- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


Zamówiłam 2 kurtki w kwocie prawie 180 zł 8.11.2025 nadal ich nie otrzymałam. Na stronie sprzedawcy wyświetla się informacja iż nie na takiego zamówienia pomimo że dostałam maila z informacją iż paczka jest w drodze. Chcę odzyskać albo pieniądze albo dostać to co zamówiłam (czytaj więcej)
W dniu 18.09.2024 zawarłam umowę o świadczenie usług edukacyjnych (trening wokalny – etap 3) z firmą działającą pod nazwą Soprano / Daria Spichak. Dokonałam dwóch płatności na łączną kwotę stanowiącą równowartość ok. 1316 PLN. Płatności zostały wykonane przelewem bankowym z rachunku PrivatBank (Ukraina) na rachunek PrivatBank należący do usługodawcy i zostały przyjęte bez zastrzeżeń. Odbyło się jedno zajęcie w ramach trzeciego etapu kursu. Zajęcia miały charakter grupowy, a ich forma nie uwzględniała moich zgłoszonych potrzeb oraz poziomu zaawansowania. Pomimo wyraźnego zakomunikowania, że nie jestem gotowa na śpiewanie „pod minus” i że taka forma powoduje u mnie znaczny dyskomfort, zostałam zmuszona do udziału w zajęciach w tej formule, co stawiało mnie w sytuacji stresującej i poniżającej. Po zgłoszeniu, że nie jestem gotowa kontynuować nauki w takiej formie, otrzymałam od prowadzącej zajęcia odpowiedź o charakterze obraźliwym i nieprofesjonalnym, w której stwierdzono m.in., że „nikt nie będzie mi lizał tyłka”, a mnie samą określono jako „klientkę skandaliczną”. W związku z powyższym dalsze korzystanie z usługi stało się dla mnie niemożliwe. Uważam, że usługa została wykonana w sposób nienależyty, a jej forma była niezgodna z zasadami należytej staranności oraz standardami usług edukacyjnych. Pomimo rezygnacji z dalszego udziału w kursie i zwrócenia się o zwrot niewykorzystanej części środków, usługodawca odmówił zwrotu, powołując się na zapisy umowy. Oczekiwany rezultat: Zwrot środków za niewykorzystaną część usługi oraz podjęcie działań wobec usługodawcy w związku z nienależytym wykonaniem usługi edukacyjnej i nieprofesjonalnym zachowaniem personelu.(czytaj więcej)
6.11.2025r nadałam paczkę ze zwrotem butów w nienaruszonym stanie, przymierzyłam je, od razu zapakowałam i wysłałam za pośrednictwem firmy InPost. Firma Nike wygenerowała mi etykietę zwrotu dla firmy pocztex, natomiast ja nie zauważyłam tego napisu w górnym lewym rogu i wysłałam paczkę firmą InPost. Wszystko dotarło, mam w Pdfie potwierdzenia od firmy InPost, o ktore firma Nike prosiła, po czym stwierdzili, że nadal nic to nie zmienia i nie mogą zwrócić mi pieniędzy. Sprawa jest niedorzeczna i żądam zwrotu pieniędzy za buty. Załączam pdfy od firmy InPost. (czytaj więcej)
23.11.25r. kupiłam dla córki buty 2 pary różny rozmiar. do dzisiaj ich nie otrzymałam. prosze o zwrot pieniedzy. (czytaj więcej)