Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-01-12 godz: 15:33Publiczna
Rozwiązana
Nieuczciwy sprzedawcaZamówiłam 2 kaszmirowy swetry, po 2 tygodniach otrzymałam akrylowe badziewie z Chin, kompletnie nie nadające się do noszenia. Poprosiłam 3krotnie o formularz zwrotu, żadnego odzewu....
2024-01-12 godz: 14:54Publiczna
Rozwiązana
zwrot pieniędzy zrobiłem odstąpienie od umowe 07.12.2023 do dziś (12.01.2024) sklep Santai nie wrócił mi pieniędzy. chcę aby hurtownia Santai jak najszybciej wróciła mi pieniędzy na konto.
2024-01-12 godz: 14:21Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlJ.Z.
nr reklamacji 7222052zgłosiłem reklamację lokówki rowenta reklamacja została uwzględniona Lecz producent odsyła mnie po zwrot opłat do sklepu w którym dokonałem zakupu Ja informowałem producenta że składam reklamację do producenta mam prawo wyboru a nie do sklepu i nie z tytułu rękojmi Mimo to w dyskusji uporszywie odmawia mi zwrotu opłat a lokówkę zutylizował teraz nie mam ani lokówki ani pieniędzy co mam w takim przypadku zrobic Pozdrawiam J.
2024-01-11 godz: 19:04Publiczna
Rozwiązana
Towar niezgodny z zamówieniem Zamówiłam dwa swetry kaszmirowe.Niestety otrzymałam sztuczne sweterki.Zupelnie nie przypominają tych na zdjęciach.Napisalam prośbę o przesłanie formularza zwrotu. Czekam na decyzje. Oczekuje zwrotu pieniędzy za towar .
2024-01-11 godz: 18:41Publiczna
Rozwiązana
Towar niezgodny z zamowieniemZamówiłam sweter kaszmirowy, otrzymałam przesyłkę po 2 tygodniach, niezgodną z zamówieniem. Sweter nie ma żadnej metki, składu, nie otrzymałam również paragonu czy dokumentu do zwrotu towaru, ani adresu do zwrotu. Jakość odbiega od opisu i zdjęć na stronie internetowej. Wystosowałam natychmiast maila z prośbą o dokument zwrotu ponieważ chciałam zwrócić sweter. Niestety żadnego kontaktu z firmą nie ma.
2024-01-11 godz: 17:28Publiczna
Rozwiązana
Towar niezgodny z zamówieniemTa firma to oszustwo. Zamówienie jest niezgodne z opisem. Zamówiłam kaszmirowy sweter a otrzymałam sztuczny sweter z Chin
2024-01-11 godz: 16:59Publiczna
Rozwiązana
Zamówienie ( towar niezgodny z opisem)Zamówienie jest niezgodne z opisem. Zamówiłam kaszmirowy sweter a otrzymałam sztuczny sweter z Chin.
2024-01-11 godz: 14:07Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlJ.C.
Brak zwrotu środków że sklepu CATALINADnia 20.12.2023 zleciłam zwrot dwóch sukienek ze sklepu Catalina. Sklep paczkę odebrał dnia 21.12.2023. Do dziś nie otrzymałam zwrotu kwoty 417 zł, sklep ma nieaktywny numer telefonu, nie odpisuje na maile oraz zablokował mnie na fb po zapytaniu kiedy zleca zwrot środków. Oczekuję od firmy niezwłocznego zwrotu środków, aby obyło się bez drogi sądowej.
2024-01-11 godz: 13:32Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlN.S.
Niepakowane zamówienie Zamówiłam kółka do Wrotek 03.01.2024 do dnia dzisiejszego 11.01.2024 paczka nie została spakowana. Wchodząc na stronę na której można sprawdzić status przesyłki jest jedynie informacja o tym dokąd ma przyjść zamówienie i kiedy zostało zamówione. Brak statusu przesyłki. Firma nie odpisuje na maile ani nie odbiera telefonów. Oczekuję jak najszybszego dostarczenia przesyłki. A jeśli zamówienie nie zostanie spakowane do dnia 15.01.2024 oczekuję gratisów w paczce
2024-01-11 godz: 12:35Publiczna
Rozwiązana
Oszustwo - nieuczciwa praktyka Witam, zamówiłam w butiku Anna Kraków sweter, który przyszedł ale nie odpowiada produktowi ze zdjęcia i opisu - to jest zupełnie inna rzecz. Zgodnie z regulaminem na stronie napisalam maila ze zwrotem ale brak odpowiedzi i brak szczegółów dotyczących zwrotu (w tym brak przesłania formularza zwrotu i szczegółów jak te zwrot zrobić). Wykorzystałam każdą możliwą drogę kontakt - w tym formularz na stronie - i zero odpowiedzi. Oczekuje zwrotu pieniędzy za towar, który chce zwrócić.