Masz spór z firmą?Skorzystaj z szybkiego, bezpłatnego narzędzia.

1Załatw sprawę z firmą
Zarejestruj się, opisz swój problem i wyślij zgłoszenie do firmy
2Zwiększ moc swojej sprawy upubliczniając ją
Sprawa będzie wtedy widoczna dla innych w Internecie (opcjonalne)
3Otrzymuj powiadomienia
W serwisie będziesz mieć dostęp do swoich spraw i odpowiedzi firm

Najnowsze sprawy

Publiczna
Otwarta

brak realizacji usługi dostawy

Brak dostarczenia zamówionej dostawy mebli w dniu 19.12.2025 r. Sytuacja zgłoszona do działu reklamacji IKEA, niestety pomimo zrozumienia pracownika towar został zadysponowany do transportu w dniu 22.12 z nieznaną godziną dostawy. Z informacji jakie uzyskałam firma realizująca usługę na rzecz i w imieniu firmy IKEA nie zadysponowała dostawy w godzinach porannych, co spowodowało, że zamówiona przez mnie na dzień 22.12 firma montażowa nie zrealizowała usługi. Termin montażu zaproponowany przez IKEA do 29.12. br. termin nie do przyjęcia z uwagi na okres świąteczny i pilność usługi. Odnoszę wrażenie, że tym działaniem wymuszają wykup droższej usługi ze wskazaniem godziny dostawy.(czytaj więcej)

2025-12-22 godz: 08:42
Od
avatar-urlJ.H.
Publiczna
Otwarta

Przeboje z vectra

W styczniu skończyłem się umowa na telewizję i internet postanowiłem umów nie przedłużać, jednak po rozmowie z konsultantem zdecydowałem się że zrezygnuję z telewizji zostawie sam internet. W związku z powyższym poszedłem do punktu stacjonarnego w Legnicy aby zwrócić dekoder, gdzie zostałem poinformowany że pani ode mnie dekodera nie przyjmie ponieważ podpisałem nową umowę na telewizję i internet. Wróciłem więc z dekoderem z powrotem do domu zadzwoniłem na infolinię pani powiedziała że rzeczywiście mam nową umowę... wyjasnilem jej sytuację umowa została przedłużona na sam internet bez telewizji i zostałem poinformowany o tym że oni muszą w takim razie to zweryfikować odsłuchać rozmowy i wtedy dadzą znać czy reklamację jest uznana. Jestem zawodowym kierowcą zanim Vectra sprawę wyjaśniła byłem już w rozjazdach. Po Kilku miesiącach wróciłem zajrzałem na swoje konto i okazało się że mam dużo zaległości na rachunku. Zacząłem sprawdzać skąd takie kwoty i okazało się że 260 zł zostało naliczoneza dekoder którego nie zwróciłem. Wysłałem więc zgłoszenie zwrotu sprzętu spakowałem ten dekoder i go wysłałem. Kiedy otrzymałem informację taką że dekoder do nich dotarł odczekałem około 2 dni i zadzwoniłem z pytaniem dlaczego wciąż saldo nie jest zredukowane.. pani powiedziała mi na infolinii że muszę zapłacić 300 zł rachunków bo zaraz mi internet odłącza ale w ciągu 7 dni dekoder zostanie rozliczony i 260 zł po prostu będzie moją nadpłatą. I tu jest moj błąd ponieważ im uwierzyłem i nie weryfikowałem tego salda aż do momentu kiedy internet został wyłączony. Zadzwoniłem na infolinię dowiedziałem się że muszę zapłacić jeszcze 160 zł inaczej nie wlacza internetu. Na pytanie co z dekoderami konsultantka stwierdziła że nie jest jeszcze rozliczony i nikt nie wystawił zgłoszenie żeby go rozliczyć i ona dopiero zrobiła to w tym momencie. Powiedziałem że w takim razie proszę rozliczyć dekoder i będzie saldo na plusie. Oczywiście nie ma takiej opcji mam zapłacić i tyle. Także zapłaciłem kolejne 160 zł łącznie 460 w jednym miesiącu (zaległe rachunki wynosiły niecałe 200zl. Stwierdziłem że teraz już przypilnuję tego dekodera. Za każdym razem gdy dzwoniłem na infolinię byłem przełączony między różnymi dzialami oczywiście za każdym razem każdy mówi co innego. W dziale windykacji pani powiedziała mi że dekoder nie zostanie rozliczony ponieważ upłynęło 180 dni po rozwiązaniu umowy. Wiem ale jak próbowałem zwrócili go w terminie to go nie przyjęliście. Ale w takim razie skoro za niego zapłaciłem proszę mi go odeslac . W dziale windykacji o tym nie decydują czy przełączysz mnie po raz kolejny do jakiegoś tam działu. Sam zadzwoniłem do działu sprzedaży i powtórzyłem słowa pani z działu windykacji że dostałem informację że nie zostanie rozliczone na co pani stwierdziła, że dział windykacji o tym nie decyduje żebym zadzwonił za parę dni dowiedział się czy zostało rozliczone. Minol już prawie miesiąc od momentu kiedy dekoder zwróciłem. Pytam więc czy skoro zapłaciłem im za dekoder który mieli rozliczyć dawno temu całe zaległe saldo gdzie. Dekoder miał być w ciągu 7 dni rozliczony czuje sie oszukany przez konsultanta ponieważ powiedział że to będzie zrobione a nie zostało to zrobione i zostałem bez internetu... Okej ale mam już zapłacone dekoder wszystkie rachunki więc proszę o odblokowanie... No i słyszę że oni mają teraz trzy dni żeby to zrobić.... Ale pani łaskawie włączyła już aktywację i będzie wszystko działac w ciągu 24 godzin... Dzisiaj właśnie minęły 3 dni nie mam dalej internetu dekoder też nie jest rozliczony na każde próby kontaktów po prostu jestem zbywany mam płacić i czekać a Vectra robi co im się podoba... Nie czuję się winny całej tej sytuacji ponieważ ich pracownik nie przyjął dekodera przez ich błąd w umowie później pracowałem nie było mnie na miejscu jak wróciłem wszystko w sumie uregulowałem a dalej jestem bez internetu i prawdę mówiąc nie mam już więcej ochoty na współpracę z Vectrą chciałbym rozwiązać tą umowę ale niestety do grudnia 2026 obowiązuje... Stanowisko vectry jest takie że nie płaciłem rachunków to odcieli.... Jakby rozliczyli dekoder w terminie jaki został podany przez ich konsultanta nie byłoby tematu. Moim błędem było to że nie sprawdziłem po tych 7 dniach czy Rzeczywiście zostało to rozliczone po prostu im zaufałem... Z drugiej strony twierdzą że przekroczyłem czas zwrotu dekodera... Byłem w terminie ale jak już wspominałem przez błędne zapisy w umowie które zresztą potem zostały skorygowane pracownik stacjonarnego punktu nie przyjął ode mnie tego dekodera.. Podsumowując Próbowałem zwrócić dekoder w terminie który nie został przyjęty przez co później nie miałem możliwości zwrócić go w wyznaczonym terminie. Zostałem obciążony kosztami dekodera które opłaciłem wraz ze wszystkimi zaległymi rachunkami a wciąż nie mam dostępu do internetu nie czuję się winny całej sytuacji a zostałem pozbawiony usług przez co wydaje mi się że w związku z tą sytuacją bez żadnych konsekwencje moge rozwiązać tą umowę oczywiście vectra twierdzi inaczej... Do tego oczywiście chciałbym jeszcze otrzymać zwrot pieniędzy za ten dekoder który fizycznie jest u nich a zapłaciłem za niego (czytaj więcej)

2025-12-22 godz: 08:26
Od
avatar-urlK.A.
Publiczna
Otwarta

Zwrot gotówki za zwrócony towar

W dniu 05.11.2025 roku dokonałam zakupu przez platformę paypo po otrzymaniu towaru odesłałam zakupione rzeczy poniewaz byly za duze w dniu 6.11.2025 roku dokonałam zwrotu towaru zakupionego w sklepie . Zwrot został potwierdzony mailowa w dniu 12.11.2025 roku, otrzymałam rowniez wiadomosc o przesłanie numeru konta i ze zwrot gotówki bedzie na moje konto a nie przez aplikacje paypo ,wiec oplaciłam zakup na paypo. Jednak do chwili obecnej nie otrzymałam zwrotu należnych środków. Wysłałam 3 maile ponaglajace gdzie nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Chciałabym odzyskać swoje pieniądze, obecnie nie mam ani zakupionego towaru i jestem na minusie 600 zl(czytaj więcej)

2025-12-21 godz: 22:09
Od
avatar-urlA.L.
Publiczna
Otwarta

Zamówienie

Dobry wieczor, omyłkowo zrobiłam przelew TPAY na konto właściciela rzekomego sklepu Zabawkowo fun. Zmyliła mnie nazwa sklepu, który znam od lat ,,Zabawkowo". Zrobiłam zamówienie, przelew po czym czekam już długi czas na informacje odnośnie zamowienia, odpoaiedz na moje pytaniani cisza. Znalazłam fora, na których sklep jest bardzo znany i ma same niepochlebne opinie. Czy jest możliwość, aby anulować transakcję? Martwię się, że będę jak inni kupujący- bez pieniedzy i zakupów. Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)

Zobacz listę wszystkich spraw >