Brak zwrotu środków za towarDres zamowiony 5.10 w sklepie stone skirts i od razu opłacony dotarł po ponad miesiącu.Zwrócony po kilku dniach.13.12 info od firmy że zwrot dotarł i w ciagu 2 miesięcy zwrocą środki.Do teraz mimo maili środki nie zostały zwócone .
Brak zwrotu środków Firma [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] klientów, zamówiłam na początku października odzież, z terminem realizacji 14 dni, w tym terminie nie udało się zrealizować zamówienia więc wystąpiłam o zwrot środków, poinformowali mnie 31.10.2024 że zwrot otrzymam w ciągu 14 dni. 28.11.24 zamiast opóźnionego zwrotu przysłali mi pierwotne zamówienie. Niezwłocznie dokonałam zwrotu, firma wytłumaczyła to pomyłka. Dokonałam zwrotu odzieży a pieniędzy dalej nie otrzymałam. W międzyczasie po kolejnym kontakcie otrzymałam wiadomość o zwrocie najpóźniej 15.01.25, oczywiście nie dotarły, po kolejnej wiadomości dostałam wiadomość że zwrócą niezwłocznie bez podania kolejnego terminu. To sprawa która jest niewytłumaczalna. Firma wprowadza w błąd konsumentów [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]
Brak paczki od miesiąca Chciałbym zrezygnować z zamówienia, paczka idzie ponad miesiąc, odpowiedzi mailowe od firmy są bardzo lakoniczne i nie ma temat.
W jaki sposób mogę przeprowadzić zwrot paczki oraz uzyskać zwrot pieniędzy? Prawdopodobnie nie będę miał nawet możliwości odebrania paczki od kuriera. Proszę o informację.
Pozdrawiam
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócone zakupy9 grudnia 2024 wysłałam zwrot produktów z dwóch ostatnich zamówień i do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Niepokoję się, bo jest to duża kwota 1279,08 zł. Mimo prób kontaktu i monitów brak odzewu ze strony sklepu, poza jedną wiadomością z propozycją zakupu produktów po obniżonej cenie. Oczekuję od firmy natychmiastowego zwrotu pieniędzy.
[dane usunięte przez moderatora]
Brak możliwości zwrotu towaruSklep wprowadza ludzi w błąd, najpierw po zapytaniu się czy gdyby coś było nie tak można zwrócić towar zgadzają się i mówią, że można tylko jeśli nie jest na wyprzedaży. Po czym jak kupuję 2 nowe swetry i chce zwrócić jeden to mówią, że zwrotów nie przyjmują.. naciągają ludzi na zakupy, kupiłam z myślą, że jak coś nie tak, to moge oddać, zrobiłam zakupy za prawie 300 zł i mi teraz piszą, że zwrotu nie przyjmą, dlaczego? Na wiadomości przestali odpisywać..chcę tylko odzyskać moje pieniądze i nie chce mieć już z nimi nic wspólnego.
Zwrot środków Od ponad miesiąca czekam na zwrot środków za zwrócony towar, dostałam zapewnienia że w tym tygodniu otrzymam środki, jednak dziś nikt nie odbiera tel, oczywiście na koncie brak zwrotu…. Jestem zmuszona zgłosić sprawę na policję i do Rzecznika Ochrony Praw Konsumenta, nie polecam tej firmy …
Nieuwzględniona reklamacjaZamówiłam album ze zdjęciami oraz treścią na Dzień Babci i Dziadka. Na jednej ze stron tekst jest zdublowany i nachodzi na siebie co automatycznie wykluczyło go i nie podarowałam go Dziadkom. Wysłałam email z prośbą o zwrot środków za ten album ponieważ kupiłam inny prezent z racji tego,że ten był wadliwy. Zaproponowano mi rabat lub poprawki. Niestety, ale za późno już na poprawki. Odmówiono mi zwrotu kosztów.
Zakup klocków Dostałam email kolejny ,że klocki będą pod koniec tygodnia. Jest koniec tygodnia dalej nie otrzymałam klocków . Nie polecam !!!!! [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] . 24. 01.2025
Brak wysłanego zamówienia, brak zwrotu pieniędzyZamówiłam towar, kilkukrotnie pisałam żeby zapytać kiedy zostanie wysłany i nie miałam żadnych odpowiedzi. Wówczas dotarłam do informacji że firma JoanaButik oraz właścicielka [dane usunięte przez moderatora] https://www.joanabutik.pl/ nagminnie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]klientów w ten sam sposób, czyli nie wysyłając towaru oraz nie zwracając kosztów. Zażądałam zwrotu pieniędzy jednak wszystko pozostało bez odpowiedzi.
SECRET BALL - nieprzyjęcie zwrotuSprzedawca wysłał zły rozmiar koszulki. Został o tym poinformowany. Skorzystałem z prawa odstąpienia od umowy. Odesłałem towar w przewidzianym terminie. Sprzedawca nie odebrał przesyłki. Pieniędzy również nie oddał, kontakt się urwał.