Masz spór z firmą?Skorzystaj z szybkiego, bezpłatnego narzędzia.

1Załatw sprawę z firmą
Zarejestruj się, opisz swój problem i wyślij zgłoszenie do firmy
2Zwiększ moc swojej sprawy upubliczniając ją
Sprawa będzie wtedy widoczna dla innych w Internecie (opcjonalne)
3Otrzymuj powiadomienia
W serwisie będziesz mieć dostęp do swoich spraw i odpowiedzi firm

Najnowsze sprawy

2025-12-18 godz: 08:39
Od
avatar-urlP.S.
Publiczna
Otwarta

brak przesyłki

Witam, złożyłam zamówienie i zapłaciłam za nie w dniu 09.12.2025r. w dniu 10.12. dostałam maila, że paczka została skompletowana i przygotowana do wysyłki. Kolejno w dniu 15.12. dostałam maila z linkiem i numerem przesyłki przez przewoźnika GLS. W dniu 16.12. dostałam maila, że paczka została wysłana. Logując się na koncie przewoźnika GLS do dnia dzisiejszego paczka nie została nadana. Logując się bezpośrednio na stronie box-sklep widnieje status, że paczka wysłana kurierem DPD. Nikt mi nie odpisuje na moje maile, nie można się tam dodzwonić. Nie wiem, czy paczka została rzeczywiście wysłana i jakim kurierem GLS czy DPD. Zamówiłam klocki na prezent dla dziecka, które ma jutro urodziny. Miałam paczkę dostać 1-5 dni. Ta firma to jakiś żart, albo oszuści którzy wyłudzają pieniądze. Żądam natychmiastowej informacji kiedy dokładnie otrzymam paczkę, ewentualnie kontaktu w sprawie zwrotu pieniędzy.(czytaj więcej)

2025-12-18 godz: 08:38
Od
avatar-urlE.M.
Publiczna
Otwarta

Zwrot kosztów

Firma nie zwraca kosztow odeslanego produktu, minelo dawno 14 dni(czytaj więcej)

2025-12-18 godz: 08:35
Od
avatar-urlA.Z.
Publiczna
Otwarta

Brak realizacji opłaconego zamówienia

Dnia 7.12.2025 zamówiłam dwie girlandy świąteczne. Do dnia dzisiejszego tj. 18.12.2025. Nie otrzymałam zamówienia, status przesyłki pozostaje bez zmian. Opłacone 219.97 zł Telefon nieodpowiada.. Żądam zwrotu całej kwoty(czytaj więcej)

2025-12-17 godz: 22:15
Od
avatar-urlP.O.
Publiczna
Otwarta

Brak zwrotu pieniędzy za zwrot towaru

W dniu 17.11 zamówiłam przez stronę https://wp.iman-pl.com/ urządzenie 3 in 1 vacuum cleaner. Była to dmuchawa. Po zamówieniu, zadzwonil do mnie sprzedawca, aby doprecyzować dane do wysyłki. Po odebraniu przesyłki okazało się, że jest nie do użytku. Odesłałam towar, zgodnie z informacją na stronie sprzedającego, przesyłając również formularz zwrotu mailowo. Sprzedawca, odpowiedział, że zweryfikują zwrot i zwrócą środki w najszybszym możliwym terminie. Zwrot wysłałam 24.11. Zgodnie z informacjami na stronie, powinnam otrzymać pieniądze do 14 dni. Nadal ich nie otrzymałam a sprzedający nie odpowiada na maile, ani nie odbiera telefonu. Kwota zakupu to 129 zł. Oczekuję zwrotu środków, za zwrócony bezużyteczny towar oraz koszty wysyłki z powodu zwłoki zwrotu środków za towar.(czytaj więcej)

Zobacz listę wszystkich spraw >