- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


W dniu 02.12.2025 złożyłam i zapłaciłam za zamówienie dwa stołki barowe Aldo dwie sztuki za kwotę 496 pln. Sprzedawca nie wysłał zamówienia, nie dokonał zwrotu za nie zrealizowane zamówienie, nie odpisuje na wiadomości sms, e-mail, oraz nie odbiera telefonów. Bard proszę o pomoc w tej sprawie . Oczekuję zwrotu gotówki (czytaj więcej)
Zapłacony towar w październiku wartość 169,32zł i do dzisiaj nie otrzymałam towaru. Od 1,5 miesiąca pisze, że paczka jest w czasie realizacji, żadnego kontaktu z kupujący ponieważ nie odpowiada na wiadomości. (czytaj więcej)
Pytałam państwa o to czy zamówienie kupując będzie mówiliście że macie na magazynie napewno dojdzie Dziecko 6 latek uzbierało sobie z bratem pieniążki na to czekają i płacze bo miał mieć na Mikołajki a państwo dalej znaku nawet nie ma że wysłaliście Sama posiadam firmę i wiem że ciężko wszystkim się zająć ale to jest podłe co robicie jeżeli nie będzie tego zamówienia teraz na dniach opiszę państwa firmę na tik toku na fb mam znajomych którzy że tak powiem wystepuja tam i napewno nie omieszkam opowiedzieć swej historii To już nie chodzi o państwa politykę jak czuje się takie dziecko (czytaj więcej)
Dnia 9.10.2025 podpisalam umowe z Play. Niestety internet (router + antena) w obecnym miejscu zamieszkania nie spełniał moich wymagań. Miałam 14 dni na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny, co tez zrobiłam. Dnia 22.10.2025 nadałam paczke zwrotną ze sprzętem i dołączyłam w niej odstąpienie od umowy (wzór był wysłany razem z umową - nie tworzyłam własnego odstąpienia). Numer przesyłki inpost 695998000502234143562296. Niestety Play nie przyjął mojej rezygnacji, do tego w odpowiedzi na wiadomości pisze, że jeżeli teraz ma przyjąć moją rezygnacje naliczy kare umowną. Dalej wysyła mi FV za internet, gdzie ja nawet nie mam sprzętu, żeby z niego korzystać.(czytaj więcej)