Masz spór z firmą?Skorzystaj z szybkiego, bezpłatnego narzędzia.

1Załatw sprawę z firmą
Zarejestruj się, opisz swój problem i wyślij zgłoszenie do firmy
2Zwiększ moc swojej sprawy upubliczniając ją
Sprawa będzie wtedy widoczna dla innych w Internecie (opcjonalne)
3Otrzymuj powiadomienia
W serwisie będziesz mieć dostęp do swoich spraw i odpowiedzi firm

Najnowsze sprawy

2025-11-05 godz: 17:37
Od
avatar-urlM.B.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy

Witam. Zamówiłam paczkę w firmie modneiww.. bardzooo dawno temu i ciągle byłam zbywana. Po jakimś czasie dostałam informację, że nie ma towaru który zamawiałam. Poprosiłam o zwrot pieniędzy- to aż 438 zł. Obiecywano mi, że dostanę w poniedziałek 27.10 i do dzisiaj nie dostałam przelewu..(czytaj więcej)

2025-11-05 godz: 11:16
Od
avatar-urlM.S.
Publiczna
Otwarta

Błędna nazwa produktu

W konserwie rybnej marki własnej Biedronki, pod nazwą Sardynki w oleju roślinnym zamiast sardynek są szproty bałtyckie. Sardynka i szprot to są dwa różne gatunki ryb. Myślę, że jest to celowy zabieg - sam się dałem na ten "numer" nabrać. Żądam zaniechania takiej praktyki przez sieć Biedronka.(czytaj więcej)

2025-11-05 godz: 10:52
Od
avatar-urlD.M.
Publiczna
Otwarta

skarga na brak zwroty pieniędzy

Zwracam się z prośbą o interwencję w sprawie [usunięte przez moderatora] praktyk handlowych stosowanych przez sklep internetowy Modacatalina.pl. W dniach 2 i 4 września 2025 r. dokonałam zakupów w sklepie Modacatalina.pl (zamówienia nr 208093 oraz 209546). Zwroty towarów zostały przeze mnie nadane w dniu 9 września 2025 r. i dostarczone do sklepu 11 września 2025 r. (numery zwrotów: R/Mod/2025-09-02 oraz R/Mod/2025-09-04). Pomimo licznych prób kontaktu i otrzymywanych zapewnień o rychłym zwrocie środków, do dnia dzisiejszego – 05 listopada 2025 r. – sklep nie dokonał zwrotu należności w wysokości 408 zł (płatność Blikiem). Tym samym przedsiębiorca narusza przepisy art. 32 ust. 2 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, zgodnie z którymi sprzedawca jest zobowiązany do dokonania zwrotu płatności nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu towaru. Uważam, że działania sklepu mają charakter nieuczciwej praktyki rynkowej i mogą dotyczyć również innych konsumentów. Proszę o podjęcie stosownych działań nadzorczych wobec przedsiębiorcy oraz o udzielenie mi informacji o możliwych dalszych krokach prawnych. W załączeniu mogę przekazać: – potwierdzenie nadania i doręczenia przesyłek zwrotnych, – potwierdzenie płatności, – korespondencję ze sklepem. [usunięte przez moderatora](czytaj więcej)

2025-11-05 godz: 10:18
Od
avatar-urlC.M.
Publiczna
Otwarta

Uszkodzone drzwi

Witam dokonałem zamówienia 3 drzwi w tym jedno do łazienki. Zostały przetransportowane przeze mnie w należyty sposób i wniesione. Po czym po rozebraniu ochronnych elementów ukazały się uszkodzone popękane fronty przy 3 zawiasach gdzie nie było widać przy odbiorze ponieważ był założony karton na bokach. Wysłałem reklamację została odrzucona napisałem odwołanie przy okazji kupujac kolejne ze względu że zależało mi na czasie udałem się do drugiej castoramy gdzie mieli na stanie te same skrzydło drzwi i przy wydawaniu sprawdziłem już zawiasy i okazało że kolejne też są uszkodzone dlatego poprosiłem o przyniesienie kolejnego i na szczęście okazało się że są na zawiasach ok ale po przyjechaniu do domu okazało się że są uderzone od góry także każde z łazienkowych drzwi miały wady w sobie. Jak narazie reklamacje są odrzucane przez producenta… gdzie ewidentnie wina w transporcie na magazyn lub na magazynie. Czy możecie ten problem wyjaśnić ? (czytaj więcej)

Zobacz listę wszystkich spraw >