Masz spór z firmą?Skorzystaj z szybkiego, bezpłatnego narzędzia.

1Załatw sprawę z firmą
Zarejestruj się, opisz swój problem i wyślij zgłoszenie do firmy
2Zwiększ moc swojej sprawy upubliczniając ją
Sprawa będzie wtedy widoczna dla innych w Internecie (opcjonalne)
3Otrzymuj powiadomienia
W serwisie będziesz mieć dostęp do swoich spraw i odpowiedzi firm

Najnowsze sprawy

2025-11-26 godz: 21:39
Od
avatar-urlG.T.
Publiczna
Otwarta

Złodziejstwo

Kupiłam Booster rozmowa telefoniczna ,że niby lepszy naciągnięto mnie na droższy. Przyszedł oczywiście i okazało się, że jest to badziewo FOXSUR 12V 5A. Napisałam maila , bo oczywiście nie można się dodzwonić, jakiś ukrainiec łamaną polszczyzną pytał mnie czy chce coś zamówić, gdy powiedziałam o co mi chodzi to powiedział ,żebym dzwoniła do reklamacji oczywiście brak telefonu. Podobno mają zapisywane rozmowy, albo jest to ściema. Jeśli tak to super , będzie można wykorzystać . Płaciła przelewem, mam więc potwierdzenie przelewu do tej firmy. Wszystkie dowody zwrotu towaru, rozmowy mailowe, w których proszę o przesłanie towaru. Teraz ani dziadowskiego towaru , ani pieniędzy. Otrzymuje maile takiej treści : Sprawdzamy wszystkie informacje dotyczące zamówienia i zwrócimy pieniądze tak szybko, jak to możliwe Gromadzę wszystkie dowody i zgłaszam na policję. Dość złodziei. (czytaj więcej)

2025-11-26 godz: 19:30
Od
avatar-urlJ.S.
Publiczna
Otwarta

windykacja

witam jakis czas temu wykupiłam miesieczny abonament w canal plus nie skorzystałam ani dnia poniewaz caly czas byla weryfikacja platnosci w toku mimo iz z konta mi zeszlo wykupilam jednoczesnie karte do telewizji na 12 mc po 10 zł miesiecznie poniewaz to rowniez nie działało odeslalam i zreygnowqalam z usług poniewaz dzwoiac byłam odsylana 5 razy i nikt mi nie pomogl.canal plus obciazyl mnie kwota 455zł za zerwanie umowy co moglabym zrobic by tego nie placic?(czytaj więcej)

2025-11-26 godz: 16:07
Od
avatar-urlG.C.
Publiczna
Otwarta

Brak postępu realizacji zamówienia

Witam, w dniu 17.11.2025 złożyłam zamówienie, które miało być wysłane do 5 dni. Po tym odezwałam się do firmy, że zamówienie będzie wysłane 25.11 od tego momentu brak odzewu. Pisałam pod nr sms podany na stronie, Instagram firmy, maila - nadal brak odzewu. Coś czuję, że nie odzyskam pieniędzy ani nie otrzymam zamówienia. (czytaj więcej)

2025-11-26 godz: 14:05
Od
avatar-urlM.U.
Publiczna
Otwarta

Ignorowanie klienta, brak odp na reklamację

Zakupiłam 2 produkty w 1 zamówieniu, 2 rozmiary tego samego modelu buta. Jedne odesłałam, te które pasowały zatrzymałam. Niestety coś się stało z lewym butem i zgłosiłam reklamację. 16.10 otrzymali reklamowany przedmiot wysłany za pomocą "wygodne zwroty" do dnia dzisiejszego tj.26.11 nie otrzymałam, żadnej informacji i statusie reklamacji. Po miesiącu otrzymałam odp od AI o tym jak złożyć reklamację. Kolejnego takiego samego. Po jakimś czasie skontaktował się jakiś pracownik, mówiąc , że pieniądze za te buty zostały zwrócone przy zwrocie tych butów które odesłałam poprzednio. Poza tym, twierdzą ze numer zamówienia zawiera 24 liczby (co jak widać w zakładce "moje zamówienia" nie jest prawdą), w ostateczności powiedzieli, że nie otrzymali takiej paczki. Zgłaszam zatem sprawę do Was, a następnie do UOKIK. Oczekuję zwrotu pieniędzy za reklamowany towar wraz z odsetkami. Gdyż przez swoje zachowanie uniemożliwili mi użytkowanie zakupionych butów.(czytaj więcej)

Zobacz listę wszystkich spraw >