Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-01-26 godz: 07:30Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków za towarDres zamowiony 5.10 w sklepie stone skirts i od razu opłacony dotarł po ponad miesiącu.Zwrócony po kilku dniach.13.12 info od firmy że zwrot dotarł i w ciagu 2 miesięcy zwrocą środki.Do teraz mimo maili środki nie zostały zwócone .
2025-01-25 godz: 19:31Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków Firma [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] klientów, zamówiłam na początku października odzież, z terminem realizacji 14 dni, w tym terminie nie udało się zrealizować zamówienia więc wystąpiłam o zwrot środków, poinformowali mnie 31.10.2024 że zwrot otrzymam w ciągu 14 dni. 28.11.24 zamiast opóźnionego zwrotu przysłali mi pierwotne zamówienie. Niezwłocznie dokonałam zwrotu, firma wytłumaczyła to pomyłka. Dokonałam zwrotu odzieży a pieniędzy dalej nie otrzymałam. W międzyczasie po kolejnym kontakcie otrzymałam wiadomość o zwrocie najpóźniej 15.01.25, oczywiście nie dotarły, po kolejnej wiadomości dostałam wiadomość że zwrócą niezwłocznie bez podania kolejnego terminu. To sprawa która jest niewytłumaczalna. Firma wprowadza w błąd konsumentów [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]
2025-01-25 godz: 16:53Publiczna
Zamknięta
Brak paczki od miesiąca Chciałbym zrezygnować z zamówienia, paczka idzie ponad miesiąc, odpowiedzi mailowe od firmy są bardzo lakoniczne i nie ma temat. W jaki sposób mogę przeprowadzić zwrot paczki oraz uzyskać zwrot pieniędzy? Prawdopodobnie nie będę miał nawet możliwości odebrania paczki od kuriera. Proszę o informację. Pozdrawiam
2025-01-25 godz: 15:56Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócone zakupy9 grudnia 2024 wysłałam zwrot produktów z dwóch ostatnich zamówień i do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Niepokoję się, bo jest to duża kwota 1279,08 zł. Mimo prób kontaktu i monitów brak odzewu ze strony sklepu, poza jedną wiadomością z propozycją zakupu produktów po obniżonej cenie. Oczekuję od firmy natychmiastowego zwrotu pieniędzy. [dane usunięte przez moderatora]
2025-01-25 godz: 11:54Publiczna
Zamknięta
Brak możliwości zwrotu towaruSklep wprowadza ludzi w błąd, najpierw po zapytaniu się czy gdyby coś było nie tak można zwrócić towar zgadzają się i mówią, że można tylko jeśli nie jest na wyprzedaży. Po czym jak kupuję 2 nowe swetry i chce zwrócić jeden to mówią, że zwrotów nie przyjmują.. naciągają ludzi na zakupy, kupiłam z myślą, że jak coś nie tak, to moge oddać, zrobiłam zakupy za prawie 300 zł i mi teraz piszą, że zwrotu nie przyjmą, dlaczego? Na wiadomości przestali odpisywać..chcę tylko odzyskać moje pieniądze i nie chce mieć już z nimi nic wspólnego.
2025-01-24 godz: 15:00Publiczna
Zamknięta
Zwrot środków Od ponad miesiąca czekam na zwrot środków za zwrócony towar, dostałam zapewnienia że w tym tygodniu otrzymam środki, jednak dziś nikt nie odbiera tel, oczywiście na koncie brak zwrotu…. Jestem zmuszona zgłosić sprawę na policję i do Rzecznika Ochrony Praw Konsumenta, nie polecam tej firmy …
2025-01-24 godz: 13:41Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlE.M.
Nieuwzględniona reklamacjaZamówiłam album ze zdjęciami oraz treścią na Dzień Babci i Dziadka. Na jednej ze stron tekst jest zdublowany i nachodzi na siebie co automatycznie wykluczyło go i nie podarowałam go Dziadkom. Wysłałam email z prośbą o zwrot środków za ten album ponieważ kupiłam inny prezent z racji tego,że ten był wadliwy. Zaproponowano mi rabat lub poprawki. Niestety, ale za późno już na poprawki. Odmówiono mi zwrotu kosztów.
2025-01-24 godz: 12:36Publiczna
Zamknięta
Zakup klocków Dostałam email kolejny ,że klocki będą pod koniec tygodnia. Jest koniec tygodnia dalej nie otrzymałam klocków . Nie polecam !!!!! [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] . 24. 01.2025
2025-01-24 godz: 11:46Publiczna
Zamknięta
Brak wysłanego zamówienia, brak zwrotu pieniędzyZamówiłam towar, kilkukrotnie pisałam żeby zapytać kiedy zostanie wysłany i nie miałam żadnych odpowiedzi. Wówczas dotarłam do informacji że firma JoanaButik oraz właścicielka [dane usunięte przez moderatora] https://www.joanabutik.pl/ nagminnie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]klientów w ten sam sposób, czyli nie wysyłając towaru oraz nie zwracając kosztów. Zażądałam zwrotu pieniędzy jednak wszystko pozostało bez odpowiedzi.
2025-01-24 godz: 10:45Publiczna
Zamknięta
SECRET BALL - nieprzyjęcie zwrotuSprzedawca wysłał zły rozmiar koszulki. Został o tym poinformowany. Skorzystałem z prawa odstąpienia od umowy. Odesłałem towar w przewidzianym terminie. Sprzedawca nie odebrał przesyłki. Pieniędzy również nie oddał, kontakt się urwał.