- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


W dniu 22.11.2025 roku zamówiłem glebogryzarkę , której nie otrzymałem. Zamiast niej dostarczono mi odkurzacz ręczny, co stanowi już naruszenie umowy sprzedaży. Otrzymaną przesyłkę niezwłocznie odesłałem. Posiadam potwierdzenie nadania paczki jak również potwierdzenie że przesyłka dotarła do państwa firmy. Wszelkie próby kontaktu telefonicznego jak i korespondencja mailowa nic nie dały. Nadmieniam, iż zwracany towar został spakowany przeze mnie z należytą starannością , w pełni zabezpieczony i odesłany bez uszkodzeń. Proszę o pilne rozpatrzenie mojej sprawy i zwrot należnej kwoty.(czytaj więcej)
Stanowczo przestrzegam przed sklepem Byroza. Zamówiłam buty, rzekomo polskiej produkcji z naturalnej skóry,które po otwarciu śmierdziały tak intensywnie chemikaliami, że musiałam je wynieść z domu, bo zapach wywoływał ból głowy. Był to najgorszej jakości plastikowy towar z Chin. Nawet kalosze wykonane są z lepszego materiału.Reklamacja została potraktowana w sposób skrajnie nieprofesjonalny. Sklep próbował wymusić na mnie częściowy zwrot ceny i przerzucić koszty odesłania wadliwego towaru – mimo że prawo jednoznacznie wskazuje, że to sprzedawca ponosi koszty reklamacji produktu niezgodnego z umową. Zachowanie sklepu oceniam jako lekceważące, nieuczciwe wobec klienta i absolutnie niezgodne z podstawowymi zasadami sprzedaży. Moje doświadczenie pokazuje, że ten sklep nie szanuje konsumentów i nie stosuje się do prawa. Zdecydowanie odradzam zakupy(czytaj więcej)
Chciałabym anulować dzisiaj zakupiony przedmiot o godzinie 16.47, ponieważ paczka nie przyjdzie na czas mimo, że na stronie pisze, że wysyłka do 24h to 100% kupujących otrzymało paczki po 30/40stu dniach oraz sklep ma same złe opinie i nie da się z nim skontaktować. Paczka została dopiero dziś zamówiona i nie jest jeszcze wysłana dlatego uważam, że anulowanie jej nie będzie stwarzało żadnego problemu. Bardzo uprzejmie proszę o jak najszybszy zwrot pieniędzy - była to kwota 154,98zł. Pozdrawiam.(czytaj więcej)
dzień dobry, w załączeniu screen mailów z firmą CATALINA, która nie dokonała zwrotu za 2 szt sukienek - Zwrot numer R/Mod/2025/09/10/56582 Szczegóły transakcji z dnia 28.08.2025 Odbiorca wpłaty: Catalina sp. z o.o. Kwota transakcji: 276,00 PLN Opis: Zamówienie nr: 206238 Dnia 09 grudnia 2025 10:42 Moda Catalina napisał(a): Dzień dobry, dzisiaj prześlę potwierdzenie przelewu do godziny 20.00. W dniu 2025-12-07 16:15, monika_anuszewska@wp.pl napisał(a): Nadal brak wpłaty. Jutro sprawa trafi na policję i UOKiK Dnia 13 listopada 2025 09:29 Moda Catalina napisał(a): Dzień dobry, dziękuję za informację, przekazuję wiadomość do osoby realizującej przelewy aby dzisiaj był wykonany. W dniu 2025-11-12 09:47, monika_anuszewska@wp.pl napisał(a): Dwie sukienki jak na zwrocie Dnia 12 listopada 2025 09:36 Moda Catalina <sklep@modacatalina.pl> napisał(a): Dzień dobry, czy z zamówienia była zwrócona jedna sukienka Olivia? W dniu 2025-11-10 09:04, monika_anuszewska@wp.pl napisał(a): tak, ile razy mam wyjaśniać sytuację. Kiedy przelejecie kasę. w środę podejmuję odpowiednie kroki prawne. Nie będziecie oszukiwać, bo z tego co widzę nie jestem jedyna. Dnia 07 listopada 2025 12:09 Moda Catalina <sklep@modacatalina.pl> napisał(a): Czy dwie sukienki? W dniu 2025-11-07 10:19, monika_anuszewska@wp.pl napisał(a): Tak, w formularzu było zaznaczone co zwracam Dnia 07 listopada 2025 08:19 Moda Catalina <sklep@modacatalina.pl> napisał(a): Dzień dobry, czy z zamówienia były zwrócone dwie sukienki? W dniu 2025-11-06 20:45, monika_anuszewska@wp.pl napisał(a): Mamy 6 listopada i pieniędzy nie zwróciliście. Myślę że rozpocznę odpowiednią akcje promującą na waszym fb. Jak tak można czekam od września. Jesteście oszustami Dnia 30 października 2025 09:20 Moda Catalina napisał(a): Dzień dobry w ciągu 2 dni roboczych przelew będzie zrealizowany. Niestety muszę wrócić do papierowego formularza zwrotu, ponieważ osoba otwierająca paczkę nie zaznaczyła w systemie online zwrotów kwoty zwrotu. Bardzo przepraszam za powstałą sytuację. W dniu 2025-10-29 21:42, monika_anuszewska@wp.pl napisał(a): Dzień dobry. Pieniążki do tej pory nie zostały zwrócone. Proszę o natychmiastowy zwrot. W przeciwnym razie sprawa trafi na policję Monika Anuszewska Dnia 23 września 2025 16:34 ModaCatalina napisał(a): Z przyjemnością informujemy, że Twój zwrot numer R/Mod/2025/09/10/56582 został zaakceptowany. Zwrot wpłaty zostanie dokonany w ciągu kilku dni. Do tej pory brak zwrotu za zwrócony towar.(czytaj więcej)