Odrzucenie reklamacjiZakupiłem zestaw ciężarów u sprzedawcy poprzez znany portal. Po otrzymaniu paczki ze względu na wyjazd nie rozpakowywałem paczki, zrobiłem to dopiero po około dwóch tygodniach i zacząłem z zamówionego zestawu do ćwiczeń.
Już w trakcie pierwszego użycia podejrzanie się odkręcały dociski. W trakcie kolejnych użyć jeden docisk odkręcił się tak, że ciężar spadł ze sztangi i uszkodził mi podłogę a ja sobie stłukłem przez to stopę.
Zareklamowałem natychmiast produkt z tytułu rękojmi. Sprzedawca nie zgodził się na odesłanie i przyjęcie reklamacji, dokonując subiektywnej oceny na podstawie widzi mi się, bez obejrzenia towaru, na odległość ponad 500 km. Dopiero po interwencji pracowników znanego portalu aukcyjnego przyjął reklamację z wysyłką na mój koszt do niego. Portal oddał mi kasę za wysyłkę. Następnie po rozpatrzeniu oczywiście negatywnym reklamacji, towar został odesłany do mnie. Kurier nie kontaktował się ze mną, że ma dla mnie paczki więc sam pojechałem odebrać przesyłkę z magazynu firmy przewozowej. Paczki były uszkodzone, ciężary i gryfy wypadały z pudełek (mam zdjęcia domumentujące ten fakt). Odmówiłem przyjęcia. Paczka wróciła do nadawcy. Sprzedawca odpisał w sporze, że paczka wróciła do nich i mogę ją sobie sam odebrać, bo nie uznają reklamacji z tytułu nieprawidłowego zapakowania paczki, pomimo tego, że na nim spoczywało prawidłowe zabezpieczenie odsyłanego towaru.
Obecnie znany portal umywa już ręce, bo to jest poza portalem wysyłka. Nie mam też wadliwego towaru, ponieważ lezy u sorzedawcy na magazynie ponad 500 km ode mnie i właściwie zostałem z niczym. Sprzedawca nic sobie nie robi z zapisów praw konsumenta, uważa, że paczka była należycie zapakowana i zabezpieczona.
Co mogę zrobić? Zakup kosztował prawie 700 zł.
Sprzedający nie zwrócił za odesłany produktW dniu 26.01.2025r. kupiłam od firmy emedialand poprzez platformę Allegro bieżnię elektryczną. Produkt okazał się nie sprawny więc dnia 04.02.2025r. odesłałam go do firmy, tym samym odstępując od umowy zakupu w przysługującym mi terminie 14 dni. Pomimo zgłoszenia elektronicznego oraz odesłania towaru sprzedający nie dokonał zwrot pieniędzy na mój rachunek bankowy (kwota 488,40zł.). Zwróciłam się o pomoc do Allegro, z nadzieją że platforma rozwiąże mój problem. Niestety platforma allegro nie pomogła mi w tej sprawie. Następnie w dniu 14.03.2025r. wysłałam do firmy MediaLand/MAK sp. z o.o. Aleja Krakowska 192 w Łazach wezwanie do zapłaty, wyznaczając 7 dniowy termin na zwrot pieniędzy. Wezwanie do zapłaty również nie przyniosło oczekiwanego rezultatu. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy (488,40zł.) za towar, z którego zrezygnowałam i odesłałam do sprzedającego. Brak zwrotu pieniędzy za uszkodzony i odesłany sprzęt uważam za naruszenie przepisów o prawach konsumenta oraz lekceważący stosunek do klienta.
Nie uzasadnione pobieranie opłat parkingowtychyWitam , sprawa dotyczy wymaganej przez firmę opłaty za parking przed poniżej podanym centru , dnia 2025-03-21. parkowałem na Centrum Łopuszańska 22 w Warszawa , wieczorem . Ponieważ nie jestem z W-wy , znam podobne praktyki z innych miast i chcąc unikną problemów - sprawdziłem czy wjeżdżając jest informacja o jakimkolwiek parkomacie lub koniecznej opłacie parkingowej , ponieważ ani parkomatu lu tabliczki w zasięgu moich poszukiwać nie zauważyłem sądząc , że Cetrum Hadlowe dysponuje parkingiem dla klientów . Po wyjściyu ze sklepu zobaczyłe m nakaz zapłaty kary z powodu nie wywiązania się umowy jaką zawarłem parkując w tym / nieoznaczonym jednoznacznie/ miejscu , dlatego uważam , że jest to typowa pułapka na kierowców . Przesłałem reklamację i odwołanie od w/w wezwania , niestety dostałem wymijajacą odpowiedź nie biorącą opod uwagę przesłanego dowodu zakupu w centrum postaci paragonu oraz faktu nie braku własciwego oświelenia i oznakowania parkingu z jasno oznaczonymi zasadami . Więc nie dosło do zawarcia jakiejkolwiek umowy z powodu uniemożlwienia indentyfikacji jakiegolkiek właściciela parkingo oraz wymaganych opłat za postój w w/w miejscu . [dane usunięte przez moderatora]
[problem] przy zwrotach [tytuł zmodyfikowany]Sklep wysyła uszkodzone produkty w moim przypadku sukienkę, nie przyjmuje zwrotu i każe płacić 70% wartości sukienki, naciągacze pieniędzy nigdy w życiu nie spotkała mnie taka sytuacje a zakupy online robię od lat, w opiniach sklepu których wcześniej nie przeczytałam zarówno na facebooku jak i google okazało się że nie jestem jedyną poszkodowaną. Nie potrafili udowodnić mi że dostałam nowy świeżo zapakowany produkt, nie odzywali się trzy tygodnie po czym wysłali mi nakaz zapłaty 280 zł z 380. Zgłaszam sprawę, abyście przyjrzeli się pracy sklepu. Przy takich kilku [słowo usunięte przez moderatora] w miesiącu sklep jest konkretnie na plus.
niesprawna kosiarka NACw dniu 22.04.2025 zakupiłam kosiarkę elektryczną NAC , kosiarka zepsuła się po jednym koszeniu i została oddana w ramach reklamacji z prośbą o wymianę na nową. Niestety po naprawie i ponownej próbie koszenia kosiarka znów zgasła i tak kosiła sobie co 15 min przez 2 minuty i tak w kółko. Zdesperowani oddaliśmy kosiarkę po raz drugi z prośbą o zwrot pieniędzy. Nie było sensu kosić sprzętem który odmawia posłuszeństwa.
Reklamacja nie została uznana. Po tej informacji zadzwoniliśmy do firmy NAC która po wysłuchaniu strony stwierdziła że pieniądze powinien oddać sprzedawca czyli firma Leroy Merlin. Żądamy zatem zwrotu pieniędzy za wadliwy i nie dający się używać towar pod groźbą skierowania sprawy do Rzecznika Praw Konsumenta
brak sukienki, brak pieniędzy, brak kontaktuWitam, Zamówiłam sukienkę, kiedy w podanym czasie nie przyszła przesyłka zaczęłam pisać wiadomości mailowe, na instagramie i na mesengrze. Żadnej odpowiedzi, zero kontaktu. Telefon jest wyłączony. Musiałam kupić córce inną sukienkę. Żądam natychmiastowego zwrotu wpłaconej kwoty 404,98 zł.
Jeśli nie to sprawa zostanie zgłoszona na policję, do UOKiK i inspekcji handlowej.
Problem ze zwrotem - brak zwrotu środków Otrzymałam zamówione produkty, lecz rozmiar kompletnie nie odpowiadał standardom, w związku z czym zwróciłam całosć zamówienia. Otrzymałam maila że firma odebrała mój zwrot oraz abym podała numer konta do zwrotu. Wszytko wysłałam, ponawiałam lecz kontaktu do dnia dzieisjszego brak. zwrotu środków również. .Zwrot dotarł do firmy 7.11.2024. Oczekuje natychmiastowego zwrotu środków
Brak zamówionego towaru Dnia 17.04.2025 zamówiłam i opłaciłam odzież medyczną. Potwierdzenie otrzymałam i do dziś nie otrzymałam towaru. Telefon do firmy nie odpowiada, na maile nie odpisują. Oczekuję od firmy wysyłki mojego zamówienia.
brak zwrotu pieniędzyWitam, 30.03.2025r. zamówiłam ze strony Charlotte Fashion spodnie, które okazały się za duże zrobiłam więc 07.04.2025r zwrot towaru. Gdzie 22.04.2025r miną termin płatności i nie otrzymałam pieniędzy. Kontaktowałam się w tej sprawie z firmą mailowo i telefonicznie ale byłam cały czas zbywana. w końcu wysłałam pismo z wezwaniem do zwrotu wraz z należnymi odsetkami za zwłokę, ale niestety dalej nie otrzymałam pieniędzy i cały czas na nie czekam.
Brak zwrotu płatności za zamówieniePo zbyt długiej realizacji zamówienia przez sprzedającego zdecydowałem się na jego anulowanie. Minął już ponad miesiąc, a ciągle nie otrzymałem zwrotu pieniędzy, sprzedawca przestał odpowiadać na maile. Tydzień temu wysłałem wezwanie do zapłaty, ale sprzedawca nie dostosował się do niego. Oczekuje od firmy zwrotu wpłaconych środków.