- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Dnia 2.08.2024r.zakupiłam 2 bilety na Koncert Muzyki Filmowej -John Williams-Gliwice. Koncert miał się odbyć 22.03.2025r. Jednak z nieznanych przyczyn został odwołany. Po wielokrotnych telefonach i wiadomościach smsowych oraz mailach do Pana Tomasza Sowy (tel.793-131-031) oraz obsługi bileterii Trinity Media Entertainment Dev.. Pracownicy obsługi non-stop wysyłają mnie do Pana Tomasza, który nie nawiązał ze mną żadnego kontaktu od marca 2025r. Bardzo proszę, aby właściciel tej firmy przelał na moje konto SANTANDER BANK POLSKA 51 1090 2183 0000 0001 4706 6031 kwotę 398zł., która jest wartością dwóch biletów. Nigdy wcześniej nie zdarzyła się mi taka sytuacja. Bardzo dziękuję za zajęcie się tą sprawą i pozytywne jej zakończenie.(czytaj więcej)
29.07-2025 r. dokonałem zwrotu przez DPD zakupionego towaru (nr zam. EPXBTJINA z dn. 17.07). Kilkakrotnie w sanitlinesklep.pl pisałem do firmy w tej sprawie i do dziś nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Dane do przelewu zostały podane w dokumencie załączonym z przesyłką i równolegle w korespondencji w systemie zakupowym sanitlinesklep.pl.(czytaj więcej)
Szanowni Państwo, Zwracam się z prośbą o pomoc w sprawie nierzetelnej realizacji usługi przez firmę VID-OK z Brzegu, która montowała okna w naszym budynku jednorodzinnym. Od momentu montażu mamy ciągły problem z jednym z okien tarasowych, które jest nieszczelne – wieje przez nie wiatr, a zimą zauważyliśmy, że szyba jest rozszczelniona. Usterka została zgłoszona do firmy już w grudniu ubiegłego roku drogą mailową. Od tego czasu pozostajemy w stałym kontakcie z firmą, próbując uzyskać informacje, kiedy okno lub szyba zostaną wymienione. Niestety, mimo wielu prób kontaktu, nie uzyskaliśmy żadnych konkretnych informacji ani terminu naprawy. Pani, która obsługuje naszą sprawę, za każdym razem udaje, że nie wie, o co chodzi. Ostatni telefon został wykonany wczoraj, pani obiecała oddzwonić – co po raz kolejny nie nastąpiło. Sprawa trwa już zbyt długo, czujemy się zlekceważeni i zaniepokojeni brakiem działania ze strony firmy. W związku z powyższym zwracam się z prośbą o interwencję i pomoc w rozwiązaniu tej sprawy. Żądamy wymiany wadliwego okna lub jego skutecznej naprawy w możliwie najkrótszym czasie. W razie potrzeby mogę przedstawić korespondencję mailową oraz SMS z firmą oraz zdjęcia wadliwego okna. Z poważaniem, Patrycja Brzezińska Piastowice 46F, 49-313 Piastowice tel. 782970445 e-mail: lewandowskapatrycja55@gmail.com (czytaj więcej)
24.07 firma otrzymała paczkę ze zwróconym towarem, od tego czasu czyli do dnia 19.08 nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zamówienie. Pomimo przypomnień i maili moja sprawa jest zbywana. Oczekuję zwrotu pieniędzy za zamówienie jak i kosztów przesyłki. (czytaj więcej)