- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


Dzień dobry Chciałbym zapytać czy jesteście w stanie pomóc w takiej sprawie. 4.11, złożyłem zamówienie na urządzenie do układania włosów. Opłaciłem je z góry. W danych do wysyłki niestety podałem błędny kod pocztowy tzw.czeski błąd. Błąd wykryłem sam i poinformowałem sprzedawcę. Niestety od tego momentu kontakt ze sprzedawcą jest utrudniony. Otrzymałem odpowiedź że poprzednia wysyłka została odesłana do nadawcy, ale kolejna już jest przygotowana do wysyłki. Od 19.11 brak jakichkolwiek informacji o realizacji zamówienia ani jakiekolwiek reakcji na e-maile przesyłane na adres e-mail kontaktowy. Poprosiłem o zwrot środków, niemniej nie spodziewam się żadnej reakcji. (czytaj więcej)
Market Lidl umyślnie wprowadza klientów w błąd. Na przykładzie alkoholu Jack Daniels jest podawana nie właściwą cena z ostatnich 30 dni przed promocją a podana cena na etykiecie jest nie zgodna z rzeczywistością. Przeliczając wychodzi zupełnie inna cena.(czytaj więcej)
Zamowilem buty numer zamowienia 2685, 01-10-2025r. rozmiar 40, a otrzymalem rozmiar 42. Prosilem o wymiane lub podanie adresu do zwrotu. Do 06-12-2025r. nie otrzymalem zadnej decyzji o zalatwienie tej sprawy. W dalszym ciagu jestem zainteresowany zamiana tych butow ale juz na rozmiar 44 w kolorze czarnym z czerwonym paskiem. Oczekuje od firmy ze wywiaze sie z przyslugujacego mi prawa do swrotu lub wymiany towaru.(czytaj więcej)
Dzień dobry! Zakupiłam książkę w Multi Outlecie emunia.pl 23.11.25r. Od tego dnia figuruje jako wysłana przez Pocztex. Poczta Polska potwierdziła utworzenie numeru paczki, ale jej nie otrzymała. Nikt w firmie nie odbiera telefonu, skrzynka pocztowa jest zapchana, a na maile nie otrzymuję odpowiedzi. Zapowiedziałam zwrócenie się do Państwa, ale nie doczekałam się żadnej reakcji. Nie poniosłam może dużej straty, ale jak się zorientowałam po niewczasie z opinii innych klientów, jest to praktyka tej firmy. Po prostu nie wywiązują się z zobowiązań, naciągają ludzi na nieduże kwoty i liczą, że nikomu nie będzie się chciało interweniować. Chciałabym oczywiście otrzymać przesyłkę lub zwrot pieniędzy. Z góry dziękuję za zajęcie się sprawą(czytaj więcej)