CARASLIVE

CARASLIVE

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-10-25 godz: 08:53
Od
avatar-urlJ.G.
Publiczna
Otwarta

BRAK AKCEPTACJI ZWROTU PRODUKTU I ODZYSKANIA 258ZŁ

Szanowni Państwo Dostarczony produkt nie jest wadliwy, tylko niezgodny z reklamą zamieszczoną w Internecie, wprowadzającą w błąd potencjalnych klientów - "Wielofunkcyjna przenośna spawarka laserowa z regulacją od 90°C do 480°C z możliwością osiągania 1000°C z pięciofunkcyjnym akumulatorem litowym do spawania/cięcia/usuwania rdzy/czyszczenia do stali, miedzi, żelaza, aluminium" (fotografię reklamy załączam w dokumentach) , a w przesyłce otrzymałem - 2 zwykłe 80W lutownice (fotografię produktu załączam w dokumentach)!? Odpowiedź po mojej reklamacji: Możesz także wykonać następujący proces, aby zadać pytanie. 1. Anuluj zamówienie i zmodyfikuj informacje: https://collectservice.top/customer/commonSale?channel=email&amp 2. Zwroty i wymiany: Kliknij link, wypełnij swoje pytania i dodaj zdjęcia otrzymanych produktów, a my pierwsi się tym zajmiemy! https://collectservice.top/customer/commonSale?channel=email&amp .....co uczyniłem łącząc się z portalem. Otrzymałem na Whats App również info na temat zwrotów: "Drodzy klienci, oferujemy bezpłatną usługę zwrotu i wymiany przez 14 dni. Jeśli otrzymałeś paczkę, ale nie jesteś zadowolony. Proszę wysłać e-mail na adres: zl@mall-red.com, a personel obsługi klienta zespołu posprzedażnego najpierw skontaktuje się z Tobą e-mailem, aby pomóc Ci rozwiązać problem. Prosimy również kliknąć na poniższy link, wpisać numer zamówienia, zadać pytanie i dodać zdjęcie otrzymanego produktu. https://collectservice.top/customer/commonSale?lang=pl&channel=email " Adres e-mailowy do konsultanta Bruce , u którego chciałem uzyskać adres firmy, gdzie mógłbym dokonać zwrotu produktów - zl@mall-red.com Mój ostatni e-mail do BOK: "Szanowni Państwo Uprzejmie proszę o podanie adresu producenta, na który niezwłocznie odeślę zwracaną przesyłkę o nr SL13754PL51454 oraz wpłacenie przelewem na moje konto nrb: ....., z którego dokonałem zakupu kwoty 258 PLN. Nie podanie adresu przez Państwa będzie skutkować zgłoszeniem tego problemu do URZĘDU OCHRONY KONKURENCJI i KONSUMENTÓW i uruchomieniu postępowania jak obiecałem w poprzednim mail-u. Proszę o szybką odpowiedź. Wskazany ostateczny termin 24-10-2025. Z wyrazami szacunku" Moje wielokrotne prośby o uzyskanie adresu były kwitowane odpowiedzią, cytuje ostatnią odpowiedź z 25-10-25, godz. 09:43: "Jeśli nie potrzebujesz już produktu, możesz spróbować odsprzedać go komuś w Twojej okolicy, kto go potrzebuje. W ramach przeprosin możemy zwrócić Ci 40% ceny zakupu bez konieczności zwrotu produktu. Czy zgadzasz się? Jeśli się zgadzasz, prosimy o szybką odpowiedź, a zwrócimy Ci pieniądze tak szybko, jak to możliwe. Czekamy na Twoją szybką odpowiedź. Tak się obsługuje klientów firmy CARASLIFE ( https://caraslife.com/ ). Jeśli chodzi o nazwę firmy, to podałem nazwę nadawcy umieszczoną na paczce: UNIVERSAL INTERNATIONAL SUPPLY CHAIN LIMITED Informacje o niefortunnym zamówieniu numer zamówienia: SL13754PL51454 kwota zamówienia: 258 zł numer logistyczny: PX7254480940 czas zamówienia: 2025-10-12 01:00:27 Oczekuję: 1. Umożliwienia mi odesłania niechcianych produktów. 2. Natychmiastowego zwrotu zainkasowanej przez firmę kwoty 258 zł. Z wyrazami szacunku Zatroskany klient (czytaj więcej)