- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


Ekogroszek został zamówiony dnia 21.07.2025- została uiszczona zapłata 2300 zł. Brak towaru, Brak kontaktu z firmą. Domagam się zwrotu pieniędzy za zamówiony towar który nie dojechał. (czytaj więcej)
Buty po miesiącu użytkowania sa rozklejone od wrzesnia.zglaszam.reklamacje mailowo jak i przez link bez odzewu(czytaj więcej)
Firma TRINITY Media Entertainment Development, która od lat organizuje koncerty z muzyką filmową, odwołała koncert z muzyką Johna Williamsa zaplanowany na 22 marca 2025 r. o godz. 19:30 w PreZero Arenie w Gliwicach. Praktycznie natychmiast po otrzymaniu informacji o odwołaniu koncertu, tj. w dniu 4 marca 2025, zgodnie z instrukcją podałem dane wymagane do zwrotu (numery obu rezerwacji na łącznie 4 bilety na ww. koncert, zakupionych za łączną kwotę 996 zł, oraz nr konta do zwrotu). Dane miały być przekazane do pana Tomasza Sowy, który to miał zająć się zwrotami. Bezpośrednie pytanie do pana Tomasza o status zwrotu wysłane po dwóch tygodniach nie spotkało się z jakąkolwiek odpowiedzią. Wysłałem następnie na email kontakt@trinitygroup.pl, z którego wcześniej do mnie pisano w sprawie zwrotów, informację, że zwrotu nie otrzymałem i że rozważam wejście na drogę sądową. Brałem udział w przeszłości w koncertach organizowanych przez tę firmę, więc nie podejrzewałem, że może wystąpić ww. sytuacja, jednak w międzyczasie z uwagi na brak zwrotu zacząłem szukać informacji w Internecie. Z informacji tych wynika, że nagminną praktyką firmy jest odwoływanie koncertów i nie zwracanie pieniędzy za zakupione bilety, lub ich zwrot dopiero po wysłaniu wezwania przedsądowego do zapłaty i następnie założenia sprawy przez E-Sąd. Więcej podobnych przypadków opisane jest przede wszystkim na grupie Poszkodowani - koncerty Trinity Group pl (https://www.facebook.com/groups/878539830522375/). Ze strony spółki otrzymałem odpowiedź "Obsługa bileterii zwrotów nie wykonuje i nie ma na nie wpływu." oraz informację, że przekażą ponaglenie panu Tomaszowi Sowie. Jak dotąd nie otrzymałem jednak zwrotu, dlatego zwracam się do Państwa o pomoc w odzyskaniu należnych środków. Pragnę zauważyć dodatkowo, że firma kontynuuje działalność i sprzedaje bilety na kolejne wydarzenia: https://koncertfilmowy.pl/bilety/(czytaj więcej)
Zamówiłam towar od sklepu Joana butik (23.10.2025) do dziś brak towaru i brak zwróconych pieniędzy. Sklep nie odpisuje na wiadomości. Napisalam e-mail z przedsądowym nakazem czekam na reakcję sklepu i zwrot pieniędzy .(czytaj więcej)