Masz spór z firmą?Skorzystaj z szybkiego, bezpłatnego narzędzia.

1Załatw sprawę z firmą
Zarejestruj się, opisz swój problem i wyślij zgłoszenie do firmy
2Zwiększ moc swojej sprawy upubliczniając ją
Sprawa będzie wtedy widoczna dla innych w Internecie (opcjonalne)
3Otrzymuj powiadomienia
W serwisie będziesz mieć dostęp do swoich spraw i odpowiedzi firm

Najnowsze sprawy

Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy

Dzień dobry, mam problem w uzyskaniu zwrotu środków od sprzedawcy. W dniu 27.08.2024r. za pośrednictwem strony  https://sekrety-zdrowia.org zakupiłam produkty na łączną sumę 276 zł.  Sprzedawca zwlekał z wysyłką produktów, nie było z nim również żadnego kontaktu. W dniu 31.08.2024r. wysłałam e-mail do sprzedawcy informujący o rezygnacji z zamówienia. W dniu 02.09 otrzymałam odpowiedź od sprzedawcy, że nie mają towaru na stanie i zwrócą wpłatę. Do dnia dzisiejszego 14.09. nie otrzymałam zwrotu środków. Sklep internetowy nie odpisuje na e-maile oraz nie odbiera telefonów.  W załączeniu przesyłam potwierdzenie wpłaty, rezygnację z zakupu i informację od sprzedawcy o braku produktów na stanie.  Dane sprzedawcy: SEKRETY ZDROWIA sp. z o.o z siedzibą w Łodzi, pod adresem ul. Walerego Wróblewskiego 19 A, 93 – 578 Łódź, kontakt@sekrety-zdrowia.org, +48 722 188 840 Numer KRS: 0000981194 NIP: 7272860447 REGON: 522516113 Nr transakcji: 4006077800 ​ Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy. Pozdrawiam, (czytaj więcej)

2024-09-13 godz: 12:52
Od
avatar-urlA.S.
Publiczna
Otwarta

Oszustwo

26.08.2024 opłacono zamówienie 2 koszulek. Wysyłka miała być wciągu 24h. Do dnia dzisiejszego nie ma koszulek oraz kontakt z firmą jest niemożliwy. Telefon nie działa, a na maila nie odpowiadają. W mediach społecznościowych jest dużo osób oszukanych przez tą firmę. Sprawa oszustwa i wyłudzenie pieniędzy zgłoszone na policję. Jeżeli ktoś również został oszukany przez firmę Szafa Medyka lub Strefa koszulek, to ta sama osoba tylko zmieniła nazwę a w KRS istnieje teraz pod nazwą Centrum koszulek może zgłosić to na policję. Im więcej zgłoszeń tym szybciej odzyskamy nasze pieniądze. (czytaj więcej)

2024-09-13 godz: 12:34
Od
avatar-urlM.K.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy

W dniu 9 sierpnia dokonałam zwrotu zamówienia (zakup online gwarantuje ustawowo możliwość zwrotu towaru zakupionego na odległość) . Zamówienie dotarło do firmy w dniu 12 sierpnia - mam potwierdzenie. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy mimo kilkukrotnego pisania w tej sprawie. Jeden raz otrzymałam taką odpowiedź: "Dzień dobry, Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność. W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy. Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 06.09 bieżącego roku. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Ponadto, pragniemy poinformować, że od września system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie. Z poważaniem, Team Stone Skirts" 9 września minął, a pieniędzy jak nie było, tak nie ma! Czuję się okradziona i wzywam firmę do natychmiastowego zwrotu pieniędzy. (czytaj więcej)

2024-09-13 godz: 12:25
Od
avatar-urlP.G.
Publiczna
Otwarta

Nie dostałam zamówienia

09 września 2024 roku,zamówiłam sukienkę. Było jasno i wyraźnie napisane że czas wysyłki to 1/2 dni. Próbowałam kontaktować się telefonicznie to nikt nie odbiera. Drogą e-mail również nikt nie odpisuje. Nie chce już nic od nich . Tylko zwrot gotówki. (czytaj więcej)

Zobacz listę wszystkich spraw >