- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Zakupiłem 28.09.2023 r Pralkę Candy Rapido i od samego początku na wyświetlaczu zaczęły pojawiać się jakieś pęcherze, a po jakimś czasie znikać napisy. W dniu 28.11.2024 zgłosiłem do serwisu reklamację. Sprawa została zarejestrowana pod nr 17321611. Dnia 10.12.2024 r reklamacja została odrzucona przez serwis z powodu punktu 10 gwarancji, który mówi o całym szeregu uszkodzeń np. że nie obejmuje elementów plastikowych, tak jak to ja sam bym sobie te napisy pościerał tak dla zabawy. Konkurencja ścieranie napisów traktuje jako niedopuszczalną wadę i powód do reklamacji, ale niestety nie firma Candy. 10.12.2024, odpisałem na maila serwisu, prośbę o ponowne przeanalizowanie reklamacji i przyjazd serwisu aby naocznie stwierdzili ten bubel, ale na tym nasza korespondencja się zakończyła. Nikt nie pofatygował się nawet o odpowiedź. Mam nadzieję, że poprzez tę stronę uda się wyegzekwować wymianę wadliwego wyświetlacza, ponieważ pierwszy raz trafia mi się taki bubel.(czytaj więcej)
W Dniu 14.03.2025 firma Dobromir Sewera informuje iż producent oddalił w całości moja reklamacje płytek ściennych które zostały pół roku temu położone w istniejącej już 30 lat łazience zaznaczę ze wcześniejsze płytki były drugiego gatunku i nic się nie działo tak jak teraz gdzie kupiłam płytki pierwszego gatunki pękają i robią się pajączki. Wykonanie było ściśle według procedur chemii budowlanej.(czytaj więcej)
Zakupując płytki podłogowe w sklepie w Katowicach spytałem czy jest możliwość niewykorzystanego towaru. Usłyszałem, że tak ale tylko pełne paczki. Kiedy chciałem zwrócić płytki które mi zostały (pełne paczki) usłyszałem w sklepie że należało to zrobić w ciągu 14 dni od zakupu. W momencie zakupu nikt mi o tym nie powiedział podobnie jak o jak o bezterminowym zwrocie po wpłaceniu 39 zł. Od grudnia prowadzę korespondencję mailową z Firmą z której nic nie wynika. na ostatni mój mail z 8 lutego nie otrzymałem do dziś odpowiedzi. Proszę o umożliwienie mi zwrotu czterech pełnych paczek płytek, jeżeli trzeba mogę wpłacić teraz 39 zł. Obecnie firm stosuje promocję sprzedaży płytek z bezterminowym zwrotem. Dlaczego w takim razie ja nie mogę skorzystać z tego prawa? (czytaj więcej)
Zakupiony towar szmizjerka 20.02.25 dotarl 11.03.25 przy czym okazało się że jakość jest nieadekwatna do ceny, zamówiłam ładna szmizjerke a dostalam zwykly poliester za prawie 130zl, w najmniejszym rozmiarze S a wygląda jak L. Pani J stwierdziła że nie przysługuje mi prawo zwrotu od nich bo towar nie był ani uszkodzony ani paczka w związku z tym mogę sobie sama odesłać do Chin, wysłała mi cennik który przeraza bo przekracza kwoty zakupu.Dodatkowo sprawdziłam że brakuje paska. (czytaj więcej)