Masz spór z firmą?Skorzystaj z szybkiego, bezpłatnego narzędzia.

1Załatw sprawę z firmą
Zarejestruj się, opisz swój problem i wyślij zgłoszenie do firmy
2Zwiększ moc swojej sprawy upubliczniając ją
Sprawa będzie wtedy widoczna dla innych w Internecie (opcjonalne)
3Otrzymuj powiadomienia
W serwisie będziesz mieć dostęp do swoich spraw i odpowiedzi firm

Najnowsze sprawy

2025-12-02 godz: 08:51
Od
avatar-urlE.B.
Publiczna
Otwarta

Brak realizacji zamówienia

Pomimo dokonania pełnej opłaty za zamówienie nr 000681388 w skleepie online Tołpa, nie zostało ono do tej pory wysłane ani zrealizowane. Pomimo prób wyjaśnienia sytuacji z działem obsługi klienta, nie otrzymałam żadnej odpowiedzi ani rozwiązania problemu. Wszystkie wiadomości są ignorowane, odpowiada co najwyżej automat, na infolinie nie można się dodzwonić. (czytaj więcej)

2025-12-02 godz: 08:10
Od
avatar-urlK.S.
Publiczna
Otwarta

Problem z odbiorem zamówienia

Zamówiłam produkty z odbiorem w sklepie i po otrzymaniu informacji że jest już gotowe do odbioru udałam się do salonu ale niestety poinformowano mnie że nie mają go, ponieważ rozpakowano towar na sklep. Bezprawnie mnie okradziono, nie było szansy na jakikolwiek kontakt. Zamówienie nie mogło zostać przedawnione ponieważ czekałam na nie 6 dni i po odbiór udałam się od razu po informacji. Teraz nie mam ani zamówienia ani pieniędzy. Zero kontaktu ze strony BOK. Ciągle piszę maile o ponowne wysłanie paczki jednak od tygodnia cisza. Chyba czas udać się na policję. (czytaj więcej)

2025-12-02 godz: 07:53
Od
avatar-urlS.B.
Publiczna
Otwarta

umowa świadczenia usług

W październiku 2025 podpisałam umowę na świadczenie usług internet stacjonarny łącznie z Polsat Box. Usługa miała być wykonana w ciągu 1-2 tygodni.Nadmieniam ,że posiadam w domu światłowód .Kurierem otrzymałam ruter.Monter ,który miał skonfigurować internet z ruterem mimo moich dziesięciokrotnych monitów umówił się sms 2 krotnie i nie przyszedł bez żadnego powiadomienia. Dzisiaj rano dzwoniłam i usłyszałam ,że oni mogą tylko monitować bo firma ,która wysyła montera jest firmą zewnętrzną.Proszę mi powiedzieć ,czy mogę zrezygnować z tej umowy na dostarczenie internetu lub co mogę jeszcze zrobić ,bo czuję się bezsilna.pozdrawiam S.Baranowska(czytaj więcej)

Publiczna
Wersja robocza

Zakup pellet

Dzień dobry w dniu 09-11-2025 zakupiłem Pellet drzewny Olczyk ® 1050kg na stronie https://dobrygroszek.com/ po wcześniejszym założeniu konta na ich stronie. Otrzymałem wszelkie informacje i fakturę do zapłaty nr konta. Po opłaceniu dostałem informację że zakup jest kompletowany i przygotowywany do wysyłki. następnie przyszła informacja że towar oczekuje na kuriera i wysyłka może opóźnić się o kolejne 3 dni i tak dostałem dwa email . Po kontakcie i prośbie o konkretny termin dostałem informację że towar oczekuje w magazynie na kuriera. Po kilku dniach napisałem pismo ponaglające z prośbą o wysłanie towaru z datą do 04.12.2025 lub odstąpieniu od umowy i zwrot należności.W tym samym dniu dostałem informację ze w ciągu 1-3 dni towar ma być wysłany ale do dziś nie został nadany a strona przestała działać. (czytaj więcej)

Zobacz listę wszystkich spraw >