- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


Nie mam żadnych informacji o moim zamówieniu . Nikt nie odpowiada na moje e-maile chociaż na stronie pisze że kontakt z nimi jest dostępny przez 24 h przez drogę e-mail. Znalazłam dzisiaj o tej stronie artykuły że niejednokrotnie zostaje wysyłane co innego i jest doliczane cło chociaż na stronie ani nigdzie indziej nie ma tego uwzględnionego , coś nie przychodzi ,nie zwracają pieniędzy. Niestety za późno zobaczyłam artykuły o tym i teraz pieniądze wydane w błoto i nie wiem czy będą jaka kolwiek szansa na zwrot pieniędzy (czytaj więcej)
W dniu 22.11.2025 roku zamówiłem glebogryzarkę , której nie otrzymałem. Zamiast niej dostarczono mi odkurzacz ręczny, co stanowi już naruszenie umowy sprzedaży. Otrzymaną przesyłkę niezwłocznie odesłałem. Posiadam potwierdzenie nadania paczki jak również potwierdzenie że przesyłka dotarła do państwa firmy. Wszelkie próby kontaktu telefonicznego jak i korespondencja mailowa nic nie dały. Nadmieniam, iż zwracany towar został spakowany przeze mnie z należytą starannością , w pełni zabezpieczony i odesłany bez uszkodzeń. Proszę o pilne rozpatrzenie mojej sprawy i zwrot należnej kwoty.(czytaj więcej)
Stanowczo przestrzegam przed sklepem Byroza. Zamówiłam buty, rzekomo polskiej produkcji z naturalnej skóry,które po otwarciu śmierdziały tak intensywnie chemikaliami, że musiałam je wynieść z domu, bo zapach wywoływał ból głowy. Był to najgorszej jakości plastikowy towar z Chin. Nawet kalosze wykonane są z lepszego materiału.Reklamacja została potraktowana w sposób skrajnie nieprofesjonalny. Sklep próbował wymusić na mnie częściowy zwrot ceny i przerzucić koszty odesłania wadliwego towaru – mimo że prawo jednoznacznie wskazuje, że to sprzedawca ponosi koszty reklamacji produktu niezgodnego z umową. Zachowanie sklepu oceniam jako lekceważące, nieuczciwe wobec klienta i absolutnie niezgodne z podstawowymi zasadami sprzedaży. Moje doświadczenie pokazuje, że ten sklep nie szanuje konsumentów i nie stosuje się do prawa. Zdecydowanie odradzam zakupy(czytaj więcej)
Chciałabym anulować dzisiaj zakupiony przedmiot o godzinie 16.47, ponieważ paczka nie przyjdzie na czas mimo, że na stronie pisze, że wysyłka do 24h to 100% kupujących otrzymało paczki po 30/40stu dniach oraz sklep ma same złe opinie i nie da się z nim skontaktować. Paczka została dopiero dziś zamówiona i nie jest jeszcze wysłana dlatego uważam, że anulowanie jej nie będzie stwarzało żadnego problemu. Bardzo uprzejmie proszę o jak najszybszy zwrot pieniędzy - była to kwota 154,98zł. Pozdrawiam.(czytaj więcej)