- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
29listopada przedłużyłam umowę w Play kurier miał dostarczyć umowę wraz z telefonem.Przywiózł tylko umowę w papierowej kopercie powiedział że telefon przyjdzie w innej paczce.Ja byłam w pracy i dokumenty podpisała mama.Wczoraj dzwoniłam do Play oni twierdzą że telefon jest dostarczony i umywają ręce.Dpd i kurier mówią że była tylko koperta z dokumentami i żeby Play się z nimi skontaktowało w sprawie reklamacji.Play odmawia.Raty za telefon będę mi doliczać do rachunku a telefonu nie mam.(czytaj więcej)
Dzień dobry, w sierpniu br. kupiłem w sklepie lodowylabedz.pl komplet bielizny jedwabnej, po jego otrzymaniu, gdy okazało się, że produkt nie spełnia moich oczekiwań, 7 września wysłałem maila do w.wym. firmy z żądaniem zwrotu pieniędzy. Po długiej wymianie maili firma zgodziła się na zwrot 100% pieniędzy po tym jak odeślę do Chin na własny koszt zakupiony towar. 19 września wysłałem produkt, numer przesyłki RR548024971PL. 4 października sprzedawca otrzymał moją paczkę. Od tego czasu jestem przez cały czas zwodzony informacjami, że zwrot pieniędzy został przyznany tylko "drobne" kłopoty po stronie sprzedawcy ciągle opóźniają realizację mojej reklamacji. Ostatnią wiadomość od sprzedawcy otrzymałem 23 listopada o treści "Skontaktowałem się z działem finansowym, aby przyspieszyć zwrot pieniędzy za zamówienie. Prosimy o cierpliwość". W odpowiedzi poinformowałem firmę o tym iż kieruję sprawę do UOK. Całą korespondencją dysponuję i w razie potrzeby mogę ją przesłać. Z poważaniem Piotr Czyż(czytaj więcej)
W dniu 4.12.2023 r. zaparkowałem przy ul. Puławskiej 39 w Warszawie, na wolnym miejscu. Nie było mnie ok. 15 minut. Po powrocie za wycieraczką znalazłem „Wezwanie do wniesienia opłaty dodatkowej”. Rzekomo zaparkowałem w niedozwolonym miejscu, a do tego na prywatnym terenie firmy Kubara Lamina S.A. Wszystko pięknie, tylko skąd miałem wiedzieć, że to prywatny teren, na którym obowiązują jakieś dodatkowe opłaty? W miejscu gdzie zaparkowałem nie było ani zakazu postoju, ani żadnej dodatkowej informacji o dodatkowych opłatach. Tego rodzaju prawidłowe poinformowanie o warunkach parkingu (w tym naliczeniu opłaty) jest obowiązkiem po stronie firmy. Brak wywiązania się z tego obowiązku powoduje, że zgodnie z art. 384 § 1 Kodeksu cywilnego można je uznać za niedoręczone konsumentowi przed zawarciem umowy, wobec czego niewiążące konsumenta. Jeżeli nawet warunki parkingu zostały prawidłowo doręczone i umowa dot. parkingu została zawarta, to kara umowna za naruszenie umowy może być rażąco wygórowana i stanowić klauzulę niedozwoloną z art. 385(3) pkt. 17 Kodeksu cywilnego. Chyba najważniejsze w tej sprawie jest to, że brak dostarczenia prawidłowej informacji o warunkach parkingu można uznać za zaniechanie wprowadzające w błąd polegające na pominięciu istotnych informacji potrzebnych do podjęcia decyzji dotyczącej umowy. Jak mogłem wiedzieć, że parkuję w jakimś specjalnym miejscu jeśli w pobliżu nie było takiej informacji (załączam zdjęcia potwierdzające ten fakt)? W efekcie nic nie wiedziałem ani o rzekomo niedozwolonym miejscu parkowania, ani o ewentualnych opłatach. A to może oznaczać nieuczciwą praktykę rynkową stosowaną przez firmę Kubara Lamina S.A. (art. 6 ust. 1 ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym). Żądam 2 rzeczy: anulowania wystawionego wezwania do wniesienia opłaty dodatkowej ORAZ niezwłocznego wprowadzenia na terenie odpowiedniego oznakowania, które w sposób nie budzący wątpliwości dostarczy konsumentom informację potrzebną do zawarcia umowy na parkowanie. Załączam zdjęcie wezwania oraz zdjęcia zaparkowanego samochodu, które zrobiłem na miejscu zdarzenia. (czytaj więcej)
Witam, zamówiłam komode na stronie biedronka home. Komoda przyszła uszkodzona i zaraz zadzwoniłam na infolinię. Pani stwierdziła że wyślą etykietę zwrotną skoro towar przyszedł uszkodzony. Po jakieś chwili dostałam e-maila żebym dosłała zdjęcia i stwierdzili ze towar będzie naprawiony przez wymianę części. Oczywiście na naprawę się nie zgadzam bo towar jest wadliwy i nie byl używany. Biedronka upiera się przy naprawie gdzie jasno napisałam że się na nią nie zgadzam. (czytaj więcej)