- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


Zamowilem przez internet sklep Blue-Phone telefon Samsung; Potwierdzenie zamówienia nr. 50163 Przewidywany termin wysyłki: dni roboczych: 5 Płatność: Tpay - największy wybór płatności online Dostawa: InPost Paczkomaty 24/7 Koszt dostawy: 0,00 zł Całkowita wartość zamówienia: 1 379,00 zł. To trwa od 22 Pazdziernika 2025 roku, i juz mamy Grudzien a telefon niedostarczony do tej pory. Podaja ze za 5 dni roboczyh dostarczaja telefon do klienta, a jak doszlo do sprawy to skoro bedzie dwa miesiace jak to trwa, tylko telefonu nie wysylaja. Kiedy zaczalem przypominac o sobie, najpierw odpisali ze realizacja jeszcze trwa, potem ze za jakis czas telefon bedzie wyslany do mnie, ale tak go i ne dostarczyli. Potem wyslali Zalacznik i chcieli zebym podal im numer swojego rachunku zebym ja zgodzilsie na to ze koszty oni beda zwracac powoli, malymi kwotami. Ja na to nie dał swojej zgody i napisal ze ja bede poszukiwac pomocy prawnej. Oni szybko wyslali do mnie take pismo; Blue-Phone.pl - sklep internetowy Z uwagi na prowadzone postępowania karne jak i cywilne z powodu szkody wyrządzonej mojej firmie i mojej rodzinie, w celu ułatwienia pracy zarówno mi jak i organom ścigania, proszę o informację: 1) Czy należą Państwo do grupy działającej na moją szkodę o nazwie "poszkodowani przez ..."? 2) Proszę o krótki opis zasad funkcjonujących w grupie jak i wskazówek udzielanych przez osoby postronne. W tej sprawie toczy się wiele spraw, dlatego uzyskane informacje będą potem porównywane z uzyskanymi zarówno od innych osób, jak i instytucji. Tak sie zachowuje firma ktora chce zachowac swojego ,,dobrego fejsa'' (nienaganna reputacje), tylko ja to odbieram jak grozbe w moja strone. Poza tym wszystkim ja oczekuje sprawiedliwej i pozytywnej i sprawiedliwej decyzji. (czytaj więcej)
Pół roku czekam na paczkę z suplementami i kosmetykami na kwotę 303.49 zł. Co jakiś czas otrzymuję info że paczka została wysłana: 09.06. ,22.06. ,19.09. ,29.09 ,02.10. i 30.10.25 . Nie otrzymałam paczkido dziś tj 03.12.25. Nie odpowiadają na telefon Firma mnie zwodziła A teraz bezkarnie milczy!(czytaj więcej)
Firma nie zwraca pieniedzy po odeslaniu towaru. Nie reaguje na maile,wiadomosci,zablokowala mnie w mediach spolecznosciowych(czytaj więcej)
Zamówiłam mebel, który został dostarczony w uszkodzonym stanie i odbiega od deklarowanej jakości. Sprzedający odmawia uznania reklamacji z tytułu rękojmi, próbując przerzucić odpowiedzialność na przewoźnika. To nie jest zasadne, ponieważ wybór przewoźnika leży wyłącznie po stronie sprzedającego, a ja mam pełne prawo dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi za towar niezgodny z umową.(czytaj więcej)