Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-01-11 godz: 11:57Publiczna
Rozwiązana
ReklamacjaW maju 2023 kupiłam traktorek ALKO z dwuletnią gwarancją producenta. W październiku 2023 traktorek ten naglr przestał działać i nie odpalał. Zgłosiłam problem do do producenta i otrzymałam informację zwrotną że firma Warowmy jest właściwym dla mnie serwisem gwarancyjnym. Niezwłocznie skontaktowałam się więc z tym serwisem i po krótkiej rozmowie i upewnieniu się faktycznie nie działa poinformowali mnie że za kilka dni serwisant podjedzie do mnie i na miejscu usunie usterkę. Prosili też aby nic przy nim nie robić ani nawet nie czyścić go to diagnoza będzie łatwiejsza i szybsza. Tak też zrobiłam. Po kilku dniach przyjechał serwisant z firmy warowny i po pobieżnych oględzinach stwietdził że faktycznie nie działa i że nic więcej nie może zrobić na miejscu i że konieczne jest aby zabrać traktorek do ich serwisu. Zgodziłam się na to. Po kilku kolejnych dniach otrzymałam od nich informację że awaria została usunięta i traktorek normalnie działa. Jednocześnie poinformowali mnie że usługa którą wykonali nie jedt objęta gwarancją i że muszę zapłacić za ich usługę serwisową 300PLN. Przedłożona mi faktura poza magiczną formułką USŁUGA SERWISOWA nie precyzowała na czym polegała ta usługa. Nie zgodziłam się na to ponieważ traktorek objęty jest dwuletnią gwarancją producenta a firma Warowny nie stwierdziła żadnych podstaw do utraty gwarancji. Nie było żadnych uszkodzeń mechanicznych nie stwierdzili niedoawolonej ingerencji użytkownika a wszystke podzespoły z ograniczoną gwarancją jak koła paski łożyska filtr paliwa i filtr powietrza były sprawne i działały bez zarzutu. Jednocześnie poprosiłam o podanie mi szczegółów na czym polegała ta magiczna USŁUGA SERWISOWA . I pomimo tego iż wielokrotnie ponawiałam moją prośbę to do dnia dzisiejszego nie otrzymałam informacji na czym ta usługa polegała. Jednak jest logiczne że awaria była poważna skoro serwisant nie mógł usunąć jej na miejscu i konieczny był transport traktorka do warsztatu. I chociaż nigdy się z tym nie zgodziłam to i tak zostałam szantażem zmuszona do zapłaty ponieważ odmówiono mi wydania mojego traktorka jeżeli wcześ niej nie zapłacę za wystawioną mi fakturę. Więc zapłaciłam. A dodatlowo poniosłam koszty transportu powrotnego których też nie powinnam ponieść. Jak jasno wynika z powyższego działania firmy Warowny są podstępne i niczym nie uzasadnione a obliczone na osiągnięcie nienależnych korzyści finansowych. W tej sytuacji domagam się zwrotu wszystkich nienależnie poniesionych kosztów z kosztami transportu powrotnego włącznie a więc kwoty 450PLN . Kosztu straconego czasu gdy nie mogłam korzystać z traktorka jak też poświęconego na działanie w tej sprawie nie liczę. Zszarganyvh nerwów też nikt mi nie wróci.
2024-01-11 godz: 11:11Publiczna
Rozwiązana
Odszkodowanie ACDzień dobry bardzo proszę o informację do kogo mogę się zwrócić ze skargą na PZU ? Chodzi o opieszałość w likwidacji szkody komunikacyjnej z Auto Casco oraz o bardzo dziwną wycenę kosztów naprawy samochodu - odbyły się 2 wyceny raz na kwotę 16 tys. PLN a raz na kwotę 2,5 tys. PLN . Obie te wyceny dokonane przez rzeczoznawców PZU Gdzie mogę poprosić o realną wycenę u niezależnego rzeczoznawcy? Szczegóły : 1.Szkoda zgłoszona z polisy Auto Casco w dniu 10.10.2023 2.Pierwsza wycena szkody - naprawa ponad 16 tys. PLN więc orzeczono szkodę całkowita - do wypłaty 4 tys. PLN (różnica między wartością samochodu a wartością naprawy) 3.Odwołanie od tej decyzji 4. Ponowna decyzja o szkodzie całkowitej 5. Prośba o oględziny rzeczoznawcy 6. Oględziny przez rzeczoznawcę PZU - wycena naprawy na kwotę 2500 zł Niestety odnoszę wrażenie na podstawie tak diametralnej różnicy w wycenie że ktoś próbuje mnie oszukać Rozumiem, że może wystąpić różnica kilku % między oceną na podstawie zdjęć a oceną na żywo ale nie aż taka ! to prawie 80% To podważa profesjonalizm PZU Czy mogę żądam ponownej wyceny i 3 opinii ? Czy mogę domagać się odszkodowania za celowe przeciąganie sprawy ? Do kogo mogę się zwrócić ? oczywiście jeżeli to będzie konieczne prześlę wszystkie dokumenty
2024-01-11 godz: 10:34Publiczna
Rozwiązana
Nr paczki 523000017405205037181401Zamówiłam glukometr bezinwazyjny firmy Omron a otrzymałam PULSE OXIMETER w dniu 10.01.2024 i zapłaciłam 191zł. W środku nie było paragonu ani faktury oraz instrukcji obsługi.
2024-01-11 godz: 06:15Publiczna
Rozwiązana
Oszuste Kupiłem u was towar który jest niezgodny z opisem. Zamówiłem skaner samochodowy autel maxicheck mx808ts a dostałem jakieś badziewie za 20 zł. Żądam natychmiastowego zwrotu pieniędzy za towar którego nie otrzymałem. Paczka otrzymana przez in post o nr : Paczka nr 523000014871502066139373 od HK jacklun information CO LIMITED w doreczeniu. Termin dostawy 2024-01-08. Kwota pobrania 235.00. Zaplac u kuriera BLIKIEM lub karta. Przy odbiorze podaj kod: 587042. Potrzebujesz skontaktowac sie z kurierem? Zadzwon. Strona z której zamawiałem towar: https://www.wobga.live/cRMCIIt Wysyłam również zdjęcia badziewia które dostałem zamiast tego co zamówiłem!
Brak jakiegokolwiek kontaktuW sprawie generator obfitości. Potwierdzam opnię mojej poprzedniczki. Ja również poczułem się oszukany. W tej samej sprawie. A już nagranie niby to na żywo i puszczanie ludziom to już całkowity brak szacunku. Oczywiście pisałem wiadomości na podany adres mailowy i zero odzewu. To tylko w nagraniach tej Pani tak pięknie wygląda, że kontakt, że zespół itd. Ja również oczekiwał bym zwrotu pieniędzy. W końcu prawie 600zł drogą nie chodzi.
2024-01-10 godz: 20:58Publiczna
Rozwiązana
Nieuczciwy sprzedawcaZakupiony sweter mał być kaszmirowy okazał się chińskim bublem . wysyłam imale z prośbą że chcę zwrócić zakupiony towar brak jakiegokolwiek kontaktu .
2024-01-10 godz: 20:39Publiczna
Rozwiązana
Zakup swetra kaszmirowegoKupiony towar nie jest tym prezentowanym na zdjeciach, sweter mial byc kaszmirowy okazal sie chinska tandeta. Ani sklad ani fason nie odpowiadaja zdjeciom. Usiluje odeslac sweter i uzyskac zwrot kosztow, nie moge nawiazac kontaktu ze sprzedawca.
2024-01-10 godz: 19:44Publiczna
Rozwiązana
Pokrowce na krzesłaPokrowce na krzesła przyszły zupełnie inne niż były reklamowane. Miały być welurowe, a przyszły ze zwykłego spandexu. Cienkie, aż przezroczyste prawie. Po zgłoszeniu zwrotu otrzymałam adres, na który odesłałam przesyłkę. Niestety wróciła i czeka na poczcie, ponieważ otrzymałam informację od doręczyciela z poczty, że nie ma takiego adresu i dodatkowo muszę zapłacić 15 zł. Na messenger, bo też pisałam, dostałam zapytanie na jaki adres odesłałam przesyłkę. Odpisałam, że na taki jak dostałam w wiadomości email i od tamtej pory cisza. Wartość to 139zł + 15zł za zwrot przesyłki. Jeżeli zechcę ją odesłać, to znowu muszę zapłacić. Oszustwo, kto pozwala takim firmom sprzedawać cokolwiek? To mój drugi i ostatni zakup w ten sposób.
2024-01-10 godz: 18:30Publiczna
Rozwiązana
Przywłaszczenie pieniędzy Po zbyt długim czasie realizacji zamówienia zostało ono anulowane przez kupującego. Po wezwaniu do zwrotu pieniędzy minął okres 14 dni. Pieniędzy dalej brak na koncie.Brak Kontaktu ze sprzedającym.
2024-01-10 godz: 18:14Publiczna
Rozwiązana
OszustwoZakupilem konto premium w celu pobrania torrenta lecz strona ta pobiera opłaty a nie udostępnia danych plików za daną cenę. Poczytałem i wygląda to na scam, proszę o interwencje. Mój tell Do tej pory napisałem do nich maila lecz nie otrzymałem odpowiedzi, zaś oczekuję zwrotu środków i nie oszukiwanie ludzi. Informacje o transakcji Data i godzina transakcji: 2024-01-08 07:20 Identyfikator transakcji HotPay: e98cfb9370 Numer zamówienia nadany przez sprzedawcę: 0c428923c6ab727976155b0c4ab1aa50 Całkowita kwota płatności: 24.98 PLN, w tym: - Premium na 30 dni. - Program Ochrony Kupujących Informacje o sprzedawcy Dane sprzedawcy: FIREMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Pańska 96 lok.83, 00-837 Warszawa, NIP: 5272893109 Kontakt do sprzedawcy: boktorrentos@gmail.com Program Ochrony Klientów Wyraziłeś wolę zakupu dodatkowej usługi Program Ochrony Klientów za 4.99 PLN. Sprzedawcą usługi jest podmiot eKonsument sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Krakowie. Szczegółowe informacje na temat usługi znajdują się na stronie usługi. Po pomyślnie przeprowadzonej transakcji, otrzymasz dodatkowy email z platformy Programu Ochrony Klientów.