Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-01-25 godz: 14:08Publiczna
Rozwiązana
Zwrot towaru i gotówkiKupiłam 3 biustonosze za 176zł. Niestety za małe i chcę dokonać zwrotu. Potrzebuję adres na jaki mam wysłać paczkę i żądam zwrotu gotówki.
2024-01-25 godz: 12:58Publiczna
Zamknięta
Reklamacja piekarnika SamsungKupiłem piekarnik w którym nie ma możliwości upieczenia ciasta mimo zapewnień sprzedawcy, że taka możliwość jest. Sprzedawca twierdzi, że piekarnik jest sprawny zupełnie nie odnosząc sie do problemu, że ciasta upiec nie można co zostało nawet zaprezentowane serwisantowi przybyłemu na weryfikację problemu. Dwukrotnie złożyłem reklamację, dwukrotnie ponadto składałem reklamację na odrzucenie mojej reklamacji, otrzymałem informację o przekazaniu sprawy do działu reklamacji ale później nie następowała dalsza odpowiedź. Gdy próbowałem się dowiedzieć gdzie mogę odwieźć piekarnik to odmówiono mi udzielenia takowej informacji. Od firmy oczekuję zwrotu pieniędzy za urząedzenie niezgodne z opisem i nazwą/ funkcjonlanością do jakiej ta nazwa zobowiązuje.
2024-01-25 godz: 12:28Publiczna
Rozwiązana
Zwrot Proszę o zwrot pieniędzy za zakup 6 biustonoszy za 159 zł ponieważ nie są zgodne z opisem niestety są za małe i materiał też jest inny niż w opisie. Żądam zwrotu pieniędzy.
2024-01-25 godz: 12:17Publiczna
Rozwiązana
ZwrotWitam. W dniu dzisiejszym otrzymałam zamówioną sukienkę. Koszt 139 zł. Niestety sukienka nie jest zgodna z opisem. Proszę o wstrzymanie wypłaty pieniędzy i informację w jaki sposób mogę sukienkę odesłać. Pozdrawiam
2024-01-25 godz: 10:02Publiczna
Rozwiązana
zwrot pieniędzyW dniu 23,01,2024 otrzymałam zamówiony przeze mnie towar.Niestety otrzymałam towar niezgodny z zamówieniem jeżeli chodzi o kolorystykę ale również o rozmiar . Zamówiłam 5XL a otrzymałem XL. Jakość otrzymanego towaru również jest niedostateczna. Szczytem wszystkiego jest jednak brak paragonu czy też faktury za zakupiony towar a bez tego jak wiadomo nie można składać reklamacji. koszt to 165 złotych. Posiadam jedynie emaila od InPost ,że przyjdzie do mnie przesylka oraz etykieta na przesyłce.Czuję się oszukana przez tę firmę.
2024-01-25 godz: 09:35Publiczna
Rozwiązana
Zakup z 04.12.2023Zakup dokonany 04.12.2023 Zapłata przelewem na konto Sprzedawca wydłużał dwa razy termin dostawy od planowanej przy składaniu zamówienia więc zrezygnowałem Brak możliwości kontaktu i odebrania wpłaconych pieniędzy 10 wysłanych wiadomości e-mail oraz telefonów ale nie ma żadnej odpowiedzi
2024-01-24 godz: 23:58Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlM.S.
Zwrot pieniędzy na moje konto11.01.2024 roku oszuści próbowali wyłudzić moje pieniądze z konta Citi handlowy. Prosili owgranie niby swojej aplikacji firmowej Anydesk. Nie wiedząc co robi ta apka wpuściłem ich na konto. Oni wyczyścili mi konto oraz karty. Za moim potwierdzeniem wysłali tą kasę do mbanku by skraść mi pieniądze również z tego konta. W mbanku zadziałał system bezpieczeństwa i pani z mbanku zadzwoniła do mnie ustaliliśmy że to jest oszustwo. Zablokowałem konta karty i dowód osobisty. Od tej pory pieniądze wiszą w mbanku. Na moją prośbę o jak najszybszy zwrot wyłudzonych pieniędzy i wpłatę z powrotem na konto kart kredytowych gdzie codziennie są naliczane wysokie odsetki mbank odpowiedział że dopiero jak będą pewni na 100% że pieniądze nie pochodzą z kradzieży to je zwrócą. 13 dzień czekam i nikt się nawet nie odezwał do mnie co dalej mam problemy z zapłatą rachunków i zakupami. Na to wygląda że skoro oszustą się nie udało mnie ograbić to teraz bank mnie oskubie ztych pieniędzy poprzez prowizje oraz odsetki. Pozdrawiam
2024-01-24 godz: 17:34Publiczna
Rozwiązana
Nie dostalam ani zamówienie ani zwrotZłożyłam zamówienie 28.11.2023 na glammering.pl (teraz ta strona nie istnieje) Do tej pory nie dostałam zamówienia. Na maily odpowiadające w taki sposób jak by to pisał bot. Płaciłam najpierw przez pay. po ale zbliżał się termin płatności to musiałam zapłacić. glammering prosili o cierpliwość i że dostanę zamówienie przed świętami. Potem w ogóle przestali odpowiadać
2024-01-24 godz: 15:09Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlJ.J.
Brak zwrotu środków za odesłany dres 5 stycznia złożyłam zamówienie na dres w sklepie CityChic, lecz 8 stycznia otrzymałam zupełnie inny model. Po kontakcie telefonicznym zdecydowałam się na zwrot. Chociaż dres został dostarczony do firmy 9 stycznia, do dzisiaj, 24 stycznia, nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Widząc, że inni klienci również doświadczają podobnych problemów, uważam, że firma powinna natychmiast rozwiązać tę sytuację i zakończyć nieuczciwe praktyki.
2024-01-24 godz: 12:47Publiczna
Rozwiązana
Towar niezgodny z opisemW dniu dzisiejszym przyszła do mnie paczka za pobraniem.Nie otrzymałam faktury .Nie ma możliwości kontaktu z firmą oprócz telefonu do firmy spedycyjnej w Woli Bykowskiej.Po zgłoszeniu tam sprawy ,że towar jest niezgodny z prezentowanym w internecie oraz jego opisem i chcę go zwrócić otrzymałam informację ,że środki które wpłaciłam zostają wtrzymane do 5 dni roboczychoraz ,że sprawę mam zgłosić na policję. Zrozumiałam również,że nie jestem jedynym przypadkiem w którym klient został tak załatwiony.W związku z tym jeśli nie ma innej drogi i nikt z Państwa się ze mną nie skontaktuje w dniu dzisiejszym w celu rozwiązania sprawy zwrotu pozostaje mi droga prawna czyli udanie się na policję.