Masz spór z firmą?Skorzystaj z szybkiego, bezpłatnego narzędzia.

1Załatw sprawę z firmą
Zarejestruj się, opisz swój problem i wyślij zgłoszenie do firmy
2Zwiększ moc swojej sprawy upubliczniając ją
Sprawa będzie wtedy widoczna dla innych w Internecie (opcjonalne)
3Otrzymuj powiadomienia
W serwisie będziesz mieć dostęp do swoich spraw i odpowiedzi firm

Najnowsze sprawy

Publiczna
Otwarta

Wysłano wadliwy produkt - brak chęci do zwrotu

Witam Zakupiłem wideorejestrator przez sklep internetowy. Najpierw kłamali, że nie mają na stanie (na allegro wystawiony ten sam przedmiot x4 w wyższej cenie), zgodziłem się na inny model. W końcu po około 2 tygodniach paczka doszła. Z racji wykonywanego zawodu nie ma mnie w domu po 6-9 dni, więc paczkę odebrała żona (paczkomat inpost) - opakowanie nie nosiło żadnego śladu uszkodzenia/otwarcia, pudełko w środku też nie było uszkodzone. Natomiast sam wideorejestrator jest wzrokowo wadliwy - przednia gumowa ścianka nie pasuje do obudowy, jest krzywa (źle odlana), nie trzyma się plastikowej obudowy i od niej odskakuje. Oczywiście Sprzedawca próbuje mydlić oczy, że towar został sprawdzony przed wysłaniem a uszkodzenia powstały w trakcie transportu - ja mam zgłaszać reklamację do Inpost'u co raczej nie jest moim zadaniem w tej kwestii. W opisie przedmiotu nie było mowy o jakichkolwiek defektach, zażądałem więc zwrotu zapłaconej kwoty i odesłania przedmiotu na koszt Sprzedawcy. Ten jednak uparcie zrzuca winę na przewoźnika - jak napisałem wcześniej paczka (opakowanie zbiorcze i karton zabezpieczający) doszła w stanie idealnym. Działania (wymiana emaili bo telefon 505 825 124 nie działa) pernamentnie w celu zbycia natrętnego kupującego (niech sobie zachowa otrzymany bubel a pieniędzy i tak nie oddamy).(czytaj więcej)

2025-06-23 godz: 08:47
Od
avatar-urlD.B.
Publiczna
Otwarta

Zwrot pieniędzy za uznana reklamację

Dzień dobry. Nie mogę doprosić się zwrotu środków z firmy eobuwie. Miesiąc temu uznali moją reklamację i do dziś nie zwrócili środków. Napisałam kilka maili na które nikt mi nie odpowiedział. Kontakt telefoniczny jest niemożliwy, nikt nie odbiera telefonów a byłam na linii 1,5h. Czytając opinie w internecie sklep spadł na psy. Ludzie masowo czują się oszukani. Proszę o interwencję. (czytaj więcej)

2025-06-23 godz: 07:19
Od
avatar-urlK.K.
Publiczna
Otwarta

Etykieta adresata jest nieczytelna

Zamówiłem w Empiku betoniarkę 70l. Wysyłka została wysłana przez nadawcę, ale kolejnego dnia dostałem e-mail że Etykieta adresowa jest nieczytelna. Może to spowodować opóźnienie doręczenia. Próbujemy zaktualizować adres. Dzwoniłem do przewoźnika UPS i powiedział mi Pan że tym się nie przejmować że to nadawca tak zgłosił. Następnie dostałem e-mail że środki zostaną zwrócone na konto, a betoniarki dalej nie mam. Nikt nie zadzwonił dlaczego nie dostarcza mi tylko etykieta nieczytelna… domagam się aby dostarczyć mi ta betoniarkę, gdyż specjalnie taką wybrałem i była w atrakcyjnej cenie.(czytaj więcej)

2025-06-22 godz: 12:09
Od
avatar-urlS.S.
Publiczna
Otwarta

Wniosek o zwrot środków

Niniejszym składam wniosek o zwrot środków za zakupione oprogramowanie, zgodnie z punktem 4.1 Polityki Zwrotów, który mówi, że zwroty mogą być przyznane w przypadku istotnych problemów technicznych uniemożliwiających korzystanie z Oprogramowania. W moim przypadku nie jestem w stanie korzystać z programu z uwagi na zbyt niską wydajność mojego komputera. Przed zakupem nie było podanych żadnych wymagań technicznych lub minimalnej specyfikacji sprzętowej, co uniemożliwiło mi świadomą ocenę, czy mój sprzęt spełnia wymagania. W celu rozwiązania sprawy dołączyłem na serwer Discord, założyłem ticket i zgłosiłem reklamację, domagając się zwrotu. Otrzymałem odpowiedź, że zwrot nie zostanie przyznany, ponieważ „program działa”, a problem leży po stronie mojego komputera. Zgodnie z Regulaminem, sytuacje uniemożliwiające korzystanie z Oprogramowania z przyczyn technicznych (jak ta) są podstawą do ubiegania się o zwrot środków. Ponieważ nie byłem informowany o minimalnych wymaganiach technicznych, a brak takiej informacji skutkował niemożnością korzystania z produktu, uważam, że moja reklamacja jest zasadna. Uprzejmie proszę o pozytywne rozpatrzenie wniosku i dokonanie zwrotu środków.(czytaj więcej)

Zobacz listę wszystkich spraw >