Masz spór z firmą?Skorzystaj z szybkiego, bezpłatnego narzędzia.

1Załatw sprawę z firmą
Zarejestruj się, opisz swój problem i wyślij zgłoszenie do firmy
2Zwiększ moc swojej sprawy upubliczniając ją
Sprawa będzie wtedy widoczna dla innych w Internecie (opcjonalne)
3Otrzymuj powiadomienia
W serwisie będziesz mieć dostęp do swoich spraw i odpowiedzi firm

Najnowsze sprawy

2024-12-13 godz: 12:28
Od
avatar-urlJ.B.
Publiczna
Otwarta

BRAK WYSYŁKI

Towar zakupiony 1 grudnia zabawka dla dziecka pod choinke koszt 189.98. Po zakupie Zostałam poinformowana że termin wysyłki 1 dzień roboczy. Wysłam maile ale Brak kontaktu. Proszę o zwrot pieniędzy. (czytaj więcej)

2024-12-13 godz: 09:56
Od
avatar-urlR.K.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za anulowane zamówienie

Dnia 17.11.2024 złożyłem i opłaciłem zamówienie w wysokości 389 PLN, zamówienie miało zostać dostarczone do 22.11.2024. Po kilku próbach uzyskania informacji dlaczego dostawa się opóźnia, dnia 27.11.2024 otrzymałem informację, że nie posiadają zamówionego przedmiotu. Po tej informacji zdecydowałem się odstąpić od umowy z powodu braku jej realizacji ze strony sprzedającego - informacje o odstąpieniu wysłałem do sprzedającego emailem tego samego dnia tj. 27.11.2024. Sprzedający potwierdził otrzymanie odstąpienia i zadeklarował zwrot wciągu 14 dni (do 11.12.2024). Dnia 09.12.2024 wysłałem emailem do sprzedającego przypomnienie o zbliżającym się terminie. Na tą wiadomość nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej. Dnia 11.12.2024 minął termin zwrotu pieniędzy i od tego dnia próbuje skontaktować się ze sprzedającym przez numer wskazany na jego stronie internetowej - bezskutecznie. Oczekuje od firmy, że bezzwłocznie zwróci pieniądze na wskazany w korespondencji numer konta.(czytaj więcej)

2024-12-13 godz: 09:22
Od
avatar-urlD.M.
Publiczna
Otwarta

zakup

Dzień dobry Proszę o poradę, gdyż pierwszy raz znalazłam się w takiej sytuacji. Zakupiłam przez internet odzież damską w powyższym sklepie i niestety nie otrzymałam towaru jak również zwrotu środków. Pani nie jest skora do współpracy i nie deklaruje zwrotu pieniędzy. W internecie odszukałam, iż jest wiele osób poszkodowanych przez w/w sklep. Czy jest w ogóle jakaś szansa na odzyskanie pieniędzy i uniemożliwienie tej pani dalszego wyłudzania pieniędzy? https://aleo.com/pl/firma/butik-dajana-oryszewska-oborniki (czytaj więcej)

2024-12-13 godz: 09:14
Od
avatar-urlN.S.
Publiczna
Otwarta

brak wysyłki

Brak wysyłki zamówienia. Towar zakupiony 6.12 powinien być wysłany w ciągu 24 godzin. Mimo, że minął tydzień nr listu przewozowego nie jest podany. Najgorszy w tym wszystkim jest brak jakiegokolwiek kontaktu z firmą. Jeśli już odpiszą na @ to stały tekst, który nie ma nic wspólnego z zadanym pytaniem. Od 10.12 próbuje się doprosić o nr przesyłki. Niestety obawiam się, że paczka nie została wysłana. Proszę o zwrot pieniędzy.(czytaj więcej)

Zobacz listę wszystkich spraw >