Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-01-09 godz: 18:14Publiczna
Rozwiązana
Aukcja AllegroKupiłem części do samochodu przez portal Allegro. Części które kosztowały 3599 zł, od początku użytkowania sprawiały problemy. Po nieco ponad mięsiącu użytkowania zepsuły się. Na własną rękę pomimo tego że „podobno” mają gwarancję, zdecydowałem się sprawdzić je w serwisie pod kontem sprawności. Diagnosta określił je jako „złom do niczego się nie nadający”. Przy próbie reklamacji części, sprzedający wymaga dokumentów których nigdy nie otrzymałem, co więcej sprzedający sam nie potrafi się określić gdzie one były. Twierdzi że albo w środku albo pod listem przewozowym. Nic takiego nie miało miejsca. Gdy proszę o duplikaty tych dokumentów i przesłanie ich na meila, zbywa mnie. Co skutkuje tym że nie mogę zareklamować części. Sprawa została zgłoszona do administracji portalu Allegro, do tej pory nie została jednak rozwiązana. Oczekuję od tej firmy dosłania brakujących dokumentów potrzebnych do reklamacji części oraz po sprawdzeniu tychże części i uwzględnieniu reklamacji, zwrotu pieniędzy
2024-01-09 godz: 17:48Publiczna
Rozwiązana
Aukcja AllegroKupiłem części do samochodu przez portal Allegro. Części które kosztowały 3599 zł, od początku użytkowania sprawiały problemy. Po nieco ponad mięsiącu użytkowania zepsuły się. Na własną rękę pomimo tego że „podobno” mają gwarancję, zdecydowałem się sprawdzić je w serwisie pod kontem sprawności. Diagnosta określił je jako „złom do niczego się nie nadający”. Przy próbie reklamacji części, sprzedający wymaga dokumentów których nigdy nie otrzymałem, co więcej sprzedający sam nie potrafi się określić gdzie one były. Twierdzi że albo w środku albo pod listem przewozowym. Nic takiego nie miało miejsca. Gdy proszę o duplikaty tych dokumentów i przesłanie ich na meila, zbywa mnie. Co skutkuje tym że nie mogę zareklamować części. Sprawa została zgłoszona do administracji portalu Allegro, do tej pory nie została jednak rozwiązana. Oczekuję od tej firmy dosłania brakujących dokumentów potrzebnych do reklamacji części oraz po sprawdzeniu tychże części i uwzględnieniu reklamacji, zwrotu pieniędzy
2024-01-09 godz: 17:40Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlJ.W.
Brak pieniędzy za przesyłke pobraniowąPrzez ową firme zamówiłam usługe kurierską za którą nie dostałam zapłaty za paczke pobraniową
2024-01-09 godz: 17:29Publiczna
Rozwiązana
brak możliwości zwrotu towaru Dostarczony towar jest niezgodny z opisem i zamówionym rozmiarem, Na stronie internetowej jest informacja o możliwości zwrotu i o formularzu zwrotu, który miał być dołączony do towaru. Formularza zwrotu brak, podany adres e mail na który należy się w takiej sprawie zwrócic jest adresem fałszywym, To jest jawne oszustwo!!! Chcę odesłać zakupiony towar i oczekuję zwrotu pieniędzy
2024-01-09 godz: 17:20Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlO.A.
Brak kontaktu i możliwości zwrotu Towar nie odpowiada opisu. Nie ma kontaktu z sprzedawcą. Na maila i komentarzy nie odpowiada. Opłata za pobraniem,ale bez możliwości oglądania. Chcę zrobić zwrot towaru i otrzymać pieniądze.
2024-01-09 godz: 16:48Publiczna
Rozwiązana
Oszustwo Zakupiłam dwa swetry na stronie internetowej Anna Krakow (strona pojawiła się jako reklama na FB), opisana była trudna sytuacji firmy kończącej działalność - z opisu i nazwy sklepu wynikało że jest to sklep Polski (z Krakowa), mający swoje własne wzory i produkty wysokiej jakości. Po zamówieniu i długim oczekiwaniu na przesyłkę zaczęłam szukać bardziej dokładnych informacji i okazało się że firma wysyła swój towar z Chin, jeszcze nie dotarł do mnie ale jestem pewna że produkty będą niskiej jakości i nie będą warte ceny jakie za nie zapłaciłam. Żądam zwrotu pieniędzy.
2024-01-09 godz: 14:34Publiczna
Rozwiązana
Uszkodzona szafa na broń Została zamówiony Sejf na broń długą Arsenał 1433. Zamek kluczowy, który przyjechał uszkodony. Zgłosiłem oczywiście to do sklepu opisałem sytuację i wysłałem zdjęcia. Firma zgłosiła reklamacje do przewoźnika mimo że pisałem im że jest to ewidentna ich wina i źle zabezpieczona przesyłka. Oraz napisałem prośbę o wymianę na nowa szafę. Po otrzymaniu e-mail że firma odrzuciła reklamacje kontakt z firmą korina się skończył. Od firmy oczekuje naprawy lub wymiany szafy na sprawną.
2024-01-09 godz: 11:18Publiczna
Rozwiązana
WłosyWłosy dotarły za długie i wcale nie są takie naturalne. Chcę zrobić zwrot. Proszę o dane i adres na które mogła bym zrobić zwrot. Paragonu w środku brak, więc proszę bez problemów o zwrot moich pieniędzy.
2024-01-09 godz: 11:07Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlS.M.
Słuchawki Słuchawki zostały wysłane 27.11.2023 z powodu nie działającego mikrofonu w lewej słuchawce. Dziś jest 09.01.2024. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnej informacji odnoście reklamacji. Kontaktowałam się kilku krotnie telefonicznie i mailowo, brak informacji.
2024-01-09 godz: 09:30Publiczna
Rozwiązana
Zakup swetraKupiłam swetry ze strony Anna Kraków. Strona wyświetliła mi się na Fb z informacją o upadającej rodzinnej firmie. W opisie wspomniano, że jest wyprzedaż ze względu na upadającą firmę i konkurencję marketów. Ze względu na rodzimą firmę zakupiłam sweter, ale bardzo szybko okazało się że towar pochodzi z Chin. Dodatkowo, okazało się że nie posiada żadnej metki. Żadnej. Natychmiast zwróciłam się o zwrot towaru i pieniędzy. Uważam, że są to oszuści, którzy powinni powinni ponieść konsekwencje.