- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Marcin Wysocki TANIBILET.EU

W dniu 31.08.2025 wykupiłam wycieczkę dla 6 osób ze strony na Facebooku. Oferta była przedstawiona w taki sposób, że za niecałe 700 zł od osoby miał być hotel i loty w obie strony. Po opłaceniu 1 części, wysłałam maila do pana [usunięte przez moderatora] z informacją, że opłaciłam hotel i proszę o link do płatności za loty. Dostałam potwierdzenie, które wyglądało jak rezerwacja hotelu. Dostałam, opłaciłam. W dniu dzisiejszym wczorajszym, 09.11.2025, napisałam maila do pana [usunięte przez moderatora] i poprosiłam o potwierdzenie rezerwacji hotelu, wysłałam potwierdzenia przelewów. Pan [usunięte przez moderatora] odpisał, że nie mam hotelu bo go nie opłciłam. A 1 płatność była dla niego za pomoc i opiekę przy organizacji wyjazdu. Odpisałam, że nie dostałam żadnych linków. On mi odpisał, że wysyłał,ale na kilkanaście próśb o to, żeby mi wysłał forward maila z linkami, które to niby wysyłał do mnie, nie otrzymałam odpowiedzi. W dniu wczorajszym musiałam zakupić inny hotel, znacznie droższy i znaczenie gorszy, bo wybrany przeze mnie już był niedostępny. W trakcie korespondencji wyszło na jaw, że pan [usunięte przez moderatora] nie wysyła nigdy linków do hoteli,tylko trzeba najpierw przelać mu pieniądze na konto, inne niż podane w mailach i wtedy on rezerwuje hotel. Czyli jakoby sam przyznał się [usunięte przez moderatora] na temat linków do płatności za hotel. Nie otrzymałam od Pana [usunięte przez moderatora] żadnego wsparcia ani pomocny w realizacji zamówienia, które od niego kupiłam. W ofercie były też transfery z lotniska,ale jak zapytałam o to to otrzymałam odpowiedzi, że jak wyjdę przed lotnisko to mogę sobie skorzystać z transportu publicznego. Nie jestem w stanie wszystkiego oddać scrinami, które załączam. Dysponuje całą korespondencją, którą chętnie udostępnię.(czytaj więcej)