- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


Temat: Skarga do Rzecznika Praw Konsumenta – sklep Charlotte Butik / PayPo / zamówienie 172058 Szanowni Państwo, zwracam się z prośbą o pomoc i interwencję w sprawie sklepu Charlotte Butik, który – moim zdaniem – naruszył moje prawa jako konsumenta oraz doprowadził mnie do niezasadnego zadłużenia wobec usługi odroczonej płatności PayPo. W dniu 14.10.2025 r. złożyłam(em) zamówienie nr 172058 w sklepie Charlotte Butik, korzystając z płatności odroczonej PayPo. Po dokonaniu zakupu sklep poinformował mnie, że towar jest niedostępny i oczekują na dostawę. W kolejnych dniach otrzymywałam(em) sprzeczne lub zwodnicze informacje dotyczące terminu realizacji. Z powodu braku realizacji zamówienia zdecydowałam(em) się je anulować. Sklep przyjął anulację, jednak nie przekazał tej informacji do PayPo, przez co w systemie PayPo nadal widnieje zobowiązanie do zapłaty za towar, którego nigdy nie otrzymałam(em). Obecnie posiadam niesłusznie naliczone zobowiązanie, które naraża mnie na konsekwencje finansowe, mimo że transakcja została anulowana i w rzeczywistości nie doszło do jej realizacji. Proszę o podjęcie działań wyjaśniających oraz o pomoc w doprowadzeniu do anulowania tego zobowiązania w PayPo. Uważam, że działania sklepu mogą stanowić nieuczciwą praktykę rynkową, a nawet nosić znamiona wyłudzenia, poprzez pobieranie płatności za towar, którego nie posiadają i nie dostarczają. Proszę o informację o dalszych krokach oraz możliwej interwencji w tej sprawie. Z poważaniem Natalia Kacprzak(czytaj więcej)
4 listopada zakupiłam 2 pary spodni i kurtkę. Za to zamówienie zostały pobrane pieniądze z karty, po czym dostałam maila, że jedna z tych spodni nie przyjdą i dostanę zwrot na kartę. 2 pozostałe rzeczy przyszły, ale zwróciłam jej w sklepie. Do dnia dzisiejszego nie mam ani pieniędzy za zwrócone rzeczy ani za rzecz, której nigdy nie otrzymałam. Dzwoniłam na infolinię 5 razy. Za każdym razem pracownik potwierdza zaistniałą sytuację i mówi, że postara się sprawę przyspieszyć i oczywiście nic się nie dzieje. Oczekuję uczciwości w realizacji i zwrotu moich pieniędzy. Sytuacja identyczna dotyczy również zwrotu o numerze 1ZISH560G5J4 - tu zwrot otrzymałam częściowo, więc również tutaj mam braki.(czytaj więcej)
Zamówiłam odkurzacz samochodowy płacąc blikiem z bezpłatną przesyłką a wy chcecie jakąś zapłatę , co jest grane skoro miała być darmowa (czytaj więcej)
Dnia 3 grudnia 2024 otrzymałam paczkę bez zamówionego kompletu. Zgłaszałam to telefonicznie oraz SMS, zostałam zapewniana że komplet zostanie dosłany, w między czasie zwróciłam do sklepu inny komplet z osobnego zamówienia numer 132976 oraz pozostałą rzecz która została do mnie wysłana ( pewnie na odczepne ) Upominałam się o zwrot codziennie, 28 grudnia Pani odpisałam na SMS że dostanę pieniądze 30 grudnia, to była ostatnia wiadomość. Niestety do dnia dzisiejszego nie dostałam zwrotu. Nikt nie odbiera, nie odpisuję (czytaj więcej)