- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


W sobotę tj.29.11.25r zamówiłem telefonicznie urządzenie 4250A szybki rozrusznik za cenę 299zł za pobraniem.Przesyłka przyszła w środę tj.03,12,25r.W paczce zamiast zamawianego przeze mnie urządzenia 4250A jest prostownik RINO RN-21599 o wartości ok 40zł.Do zakupu nie otrzymałem paragonu i karty gwarancyjnej.Jest to ewidentna pomyłka z państwa strony dlatego nie zamierzam ponosić dodatkowych kosztów wysyłki.Po rozmowie telefonicznej pani kazała pobrać druk odstąpienia od umowy, lecz tego nie mogę uczynić ponieważ to wiązałoby się z dodatkowymi kosztami natomiast zaistniała sytuacja nie jest z mojej winy czyli klienta lecz po stronie sprzedającego czyli firmy która sprzedała mi towar niezgodny z opisem wiec zgodnie z prawem w takiej sytuacji to nie klient ponosi koszty wymiany towaru na towar niewadliwy lecz sprzedawca.Dla tego proszę o wymianę na poprawne urządzenie które zamawiałem tj,4250a szybki rozrusznik wraz z paragonem i gwarancją. Taki formularz mnie nie interesuje to jest reklamacja nie zgodności towaru a nie zwrot i ponownie proszę o dokument sprzedaży paragonu w przeciwnym razie będę zmuszony do zgłoszenia w urzędzie skarbowym Teraz już wiem że gdybym dokonał zwrotu paczki to tak jak inni stracił bym to co wysłali (czyli prostownik wartości ok 40zł) plus koszty wysyłki. Chciałbym odzyskać pieniądze a nie uczciwą firmą niech się zajmie Urząd Skarbowy (czytaj więcej)
Złożyłem zamówienie na reklamie na Facebooku. Zadzwonił konsultant i przez telefon namówił mnie na kupienie droższego mocniejszego Boostera samochodowego w wersji PREMIUM (urządzenie do awaryjnego rozruchu samochodu) za 233 zł. Zamówiłem dwie sztuki czyli 2x233 zł. Wysłali 1 (jedną) sztukę: Prostownik do ładowania akumulatorów 12V (który kosztuje około 90 zł) ale oczywiście za paczkę trzeba było zapłacić 466 zł. + 16 zł koszty przesyłki. Odesłałem paczkę wraz z wymaganym formularzem zwrotnym i zdjęciami na swój koszt 21,70 zł. Minęło 14 dni a firma przestała odbierać telefony ( numer tel. już nie istnieje) i nie odpowiada na moje wiadomości mailowe. Chce dostać zwrot pieniędzy za nieotrzymany produkt 482 zł i zwrot pieniędzy za wysłanie przeze mnie reklamowanego produktu 21,70 zł, w sumie chce zwrot 503,70 zł.(czytaj więcej)
W sklepie internetowym net-s.pl dnia 2025-10-28 kupiłem akumulator qoltec Akumulator LiFePO4 Litowo-Żelazowo-Fosforanowy | 12.8V | 24Ah | 307.2Wh | BMS. Dostarczono do mnie akumulator inny niż oferowany na stronie, do tego noszący ślady użytkowania, co udokumentowałem zdjęciami. Po zgłoszeniu problemu na stronie i przesłaniu zdjęć otrzymałem informację, że mam odesłać akumulator. Mimo dwukrotnie zadanego pytania nie dostałem jednoznacznej odpowiedzi, czy będzie to wymiana na nowy, czy zwrot pieniędzy. Akumulator odesłałem i został odebrany w firmie Net-s 22.11.2025. 2 grudnia zadałem pytanie, co dzieje się z akumulatorem, otrzymałem od pani Aleksandry Bujak odpowiedź: "Witam, dopytuje logistykę i przekaże Panu odpowiedź." Ponowne zapytanie wysłałem 8 grudnia i pozostaje ono bez odpowiedzi. Od firmy Net-s oczekuję aktualnie zwrotu środków za niedostarczony po reklamacji akumulator. (czytaj więcej)
Nie mam żadnych informacji o moim zamówieniu . Nikt nie odpowiada na moje e-maile chociaż na stronie pisze że kontakt z nimi jest dostępny przez 24 h przez drogę e-mail. Znalazłam dzisiaj o tej stronie artykuły że niejednokrotnie zostaje wysyłane co innego i jest doliczane cło chociaż na stronie ani nigdzie indziej nie ma tego uwzględnionego , coś nie przychodzi ,nie zwracają pieniędzy. Niestety za późno zobaczyłam artykuły o tym i teraz pieniądze wydane w błoto i nie wiem czy będą jaka kolwiek szansa na zwrot pieniędzy (czytaj więcej)