- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja


21.10.2025 dokonałem zakupu kawy mielonej na potrzeby firmy w której pracuję. Zamówienie opłaciłem tego samego dnia z prywatnych środków (szybka płatność internetowa BLIK) żeby przyspieszyć czas realizacji zamówienia. Kawa widniała na stronie jako "dostępna w dużej ilości" jednak przez kilka dni nie miałem żadnej informacji o wysyłce. Dwukrotnie byłem zapewniany mailowo że "następnego dnia zamówienie zostanie wysłane" ale tak się nie stało. Firma nie odbiera telefonów. Finalnie wysłałem najpierw rezygnację z zamówienia z prośbą o zwrot pieniędzy, później - zgodnie z prośbą sklepu - dosłałem numer konta (20-11-2025) jednak do dzisiaj nie otrzymałem ani zwrotu pieniędzy ani jakiejkolwiek informacji od sklepu. 16-12-2025 przesłałem maila z wezwaniem do zapłaty z podanym 7-dniowym terminem oraz wysłałem kopię fizyczną pisma za pomocą kuriera. Przesyłka nie została odebrana, brak odpowiedzi na maila oraz brak pieniędzy do dnia 20.12.2025(czytaj więcej)
Sklep zielarski internetowy Evita mieszczący się w Szczecinie pod nazwą Aloes nie realizuje zamówień, zwodząc swoich klientów mailami , w których zapewniają o tym jak bardzo dokładają starań, żeby "zadowolić" klienta, że wysyłają produkty w ciągu 48 godzin od zaksięgowanej transakcji, co jest wierutną bzdurą. Status zamówienia zmienia się po ponaglających mailach i to również wymaga czasu, bo telefony pozostają niestety głuche. Zamówienie zostało złożone 7.12.2025, po kilku mailach od 16.12 jest wreszcie pakowane, niestety do tej pory nie zostało wysłane pomimo wyznaczonego przeze mnie terminu. Oczekuję zwrotu pieniędzy, produkt mogę kupić w innym sklepie.(czytaj więcej)
Zamówiłem telefon Samsung S25 dnia 6.10.2025, zapłaciłem blikiem z góry. Wysyłka miała być do pięciu dni. Po około pięciu tygodniach od zakupu smartfon nadal nie został wysłany, więc anulowałem zamówienie. Zostałem zapewniony o zwrocie środków, lecz do 20.11.2025 to nie nastąpiło. Za to otrzymałem propozycję podpisania Umowy ugody, wg której pan Dułak chciał zwracać mi przywłaszczone MOJE pieniądze w ratach i jeszcze bezczelnie twierdził, że to jedyny sposób. Rzecznik konsumentów oczywiście odradził podpisywanie czegokolwiek z tym panem. 20.11.2025 wysłałem oświadczenie o odstąpieniu. Po najbliższych dniach podejmę następne kroki prawne (wezwanie do zapłaty). Kontakt tylko mailowy i to, od czasu odkrycia prawdy o przywłaszczeniu pieniędzy, bardzo zdawkowy. Telefon głuchy. Formularze kontaktowe bezużyteczne. W ostatnim mailu jakieś głupie pytania o przynależność i zasady działania grupy poszkodowanych przez pana Dułaka, który sam na swoim blogu kreuje się na pokrzywdzonego. To trzeba mieć tupet.(czytaj więcej)
Zamówiłem sweter w rozmiarze 2XL, a otrzymałem produkt wielkości S. Opakowanie miało naklejkę 2XL, ale otrzymałem towar w rozmiarze jak dla dziecka. Zgłosiłem to do firmy Modario z prośbą o propozycję rozwiązania problemu i po kilku dniach nie otrzymałem odpowiedzi. Dzwoniłem na podany na stronie telefon, ale automat odpowiada, że połączenie nie może być zrealizowane. Wcześniej nie było problemu z szybkością odpowiedzi na e-mail i wszystko wskazywało, że firma jest ok. Od momentu pojawienia się problemu zapadła cisza. (czytaj więcej)