Nieuczciwy sprzedawcaZamówiłam 2 kaszmirowy swetry, po 2 tygodniach otrzymałam akrylowe badziewie z Chin, kompletnie nie nadające się do noszenia. Poprosiłam 3krotnie o formularz zwrotu, żadnego odzewu....
zwrot pieniędzy zrobiłem odstąpienie od umowe 07.12.2023
do dziś (12.01.2024) sklep Santai nie wrócił mi pieniędzy.
chcę aby hurtownia Santai jak najszybciej wróciła mi pieniędzy na konto.
nr reklamacji 7222052zgłosiłem reklamację lokówki rowenta reklamacja została uwzględniona Lecz producent odsyła mnie po zwrot opłat do sklepu w którym dokonałem zakupu Ja informowałem producenta że składam reklamację do producenta mam prawo wyboru a nie do sklepu i nie z tytułu rękojmi Mimo to w dyskusji uporszywie odmawia mi zwrotu opłat a lokówkę zutylizował teraz nie mam ani lokówki ani pieniędzy co mam w takim przypadku zrobic Pozdrawiam J.
Towar niezgodny z zamówieniem Zamówiłam dwa swetry kaszmirowe.Niestety otrzymałam sztuczne sweterki.Zupelnie nie przypominają tych na zdjęciach.Napisalam prośbę o przesłanie formularza zwrotu. Czekam
na decyzje. Oczekuje zwrotu pieniędzy za towar .
Towar niezgodny z zamowieniemZamówiłam sweter kaszmirowy, otrzymałam przesyłkę po 2 tygodniach, niezgodną z zamówieniem. Sweter nie ma żadnej metki, składu, nie otrzymałam również paragonu czy dokumentu do zwrotu towaru, ani adresu do zwrotu. Jakość odbiega od opisu i zdjęć na stronie internetowej.
Wystosowałam natychmiast maila z prośbą o dokument zwrotu ponieważ chciałam zwrócić sweter.
Niestety żadnego kontaktu z firmą nie ma.
Towar niezgodny z zamówieniemTa firma to oszustwo.
Zamówienie jest niezgodne z opisem. Zamówiłam kaszmirowy sweter a otrzymałam sztuczny sweter z Chin
Zamówienie ( towar niezgodny z opisem)Zamówienie jest niezgodne z opisem. Zamówiłam kaszmirowy sweter a otrzymałam sztuczny sweter z Chin.
Brak zwrotu środków że sklepu CATALINADnia 20.12.2023 zleciłam zwrot dwóch sukienek ze sklepu Catalina. Sklep paczkę odebrał dnia 21.12.2023.
Do dziś nie otrzymałam zwrotu kwoty 417 zł, sklep ma nieaktywny numer telefonu, nie odpisuje na maile oraz zablokował mnie na fb po zapytaniu kiedy zleca zwrot środków.
Oczekuję od firmy niezwłocznego zwrotu środków, aby obyło się bez drogi sądowej.
Niepakowane zamówienie Zamówiłam kółka do Wrotek 03.01.2024 do dnia dzisiejszego 11.01.2024 paczka nie została spakowana. Wchodząc na stronę na której można sprawdzić status przesyłki jest jedynie informacja o tym dokąd ma przyjść zamówienie i kiedy zostało zamówione. Brak statusu przesyłki. Firma nie odpisuje na maile ani nie odbiera telefonów. Oczekuję jak najszybszego dostarczenia przesyłki. A jeśli zamówienie nie zostanie spakowane do dnia 15.01.2024 oczekuję gratisów w paczce
Oszustwo - nieuczciwa praktyka Witam, zamówiłam w butiku Anna Kraków sweter, który przyszedł ale nie odpowiada produktowi ze zdjęcia i opisu - to jest zupełnie inna rzecz. Zgodnie z regulaminem na stronie napisalam maila ze zwrotem ale brak odpowiedzi i brak szczegółów dotyczących zwrotu (w tym brak przesłania formularza zwrotu i szczegółów jak te zwrot zrobić).
Wykorzystałam każdą możliwą drogę kontakt - w tym formularz na stronie - i zero odpowiedzi.
Oczekuje zwrotu pieniędzy za towar, który chce zwrócić.