Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-01-10 godz: 17:08Publiczna
Rozwiązana
BUTYZamowiłam przez internet buty . miały byc brazowe w rozmiarze 38 a przyszly zupełnie inne czarne w rozmiarze 40. Buty przyniosl Kurier firmy Inpost i pobrał za paczke pieniadze w kwocie 147.00 zł
2024-01-10 godz: 16:20Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlD.K.
Nieudciwa losowość w gierkachOd początku założenia konta w serwisie lotto.pl wydałem ponand 6000 zł na tak zwane gierki w tym miesiącu 600zl i nie dostałem dosłownie nic i moim zdaniem nie tam nic wspólnego z losowością bo maszyny w kasynie więcej dają niż te gierki w lotto a grałem na stawce 1 zł i najwięcej co dostałem to minus na karcie bankowej napisałem reklamację to odpowiedź jest jedną to gra losowa i od tego jest inny podmiot dla mnie to udciwe złodziejstwo bo takich ludzi jak jest parę tysięcy a miliony zarabiają nic nie dając i tłumacząc że to gra losowa moim zdaniem to zwykłe kasyno które jest ustawione na branie tylko nawet tego nie sprawdaja z zwykłych kont bi jak się zalogują jako admini to będą wygrywać a my szaraki tylko stracimy to zwykła legalna kradzież
2024-01-10 godz: 14:35Publiczna
Rozwiązana
reklamacja -Blender RavenZakupiłam w sklepie blender - produkt outletowy - w stanie dobrym, czyli wg sklepu "Może posiadać opakowanie zastępcze lub ślady wynikające z ekspozycji lub rozpakowania w domu klienta.". Wyjmujac produkt z opakowania usłyszałam niepokojący dzwięk grzechoczących wewnątrz części. Części te w pewnej pozycji blokowały włącznik, co było dla mnie potwierdzeniem, że sprzęt jest zepsuty, a luźne kawałki nie powinny znajdować się wewnątrz blendera. Złożyłam reklamację, zaznaczając, ze otrzymałam towar niezgodny z umową - zepsuty. Dostałam decyzję odmowną - powód - niełwłaściwe użytkowanie produktu - ?upadek? -niestety tu nie mam pewności - pismo odręczne, nieco nieczytelne. W odesłanym do mnie po reklamacji produkcie, który był transportowany min. trzy razy - wysyłka do mnie, do serwisu i odesłanie przez serwis - brak widocznych jakichkolwiek zewnętrznych oznak upadku, wgnieceń itp. Brak również innych oznak - np. otwierania produktu przez serwis! Złożyłam odwołanie informując ponownie sklep, że towar już do mnie w takim stanie został dostarczony. Sklep podtrzymał decyzję, podpierając się wspomnianą "ekspertyzą" serwisu. Oczekuję, że sklep natychmiast odbierze ode mnie wadliwy towar i będzie poważnie traktował klientów. Nie jak kłamców i zlodziei - wspomnę, ze produkt jest niskiej wartości 139zł i chodzi w tej sprawie jedynie o podejście do klienta, które w moim odczuciu jest niedopuszczalne.
2024-01-10 godz: 14:16Publiczna
Rozwiązana
Naliczenie opłaty za usługi za 0 zlNaliczenie podwójnie !!?? za pakiety które na tv są za 0 zł Z których zrezygnowałam 5 minut później
2024-01-10 godz: 13:56Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlK.B.
Nieuczciwa praktykaWitam, Oddałem dysk twardy a na nim dane do odzyskania P. H. , który podaję się za firmę minox( nigdy nie widziałem np. nipu)z zaznaczeniem , żeby mi podał kwotę przed dokonaniem usługi. Miał sprawdzić czy się da zrobić i dać mi znać. Niestety zrobil odzyskanie danych beż informowania mnie a to połowa mojej krzywdy bo podał wysoką i zaporowa cene 500 zł na co bym się nie zgodzil( i nadal się nie zgadzam).
2024-01-10 godz: 12:44Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.B.
Nieuczciwa praktykaWitam, Oddałem dysk twardy a na nim dane do odzyskania P. H. , który podaję się za firmę minox( nigdy nie widziałem np. nipu)z zaznaczeniem , żeby mi podał kwotę przed dokonaniem usługi. Miał sprawdzić czy się da zrobić i dać mi znać. Niestety zrobil odzyskanie danych beż informowania mnie a to połowa mojej krzywdy bo podał wysoką i zaporowa cene 500 zł na co bym się nie zgodzil( i nadal się nie zgadzam). Pozdrawiam K. B.
2024-01-10 godz: 12:24Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlM.O.
Reklamacja obuwia ESTROW sierpniu 2023 zakupilam skorzane buty w sklepie online ESTRO. Obuwie zostalo przeze mnie zalozone doslownie 2x, gdyz okazalo sie, ze ich wykonanie nie pozwala na dluzsze uzytkowanie. Skora z ktorej sa wykonane okazala sie twarda, przez co but nie dopasowuje sie do nogi i jest watpliwej jakosci. Zapietek zostal wykonczony w ostry, wadliwy sposob i kaleczyl noge do krwi. Postanowilam je reklamowac w listopadzie. Buty zostaly odeslane do firmy wraz z informacja i dokladnym opisem wad. Reklamacja zostala odrzucona przez sklep w grudniu. Kilka dni pozniej odwolalam sie od tej decyzji. Do dzis nie otrzymalam ani butow, ani zwrotu srodkow. Firma nie odpisuje na moje wiadomosci. Od firmy oczekuje uznania reklamacji i zwrotu pieniedzy.
2024-01-10 godz: 12:17Publiczna
Rozwiązana
Zwrot za towar niezgodnuly z opisemKupiłem u was towar który jest niezgodny z opisem. Zamówiłem skaner samochodowy autel maxicheck mx808ts a dostałem jakieś badziewie za 20 zł. Żądam natychmiastowego zwrotu pieniędzy za towar którego nie otrzymałem. Paczka otrzymana przez in post o nr : Paczka nr 523000014358130044928176 od HK jacklun information CO LIMITED w doreczeniu. Termin dostawy 2024-01-08. Kwota pobrania 235.00. Zaplac u kuriera BLIKIEM lub karta. Przy odbiorze podaj kod: 587042. Potrzebujesz skontaktowac sie z kurierem? Zadzwon. Strona z której zamawiałem towar: https://www.wobga.live/cRMCIIt Wysyłam również zdjęcia badziewia które dostałem zamiast tego co zamówiłem!
2024-01-10 godz: 12:04Publiczna
Rozwiązana
Sukienka słabej jakości i zamałaProszę o adres do zwrotu
2024-01-10 godz: 11:48Publiczna
Rozwiązana
Opóźnienia, brak rzetelnych informacji o produkcieDnia 27.11.2023 dokonałem zamówienia na 3 produkty, podczas płatności zostałem poinformowany o czasie wysyłki który miał wynosić 10-12 dni. Na stronie w panelu zamówienia czas realizacji to był 14.12.2023. Dnia 13.12.2023 wysłałem formularz zgłoszeniowy oraz zadzwoniłem na infolinię z zapytaniem o odbiór zamówienia. Dnia 14.12.2023 dostałem odpowiedź że ze względu na jedną pozycję z zamówienia jest ono opóźnione o 5 tygodni. Czas realizacji zamówienia w panelu na stronie zmienił się na 10.01.2024. W międzyczasie otrzymałem informację o możliwości odebrania pozostałych pozycji z zamówienia. Po odbiorze powstało nowe zamówienie które nie jest aktualizowane, data dostawy pokazuje 27.12.2023. W dniu dzisiejszym po kontakcie z infolinią otrzymałem informację że na odpowiedź dotyczącą mojego zamówienia muszę czekać dwa dni robocze. Czuję się oszukany i wprowadzony w błąd który spowodował zamrożenie pieniędzy które opłaciłem z góry za zamówienie którego nie są w stanie zreazlizować od 6 tygodni mimo że podczas płatności było wyraźnie napisane że czas wysyłki to 10-12 dni. Niestety nie mogę zrezygnować ani anulować tego zamówienia ze względu na to że odbiór pozostałych pozycji jest niemożliwy. Sprawa tyczy się mebli. Mebli które zostały złożone i skręcone i nie ma możliwości zwrotu Od firmy komfort oczekuję jak najszybszej realizacji zamówienia i wyjaśnień kto jest odpowiedzialny za to że przez pierwsze dwa tygodnie od złożenia zamówienia nie zostałem poinformowany o możliwej zmianie daty dostawy, bo jedyne co do tej pory słyszałem w słuchawce na infolinii to ,,Przepraszam za zaistniałą sytuację ale to wina dostawcy mebli"