Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-08-16 godz: 11:39Publiczna
Zamknięta
Zwrot Pieniędzy28 czerwca dostałam email, że mój zwrot został przyjęty i przelew zostanie zrealizowany do 14 dni. Mijają prawie 2 miesiące, a ja wciąż nie otrzymałam zwrotu. Firma nie odbiera telefonu i nie odpisuje na e-maile.
2024-08-16 godz: 09:48Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlD.S.
SZAFA MEDYKA4 sierpnia 2024 zamówiłem przez stronę sprzedawcy " Bluza damska Fruit of The Loom RATOWNIK MEDYCZNY " za którą zapłaciłem blikiem. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zamówienia. Numer telefonu który jest podany na stronie sklepu +48 724 182 576 nie odpowiada ( operator podaje że nie ma takiego numeru). Jak wchodzę na stronę zamówienia to jest informacja cały czas taka sama że od7.08.2024 że jest w trakcie realizacji na wysyłane widomości do zamówienia nie odpisują. Ostatni raz pisałem do nich 12.08.2024 z prośbą o informację odnośnie zamówienia ale odpowiedzi brak. Oczekuje zwrotu pieniędzy. Nie chce już bluzy. Ni chce płacić tak nieuczciwej firmie. Zbyt dużo ludzi zostało przez nich oszukanych
2024-08-16 godz: 08:49Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzyW dniu 29.06.2024 r. dokonałam zamówienia trzech sukienek na stronie Fasardi za kwotę 424.20 zł. Zamówienie nr #ZPL240629-00036452. Zamówienie otrzymałam dnia 02.07.2024 r. Towar był słabej jakości, dlatego korzystając z prawa do zwrotu odesłałam sukienki w przysługującym mi terminie 14 dni. Nadałam przesyłkę nr 00359007733644546376 Pocztą Polska dnia 10.07.2024 r. z uzupełnionym formularzem zwrotu. Dnia 17.04.2024 r. dostałam maila, z informacja, że zwrot został rozpatrzony pozytywnie. Dnia 24.07.2024 r. dostałam emaila z fakturą korygującą, potwierdzającą zwrot kwoty 424.20 zł. Do dnia dzisiejszego, czyli 16.08.2024r. nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Kontaktowałam się ze sklepem mailowo, ale nie dostałam odpowiedzi.
2024-08-15 godz: 17:17Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.M.
Zwrot gotowkiFirma nie dokonuje zwrotu za towar. Zamawiałam kilka razy i było ok aż do 07 2024! Firma na problemy finansowe nie robi zwrotu za towar!
2024-08-15 godz: 12:15Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy W dniu 14.07 bieżącego roku dokonałam zakupu na stronie Stone Skirts na łączną kwotę 155,99 zł wraz z przesyłką. W dniu 17.07 nadałam zwrot artykułu, który sklep odebrał 19.07. Od tego momentu nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zwrócony towar. Napisałam kilka maili do sklepu i za każdym razem jestem zapewniana, że przelew już został zlecony, ale ja nadal pieniędzy nie otrzymałam, gdzie sklep ma 14 dni na zwrot. Poniżej odpowiedzi od sklepu, kolejno, na moje zapytania o zwrot: 1: Dzień dobry! Dziękuję za wiadomość. Najmocniej przepraszamy za opóźnienie w zwrocie. Przekazuję zlecenie zwrotu środków do Księgowości. W przypadku dalszych pytań służę pomocą. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. [dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts 2: Dzień dobry, Dziękuję za wiadomość. W dniu dzisiejszym zwrot zostanie zlecony na konto i poprzez platformę, z której została dokonana płatność. Raz jeszcze najmocniej przepraszamy za wynikłe niedogodności. W przypadku dalszych pytań służę pomocą. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. [dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts 3: Dzień dobry! Dziękuję za wiadomość. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jesteśmy w trakcie stabilizowania sytuacji związanej z opóźnieniem zwrotów. Zwrot już został zgłoszony i przekazany do Księgowości. Jest w trakcie realizacji. Rozumiemy Pani obawy, jednak zapewniamy, że środki na pewno wrócą na Pani konto. Mamy nadzieję, że ponowne problemy nie będą miały miejsca w przyszłości. W przypadku dalszych pytań służę pomocą. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. [dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts Firma ewidentnie zbywa klienta i nie ma zamiaru zwrócić pieniędzy. Proszę o interwencję i pomoc w odzyskaniu należnego mi zwrotu.
2024-08-15 godz: 09:25Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towarDnia 26.07 przesyłka ze zwróconym całym zamówieniem dotarła do w/w firmy. W 13 dzień napisałam maila z pytaniem kiedy otrzymam zwrot pieniędzy. Odpowiedź otrzymałam dnia następnego czyli w 14 dzień, że cytuję „Zwrot środków zlecany jest w ciągu 14 dni na konto, z którego została dokonana płatność.” W 17 dzień poprosiłam o potwierdzenie przelewu - otrzymałam odpowiedź „Najmocniej przepraszamy za opóźnienie w zwrocie. Przekazuję zlecenie zwrotu środków do Księgowości.” Poprosiłam znowu o potwierdzenie przelewu - 18 dnia otrzymałam maila „Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jesteśmy w trakcie stabilizowania sytuacji związanej z opóźnieniem zwrotów. Zwrot już został zgłoszony i przekazany do Księgowości. Jest w trakcie realizacji.” Po kolejnej krótkiej wymianie wiadomości znowu otrzymałam odpowiedź „Do końca bieżącego tygodnia środki zostaną zwrócone, jednak staramy się, aby zrealizować przelew jak najszybciej.” Mam wrażenie czytając opinie tutaj czy na fb, że to celowa praktyka. Tylko szkoda, że pokrzywdzonych jest tak dużo i nie każdy ma siłę na walkę z firmą, która nie powinna istnieć bo takie zagrywki są nie do przyjęcia. Bardzo proszę o pomoc w załatwieniu sprawy.
2024-08-14 godz: 22:11Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy za anulowane zamówienieW dniu 19.06.2024 r. kupiłam na stronie internetowej blachy do pieczenia EVA SOLO i pojemnik WMF. Na zamówiony towar czekałam miesiąc. W tym czasie otrzymywałam sprzeczne informacje, że zamówienie jest kompletowane, potem, że jest wysyłane i ponownie wiadomość, że zamówienie jest kompletowane. Zrezygnowałam z zamówienia w dn.19.07.2024 r. a sklep zamówienie anulował. Od tej pory czekam na zwrot kwoty 532,60 zł. W dniu 29.07.2024 r. wysłałam maila z żądaniem zwrotu, właścicielka odpisała "Zwrot został zlecony". Do 14.08.2024 r. pieniądze nie wpłynęły na moje konto.
2024-08-14 godz: 15:45Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towarDnia 02.07.2024r zamówiłam trzy sukienki ze sklepu internetowego FASARDI. Płatność była za pobraniem. Fakturę miałam wystawioną z dnia 03.07.2024r więc 05.07.2024r sukienki były już u mnie. Po przymierzeniu sukienek wszystkie z dziewczyn stwierdziłyśmy, że źle się w nich czujemy i nie są na nas. Skorzystałam z możliwości zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki i odesłałam sukienki 13.07.2024r. Fakturę korygująca miałam wystawioną dnia 26.07.2024r., ale dostałam na e-mail ją dopiero 30.07.2024r. Oczywiście wszystko się zgadzało i nie potrzebowałam wysyłać e-maila od siebie. Czekałam. Czekałam do 09.08.2024 i wysłałam e-mail z zapytaniem o zwrot pieniędzy na konto. Dostałam automatycznie wygenerowany e-mail, że jest problem z systemem. Dzisiaj, tj. 14.08.2024 ponownie wysłałam e-mail z zapytaniem o zwrot pieniędzy, ale z automatu dostałam ten sam wygenerowany e-mail, co wcześniej. Proszę o pomoc w sprawie, ponieważ nie tylko ja czekam na zwrot środków za te sukienki, ale moje koleżanki również. Niestety nie jestem w stanie sama sobie poradzić z tym problemem. Firma nie odbiera telefonów, ani nie odpisuje na e-maile. Gdybym wiedziała, że tak się stanie, to w ogóle nie zamawiałabym na tej stronie ubrań.
2024-08-14 godz: 12:07Publiczna
Zamknięta
Oszustwo na stornie meblehandmadePo zamówieniu fotela wiszącego i wykonaniu przelewu kontakt z firmą się urwał, prawdopodobnie zmiana numeru telefonu brak odbierania, brak odpowiedzi na wiele wiadomości e-mail w których wysyłane również było odstąpienie od umowy, brak odpowiedzi również na Messenger, brak jakiegokolwiek kontaktu i możliwości zalogowania się na swoje konto z zamówieniem. Mimo że aparata już jest zgłoszona na policję i odstąpienie od umowy zakupu zostało wysłane to nadal nie ma kontaktu. Oczekuję kontaktu z firmą i zwrotu pieniędzy!!!
2024-08-14 godz: 10:48Publiczna
Zamknięta
Zwrot środków za zwrot towaruDzień dobry, 19 lipca 2024r. nadałam zwrot produktu do firmy Stone Skirts. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu środków. Kilka razy kontaktowałam się mailowo ze sklepem i za każdym razem otrzymywałam podobne wiadomości o treści: "Dziękuję za wiadomość. Najmocniej przepraszamy za opóźnienie w zwrocie. Przekazuję zlecenie zwrotu środków do Księgowości. W przypadku dalszych pytań służę pomocą. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. [dane usunięte przez moderatora]. Stone Skirts" Do dnia dzisiejszego brak zwrotu środków za dokonany zwrot. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy. Pozdrawiam