Masz spór z firmą?Skorzystaj z szybkiego, bezpłatnego narzędzia.

1Załatw sprawę z firmą
Zarejestruj się, opisz swój problem i wyślij zgłoszenie do firmy
2Zwiększ moc swojej sprawy upubliczniając ją
Sprawa będzie wtedy widoczna dla innych w Internecie (opcjonalne)
3Otrzymuj powiadomienia
W serwisie będziesz mieć dostęp do swoich spraw i odpowiedzi firm

Najnowsze sprawy

2025-06-30 godz: 13:59
Od
avatar-urlA.M.
Publiczna
Otwarta

Zwrot zamówienia

Mam problem z firmą. Mianowicie, zamówiłam kilka rzeczy potrzebnych mi i mojej mamie na imprezę. Zamówienie zostało przyjęte do realizacji, jednak sama wysyłka trwała dłużej niż 7dni (nam były potrzebne rzeczy szybciej) więc ostatecznie postanowiłyśmy zamówić ubrania gdzie indziej, a paczki od joanabutik nie odbierać. Nieodebrana paczka wróciła do nadawcy 7 czerwca, jednak do tej pory nie mam zwrotu gotówki :) (czytaj więcej)

2025-06-30 godz: 12:16
Od
avatar-urlM.Z.
Publiczna
Otwarta

Oszustwo

Dnia 25 czerwca 2025 zakupilam na tej stronie zestaw lego, jako dostawce wybralam inpost i za wszystko zaplacilam apple pay. Dostalam informacje o wyslaniu zamowienia, wraz z numerem do sledzenia przesylki 3056555482445250, lecz taki numer sledzenia nie istnieje w inpost. Dodatkowo przeczytalam opinie na temat sklepu od innych konsumentow i wszystkie ich doświadczenia sa identyczne jak moje. Napisalam do nich maila na ktorego nie odpowiedzieli. Czy jest szansa, aby zostały zwrócone mi pieniądze?(czytaj więcej)

2025-06-30 godz: 08:55
Od
avatar-urlM.P.
Publiczna
Otwarta

Odmówienie przyjęcia zawrotu

Sprawca odmawia przyjęcia zawrotu produktów, zwrot zgłosiłem kilka dni po dostarczeniu. Załączam część rozmowy z portalu PayPal gdzie próbowałem polubownie załatwić spór, jednak sprzedawca odmawia przyjęcia zwrotu.(czytaj więcej)

2025-06-30 godz: 08:11
Od
avatar-urlM.C.
Publiczna
Otwarta

brak zwrotu środków

Zwrot towaru został dostarczony do sklepu w dniu 12 czerwca 2025 r., co zostało potwierdzone statusem przesyłki. Zgodnie z obowiązującym prawem, sklep miał 14 dni na dokonanie zwrotu środków – termin ten już minął, a do dziś nie otrzymałam żadnego przelewu. Wielokrotnie wysyłałam wiadomości e-mail z przypomnieniem o zwrocie pieniędzy, jednak odpowiedzi udziela wyłącznie automat. Kontakt telefoniczny jest niemożliwy – sklep nie udostępnia numeru telefonu. Dodatkowo, zamówienie było niekompletne – nie otrzymałam jednej z zamówionych sukienek, która do dziś nie została ani dosłana, ani zwrócona finansowo. Sklep unika kontaktu, a w Internecie widnieje wiele podobnych opinii od klientów, którzy zgłaszają brak zwrotów, niepełne zamówienia oraz ignorowanie korespondencji.(czytaj więcej)

Zobacz listę wszystkich spraw >