Masz spór z firmą?Skorzystaj z szybkiego, bezpłatnego narzędzia.

1Załatw sprawę z firmą
Zarejestruj się, opisz swój problem i wyślij zgłoszenie do firmy
2Zwiększ moc swojej sprawy upubliczniając ją
Sprawa będzie wtedy widoczna dla innych w Internecie (opcjonalne)
3Otrzymuj powiadomienia
W serwisie będziesz mieć dostęp do swoich spraw i odpowiedzi firm

Najnowsze sprawy

2025-12-17 godz: 17:57
Od
avatar-urlO.S.
Publiczna
Otwarta

produkt podrobiony i brak mozliwości zwrotu

Zamówiłam i opłaciłam buty Nike Air Jordan. Buty przyszły po 21 dniach. Podrobione, sztywne plastiki i chciałam je odesłać. Druk zwrotu z maila ma błąd i nie można go otworzyć. Wysłałąm więc maila, ale brak odpowiedzi. Wysłałam kolejnego, cisza. Na stronie nie ma numeru telefonu. Czas na zwrot 14 dni. Minęło już 7.(czytaj więcej)

2025-12-17 godz: 16:35
Od
avatar-urlT.K.
Publiczna
Otwarta

Brak paczki

Paczka zamówiona 7 grudnia. Po 5 dniach, 12 grudnia zamówienie zostało wysłane. Wczoraj, 16 grudnia otrzymałem przesyłkę z 1 zamiast Dwóch butelek lego. Od 5 dni próbuje dzwonić, telefon nie aktywny. Mail wysłany 2 dni temu, 0 odzewu. W poniedziałek sprawa trafia do rzecznika. NIE POLECAM. Złodzieje (czytaj więcej)

2025-12-17 godz: 15:13
Od
avatar-urlZ.B.
Publiczna
Wersja robocza

Nature Style Paweł Bombas

proszę oszukanych przez bombasa o kontakt na adres mailowy (tez zostałem oszukany)(czytaj więcej)

2025-12-17 godz: 14:08
Od
avatar-urlM.P.
Publiczna
Otwarta

Zwrot środków

Szanowni Państwo, proszę o pilne rozpatrzenie mojej reklamacji dotyczącej następującej transakcji płatniczej: – data: 25.11.2025 r. – kwota: 263,98 zł – odbiorca: Stone Skirts (sklep internetowy), płatność zrealizowana przez operatora Tpay. Zamówienie zostało anulowane przez sklep, co sprzedawca potwierdził w wiadomościach e‑mail z dnia 1.12.2025 r., 12.12.2025 r. oraz 15.12.2025 r., deklarując dokonanie zwrotu środków w terminie do 14 dni od anulowania zamówienia. Operator płatności Tpay poinformował mnie mailowo, że do dnia 15.12.2025 r. sklep Stone Skirts nie zlecił żadnego zwrotu środków za tę transakcję. Firma Stone Skirts odpowiedziała mi 15.12.2025 tak „ Dziękujemy za wiadomość i przepraszamy za zaistniałą sytuację. Informacja w sprawie zwrotu środków za zamówienie została niezwłocznie przekazana do działu księgowości. Dołożymy wszelkich starań, aby sprawa została zakończona możliwie jak najszybciej. Dziękujemy za cierpliwość i przepraszamy za opóźnienie. Z wyrazami szacunku, Zespół Stone Skirts” Do dzisiaj zwrotu nie otrzymałam. Została również złożona reklamacja do PKO BP skąd przelew był blikiem, ale na ten moment nie ma odpowiedzi na tą reklamację. Czy ta firma jest bezkarna? Pomimo takiej liczby oszukanych osób nikt nie ma prawomocnego wyroku więc nikt nie może tej firmy zgłosić do BIG dla konsumentów. Korespondencja mailowa z firmą w załączniku Pozdrawiam Magdalena Pałka (czytaj więcej)

Zobacz listę wszystkich spraw >