostałam żadnej odpowiedzi, czytając opinie innych klientów zauważyłam, że wiele osób ma taki sam problem. Na stronie nie ma również podanego numeru kontaktowego więc taka próba skontaktowania się z nimi niestety jest niemożliwa. Co mogę zrobić w tej sytuacji ?(czytaj więcej)
Dnia 28 listopada zakupiłam na stronie beemart.pl telewizor marki LG 55QNED80A6A 55", QNED 4K Ultra HD, 60 Hz, WebOS. Zapłaty dokonałam blikiem w wysokości 1799zl Płatność BLIK 28.11.2025 Nr transakcji 92211235413 https://beemart.pl/ Przez kilka dni nie było odzewu ze strony sprzedajacego po czym po kontakcie telefonicznym przez kilka dni zapewniano mnie że towar bedzie wysłany w dniu rozmowy telefonicznej. Po kilkukrotnym kontakcie dnia 9 września postanowiłam zrezygnować z zakupu ponieważ nie otrzymałam zamówienia. W związku z powyższym wysłałam drogą mailową pismo o odstąpieniu od zamówienia na co dostałam odpowiedź potwierdzającą otrzymanie rezygnacji oraz informację o zwrocie środków w ciągu 14 dni. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu środków za zakupiony towar.(czytaj więcej)