- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


6listopada 2025 roku zlozylem w lidlu w koszalinie na ul. Śniadeckich reklamację mlotowiertarki.do dnia dzisiejszego brak rozwiazania problemu.wielokrotnie dzwonilem na infolinie lidla odwiedzalem sklep i nic.chce rowniez zaznaczyc ze ani razu nie bylo kontaktu z lidla do mnie.oczekuje zwrotu gotowki co zaznaczalem podczas rozmowy z konsultantem lidla(czytaj więcej)
Zamówiłam choinke na stronie superbombka.pl która ma firma springos i przyszła mi całkiem inna niż na zdjęciach wręcz tragiczna - mała ilość gałązek . Po wysłaniu zdjęć firmie i telefonie firma twierdzi , że nie wszystkie gałęzie są rozłożone . Ja poprosiłam o zwrot choinki na ich adres i pieniędzy niestety brak kontaktu ze strony firmy . Proszę o załatwienie sprawy - choinka kosztowała 429zl plus koszta przesyłki ok 20 zł . (czytaj więcej)
Zakupiłam płaszcz. Został on zwrócony. Natomiast na zwrot pieniędzy czekam już prawie dwa miesiące. Czuję się oszukana. Na ten moment ani nie mam płaszcza, ani pieniędzy. Nieuczciwa polityka firmy. Pisałam maile, na które odpowiedzi niestety ciągle brak. Oczekuję zwrotu kosztów. (czytaj więcej)
Kupiłem dwa takie same telefony w Orange na raty bez abonamentu telefony się nie nadają do użycia zawieszają się wyłączają wyświetlacz nie reaguje gdy ktoś dzwoni jak już się uda odebrać połączenie telefony wariują sama włącza się muzyką często jest tak że telefony wybierają same numery odsyłałem jej do serwisu redmi do Piaseczna nic nie robią tylko zwracają telefony w rozmowie telefonicznej informują że ten model tak ma i tyle że nic z tym nie zrobią telefony leżą nieużywane a raty muszę płacić Orange twierdzi że to tak już musi być i nic z tym nie da się zrobic oczekuje wymiany na inny model nawet z moją dopłatą model telefonów to REDMI 14C(czytaj więcej)