Zwrot towaruKupiłam jeden sweter o wartośći 189 zł ze strony Anna Kraków. Strona wyświetliła mi się na Facebooku ,że mała firma rodzinna upada i wyprzedają towar. Sweter miał być kaszmirowy. Niestety okazało się że towar jest wysyłany z Chin. Około 3 tygodnie po złożeniu zamówienia sweter doszedł ale bez metki z rozmiarem oraz żadnego składu. Jedyne co było zgodne ze stroną internetowa to kolor. Weszłam na stronę w zakładki Zwroty a tam informacja żeby na podany adres wysłać prośbę o zwrot i oni mają się do niej ustosunkować. Napisałam więc meila ale nie ma żadnego odzewu od firmy.Nazwa firmy sugerowała, iż są z Krakowa. Czuje się oszukana Oczekuję zwrotu pieniędzy.
Kara za zerwanie umowy przeniesienia numeru Witam serdecznie. Około 1,5 roku może 2 lata temu chciałem przenieść numer telefonu do sieci Plus gdzie poszedłem do placówki zlokalizowanej w Bogatyni gdzie po wybraniu pakietu jaki mi się podobał, przeszła Pani ze mną do dalszych czynności związanych z przeniesieniem numeru po czym powiedziano mi żebym przyszedł popołudniu ponieważ weryfikacja trochę potrwa. Tak też zrobiłem. Po ponownym przyjściu zostałem poinformowany że moja macierzysta sieć czyli play odmówiła przeniesienia numeru nie podając przyczyny czyli umowa, jak na mój prosty rozum myślę, nie została zawarta🤷♂️ następnie udałem się do placówki play żeby się dowiedzieć czym była spowodowana odmowa i dowiedziałem się że numer został przepisany na żonę przy założeniu formuły rodzinnej. Jakiś czas po tym zrobiłem cesje numeru w sieci play aby był tylko i wyłącznie na mnie i sprawę w sieci Plus zostawiłem ponieważ przy cesji numeru dostałem korzystniejszą ofertę tzn. Że nr. Telefonu jest nieprzerwanie od wielu lat w tej samej sieci. Po paru miesiącach zaczęły mi przychodzić listy że jestem dłużnikiem plusa na ponad 1000zł za zerwanie umowy🤯 dzwoniłem na infolinię w celu rozwiązania problemu i zostawałem odsyłany do placówki w celu naprawienia błędów popełnionych przez obsługę, gdzie pani odsyłała mnie z kwitkiem że muszę to sam załatwić więc dzwoniłem znowu i tak w kółko. Przyznam że po czasie dałem sobie spokój i organizacją które chciały ściągnąć ze mnie domniemany dłóg tłumaczyłem że nie zapłacę za coś co finalnie nie doszło do skutku. Pragnę jeszcze zaznaczyć że na infolinii przyznali mi rację że numer nie został przeniesiony. Dziś zadzwoniła do mnie firma zajmująca się ściągnięciem długu że Sąd orzekł że muszę zapłacić 1500zł. Nie wiem za bardzo co mam robić😥 proszę pomóżcie 🙏
Zwrot towaruZamówiłam towar w grudniu. Na stronie nie ma informacji z jakiego kraju będzie wysłany towar. Paczka przyszła w styczniu. Towar odbiega bardzo od tego co jest pokazane i napisane na stronie. Domagam się zwrotu natomiast nie mogę się doprosić o adres zwrotu. Napisali tylko że adres rejestrowy spółki, nie jest adresem do zwrotu i przesyłki nadane na ten adres nie będą odbierane. Czy mają prawo podać mi adres zagraniczny do odesłania skoro adres rejestrowy jest w Polsce. Proszę o pomoc. Próbowałam się skontaktować telefonicznie ale bezskutecznie. Napisałam maila i na razie cisza a mam 14 dni na zwrot o ile mnie nie oszukali.
OszustwoJestem kolejną osobą, która dała się nabrać na upadający butik z Krakowa, który wyprzedaje kaszmirowe swetry. Emocjonalny wpis dotyczący zamykającej się firmie rodzinnej. Towar okazał się niskiej jakości chińskim wyrobem. Nie otrzymałam formularza zwrotu. Wysłałam maila do firmy i brak odpowiedzi. Zamówienia dokonałam 27.12.2023. Towar z Chin a nie Krakowa otrzymałam 09.01.2024. Chce zwrócić towar, ale nie ma informacji gdzie go wysłać. Mimo wysłanej na wskazany adres e-mail prośby nie otrzymałam formularza zwrotu towaru. W opisie na stronie jest informacja, że taki formularz otrzymam niezwłocznie. Poza skrzynką e-mail nie ma innego wskazanego kontaktu. Oczekuje zwrotu pieniędzy. To co otrzymałam niczym nie przypomina towaru z opisu i zdjęcia.
Towar niezgodnym z opisem-Chiński badziewZamówiłam 29.12.2023 sweter, który miał być kaszmirowy a takim nie jest i nawet nie leżało to coś obok kaszmiru. Przesyłka dotarła 09.01.2023r. Jest to poliester /poliamid czy jeszcze jakiś inny elektryzujący się materiał. Bardzo ale to bardzo złej jakości, którego nawet za darmo bym nie wzięła a tu tak wygórowana cena. Oczywiście na stronie firmy owe swetry wyglądają bardzo dobrze. Gdzie są jakiekolwiek metki tego towaru? Ani metki wyprodukowania ani metki składu ani metki użytkowania?
Dodatkowo wysyłka z Chin o czym nie ma mowy na stronie internetowej co świadczy o ewidentnym oszustwie i wyłudzeniu. Żądam zwrotu pieniędzy. Taki chiński badziew. :(
Stol rozkladany GraysDzień dobry zamówiłam stol 2 stycznia miałam dostać go do 5 dni tak mnie zapewniano że przez aplikację będzie szybko dostałam informację po moim pisaniu ze będzie 9 lub 10 tego teraz otrzymałam informacje ze stob będzie realizowany do 26 go stycznia zapłaciłam 559 zł I czuje się oszukana dodzwonić się nie idzie gdybym wiedziała omijam ten sklep łukiem pozdrawiam
Zwrot Witam, proszę o podanie danych do zwrotu. Brak jakiejkolwiek informacji od sprzedawcy jak dokonać zwrotu. Brak paragonu, faktury czy nawet informacji o złożonym zamówieniu.
Oszustwo Jestem kolejną osobą, która dała się nabrać na upadający butik z Krakowa, który wyprzedaje kaszmirowe swetry. Towar jest niskiej jakości chińskim wyrobem. Nie mam formularza zwrotu. Wysłałam maila do firmy i brak odpowiedzi. Chce zwrócić towar, ale nie ma informacji gdzie go wysłać. Oczekuje zwrotu pieniędzy.
Brak zwrotu środków za zwrócone zakupyW dniu 27.11.2023r. O godz: 17:24 została nadana paczka przez A. O. do paczkomatu InPost z zakupami dokonanymi na stronie internetowej haia. W dniu 28.11.2023r. godz. 14:23 została paczka odebrana pod podanym adresem Przasnyska 6b, 01-756 Warszawa (POLSKA)
520000012718300040532506 nr przesyłki który został odebrany. Jako konsument zrobiłam dany produkt przed upływem
14 dni jaki jest zawarty w regulaminie do dnia 09.01.2024r nie został dokonany zwrot za dane zakupy. Łączna wartość zakupów wynosi 248,97zl. Oczekuje od firmy zwrotu należności za dane zakupy. Niżej wysyłam wszystkie informacje dotyczące danej sprawy.
Towar niezgodny z zamawianym Jest bardzo dużo zgłoszeń, które potwierdzają nieuczciwość i oszustwo tego pseudo butiku.
Czy jest jakaś szansa na odzyskanie pieniędzy zakupionego towaru, skoro nie jest dołączona kara zwrotu? Mail milczy? W jaki sposób można odzyskać pieniądze?